Kui soetada 318 is E36 !!! TEEMA LUKKU !! Soetatud.

Erinevad BMW mudelid
Vasta
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Kui soetada 318 is E36 !!! TEEMA LUKKU !! Soetatud.

Postitus Postitas tmw »

Tervist BMW -omanikud ja sõitjad.

Nimelt , kas oskab keegi aidata väheke informatsiooniga, mis puudutab 318 is soetamisel ette tulevaid tegureid?
Kas on keegi omanud ?
Mida peaks kindlasti tähele panema ostu korral?
On sellel isendil midagi iseäralikku,millele tava(loe sedaan) auto ostu korral niipalju ei pöörata tähelepanu?
Kas varuosad on 2* kallimad ja nende kättesaadavus?
Mis võiks olla kütusekulu ?? (REAALNE) Jälgides EV liiklus(keskmist) kultuuri?
Oleksin iga info- nõuande osas tänulik?

Tervitades
tmw :D
Viimati muutis tmw, 15.04.2005 00:30 51, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Mootorispetsiifilised jupid on kindlasti kallimad, samas kas just 2x..

Küttekulu võiks ma arvan jääda linnas 10-12 liitri vahele, maanteel 8 kanti.

Ostes tasub vaadata, et mootori käivitamisel külmalt mootor ei tiksuks kõvasti, samas jälgida ka seda, et mootori pöörded tühikõigul oleksid stabiilsed ja ei kõiguks. Tasuks ka jälgida, et kusagil mootori ümbruses õlilekkeid ei oleks :)

Ise olen alati vaadanud kaitsmekarbi sisse autodel, tavaliselt on antud aastakäigu bmw'del olnud kasutusel läbipaistmatu plastmassiga kaitsmed, kui on näha palju läbipaistva plastiga kaitsmeid, siis võib oletada, et elektrisüsteemiga on mingit kala olnud.

Midagi iseäralikku ei tohiks mootoril küll olla.
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Võib-olla juba tead seda aga kupee kõik plekid ja tuled erinevad sedaani omast....
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Eks sellega ole nii nagu iga teise auto ostu puhul- tuleks vast jälgida kõike seda, mida alati... Ja mis puutub näiteks kütusekulusse, siis vähemalt 1.8 puhul ei ole see vast teema, mille puhul väga murelik olla;). Ja sõltub see ikkagi vast kõige rohkem sinu sõidustiilist;) . Aga üldiselt, auto ostu lihtsustamiseks on Patrik üsna hea teema algatanud. Hääd lugemist;)

http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=2387
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas tmw »

Tänud kõigile!

Tõenäoliselt on auto oma sõidurõõmu väärt ja midagi eripäralist seal täheldama ei pea. Proovin siis lähiajal kätt ja äkki saab siis teavitada tulemustest. Kahjuks ei saa mootorile ise nii suurt uuringut teha, kuna sihikul olev masin asub Saksas ja ise Eestis. Tean ainult , et on tehtud inspection ja seda saan kontrollida BMW-saksa esindusest. Auto on väga originaali välimusega (ei kulme, ei karme velge, ei midagi, mis viitaks väiksele tuuningule, isegi BMW-business stereo on sees) need asjaolud tegidki isendi ahvatlevaks. Originaal. Kuna enamjaolt on E36 väga tuunitav BMW positiivses mõttes, siis on see isegi haruldane juhus.

Tänud veelkord!

tmw
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

meph

Ma auto kätte sain siis vahetasin kõik kaitsmed välja. igaks juhuks sai ostetud igavene p*** täis neid. Ja ei ole mingit elektsi kala asjal.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Henrik88 kirjutas:meph

Ma auto kätte sain siis vahetasin kõik kaitsmed välja. igaks juhuks sai ostetud igavene p*** täis neid. Ja ei ole mingit elektsi kala asjal.
igaks juhuks :roll: on mungal teadagi mis :D
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Kõige olulisem on osta väikse läbisõiduga korralik auto.

IS vajab keti vahetust ca 180 tkm tagant, maksumus küünib 10 tkr kanti (ainult originaaljupid). Muud erilist ei ole. Nagu BMW muiste :)

Kütusekulu E36 ei tea. E30 is-l on reaalselt tangitud koguse ja läbisõidu järgi järgmine, maantee 7,5...8,0. Linn talvel ~5 km otsad 11...12. Muu jääb kõik sinna vahele. Sõidustiil sportlik, maanteel kiirus lubatud +10, käiguvahetus pöörete ülemise kolmandiku peal. Linnas tempokas ja läbimõeldud sõit.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Ma ka ei saa aru miks "igaks juhuks" kaitsmeid vahetada :)
Kasutaja avatar
Toomas
Huviline
Postitusi: 642
Liitunud: 12.04.2004 12:53 22
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Olen praeguseks olnud e36 1,8is-i omanik mingi 9 kuud. Eestis masin sõitnud polnud varem. Õnneks pole pidanud senise aja jooksul kätt suurel määral külge panema. Samas ühtteist on aja jooksul ikka tehtud, pikemalt siin teemas: http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=3824
Küttekulu üle küll nuriseda ei saa. Suvel Lätimaal ringreisi tegemisel tuli keskmiseks kütusekuluks 7,5 liitrit (põhiliselt trass aga ka erinevates linnades sai omajagu seigeldud). Linnasõidul küttekuluks tuleb tõesti sinna kümne kanti või nõks rohkem.
Mnjah, kaitsmeid oli minulgi peoga vahetatud aga truumu juures kontrollkäigu tulemusena ühtki elektrisüsteemi viga õnneks ei avastanud.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Svenp kirjutas: IS vajab keti vahetust ca 180 tkm tagant, maksumus küünib 10 tkr kanti (ainult originaaljupid). Muud erilist ei ole. Nagu BMW muiste :)
Mis sa tuututad, iS kett maksab alla 2000 krooni, tavaline kaherealine kett ja midagi imelist seal küll pole

B-osana tootab seda ka Febi

:lol:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Aare kirjutas: Mis sa tuututad, iS kett maksab alla 2000 krooni, tavaline kaherealine kett ja midagi imelist seal küll pole
Ole normaalne, ainult keti vahetavad kas müügieelsed remontijad või juhmardid. Korrastamist vajab kogu sõlm. Kui mootor juba nii palju lahti on võetud, siis on mõttekas ka rohkem teha kui hädapärast. Ketivahetus
http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318istimingchain.html
Vahetatakse kett, väntvõlli hammasratas, nukkvõllide hammasrattad, keti tallad, pinguti, ~10 tihendit, jahutusvedelik. Kui infot valdad ja remoda oskad, saab tööga ise hakkama. Muidu lisa tööraha ka (päevake läheb ära). Ja M42 juures ei piisa ainult mingi sierra dohci kokku ladumise oskusest. Liitsin kokku ja sain ca 7500 kr+töö.

Tulemusena on järgmised 180 tkm täisgaasil muretud.

Ma ei ole kuskilt kuulnud, et selles töös B-osi soovitatakse.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Jajaaa, muidugi vahetatakse veel nukkvõllid ja väntvõll ka, sest nende hammasrattanuudid võivad "väsinud" olla.

Tüüpiline UM remondijutt rikaste pügamiseks. 150tkm-ga hammasrattad ei kulugi, loomulikult on "arukas" tegu igaks juhuks kõik kallid jupid ringi lüüa :shock:

Ja mingeid erioskusi seal küll pole. Sierra dohci oskusega saab vabalt hakkama (olen muideks teinud selliseid töid).

Niiet palun mitte sõna võtta asjadest, mida Sa ei tea.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Kohatu iroonia.

Hinnata remondi maksumus sõlme ühe detaili hinna järgi on demagoogia. Viidatud lingil olnud autol olid hammasrattad kulunud. Vahehammasratas tõesti ei kanna suurt koormust, jätame selle välja. Hind ~6000 kr+töö. Kui kõik hammakad vanad jätta, tuleb ~4000 kr+töö. Kas on garanteeritud, et sõlm peab järgmised 180 tkm tõrketa vastu?

Ajaks veel vana pingutiga läbi, jätaks uued tihendid ära ja pasandaks kõik hermeetikuga kinni. Saab peaaegu ~1300 kr kokku hoida ja ongi auto suurepäraselt müügiks ette valmistatud.

M42l tuleb nukkvõlli hammasrattad nooled üleval paigaldada. Sierral käivad ehk plokikaane serva suunas. Ja ongi sisselaskenukkvõlli andur 90o valesti.

Enda autol ma ei ole küll ketti vahetanud, aga piisavalt teemaga kursis. Nukkvõlli olen maha võtnud, käpardite remontijate s**ta heastanud. Kruvinud olen ma oma autot küllaldaselt.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Sa ajad ise praegu mõttetut demagoogiat. Tee endale kõigepealt selgeks mõiste "kuluv paar".

Alla 300 000 km läbisõiduga iS ketivahetuse varuosad

kett alla 2000 eek
hüdropinguti (E30-l) umbes 800 eek
vastavalt vajadusele pinguti tald (kui ta on kulunud) - mõnisada eek
keti alumine tald (see läheb tavaliselt katki) - paarsada eek
väntvõlli esimene simmer - 200 eek
esikaane pabertihendid - 100 eek
klapikambrikaane kummitihend, küünlaaukude tihendid ja esikaane kummitihend - kokku vast mõnisada krooni.

Keti hammasrattad lähevad vahetusse siis, kui on mingi Adinoli vms saastaga sõidetud või kui pinguti on saba andnud(valesti kokku pandud) ja ketti on üle lohistatud. Selles "kuluvas paaris" on kulumatejaliks kett.

Kuskil 200 tkm-ga venib kett umbes poole hamba võrra pikemaks ja ülevalt ei lähe märgid kokku. Selleks on ketirattad reguleeritavad. Keti purunemine ei kuulu seal mingite tüüpvigade hulka, sest seal on korralik kaherealine kett (mitte üherealine nagu vanadel mudelitel).

Keti paikapanekuks pole mingeid "ainult kuskil sõber Vasjal" olemasolevaid rakiseid vaid kaks abinõud: 1. abinõu väntvõlli fikseerimiseks, mille saab ise treipingis teha 2. abinõu nukkvõllide fikseerimiseks. See Sierra nukkvõllijutt on naeruväärne, sest sellist tööd ei tehta ilma korraliku käsiraamatuta (mul on selline olemas, kus on nende rakiste joonised sees).

Sa võid ju need hammikad osta ja siis vanadega võrreldes saad ise ka aru, et neid niisama ei vahetata. Samamoodi võid osta vasakul asuva keti plastrenni ja tunda rõõmu, et panid õlise asemele puhta. Ja seda, kuidas need paberist valmistatud esikaanetihendid ilma hermeetikuta pidama ja kohale saad, tahaks kohe näha.

Normaalne remontija vaatab, kui palju on vaja ja mida mitte vahetada. Selleks on mõistus kõrvade vahel. Muidu on su jutt nagu esinduse tööde vastuvõtjal, et "kindluse mõttes" tuleks koos keti vahetusega ka mootori kapremont teha :shock: - usu, neid lolle on küll, kes seda teevad.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Aare kirjutas:kett alla 2000 eek
hüdropinguti (E30-l) umbes 800 eek
vastavalt vajadusele pinguti tald (kui ta on kulunud) - mõnisada eek
keti alumine tald (see läheb tavaliselt katki) - paarsada eek
väntvõlli esimene simmer - 200 eek
esikaane pabertihendid - 100 eek
klapikambrikaane kummitihend, küünlaaukude tihendid ja esikaane kummitihend - kokku vast mõnisada krooni.
kett 1200 kr
pinguti 600 kr
pinguti tald 900 kr
alumine tald 500 kr
simmer ok
kõik tihendid kokku 700 kr

kokku 4100 kr
Kuskil 200 tkm-ga venib kett umbes poole hamba võrra pikemaks ja ülevalt ei lähe märgid kokku. Selleks on ketirattad reguleeritavad. Keti purunemine ei kuulu seal mingite tüüpvigade hulka, sest seal on korralik kaherealine kett (mitte üherealine nagu vanadel mudelitel).
Kett puruneb siis, kui ignoreeritakse kulumise märke või pannakse M44 pinguti, mis töötab astmeteta. M42 pinguti töötab astmetega, veninud ketiga lukustub ära ja ei pinguta üle. Astmeteta pinguti tõmbab ketti niikaua pingule kuni vahehammakas ebanormaalse olukorra tõttu lahti lendab.
Keti paikapanekuks pole mingeid "ainult kuskil sõber Vasjal" olemasolevaid rakiseid vaid kaks abinõud: 1. abinõu väntvõlli fikseerimiseks, mille saab ise treipingis teha 2. abinõu nukkvõllide fikseerimiseks. See Sierra nukkvõllijutt on naeruväärne, sest sellist tööd ei tehta ilma korraliku käsiraamatuta (mul on selline olemas, kus on nende rakiste joonised sees).
Esimeses kirjas mainisin, et infot on vaja. Sierra oli piltlikustamiseks pandud, mitte isiklikuks torkeks. Minu autol olid hammasrattad pandud 90o valesti. Peale mõninga nüansi, mida peab teadma, pole üle mõistuse seal midagi. Väntvõll fikseeritakse sobiva metallvardaga, mis torgatakse siduripoolse hooratta auku, kui esimese silindri nukkvõlli nukid üles vaatavad (hajameelsed veavad lukustusvarda küljest nööri süütevõtmeni ;) ). Nukkvõllide jaoks on hea, kui rakis on, aga saab ka ilma. Kandid peavad salongipoolses otsas ühe joone peal olema. (Nukkvõlli saab vahetada ilma paigaldamis-eemaldamisrakiseta, kui laagrite juurest tasakesi ühtlaselt pingutada. Sama käib ka M50 kohta).
Ja seda, kuidas need paberist valmistatud esikaanetihendid ilma hermeetikuta pidama ja kohale saad, tahaks kohe näha.
Pole väitnud, et hermeetikut ei kasuta. Püsielastset hermeetikut on kindlasti vaja kaantevahelise kummiprofiiltihendi otste tihendamiseks. Seal on 4 pinna nurkade liitumine + 2 kummiprofiiltihendit otsapidi koos.
Normaalne remontija vaatab, kui palju on vaja ja mida mitte vahetada.
Loogiline. Kes oma tööd väärtustab, see vahetab mõne detaili ka perspektiivitundega. Isetegijal võtab konkreetne töö kindlasti ühe pika päeva. Teist korda lühikese aja tagant sama asja teha pole enam nii huvitav.

Minu arvates on see teema nüüd piisavalt lahatud. Sellega olen nõus, et üle tappa ei tasu. Kui saab kindel olla, et detail peab uue keti tööea vastu, siis minu poolest jäägu vana.
Sõidurõõm
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

See oli küll põhjalik vaidlus ja suured tänud.

Postitus Postitas tmw »

:D Tänan kahe remondikogemustga BMW-omaniku kirjelduse eest. Vahepael lendas juba väga teravaid noote teine-teise suunas ja minul, kui teema algatajal tekkis väike mure, teema põhiloomus ja olemus unustatakse. Aga nagu näha lõpuks asi ikkagi taandus rahulikule pinnasele. Loomulikult on ju erinevad remondivajadused. Nimelt on sellel huviorbiidis oleval 318 is-l see 180 tkm äsja ületatud. Küsimus, kuidas teha kindlaks, et see keti-vahetus, peaks kiiremas korras päevakorda võtma. Auto ise oma mootori-hääle järgi sellele ei viita. Loomuliult ei ole tarvidus selleks, kui viimases suures hooldes see juba tehti. Samuti ei sooviks sellist "just in any case" remonti teha. Ikka vajaduste piires. Siiski arvan ka, et kui juba ketti hakkan vahetama, siis selles veo-hammas -süsteemis vahetaks siiski suurema kulumisastmega elemndid välja. Selle keti-vahetuse kohta sain küllaldaselt ka juhiseid, aga kas on sellel mootoril veel midagi iseäralikku. Kas sellel autol on tehase poolt juba madalamad-jäigemad vedrud-amordid? Mis viitab siis selle auto sportlikkule iseloomule. Kas on see siis meie teesid arvestades väga raputav, või täitsa normaalne? Kellel kogemus, võiks väheke valgustada? Samuti , sooviks teada, mis vastupidavusega võib selle auto sidur (ja tema meeskond) esineda, sest tegemist väheke jälle teistmoodi mootori ja ülekannetega, või kuidas? Kas suured uksed kipuvad ära vajuma jne.?

Kõiki, kellel kogemused ja sellest teda annavad , tänan suurelt ette

Tervitades
tmw :lol:
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kui nüüd järgi mõelda, siis kuulen esimest korda seda ketivahetusjuttu. Ok, S14 ja S38 mootori kohta on seda autoriteetsetest ajakirjadest lugeda olnud, aga M42 kohta küll mitte.

Netist otsides tulevad välja põhiprobleemid "kepsusaaled 200 tkm" ja "ketipinguti". Esimest olen kuulnud ka Igori suust.

Niiet eks ta ole sama "reglementne" töö nagu iga teise tavamootori ketivahetus - et odav elukindlustus juhuks if...... :roll:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

M42 ketiprobleem on üldteada. Keti kulumise suhtes ongi ta erandlik. Otsingusse "timing chain" või "steuerkette". Sakslastel järgneb ka soovitus "komplettüberholung". Kuna see minu meelest nii üldteada asi on, siis ajasin sõrad vastu, kui sa hirmsasti vaidlema hakkasid :roll:

Kahe nukkvõlli ringi ajamine tundub suhteliselt suur koormus olevat ketile, isegi dupleksketile. Näiteks M50-l aetakse ainult ühte nukkvõlli ringi, teise jaoks on abikett. M42-l on aja jooksul muudetud ketipinguti ja -taldade konstruktsiooni.
Sõidurõõm
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas tmw »

Tänud veelkord!

Aga kui saaks infot peale ketiprobleemi veel kogemuste kohta?

Tänud

tmw
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Mis puutub mingi auto vedrustusse, siis iga päevaga jõuan järjest rohkem arusaamisele, et vedrustuse jäikus ei oma varsti eesti teede suhtes enam tähtsust (hetkel all mitte 17 vaid 15'' velg ja kirun teid iga pagana päev :evil: ), vaid varsti tuleb hakata kasutama 4WD autosid (antud kontekstis siis X5 rehimõõduga 255/80 R15 :lol: ). Mis aga puutib iS vedrustusse, siis usun, et coupe BMWd on vast enamus mingil määral sportlikuma vedruga, eks see jäikus sõltub vast eelmis(t)e omaniku (-e) soovist. Ja mis ustesse puutub- eks see kipub kupeede puhul nii olema vast tõesti et uksed kipuvad ära vajuma, kuigi BMW puhul on plussiks see, et tal puuduvad ustel aknaraamid ja seetõttu vast uksed kergemad kui mõnel teisel autol kipuvad olema. Aga usun, et kui autol on ikka tõeti esimene ja ainuke omanik, nagu sa ütled, siis usun, et on ka uksehingede korrasoleku eest hoolt kantud ;)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

E30 318iS on täpselt sama m-tech vedrustusega mis 325i. Ka stabikavardad ja muu on sama.

Ise valmistasin oma vaimu ette 325 juppide suuremaks ostmsieks, aga mööda katalooge lapates selgus, et tükid on samad, mis 325 (kuna mul oli vaja 4-potine 6-sega asendada.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas tmw »

Ei ei . ma ei mõtle E30-t vaid E36 318 is.

Seal vist ikka on vahe!! Sooviks ikka infot rohkem E36 318iS kohta.

Tervitades

tmw
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kusjuures mina vaidleks sellele uste vajumisele vastu. Pole ise siiamaani ühtegi Coupet näinud, millel uksed oleks märgatavalt ära vajunud. Endal kaaluvad need uksed kõva mitu kilo rohkem kui originaalis tänu kickpanelitele ja pigimatile ja ei ole ka see midagi teinud ustele.
Rein
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 19.12.2004 21:35 57
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas Rein »

uksed ei vaju just jah ise ära, kui neid ei vajutata, ma ka mõnda inimest tean, kellega ma lahtise uksega autos istudes ei räägi, kuna siis lihtsalt elatakse kogu kerega ukse seljas :P
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Selles suhtes- nõustun Reinu jamephiga, et BMW koostekvaliteet on vast tunduvalt parem kui mõnel jaapani kupeel, nii et tegelikult ei arvagi, et uksed vajunud oleks... Japsidel vast jah- uksetihvtid ja hinged vbl pehmemad...
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Jätkuks Tomi algatatud e30 318is-i lõimele.

Aare: "Nad on üldjuhul komplekteeritud 4.10 väikeses korpuses LSD-ga, selle korrasolekus (ja olemasolus) soovitaks enne veenduda, tervet difrit tavaliselt saada pole."

LSD oli lisavarustus, seega enamasti kohtab tavadiffrit.

Mootori kohta võiks öelda, et see peab käima nagu kellavärk. Tiksumisi, klõbinaid, lõginaid ja kõrinaid ei remondita õlivahetusega. Igal häälel on reeglina põhjus kulunud detaili või sõlmena. Müüja väited, et õlivahetus aitab on pullikaka. Kontrolli ka õlilekkeid, sest seal on palju liitepindasid. Küünlaaukudesse vaata, kui seal õli on, siis pole hullu -- klapikambrikaane tihendid maksavad UM-is mõnisada krooni.
Sõidurõõm
Vasta