BMW vs Lada
BMW vs Lada
Tere BMW fännid ja lihtsalt omajad,
Nimelt tekkis selline arusaamatus, kui ostsin üle pikaaja kuldse börsi...
sirvides ka masinate kuulutusi jäi hinge selline kripeldus, sest nt. 88a. bmw 318i-st taheti saada 17 000.- (noh ka teiste masinate hinnad on alla igasugu artvestust.... nt.veel 528 h.korras-85a. tahetakse 8000.- jne.)
ühesõnaga on bmw-de hinnad maas...noh ok, kuid siis saabus viimane piisk, kui jõudsin Ladadeni...
vaz 2107 1988a. masin h.korras hind: 17 000 .-
vaz 2101 aasta 1982, hind: 8000.-
tahaksin teada, miks nii on!?
Miks on BMW Sõidukid samas hinnaklassis Ladaga, vähe sellest, ta on kohati isegi veeeel odavam kui Lada
Minu arvates ei ole ega saa BMW-sid Ladadega üldse võrrelda, arvan et nii mõnigi on sellega päri, kuid ometi on hinnad võrdsed....
Arusaadav kui võrrelda Audi, MB vms. .... kuid Ladaga!?
(Börsis ka MB-sid uurides sai tõdetud et nende hinnad on läbi aastate suht samad, kuid nt. Audid on millegi pärast isegi kallimad kui Bemarid...)
Vanasti oli ikka uhke tunne kui Bmw soetasid, nüüd nagu kaob massi ära kohe,,,,
Nimelt tekkis selline arusaamatus, kui ostsin üle pikaaja kuldse börsi...
sirvides ka masinate kuulutusi jäi hinge selline kripeldus, sest nt. 88a. bmw 318i-st taheti saada 17 000.- (noh ka teiste masinate hinnad on alla igasugu artvestust.... nt.veel 528 h.korras-85a. tahetakse 8000.- jne.)
ühesõnaga on bmw-de hinnad maas...noh ok, kuid siis saabus viimane piisk, kui jõudsin Ladadeni...
vaz 2107 1988a. masin h.korras hind: 17 000 .-
vaz 2101 aasta 1982, hind: 8000.-
tahaksin teada, miks nii on!?
Miks on BMW Sõidukid samas hinnaklassis Ladaga, vähe sellest, ta on kohati isegi veeeel odavam kui Lada
Minu arvates ei ole ega saa BMW-sid Ladadega üldse võrrelda, arvan et nii mõnigi on sellega päri, kuid ometi on hinnad võrdsed....
Arusaadav kui võrrelda Audi, MB vms. .... kuid Ladaga!?
(Börsis ka MB-sid uurides sai tõdetud et nende hinnad on läbi aastate suht samad, kuid nt. Audid on millegi pärast isegi kallimad kui Bemarid...)
Vanasti oli ikka uhke tunne kui Bmw soetasid, nüüd nagu kaob massi ära kohe,,,,
ilma autota
Hinna määrab turg. Teate kuidas see hind kujuneb? Kui pakud mingit toodet hinnaga A ja ostja on nõus seda oastma hinnaga B siis asja tegelik hind on B miinus A. Kuna bemmidel hinnad all siis pakuks, et turul on neid lihtsalt nii palju, et on tekkinud võimalus valida.
Kiirmüügi hinnad viivad hinnad alla.
Kiirmüügi hinnad viivad hinnad alla.
draggo kirjutas:Hinna määrab turg. Teate kuidas see hind kujuneb? Kui pakud mingit toodet hinnaga A ja ostja on nõus seda oastma hinnaga B siis asja tegelik hind on B miinus A. Kuna bemmidel hinnad all siis pakuks, et turul on neid lihtsalt nii palju, et on tekkinud võimalus valida.
Kiirmüügi hinnad viivad hinnad alla.
Et siis maine ja hind on alla viidud ikkagi omanike endi poolt....
nii-nii
ilma autota
No-no.
Vanad bimmerid ju kõik ära ruunatud ja keegi ei julge neid osta ja varuosad kirved(kardavad, lambi jutt).
Lada varuosad saad pea'aegu nii'sama kätte ja kus juures "maamehed" (vanakesed, sepikud) ostavad ladasid selliste hindadega, tean omast käest....
interscope.
Vanad bimmerid ju kõik ära ruunatud ja keegi ei julge neid osta ja varuosad kirved(kardavad, lambi jutt).
Lada varuosad saad pea'aegu nii'sama kätte ja kus juures "maamehed" (vanakesed, sepikud) ostavad ladasid selliste hindadega, tean omast käest....
interscope.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
interscope kirjutas:No-no.
Vanad bimmerid ju kõik ära ruunatud ja keegi ei julge neid osta ja varuosad kirved(kardavad, lambi jutt).
Lada varuosad saad pea'aegu nii'sama kätte ja kus juures "maamehed" (vanakesed, sepikud) ostavad ladasid selliste hindadega, tean omast käest....
interscope.
mnjah...maamees jääb maameheks, tema juba UUT ja kapitalistliku ette ei võta... Vaz ju ikkagi 20a. kogemus, mis siis et iga aasta üks ja see sama välja tuli, ok noh plastik stanged ka said ette.....
ilma autota
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
BMW- hind kuni 20000 ja aasta alla 90! - selliseid autosid, mis oleks oma aja kohta hea varustuse ja heas seisukorras eestisse toodud- selliseid pea aegu, et ei olnudki Enamus masinad olid suht plangud ja ei ole saladus seegi, et paljud masinad olid suht raske avarii läbielanud. See piisk mis ise ja korralikud toodi kahjuks turu hinda ei mõjuta!
Sama staatus on ka pilukatega, mida 90 ndate alguses soomest sisse tassiti- pole saladus see, et paljud "uhked" liikurid olid pärit romulast!
Ladal on kindlad hinnareeglid- korras ja igati sõidukõlbulik lada maksab ca 8000-15000eek ja romu 500 - 2000 eek. Tegemist on tegelikult idioodi kindla autoga- midagi veel lihtsamat annab välja mõelda kõige keerulisem asi on seal vist elektrisüsteem
Sama staatus on ka pilukatega, mida 90 ndate alguses soomest sisse tassiti- pole saladus see, et paljud "uhked" liikurid olid pärit romulast!
Ladal on kindlad hinnareeglid- korras ja igati sõidukõlbulik lada maksab ca 8000-15000eek ja romu 500 - 2000 eek. Tegemist on tegelikult idioodi kindla autoga- midagi veel lihtsamat annab välja mõelda kõige keerulisem asi on seal vist elektrisüsteem
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Olge nii head, ja mõelge ennast ääremaade elanikeks, talude sulased, saekaatrites, lautades palga töölisteks. Vaja on liikuda punktist kodu punkti töö ja küla toidukauplus. Kruusa teedel kestavad imeodavad lada jupid tunduvalt kauem, kui enamiku lääne autode osad. Vene masinad on mõeldud teedeta maastikule, kus on sõidujäljed. Läänes olid ju juba enne sõda siledad asfalt teed. Siis zigulli karpaga saab iga koolipoiss hakkama, kes on võrrist edasi arenenud, rääkimata süüte süsteemidest. Piduri klotse saab osta kasvõi ühekaupa, kui üks on rohkem kulunud, kui teine. Vene õlide hindadest ei tasu üldse rääkida. Süüteküünal on 17. EEku, küünlajuhtmete komplekt maksab sama plju, kui bmwle üks ngk juhe. See oleks lõputu teema siis edasi näiteid tuua
No seda, et 8000 eek maksev 5ne on heas korras, minge palun rääkige kuskil zone jutukas.
Samuti näiteks maksab E23/28 viimine tasemele "heas korras" (mõtlen reaalselt heas, mitte müüja iba) vähemalt 20 k. Ainuüksi esisarniirid on juba 6k, amordid 3k, pisemad pudinad 2-3k (mootorini me veel ei jõudnud)
Eestis müüdavatest bmw-dest kvalifitseerub minujaoks "heas korras olevaks" vähemalt 50K maksev ja siin mittesõitnud auto. Ülejäänu on väiksemad või suuremad sitad.
Fakt on see, et 98% alla 20K maksvatest bmw-dest on seisukorras, et neid on mõtet omada vaid remonti jagaval inimesel.
See, kes käib kuskil autot remontimas, sellel pole neid 80ndate algupoole bmw märki kandvaid 8000 kr maksvaid peldikuid mõtet osta, maksab end lolliks ja igaüks ei saa sellega hakkamagi. Kindlasti on nende hulgas 2-3% erandeid, aga needki vaid kinnitavad reeglit.
Samuti näiteks maksab E23/28 viimine tasemele "heas korras" (mõtlen reaalselt heas, mitte müüja iba) vähemalt 20 k. Ainuüksi esisarniirid on juba 6k, amordid 3k, pisemad pudinad 2-3k (mootorini me veel ei jõudnud)
Eestis müüdavatest bmw-dest kvalifitseerub minujaoks "heas korras olevaks" vähemalt 50K maksev ja siin mittesõitnud auto. Ülejäänu on väiksemad või suuremad sitad.
Fakt on see, et 98% alla 20K maksvatest bmw-dest on seisukorras, et neid on mõtet omada vaid remonti jagaval inimesel.
See, kes käib kuskil autot remontimas, sellel pole neid 80ndate algupoole bmw märki kandvaid 8000 kr maksvaid peldikuid mõtet osta, maksab end lolliks ja igaüks ei saa sellega hakkamagi. Kindlasti on nende hulgas 2-3% erandeid, aga needki vaid kinnitavad reeglit.
Viimati muutis Aare, 10.01.2005 20:24 16, muudetud 1 kord kokku.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kusjuures ma juba mõtlen selle peale, et endale mingi nullkuus osta niisama tallinnas sõitmiseks. Üllatavalt mugav on sellega tallinna auklikul kuumaastikul kruisida. Selline tõlla tunne... õõtsub tasapisi aukudest läbi Muidugi ergonoomika kabiinis on alla igasuguse arvestuse, kuid niisama liikuriks kõlbab kusjuures küll
Minul pole kahjuks Ladat olnud, aga oli 412 mosse, 77. aasta oma. Egonoomiat oli täiendatud Opel Acona B esiistmetega, niiet Võrust sõitis ühe jutiga Tallinna välja ilma selga sirutamata. Esiotsas oli Siguli karvane müravaip, taga ohtralt polstrit pandud ja kannatas sõita küll. Halogeenidega esilaternad (sellel mudelil olid muidu tavalised pirnid), ketaspiduritega esisild ise pandud. Laiaks keevitatud velg ja 185 rehv ka all
Remondiks kulus 100 000 km jooksul midagi 7000 krooni ja selle eest sai muuhulgas ka mootori kapremondi ja kaks käigukastiremonti, kõik uute juppidega tehtud
Juppide hinnad on naeruväärsed, näiteks kogu summuti 500 eek (uus), tehase originaal
Mis neid pideva remondi jutte puudutab, siis on see jobude ja hoolimatute omanike probleem. Mul läks ta iga ilmaga käima ning kolme aasta ja 100 000ga ei jäänud teele ühtegi korda. Muideks paar kuud tagasi panin garaazis käima, aku peale, bensiin üles, 3 korda gaasiga, toores kinni ja plaksti võtme näitamisel käis.
Muidugi hilisemad bmw ja muud autod olid mugavamad, vaiksemad jne, aga mina seda autot paha sõnaga küll ei meenuta, asja ajas ta ära. Ja töökindluselt vastas ta umbes suvalisele 20 000-sele bmw-le kuid remondikulud kulud olid umbes 5 korda väiksemad.
Kuskil maakohas on täiesti asja ette auto. Ise tuleb tööd teha, aga nii vilets ta ka pole kui rahvas räägib, hoolikas tuleb olla lihtsalt.
Remondiks kulus 100 000 km jooksul midagi 7000 krooni ja selle eest sai muuhulgas ka mootori kapremondi ja kaks käigukastiremonti, kõik uute juppidega tehtud
Juppide hinnad on naeruväärsed, näiteks kogu summuti 500 eek (uus), tehase originaal
Mis neid pideva remondi jutte puudutab, siis on see jobude ja hoolimatute omanike probleem. Mul läks ta iga ilmaga käima ning kolme aasta ja 100 000ga ei jäänud teele ühtegi korda. Muideks paar kuud tagasi panin garaazis käima, aku peale, bensiin üles, 3 korda gaasiga, toores kinni ja plaksti võtme näitamisel käis.
Muidugi hilisemad bmw ja muud autod olid mugavamad, vaiksemad jne, aga mina seda autot paha sõnaga küll ei meenuta, asja ajas ta ära. Ja töökindluselt vastas ta umbes suvalisele 20 000-sele bmw-le kuid remondikulud kulud olid umbes 5 korda väiksemad.
Kuskil maakohas on täiesti asja ette auto. Ise tuleb tööd teha, aga nii vilets ta ka pole kui rahvas räägib, hoolikas tuleb olla lihtsalt.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Muidugi hilisemad bmw ja muud autod olid mugavamad, vaiksemad jne, aga mina seda autot paha sõnaga küll ei meenuta, asja ajas ta ära. Ja töökindluselt vastas ta umbes suvalisele 20 000-sele bmw-le kuid remondikulud kulud olid umbes 5 korda väiksemad.
Kuskil maakohas on täiesti asja ette auto. Ise tuleb tööd teha, aga nii vilets ta ka pole kui rahvas räägib, hoolikas tuleb olla lihtsalt.[/quote]
...Ei muidugi, jõudsin ka ise järeldusele, et kõik on suhteline, sõltub kust maailma otsast ja millise pilguga vaadata...
ainult, et puht tehnilise poole pealt ja sõidumugavust arvestades...ei sa ju Ladat ja BMW-d võrrelda, võtkem või tehnilised näitajad...(ma ei mõtle ainult suurimat kiirust)
Kui võtta uus e30 316 ja uus 06 1.6-ne siis on ju ilmselge et bmw mootor kestab kauem ja seda ka suuremat koormust taludes selle aja jooksul.
Sõiduomadustest rääkimata - ühel on roolilatt, teisel terve esisild kummipukside peal(ok, käändhoobasi tehti ka laagrite peal:)
Ega mul polegi Lada vastu, aga ta võiks maksta ka oma mainele vastavat hinda, ta võiks maksta küll 17000 jne. aga siis peaks BMW maksma ka 3xrohkem
aga jah, turg määrab hinna jne seda JAMANDUSE juttu võib iga ärika suust kuulda
Kuskil maakohas on täiesti asja ette auto. Ise tuleb tööd teha, aga nii vilets ta ka pole kui rahvas räägib, hoolikas tuleb olla lihtsalt.[/quote]
...Ei muidugi, jõudsin ka ise järeldusele, et kõik on suhteline, sõltub kust maailma otsast ja millise pilguga vaadata...
ainult, et puht tehnilise poole pealt ja sõidumugavust arvestades...ei sa ju Ladat ja BMW-d võrrelda, võtkem või tehnilised näitajad...(ma ei mõtle ainult suurimat kiirust)
Kui võtta uus e30 316 ja uus 06 1.6-ne siis on ju ilmselge et bmw mootor kestab kauem ja seda ka suuremat koormust taludes selle aja jooksul.
Sõiduomadustest rääkimata - ühel on roolilatt, teisel terve esisild kummipukside peal(ok, käändhoobasi tehti ka laagrite peal:)
Ega mul polegi Lada vastu, aga ta võiks maksta ka oma mainele vastavat hinda, ta võiks maksta küll 17000 jne. aga siis peaks BMW maksma ka 3xrohkem
aga jah, turg määrab hinna jne seda JAMANDUSE juttu võib iga ärika suust kuulda
ilma autota
Läbisõitude kohta - korraliku õliga ja normaalse kasutusega lada/mosse mootor kestab vabalt 300 000 km. Kontrollitud. Korraliku õliga (milleks seal kvalifitseerus Valvoline mineraal) puudusid minu autol 160tkm peal silindrites kulumisjäjed.
Lada mootori pikk eluiga ja töökindlus on märksõnad suvalises carsurvey-tüüpi kohas (õigemini on need ainukesed head küljed ka).
Aga sellest katuks ikka aru saada, et 17 000 maksev Lada on üldiselt täiesti kõlbulik (vanaisale osteti sellise raha eest 79. aasta 2103, mille läbisõit oli 18 000 ja istmekiled alles taga peal ) - siis
kõne all olev 8000 bemar on peldikuks aetud igast otsast.
Bemmi puhul räägime ikka 40+k maksvast autost, mitte mingist nullilähedase taastamismõttekusega 5000 eek maksvast lääbakil ratastega striittreissi pannist.
Lada mootori pikk eluiga ja töökindlus on märksõnad suvalises carsurvey-tüüpi kohas (õigemini on need ainukesed head küljed ka).
Aga sellest katuks ikka aru saada, et 17 000 maksev Lada on üldiselt täiesti kõlbulik (vanaisale osteti sellise raha eest 79. aasta 2103, mille läbisõit oli 18 000 ja istmekiled alles taga peal ) - siis
kõne all olev 8000 bemar on peldikuks aetud igast otsast.
Bemmi puhul räägime ikka 40+k maksvast autost, mitte mingist nullilähedase taastamismõttekusega 5000 eek maksvast lääbakil ratastega striittreissi pannist.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Aare jutu kinnituseks http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=105408
Välimuse põhjal tundub päris värske!
Välimuse põhjal tundub päris värske!
Lancer EVOLUTION 9
Pole sobiv näide just milelgi tõestamiseksKristo_P kirjutas:Aare jutu kinnituseks http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=105408
Välimuse põhjal tundub päris värske!
Sellises hinnas on mõned üksikud E28-d, mis on tõesti enam-vähem korras. 8000 maksev on ikka way midagi muud.
ja 20 raha maksvat kandilist vene ajast pärinevat sigulli tahaks kohe näha.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Minu eelmine auto, millega sõitma õppisin, oli e28 520i ja maksis enam-vähem 8 tuhat + alguses sai natuke remonditud. Sõitsin ühe suve maal ja päris tore oli - taguvedu ju tore sõitma õppimiseks metsa vahel! Pool aega rahulikku sõitu ja pool aega külg ees liikumist Kõikidele muudele probleemidele lisaks tahtis sügise paiku tagumine ratas küljest ära tulla ja siis ta müüdud saigi. Sama kaua kestis samasuguse sõidustiili juures sõbra 600 krooni maksev Lada
Tagantjärgi on muidugi Bmw'st kahju ja sellist toredat vanakest metsas lõhkumiseks kindlasti enam ei ostaks
Tagantjärgi on muidugi Bmw'st kahju ja sellist toredat vanakest metsas lõhkumiseks kindlasti enam ei ostaks
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Eks paljud inimesed on oma suhtumise BMWsse kujundanud just tänu sellele, et inimene ostab suht võimsa auto üsna odavalt ja tallab seda niikaua kuni hing sees (ära sa, Kaspar, arva, et see konkreetselt sinu kohta käib...) ja eks siis vaatab edasi... Aga mis puutub Ladasse ja tema hindadesse, siis just sain ühe tuttava vanaga kokku, kes oli oma 1988.aasta 2107 (superkorras, l.s, mitte sn! 86.000) müünud 10.000 EEKga...kaspar kirjutas: Tagantjärgi on muidugi Bmw'st kahju ja sellist toredat vanakest metsas lõhkumiseks kindlasti enam ei ostaks