Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
et siis kumb valida ? plussid miinused ? bensu kulu erinevus? ülalpidamis kulud jne jne ? Kel kogemusi nendega, oskavad mõne sõna äkki öelda
aasta siis 95-96.
Ette tänades.
728, sest
vana hea r6 mootor(esimesed v8-d ei ole väga õnnestunud ja nad on remondivabad, ehk et remontida ei saa....tuleb kogu mootor uus panna).
kuna kumbki neist ei ole kiirenduseks mõeldud, siis on kruisimiseks 2.8 piisav...kellelegi jalgu kah ei jää.
Charly kirjutas:728, sest
vana hea r6 mootor(esimesed v8-d ei ole väga õnnestunud ja nad on remondivabad, ehk et remontida ei saa....tuleb kogu mootor uus panna).
kuna kumbki neist ei ole kiirenduseks mõeldud, siis on kruisimiseks 2.8 piisav...kellelegi jalgu kah ei jää.
See R6 seal ei ole enam see "vana hea", samasugune Nikasil plokiga M52. Õige vastus on 740i sest kui juba otsustada V8 kasuks, siis mitte seda viimast liitrit maha jätta!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Charly kirjutas:728, sest
vana hea r6 mootor(esimesed v8-d ei ole väga õnnestunud ja nad on remondivabad, ehk et remontida ei saa....tuleb kogu mootor uus panna).
kuna kumbki neist ei ole kiirenduseks mõeldud, siis on kruisimiseks 2.8 piisav...kellelegi jalgu kah ei jää.
See R6 seal ei ole enam see "vana hea", samasugune Nikasil plokiga M52. Õige vastus on 740i sest kui juba otsustada V8 kasuks, siis mitte seda viimast liitrit maha jätta!
jah.. sai käidud siin pikalt turgudes vaatamas ja uurimas erinevaid 7er-e... ja paraku, mida võimsam moto seda rohkem minu spets kes kaasas pead raputas... diislitega olid nagu paremad lood.. aint et 725 siis selle kerega nagu ainus variant paraku..parandage kui eksin
Margus_L kirjutas:ja paraku, mida võimsam moto seda rohkem minu spets kes kaasas pead raputas... diislitega olid nagu paremad lood..
Huvitav, väga huvitav. Mis tal siis hakkas?
Sry, mitte pahas mõttes, aga see spets oli vist keegi vanakoolimees.
Muidugi 4ne! Jõuab seda keret liigutada ka
ei..ses mõtes et mida võimsam mootor oli seda hullemas seisus oli veermik.. ja teadis rääkida ka eriti just 750 puhul et see moto tiba jõhker et veermik "surevat" lihtsalt kiiremini sellise poweri puhul jne. ja 725 see üsna väheste lisadega.. isegi nahka polnud nendel 4-5 mida mina nägin.. 725 nö vaesemehe limo heas mõttes siiski