Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kas see on tõesti normaalne, et nii väikese litraaiga mootor (1.8) võtab 14l 100le? (kuu lõikes keskmine) Hullumaja, mis raha bensule läheb.
P.S Rallimees ma ei ole
njah, soovitaks ka siis juba muretseda 540...mis linnas hammustab lühikeste otsadega ja külmade ilmadega 17 sajale...samas sai käidud nädalavahetusel lõuna eestis, ca 500 km ring...ja keskmine kütuse kulu oli 9 ringis...
no alguseks vaheta kyynlad, bensiini filter, õhufilter, Need mõjutavad kytusekulu nati. Kontrolli kas kuskilt ei leki midagi. Kui mootoril on lambda ja see ei tööta suurendab ka see kulu tiba. Põhjuseid võib olla tegelt mitmeid, mis niipalju kytet joob. Mine mootori stendi saad täpse vastuse, mis kala on.
Kas see 14 sisaldab ka mootori soojendamist?
Mul ka kulu kuskil 12-14l/100km, suvel sain 9 liitriga hakkama.
Diagnostika tehtud ja peaks korras kõik olema. Küttefilter vahetatud, küünlad ka. Samuti lambda. Termostaat korras.
Iga päev 2x 10 min soojendust ja siis 15 km sõitu...
Ühesõnaga, kõik on mootoriga ok, aga bensiinikulu on endiselt 12-13l/100le. Ei tea mis siis saab, kui bensiinihind hakkab 20kr/l pealt püüdma
Hakkan pühapäevasõitjaks, pooleks tunniks auto välja ja linna jäätist sööma ning tagasi garaai. Muidu ühistransport
Tere! Selleks, et ökoks teha ei pea karbussile üle minema (muidugi karbussi lihtsam timmida), saab seda samust 1,8i-d ka ökoks teha. Kui Sa oleks Viljandi kandis, siis tean ühte asjapulka, kes sellega hakkama saaks, aga vast Tallinnas ka teadjaid mehi. Oma 318i ei võtnud ka rikka seguga sõites keskmiselt üle 10-11-ne (korra oli CO ca 10, ülevaataja pidi krambid saama) Hiljem sai kenasti õigeks timmitud mingi 0,3 kanti, minek oli väheke nõrgem, aga 1,8 ei olegi rallikaks mõeldud (keskmine kulu jäi 8-9 kanti). Ideeliselt torgitakse õhukulumõõtjat ja veel on mingit kuuskant kruvi mida peab keerama, samal ajal heitgaasimõõtja otsapidi summutis. Muidugi võib viga veel milleski kolmandas asjas olla.
Nagu sellest postitusest aru saan on paljudel oma 318i või siia karpaga mingid kütte probleemid.
Endal oli kunagi sama jama siis 318i, 83a võttis ligi 15 linnas. Sai vahetatud kõiksugu jupid mis võivad kütte kulu suurendada aga ei midagi sama pull ikka. Sai lastud teha samuti diagnostika, kõik ok aparaadi väitel. üks sõber soovitas üht papit kes omal käel autosi nokitseb. See pani autole mõned juhtmed külge võttis välja vastava mudeli veakoodide raamatu ja hakkas siis selle juhmete otsa ühendatud lambikesega signale püüdma( ei tea ise selle asja õiget nime ja ise ei oska teha) ühesõnaga mingi veakoodide värk on. Ja peale seda timmis seal natuke autot ja kütusekulu maanteel läks 6-7 vahele ja linnas sai ilusasti hakkama 8 ja ei olnud kõige ökonoomsem sõit.
Mõte siis selles, et ei usalda neid diagnostika asju päris 100% ja seal võib olla sada viga et ta võtab kütet rohkem kui peaks. Ikkagi vana mootor ja kõik ulub eriti meie kliimas. Kui sul vähegi võimalik otsi mõni vana rallisõitja kes ise ka oma autot ehitanud ja need mehed peaksid oskama aidata.
Ühesõnaga soovitate mõnel vennal midagi seal timmida lasta? Kedagi kindlat ka teate? Ja summadest? Ning on tulemus siis kindel? Kui jah, siis hea meelega vähendan oma bensukulu.
Kontrolli pidurid üle, vaheta käikaris õli..jms. Kui pidurid natukene peale jäävad, tõuseb kulu kohe 1-2l sama asi on igasuguste õlidega sildades ja käikaris
Ma tänan kõiki vastata suvatsenuid!
Aga tahan teada, kes on see mees, kes mu "bensiiniarve peavalu" leevendab ning mis raha ta selle eest tahab. Oleksin ülimalt tänulik