K: Kas E39 535 või 540

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

K: Kas E39 535 või 540

Postitus Postitas Ain »

Kuna plaanis osta auto(isal emale :? ), siis palus ta mul uurida natuke infot antud isendite kohta. Kütusekulu, vastupidavus ja remondi kulud(varuosad) jne. Ja kust seda parem oleks teha, kui bmw klubi oma inimeste seast. Kunda endal puudub antud autode omamise kogemus, siis sooviks natuke teie abi. Kütusekulu ja tehnilised andmed leian kül ise netist, aga muud kogemused puuduvad ja meie lehe otsing andis ka ainult ühe tulemuse.

Tänan edasise info eest!
heigosan
Huviline
Postitusi: 495
Liitunud: 16.11.2003 23:45 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heigosan »

Küsin sellise küsimuse:mix emale/isale 3,5 või 4.0 :o
Targad mehed räägivad et kõige parem mootor on 2,8 ja isegi äkilisem kui tema suurema kubatuuriga konkurendid.
Suurte mootoritega on see mure et klapikaane tihendid kipuvad ära väsima ja süüteküünlad ujuvad õli sees.
Tihedamini kippuvad läbi minema nukaandurid.
Aga muidu 39 nagu 39 ikka.
Ise muidugi soovitax 528i mis endalgi vaateväljas ;)
MarkoA
Klubiliige
Postitusi: 534
Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas MarkoA »

Kas mitte Pets1 pole e39 540, ma arvan tema ütleb kohe sulle mis on selle auto head vead.Kas 540 ei ole rohkem lisavarustust kui 528.
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

heigosan kirjutas:Küsin sellise küsimuse:mix emale/isale 3,5 või 4.0 :o
Targad mehed räägivad et kõige parem mootor on 2,8 ja isegi äkilisem kui tema suurema kubatuuriga konkurendid.
No see nüüd küll mingi jutt ei ole, et 2,8 on äkilisem kui 4,0... See võib nii olla ainult esimesed 1,5 sekundit ja sedagi parema rehvi arvelt. Ma arvan, et kes kasvõi korra on proovinud suure mootoriga näiteks 90 km/h möödasõitu alustada, see saab aru millest ma räägin...
Varuosade poolest 2,8 kindlasti soodsam pidada, samas ei saa ilmselt 540 tahtjale hakata rääkima sellest, et odavam on mingi väiksem asi osta - alustades kütusekulust ja lõpetades kindlustusmaksega on kõik niikuinii suht kallis.
Ja äkki emale meeldivad kiired autod/mehed... :D
E83 X3 2,0dA 2010.a.
heigosan
Huviline
Postitusi: 495
Liitunud: 16.11.2003 23:45 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heigosan »

Ma ei mõelnudki seda kui kiirendada kas 2.8 või 4.0 lihtsalt 2,8 on teravam.Suurema mootoriga on uimasem kuid kiirendus on kindlalt parem.
Ahh ma ei hakka siin OT tegema.
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

ütleme nii et pole kumbagi omanud aga kui ise otsiks siis vast võtaks juba 540...sest mõlemad ju V8 ja kui suur see küttekulu vahe ikka olla saab, aga KW selle eest :cool: ...
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

heigosan kirjutas:Küsin sellise küsimuse:mix emale/isale 3,5 või 4.0 :o
Targad mehed räägivad et kõige parem mootor on 2,8 ja isegi äkilisem kui tema suurema kubatuuriga konkurendid.
Selline subjektiivne mulje võib jääda sellest, et V8tel (vähemalt 540l küll) on gaasipedaal R6tega võrreldes "uimasem". Ilmselt taotluslikult, kuna muidu oleks tänu suurele väändele tihedas linnaliikluses pea võimatu nendega sõita.
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Aare kirjutas:Kellelgi algas teine noorus vist ;)
Tundub nii jah :cool: Vähemalt suutsin neil MB mõtted peast ajada ja pähe panna Sõidurõõmu idee. Tundub, et minu töö on esialgu tehtud, nüüd peab veel välja uurima vajaliku info ja omanike endi kogemused.
heigosan kirjutas:Küsin sellise küsimuse:mix emale/isale 3,5 või 4.0 :o
Nagu Aare juba mainis, siis teine nooruse aeg ja silma on jäänud 540 ülihea varustuse aste.
MarkoA kirjutas:Kas mitte Pets1 pole e39 540, ma arvan tema ütleb kohe sulle mis on selle auto head vead.Kas 540 ei ole rohkem lisavarustust kui 528.
Ise mõtlesin ka Petsi peale, tema ju mõlemaid omanud(omab). Kui Pets seda lugema juhtub, siis järsku viskab paar rida siia.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Soojendan teemat..

Uurisin natuke maad. Nimelt tuli 98a 180kw (vana oli 173) mootor. Kas peale (topelt vanose vist?) seal veel midagi muutus?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Raivo kirjutas:Soojendan teemat..

Uurisin natuke maad. Nimelt tuli 98a 180kw (vana oli 173) mootor. Kas peale (topelt vanose vist?) seal veel midagi muutus?
In 1998 the V-8 engine was given the VANOS variable cam timing system. This led to a further increase torque for both engines and an extra 10 bhp for the 3.5-liter engine. In addition, it provided reductions in both exhause emissions and fuel consumption in the lower load range.

7kw = ~10hj

http://www.bmwworld.com/engines/m62.htm

paistab, et muu suurt ei muutunud
Viimati muutis raimo_r, 08.01.2007 21:11 07, muudetud 3 korda kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Raivo kirjutas:Kas peale (topelt vanose vist?) seal veel midagi muutus?
Ei ole M62TU-l topelt VANOS-t. Mootorijuhtimine on kindlasti ka uuem. EML tuli peale ja veel mõned pisemad muudatused.
Täpsema jutu leian õhtul. Ehk.

Features of the M62 TU engine include:
• Digital motor Electronics Control ME 7.2.
• Variable positioned intake camshaft VANOS system.
• “EML” Electronic Throttle Control System identified as EDK.
• Compact water cooled generator (F-alternator).
• Thermostat controlled transmission fluid/engine coolant heat exchanger system for automatic transmission equipped vehicles.
• Non Return Fuel Rail (Running Loss Compliance).
• IHKA Auxillary Water Pump.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Või sedasi.
Ei tea, kas tal on mingeid eeliseid nt 540 (4.4) ees (ma ei pea silmas seda, et üks mootor on 30kw tugevam)? Või noh, kas oleks pointi parema vastupidavuse vms ees 540-ile? Kuna viimast vist pole suurt uuendatud kuni 2001 (2) aastani välja.

Siia haakub ka see teema http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=33327

EDIT: Raimo andmete järgi midagi ikka muudeti 98a 4.4 mootoril kah :? Aga kas ka paremaks?
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

kas klubiridadesse on oodata üht 535 juurde?
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

ryan kirjutas:kas klubiridadesse on oodata üht 535 juurde?
Teema on algatatud 2005 aasta alguses ja minu teada on see valik juba ammu tehtud E39 540 näol (Kellegi auto teemas oli kirjas et osteti E39 540). Parandage kui ma eksin :?:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Rain530 kirjutas:
ryan kirjutas:kas klubiridadesse on oodata üht 535 juurde?
Teema on algatatud 2005 aasta alguses ja minu teada on see valik juba ammu tehtud E39 540 näol (Kellegi auto teemas oli kirjas et osteti E39 540). Parandage kui ma eksin :?:
Postitatud: 08.01.2007 15:13 43
Raivo kirjutas:Soojendan teemat..

Uurisin natuke maad. Nimelt tuli 98a 180kw (vana oli 173) mootor. Kas peale (topelt vanose vist?) seal veel midagi muutus?
Aga niipalju teema jätkuks, et sai ikka see 540 ära toodud ja siiani ollakse autoga rahul. Kütusekulu täitsa 5+, auto hästi vastu pidanud, remondi alla pandud alla 10000.- 1,5.a. jooksul. Um'is käidud pidevalt kontrollis ja ka nüüd uus minek 15 jaanuaril. Kõik kulunud osad lähevad vahetusse ja sõiduruumu jätkub peale seda jälle :D
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

praegu ei ole 535´l erilist mõtet kui just V8 fänn pole, kuna 530 on paljudes asjades parem (tehase andmetel ka kiirendus 0..100), kütusekulu, hooldus jne. minule jääb arusaamatuks miks on 540´l lahtine differ ;) muidu kaaluks seda uueks autoks aga jah... jääb ainult M5, kuna e39 kere ilgelt meeldib.

kas kellelgi on infi e60 kohta, on peale M5 mõnel variandil LSD ka?
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Kõik õige, aga korraliku 530i-d eriti alla 200k kätte ei saa.
Ning selle 535i 180kw vääne on kah ikka suurem kui R6-l.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2002
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

aise kirjutas:kas kellelgi on infi e60 kohta, on peale M5 mõnel variandil LSD ka?
Jah, Alpina hakkas B5-le hiljuti LSD-d pakkuma :P

Alates u 1995 (E39 saabumine) on Bmw-l piisavalt loll poliitika mitte ühelegi mitte-M autole LSD-d panna. Kardavad ilmselt põhjusega M-ide müügitulemuste pärast. Samas pole see mingiks takistuseks - väga palju on häid tegijaid kes pakuvad nii E39-le kui E46-le LSD kitte.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

pakutakse jah, www.diffsonline.com jne, hinnad meie rahas sinna 40k kanti, selles suhtes oleks hea kui tehas neid paneks oleks neid rohkem liikvel ja osadel mudelitel kattuksid kindlasti.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2002
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

aise kirjutas:pakutakse jah, www.diffsonline.com jne, hinnad meie rahas sinna 40k kanti, selles suhtes oleks hea kui tehas neid paneks oleks neid rohkem liikvel ja osadel mudelitel kattuksid kindlasti.
Ma ju andsin varem ka lingi www.drexler-motorsport.com Neil hinnad ainult kuskil 2K EUR :P
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Ilves kirjutas:
aise kirjutas:pakutakse jah, www.diffsonline.com jne, hinnad meie rahas sinna 40k kanti, selles suhtes oleks hea kui tehas neid paneks oleks neid rohkem liikvel ja osadel mudelitel kattuksid kindlasti.
Ma ju andsin varem ka lingi www.drexler-motorsport.com Neil hinnad ainult kuskil 2K EUR :P
üks koht veel http://metricmechanic.com/

erilist vahet pole kas 2K € või 2,5K $
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2002
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

aise kirjutas:üks koht veel http://metricmechanic.com/

erilist vahet pole kas 2K € või 2,5K $
USAst on transa sellisele jupile suht kallis. Küsisin kunagi ka kuskilt sealt pakkumist, hind tuli koos transaga 4K USD :shock:
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

sigaraske ju*n ju :P
Vasta