e38 vs e60
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
e38 vs e60
Sai siis ükspäev United'is käidiud ja "istusin" mõned autod läbi.
Tundus nii ahvatlev see ilus must e60 mis seal seisab - istusin sisse ja hakkasin tutvuma. Näppisin ikka nagu tavaliselt - vaatasin enda jaoks olulisi asju.
Siinkohal on paras muidugi kohe ära mainida, et e60 siiski ei ole päris see auto mida endale tahaks, seega on mu arvamus igati subjektiivne.
Mis mulle siis silma torkas võrreldes oma e38'ga:
1) El. istmed - Näidisautol olid esimesed istmed pool elektrilised. Minu terve loogika ütleb küll, et aastal 2005 võiks need asjad ikka täiselektriga käia. ...kui juba '97 a e38 selline asi võimalik on.
2) Cruise Control - e38'l ülimugavalt roolil (küll häirib, et cruis'i sisse/välja lülitud nupp asub konsoolil - nõuab käe sirutust - aga arusaadav, et ohutuse kaalutlustel) siis e60'l on kogu kupatus tõstetud kangi külge, mis nüüd minu isiklikust seisukohas vaadates küll mugavam ei ole kui roolilt. e60'l on roolile toodud hoopis telefoni juhtimine ja muu üsna ebavajalik jura.
3) Temperatuuri regulaator - Olgugi, et e60'l on suur, suur display keset armatuuri ja see kõikvõimsana tunduv suur nupp keset konsooli mis jätab mulje, et sealt saab kõike juhtida, siis temperatuuri reguleerimiseks mõeldud nupp meenutas mulle hirmsasti tagasiminekut e34'ja juurde (ja e34'jal oli neid nuppe 2) Tavaline pööratav nupp, kuhu siis juurde kirjutatud kraadid (18; 20; 22; 24 jne) Kui e38'l on BMW'le hästi sobivalt valgustatud kaks väikest display'd kust siis saab eraldi paremat ja vasakut poolt reguleerida - ilus ja lihtne.
4) Joogitopsi hoidja - e38'l armatuuri ka keskkonsooli kohtumiskohast sõidab välja vajadusel muidu hästi varjatud hoidja kahele!! pudelile/topsile. e60'l see-eest sõidab kummalise nurga all kõrvalistuja poolelt keset armatuuri välja samuti hoidja ühele topsile. (Ja kui e38'l jääb armatuur kehvemini sobivaid pudeleid toetama, siis e60 seda tõenäolislet ei juhtu, kuna hoidja sõidab armatuurist eemale pudel jääb justkui õhku rippuma)
5) Keskkonsooli laegas - e38'l küll väike aga igati tõhus, kuna seda saab käetoena korralikult kasutada ja sellele mõelduna liigub ka veel edasi-tagasi. Ja selle, et ta väike on, kompenseerivad ustes asuvad laekad. Ja olgugi, et väike see keskkonsooli laegas, saab sinna ikkagi asju panna (pabereid, parkimistrahve jne) siis e60'l on seal ikka imeagregaat - avamine on ebamugav aga kindlasti harjutav. OK, kui laegas lahti, siis mis mulle sealt vastu vaatab - järgmine laegas aga laeka nr 1 ja nr 2 on pisikene vahe, nii, et sinna saab midagi küll ära kaotada - aga midagi asjalikku sinna küll panna ei saa - ja siis kui on avatud laegas nr 2, siis sinna juba kannatks isegi midagi asetada - ja kusjuures!!! - selle laeka all oli veel üks laegas!!! see oli küll üüratusuur, aga mina ei viitsiks never sinna midagi panna.
Selle 3 minutiga, mil ma näppisin läbi enda jaoks kõige olulisemad asjad - veendusin, et seda autot küll ei ostaks. Olles veel teadlik ka sellest, et ntks e39 530d on oluliselt - rõhutan - oluliselt ökonoomsem kui e60 530d.
Tundus nii ahvatlev see ilus must e60 mis seal seisab - istusin sisse ja hakkasin tutvuma. Näppisin ikka nagu tavaliselt - vaatasin enda jaoks olulisi asju.
Siinkohal on paras muidugi kohe ära mainida, et e60 siiski ei ole päris see auto mida endale tahaks, seega on mu arvamus igati subjektiivne.
Mis mulle siis silma torkas võrreldes oma e38'ga:
1) El. istmed - Näidisautol olid esimesed istmed pool elektrilised. Minu terve loogika ütleb küll, et aastal 2005 võiks need asjad ikka täiselektriga käia. ...kui juba '97 a e38 selline asi võimalik on.
2) Cruise Control - e38'l ülimugavalt roolil (küll häirib, et cruis'i sisse/välja lülitud nupp asub konsoolil - nõuab käe sirutust - aga arusaadav, et ohutuse kaalutlustel) siis e60'l on kogu kupatus tõstetud kangi külge, mis nüüd minu isiklikust seisukohas vaadates küll mugavam ei ole kui roolilt. e60'l on roolile toodud hoopis telefoni juhtimine ja muu üsna ebavajalik jura.
3) Temperatuuri regulaator - Olgugi, et e60'l on suur, suur display keset armatuuri ja see kõikvõimsana tunduv suur nupp keset konsooli mis jätab mulje, et sealt saab kõike juhtida, siis temperatuuri reguleerimiseks mõeldud nupp meenutas mulle hirmsasti tagasiminekut e34'ja juurde (ja e34'jal oli neid nuppe 2) Tavaline pööratav nupp, kuhu siis juurde kirjutatud kraadid (18; 20; 22; 24 jne) Kui e38'l on BMW'le hästi sobivalt valgustatud kaks väikest display'd kust siis saab eraldi paremat ja vasakut poolt reguleerida - ilus ja lihtne.
4) Joogitopsi hoidja - e38'l armatuuri ka keskkonsooli kohtumiskohast sõidab välja vajadusel muidu hästi varjatud hoidja kahele!! pudelile/topsile. e60'l see-eest sõidab kummalise nurga all kõrvalistuja poolelt keset armatuuri välja samuti hoidja ühele topsile. (Ja kui e38'l jääb armatuur kehvemini sobivaid pudeleid toetama, siis e60 seda tõenäolislet ei juhtu, kuna hoidja sõidab armatuurist eemale pudel jääb justkui õhku rippuma)
5) Keskkonsooli laegas - e38'l küll väike aga igati tõhus, kuna seda saab käetoena korralikult kasutada ja sellele mõelduna liigub ka veel edasi-tagasi. Ja selle, et ta väike on, kompenseerivad ustes asuvad laekad. Ja olgugi, et väike see keskkonsooli laegas, saab sinna ikkagi asju panna (pabereid, parkimistrahve jne) siis e60'l on seal ikka imeagregaat - avamine on ebamugav aga kindlasti harjutav. OK, kui laegas lahti, siis mis mulle sealt vastu vaatab - järgmine laegas aga laeka nr 1 ja nr 2 on pisikene vahe, nii, et sinna saab midagi küll ära kaotada - aga midagi asjalikku sinna küll panna ei saa - ja siis kui on avatud laegas nr 2, siis sinna juba kannatks isegi midagi asetada - ja kusjuures!!! - selle laeka all oli veel üks laegas!!! see oli küll üüratusuur, aga mina ei viitsiks never sinna midagi panna.
Selle 3 minutiga, mil ma näppisin läbi enda jaoks kõige olulisemad asjad - veendusin, et seda autot küll ei ostaks. Olles veel teadlik ka sellest, et ntks e39 530d on oluliselt - rõhutan - oluliselt ökonoomsem kui e60 530d.
isegi mu ema sõidab BMWga
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
vbla olen vanakooli mees - ehk et mulle meeldivad klassikalised välimused nagu seda on e34, e38. Aga samas ei meeldinud mulle ka uus 7mene kui ta välja tuli - küll aga nüüdseks on arvamus juba olulislet muutunud.
Aga minu e38 on küll ökonoomsem kui e60 530d. Tuttaval oli e39 530d, mis oli tõeliselt ökonoomne - nii nagu üks diisel peakski olema ja heas lootuses ostis uue e60'ne mis hakkas linnas võtma 17l/100km.
Aga minu e38 on küll ökonoomsem kui e60 530d. Tuttaval oli e39 530d, mis oli tõeliselt ökonoomne - nii nagu üks diisel peakski olema ja heas lootuses ostis uue e60'ne mis hakkas linnas võtma 17l/100km.
isegi mu ema sõidab BMWga
Julgen arvata, et su sõbra Diisliga on midagi lahti kui nii palju võtab või siis on väääga raske jalaga. Kui sõbraga mõlemad uusi autosid ostsime, siis algul vaatasime mõlemad e60, kuid muna mu ülemus oleks mind maha löönud olin sunnitud siiski e39'ga kasuks. Sõber siiski võttis ära ja võttis 545'e. See võtab umbes nii palju kütust nagu sa räägid.
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
Kuidas kellelegi pididetailid - vaatasin enda jaoks olulisi asju - mida igapäevaselt kasutan.
Samuti ei ole ma seda autot ostmas ja lisasin ka et mu arvamus on igati subjektiivne. (Ja sry, aga isegi individuaal paketiga ei saaks ma seda topsihoidikut armatuuri keskelt mugavamesse kohta )
Minu sõnum oligi selle postiga see, et kummaline, et mõned asjad kehvemaks muutuvad - mida aeg edasi. Ja oma põhimõttekindluse juures jätaksin selle auto ostmata - olles leidnud enda jaoks piisavalt neg tegureid.
Samuti ei ole ma seda autot ostmas ja lisasin ka et mu arvamus on igati subjektiivne. (Ja sry, aga isegi individuaal paketiga ei saaks ma seda topsihoidikut armatuuri keskelt mugavamesse kohta )
Minu sõnum oligi selle postiga see, et kummaline, et mõned asjad kehvemaks muutuvad - mida aeg edasi. Ja oma põhimõttekindluse juures jätaksin selle auto ostmata - olles leidnud enda jaoks piisavalt neg tegureid.
isegi mu ema sõidab BMWga
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
...jah, ega ta kõige kergema jalaga ei ole. Siiski võrdleb ta küttekulu oma eelmise e39'ga. Lasi kontrollida samuti UM'is - kus öeldi, et kõik ok. Ja ei tohikski olla midagi viga 20.000 sõitnud autol.Relk kirjutas:Julgen arvata, et su sõbra Diisliga on midagi lahti kui nii palju võtab või siis on väääga raske jalaga. Kui sõbraga mõlemad uusi autosid ostsime, siis algul vaatasime mõlemad e60, kuid muna mu ülemus oleks mind maha löönud olin sunnitud siiski e39'ga kasuks. Sõber siiski võttis ära ja võttis 545'e. See võtab umbes nii palju kütust nagu sa räägid.
isegi mu ema sõidab BMWga
Endal E39 530d (142 kW) ja keskmine kulu 8,5 l/100 km.ottOmar kirjutas:Tuttaval oli e39 530d, mis oli tõeliselt ökonoomne - nii nagu üks diisel peakski olema ja heas lootuses ostis uue e60'ne mis hakkas linnas võtma 17l/100km.
Sõber ostis jaanuaris E60 530d ja viimase kolme kuu keskmine on 7,6 l/100 km. Tal on ca 60% maanteed ja 40% linna. Kustkohast 17 l/100le saadakse ma küll ei mõista...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
Just, e39 olid tal analoogsed andmed - aga e60'l asi kütusekuluga igatepidi korrast ära. Meie järeldus oli, et ehk ei ole ökonoomsus eesmärk enam.
Aga see selleks - kütusekulu ei olnud teema mõte - küll aga jah, millegipärast jõuvad kõik teemad selles foorumis alati kütusekuluni välja.
Aga see selleks - kütusekulu ei olnud teema mõte - küll aga jah, millegipärast jõuvad kõik teemad selles foorumis alati kütusekuluni välja.
isegi mu ema sõidab BMWga
Re: e38 vs e60
alates 98-st on see nupp roolile tõstetud.ottOmar kirjutas:2) Cruise Control - e38'l ülimugavalt roolil (küll häirib, et cruis'i sisse/välja lülitud nupp asub konsoolil - nõuab käe sirutust - aga arusaadav, et ohutuse kaalutlustel)