h82lose kirjutas:see igatahes mõttekam kui coupe imo
Eriti just M-klassis on raske leida kabriol mõtet, ainuüksi 100-200 lisakilo tõttu, mis katuse puudumine endaga kaasa toob.
Postitatud: 06.07.2007 10:50 12
Postitas Zipp
priitv8 kirjutas:
h82lose kirjutas:see igatahes mõttekam kui coupe imo
Eriti just M-klassis on raske leida kabriol mõtet, ainuüksi 100-200 lisakilo tõttu, mis katuse puudumine endaga kaasa toob.
poogen,ega neil ikka olulist vahet ei ole ja eks ikka ühte auku rihitud kupeega... 2 in 1 on kõva eelis imo,eriti veel kõva katus!
Postitatud: 06.07.2007 11:30 42
Postitas Ilves
priitv8 kirjutas:Eriti just M-klassis on raske leida kabriol mõtet, ainuüksi 100-200 lisakilo tõttu, mis katuse puudumine endaga kaasa toob.
h82lose kirjutas:poogen,ega neil ikka olulist vahet ei ole ja eks ikka ühte auku rihitud kupeega... 2 in 1 on kõva eelis imo,eriti veel kõva katus!
Poogen? Tõsta endale 200 kilo eest liivakotte autosse ja vaata kas ikka on. Päris vastik on.
Aga nojah, keskmise inimese jaoks kes propellerimärki ostab on tõesti kama. Nagu ka hiljuti lugeda võis vedasid M Gmbh töötajad kihla, kui paljud CSL-i kunded topivad kallilt saadud dieetmasinasse "rasva" nagu konditsioneeri, xenonid ja kõva helisüsteemi tagasi. Nad pakkusid 50%, tegelikkuses pani 85% CSLi ostjaid autole rasvapolstri uuesti selga Eks baarileti taga on hea sõbraga laiata, et oled endale "põhimõtteliselt võidusõiduraketi" ostnud, aga praktikas tahaks ikka, et muss tümpsuks ja kliima higist selga jahutaks.
Postitatud: 06.07.2007 11:35 04
Postitas Zipp
no see ongi see et M3 ja M3 on vahe... vaevalt e92 selliseks "sportautoks" saab nagu e30
Postitatud: 06.07.2007 12:37 09
Postitas priitv8
Kabrio põhiprobleem on kere jäikus. Õieti selle puudumine. Selle vastu võitlemiseks on kabrio kerel erinevad lisatugevdused, tänu millele see kaalulisa tekibki.
Uus kõvakatus on ka raskem, kui vana present. Minu mäletamist mööda kaalus see uus vist 47kg.
Tehnilisi andmeid võrrelda, siis on näha:
E92 335i - tühimass = 1600kg, kandevõime 480kg, 0-100 = 5,5s
E93 335i - tühimass = 1810kg, kandevõime 430kg, 0-100 = 5,8s
Vaatamata lisatugevdustele, ei saa kabriot kunagi sama jäigaks, kui on katusega kere. Seega on kabrio ikkagi rohkem chillimise auto.
Postitatud: 08.07.2007 21:50 21
Postitas antti22
priitv8 kirjutas:Kabrio põhiprobleem on kere jäikus. Õieti selle puudumine. Selle vastu võitlemiseks on kabrio kerel erinevad lisatugevdused, tänu millele see kaalulisa tekibki.
Uus kõvakatus on ka raskem, kui vana present. Minu mäletamist mööda kaalus see uus vist 47kg.
Tehnilisi andmeid võrrelda, siis on näha:
E92 335i - tühimass = 1600kg, kandevõime 480kg, 0-100 = 5,5s
E93 335i - tühimass = 1810kg, kandevõime 430kg, 0-100 = 5,8s
Vaatamata lisatugevdustele, ei saa kabriot kunagi sama jäigaks, kui on katusega kere. Seega on kabrio ikkagi rohkem chillimise auto.
On need massid ikka õiged? mina olen näinud mõlemal vastavalt umbes 50-100 kilo väiksemaid arve, kaasaarvatud oma pere Cabrio passis. Aga see selleks.
Üldiselt on sellel cabrio seerial saadud juba jäikus väga heale tasemele aga eks muidugi selle lisakaalu arvelt. Auto on suhteliselt jäik ja dünaamika pole ka eriti palju kehvem kui coupe'l, rinkale mõeldes siis peaks katus üleval suhteliselt sama võrdväärne olema kuna kaalujaotus on ikkagi paigas, katus maas olles on auto natuke pehmem ja kaalu ka taga rohkem. Aga jah eks see 200kg mängib oma rolli kuid ma usun, et see on seda väärt kui pole just spetsiaalselt rinka jaoks ostetud masin, vaid on soov ainult mõnikord rajale sattuda, kuna katus maas sõitmine on juba omaette elamus mille vastu coupe ei saa
Ja samuti see, et BMW insenerid on suhteliselt hea tööga hakkama saanud selle cabrio puhul kuna väliselt ta vägapalju katus üleval olekus, ei erine coupe'st, nende eristamiseks peab olema treenitud silm siiski, esmapilgul sarnased.
BMW cupi üritustel olete teretulnud uudistama ma usun
Postitatud: 08.07.2007 21:53 02
Postitas aise
kõvakatusega cabrio on suht sexikas jah, ise nägin ka seda esimest korda raplas.
Postitatud: 08.07.2007 23:29 15
Postitas priitv8
antti22 kirjutas:On need massid ikka õiged? mina olen näinud mõlemal vastavalt umbes 50-100 kilo väiksemaid arve, kaasaarvatud oma pere Cabrio passis.