Postitatud: 26.02.2007 22:53 55
Täna Tartus Kastani tänavas jäi silma üks E34 V6 mootorigameelis k kirjutas:No suht tihti kohtab ka v6 mootoriga e36
Täna Tartus Kastani tänavas jäi silma üks E34 V6 mootorigameelis k kirjutas:No suht tihti kohtab ka v6 mootoriga e36
Veidi eksid ikka jah - osadel on aku kapoti all siiski. Minu 90a 520 M20B20 oli ka kapoti all.sass16 kirjutas:Kas ma väga eksin kui väidan, et kõigil R6 on aku parema kaalujaotuse huvides pagasnikus?
Seal ju 325 E36Oliver525 kirjutas:See auto E34 ja mul ka E34elm kirjutas:Kas siin jutt ikkagi e36'st ei käi?
Ma räägin sellest lingist mis ma panin sealne auto oli küll veeel eilegi E34rynno300 kirjutas:Seal ju 325 E36Oliver525 kirjutas:See auto E34 ja mul ka E34elm kirjutas:Kas siin jutt ikkagi e36'st ei käi?
Tuttava 525i-l 1991 aasta samamood aku kapotiall ja auto täitsa nii nagu olema peabOliver525 kirjutas:No vaadake seda mul sama aaastarvuga ja mootoriga auto aga aku on küll pagasnikus
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ERINEVAL MAAL??? mul ka 1991 ja tagaistmeall mul 06/1991 muidu.e36forever kirjutas:Tuttava 525i-l 1991 aasta samamood aku kapotiall ja auto täitsa nii nagu olema peabOliver525 kirjutas:No vaadake seda mul sama aaastarvuga ja mootoriga auto aga aku on küll pagasnikus
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ehk pandi erineval maal erinevalt ? vms.
Ja nüüd edaspidi hakkan kustutama poste, mis ei kuulu siia teemasse.hanno kirjutas:Teemat natuke puhastatud.
Kõvatamise teemasse pannakse müügikuulutusi jms infot, kus luuakse autost parem pilt kui reaalsuses või esitatakse valeinformatsiooni, mis võiks tõsta autoi väärtust.
Ilusate ja "teistsuguste" autopiltide jaoks on SILMARÕÕMU teema.
Tartu auto, õigemini Tõrvandi. Rullnokkade drifti pill. peaks olema 3,5 l mootoriga , eelmine aasta oli helesinine.toivoku kirjutas:http://www.rate.ee/show.php?id=10715554
kimmo kirjutas:Kõvatamise alla kuulub pigem pigem võõraste sulgedega ehtimine (BMW316i M3, Alpina B3 1,6i jne), auto tehniliste näitajate ülepaisutamine (2,0i 232kw, tippkiirus 285 km/h jne).
hanno kirjutas:Kõvatamise teemasse pannakse müügikuulutusi jms infot, kus luuakse autost parem pilt kui reaalsuses või esitatakse valeinformatsiooni, mis võiks tõsta autoi väärtust.
turbo ka peal.Henrik88 kirjutas:peaks olema 3,5 l mootoriga , eelmine aasta oli helesinine.
Erinevad autod. See nn. driftpill oli 3.0l.Henrik88 kirjutas:Tartu auto, õigemini Tõrvandi. Rullnokkade drifti pill. peaks olema 3,5 l mootoriga , eelmine aasta oli helesinine.toivoku kirjutas:http://www.rate.ee/show.php?id=10715554
Minu autol BMW kleeps tagauksel ning esistange alumiiniumikarva võrk puudub, kuid arvan, et olen suurem rullnokk kui mõni teineauto pole olnd rullnokkade käes!
ei puutu enam eriti teemase aga selguse mõttes. eri autod on jah.qpi kirjutas:Erinevad autod. See nn. driftpill oli 3.0l.
See on 3.5 turbo, vähemalt nii olen e30 clubist aru saanud
V2ike_Suur kirjutas:Väga entusiastlikud numbrid.
Autol tehtud mootor.. Umbes 155 - 165 kw
Saksamaal tähistatakse lühendiga LIM 4-ukselist sedaani. Ehk eesti keelde üle tuues oleks kohane tõlge SEDEnrico_P kirjutas:kas selline tähistus ongi viisel seerial normaalne "LIM"
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=332719
Ja kas püsikiiruse hoidja olemasolul ei peaks mitte olema ka vastav nupp süüteluku juures iluliistul!
Mõndadel on ka nüpp armatuuril sisselülitamiseks.kimmo kirjutas:Saksamaal tähistatakse lühendiga LIM 4-ukselist sedaani. Ehk eesti keelde üle tuues oleks kohane tõlge SEDEnrico_P kirjutas:kas selline tähistus ongi viisel seerial normaalne "LIM"
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=332719
Ja kas püsikiiruse hoidja olemasolul ei peaks mitte olema ka vastav nupp süüteluku juures iluliistul!
Püsikiirusehoidja käsitlemisvahendid asuvad E39-l roolil.