2. leht 2-st

Postitatud: 07.09.2005 10:54 47
Postitas Ilves
Jah, tema E39 530d on manual ja mina olen see õnnetu :), kelle E39 528i on ka manual. Lisaks on 530 d touring ehk tühimass on +200 kg võrreldes minu bensukaga. Olin ka paadunud diislivihkaja enne kui selle 530-ga sõitu tehti, aga tuleb maailmavaateid paranadada. Ütleme nii, et reaalses elus on 3.0 diisel igas asendis bensukast üle, kui juba auto on liikuma saanud. Joonejooksu tegemisel on diisli lühike esimene käik miinus, aga möödasõidud käivad see eest nagu oleks leivalabidaga selga antud. Pakun, et möödasõidukiirendusel on 3-ne diisel enam-vähem võrreldav 4-se bensukaga. 2.8se Bensukaga võib kasvõi kolvijäljed kapoti siseküljele lasta, aga mööduvat diislit kinni ei pea.

Nagu RNT ütles tuleb kütusekulu lisaboonusena ja mitte väiksena :) Enda ajalugu on 70% linnasõiduga suvel 13.5 ja talvel 16 (lühikesed tööotsad). Kui juba kasvõi keskmise 10 peale saaks oleks põhjust kõvasti välja teha.

Looma tõmme, madal kütusekulu ja odavad lisahobused, no aru ma ei saa aru, milleks üldse bensukaid tehakse :D

Postitatud: 07.09.2005 11:08 20
Postitas Indrek
Raivo kirjutas:Paluks siiski rohkem kommentaare teemas küsitud autode kohta, kui ainult kütusekulu infot.
Neid kui palju mingi auto kütet võtab on meil siin juba päris palju olnud.

Aitäh :)
AutoBildEesti kirjutas: Tüüpvead:
---------------------------------------------
Peaülekanne võib õli lekitada, undab mootoriga pidurdamisel.
Diiselmootorid on väga vastupidavad, kuid rikkeid esineb turbolaadurites ja ühisanumpritsepumpades (330d). 320d tüüpveaks võib lugeda rivist välja minevat õhukulumõõturit.
Veermik ei kannata halbu teid - siis kuluvad kiiresti vedrupüstiku laagrid, käändtelje liigendid, esimeste õõtshoobade ja tagasilla puksid.
Elektroonika jukerdab aeg-ajalt: immobilaiser immobiliseerib sõiduki ebasobival hetkel. Ka navigatsioonisüsteemides ja telefoniliidestes esineb rikkeid.
Pidurid kuluvad kiiresti - kuid siin on peasüü juhi aktiivsel s6iduviisil.



"Kolmanda" tagasillaprobleem
---------------------------------------------
Enne 2000. aasta veebruari toodetud "kolmandatel" võib tagasilla kanduri ("abiraami") kinnitus kere küljest lahti murduda. Algstaadiumis annab häda endast märku mõradega põhjaplekis mõlema kinnituskoha ligidal. Kaugelearenenud haigus muutub häälekaks, eriti gaasi lisamisel v6i mahavõtmisel. Halvimal juhul tuleb kogu kinnituskoht põhjaplekis välja vahetada, BMW arvestab selleks tööks 35 tundi. Saksamaal võtab BMW osa kulusid "laiendatult" enda kanda, tasudes ka vanemate sõidukite remondist teatava osa.
Terve artikkel

Postitatud: 07.09.2005 12:24 12
Postitas ArgoV
Siin siis pisut infot turboprobleemi kohta...
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=

Postitatud: 07.09.2005 12:36 19
Postitas janz
Väike märkus X spetsiifiliste varuosade kohta.
Nimelt vaatasin elcats.ru -st järele et e46 X spetsiifilised osad samuti kallimad nagu e34 -l. Kiiremini minevad osad nagu pidurikettad on nad suutnud teha samasugused nagu tavalisel e46 -l. Aga esiamordid on erilised ja neid B osadena pole. Hind elcats.ru -s oli 240+ USD mis eestis teeb hinnaks 4000 EEK kanti.

Vana e34 -ga võib aretada amordi remontimist jms aga 3-4 aastat vana e46 -ga nagu ei ole ilus.

Samas kui tihti need amordid ikka läbi lähevad? Kui 50 000 km kestavad siis väga ei koti see 3000 EEK kallim hind.

Postitatud: 07.09.2005 18:46 30
Postitas Muhv
Silwer kirjutas:Olen jälginud siin seda kütuse vaidlust - minu puhul ei oma tegelikult tähtsust palju auto kütust võtab. Pigem on tähtsam veoskeem - tagaveoline vs. täisveoline.
Neliveolise üks omapäradest on 2cm kõrgem kliirents võrreldes tavamudeliga. Mida see annab, võib Tauri kirjeldada :D Samas on need kõrgemad vedrud timmitud kaunis jäigaks (eriti tagant). Kombineerituna 18" velgedega on kõikvõimalikud konarused seljale ikka kaunis tugevalt tunda.
Miinimum veljemõõt neil autodel on 17"
Touringu omapära on, et müratase on sees kõrgem. Seega on oluline summuti tagumise püti seisukord (uus 9000.-). Bensiini mudelil on lisaks seal üks kaval vaakumklapp kuhu tüüpselt ei tule kas vaakum peale või on klapp ise tuksis. Lõrin madalatel pööretel seega kindel. Varsti saan teada palju selle vaakumi üles leidmine UMis maksma läheb.
Soovitatakse kehvade teeoludega maades koheselt installida strutbar. Samas Eestis ei viitsi eriti keegi seda pisiasja müüa.

Postitatud: 07.09.2005 19:24 06
Postitas meph
Üldiselt kui praegu tekiks ressurss endale igapäevaauto soetada, siis tõenäoliselt võtaks ka 2 või 3 liitrise diisli. Kütusekulu inimlikum ja edasi astub ka täiesti piisavalt. Seda tõestas mulle argov oma 530d'ga haapsalus :) Suht ühte auku minu autoga antud üritusel, kui mitte pareminigi edasi liikuv masin.

Ja automaadi võtaks. Linnas on ikka ülimugav sellega sõita. Suhtusin võrdlemisi eelarvamustega automaatkasti siiamaani, aga peale päevast sõitmist isa G400'ga linnavahel, arvamus muutus. Okei, antud masina kast on rämedalt uimane ja mitte kõige mõnusam selle koha pealt, aga automaat kui selline linnasõidul hakkas väga meeldima.

Postitatud: 07.09.2005 20:04 13
Postitas Silwer
Ok, see 17 tolli miinimum veljemõõt on päris karm aga eks elab üle. Hakkan siis lähemalt piiluma neid neliveolisi ja ahvatlevama pakkumise korral ehk tarib mõne ka siia...

Vaatasin ka E36 M3 aga see ikka igapäevaliiklemiseks vast ei kõlba...

Postitatud: 15.12.2005 02:15 34
Postitas Gerrit
ma muud ei oska öelda, et kui sõber kiitis oma uut autot, mis on 330 d automaat, et tema üle 7-8 liitri sajale pole kulutanud. kas ta eksis arvutustega või niisama kiitles ei oska öelda.

Postitatud: 16.12.2005 20:25 49
Postitas Muhv
Täna sain siis teada, et neliveolistel on Oopeli käimar all... :shock:

... no päris nii hull see asi siiski ka pole, aga tootjaks on siiski GM. Põhiliselt tasub eristada facelifti eelset - so 9/2001 ja järgset kasti, kuna eelsel on sees paar väikest pulka, mis kipuvad teatud situatsioonis "piiks" minema. Aitab nende pulkade vahetamisest uuema tüübi kohastega. Juppe peab, aga eelpool mainitud põhjustel, ameerikamaalt otsima.

Ah jaa... üldiselt pidid ameeriklased automaate teha oskama...

Postitatud: 19.12.2005 18:51 20
Postitas ZoojaPuhur
Muhv kirjutas:Täna sain siis teada, et neliveolistel on Oopeli käimar all... :shock:
kas see käib automaadi või manuali kohta?

Postitatud: 19.12.2005 19:38 45
Postitas raimo_r
päris paljud autotootjad kasutavad ameerikast pärit automaatkaste, selsamal põhjusel et seal on nende tootmise kogemus suurem.

Postitatud: 19.12.2005 21:06 30
Postitas Muhv
ZoojaPuhur kirjutas:kas see käib automaadi või manuali kohta?
See käib siis automaadi kohta. Manuaali polnud põhjust uurida. Mõlema kasti puhul kasutatavat "Liftime" õli soovitatakse sosinal siiski 100 000 km pealt vahetada.

Postitatud: 28.12.2005 17:11 58
Postitas Kristo_P
Kütusekulu arutelu lõpetuseks võin öelda nii palju ,et kunagi ei tasu tehasandmeid täie tõena võtta! Miks ,sest enamjaolt on autoajakirjanikud saanud testides vastakaid andmeid kütusekulu/kiirenduse kohta. Loeb ikka see mida sa ise reaalselt välja sõidad ,mitte nr'd mis tehase poolt antud.

Enamjaolt sõidan linnas ja hetkel on minu kütusekulu 7,5 keskmine ja autoks 530d manuaal 2001/2002. Maanteel saab hakkama ka 5-6L mis ei ole utoopia. Nii ,et diisli eelis bensiini mootori ees on täiesti reaalselt olemas. Nagu eelpool kõnelejad juba mainisid on diisli eelis vääne +mitu liitrit madalam kütusekulu ja sõites palju tuleb diisel kokkuvõttes ikkagi odavam ka tihedama hoolduse juures. :roll:

Postitatud: 28.12.2005 17:16 09
Postitas Relk
Muhv kirjutas:
ZoojaPuhur kirjutas:kas see käib automaadi või manuali kohta?
See käib siis automaadi kohta. Manuaali polnud põhjust uurida. Mõlema kasti puhul kasutatavat "Liftime" õli soovitatakse sosinal siiski 100 000 km pealt vahetada.
See on huvitav. Kui mina pool aastat tagasi inspection II pärast UM'i astusin siis ütlesin ka et vahetage käigukasti õli ka ära kui auto juba siin on. Nemad ütlesid aga, et seda ei soovitata mitte mingil juhul. Ainult siis kui kastiga ilmnevad probleemid ning, et lifetime ongi selle kõige otsesemas tähenduses. Seda kinnitas ka hea sõber, kes seal töötab.

Postitatud: 29.12.2005 21:37 45
Postitas Muhv
Ilmselt on see õlivahetus religioosne küsimus. E46fanatic'utes on see aasta vähemalt 3-4 pikka lõime ja verist sõnavahetust toimunud poolt ja vastu küsimuses. Praegugi üks käimas.

Postitatud: 01.01.2006 17:36 39
Postitas Muhv
http://www.mobile.de/SIDSBsE1ZLghcGrvdG ... 1192697138&

Väga haruldane asi müüki saabunud. Tegu siis Schnitzeri poolt eritellimusel valmistatud, prototüüp sarja kuuluva X-Road variandiga. Lisaks wide body kitile on ka kõrgem vedrustus (3 cm), rööbe 2cm laiem. Hind enam kui normaalne. Kui ma ei vihkaks niivõrd auto vahetamist lendaksin ise kohe järele.

Postitatud: 01.01.2006 17:51 14
Postitas Raivo
See viimane paistab küll megahea pakkumine.
Ega too fake ei ole äkki?

Kuidas üldiselt selliste autode turuga lood on. Hinnad ongi samas vahemikus? Ning kui tihti selliseid hea varustuse ja teh.seisundiga neid sääl liigub?

Postitatud: 01.01.2006 17:56 54
Postitas Relk
Huvitav seal on kirjas, et laksu pannud ja mitte korda tehtud???

Huvitav kuidas sellisele sillaosade leidmine võiks edeneda?

Postitatud: 01.01.2006 20:52 49
Postitas Muhv
Pakun, et erilised on vaid vedrud ja amordid. Laiendatud rööbe on tõenäoselt vaid pisut teise offsetiga velje teema. (e39 veljed teeksid auto veel laiemaks)
Hind on samas suurusjärgus mitte eriliste masinatega. Diislid ongi odavamad kui bensiin.
Tähelepanu juhiksin veel asjaolule, et seal vahel on juba uue põlvkonna diisel - vaadake kilovatte. Seda kassid ostaksid :roll:

Sellist autot ei tohiks euroopas eriti palju liikuda, kuna pakett ei jõudnud nö täisvereliste hulka, jäädes vaid prototüübi staatusesse. Kunagi asja uurides öeldi, et saab vaid eritellimusel ja kaua oodates (st. tehakse vajadusel konkreetse kliendi tarvis)

Avarii kohta tõlgib altavista, et on kriimudega ja täiesti sõidukorras!

Postitatud: 06.01.2006 21:46 30
Postitas ZoojaPuhur
mis autost otsapidi jutt on?

Postitatud: 06.01.2006 21:51 14
Postitas Relk
Seal oli üks kolmene (E46) mis meenutas Audi Allroad'i. Kõrge, lai, neliveoline ja väga ilus.

Postitatud: 06.01.2006 22:40 41
Postitas Muhv
Põhimõtteliselt see:
Pilt
Pilt

Postitatud: 25.01.2006 13:07 13
Postitas Raivo
Nii huvi pärast uurin, kas kellelgi on kogemust 320dA. Aasta 2000 ja edasi.
Ehk siis 100 ja 110kw mootoritega?

Tean tean, et 330 on võimsam jne jne. Aga see polegi eesmärk.

Dünaamika vist väga hull ei tohiks olla? Arvestades ka seda, et 318d on ju kah müügis (85kw).

Postitatud: 27.02.2006 14:25 23
Postitas Raivo
Raivo kirjutas:Nii huvi pärast uurin, kas kellelgi on kogemust 320dA. Aasta 2000 ja edasi.
Ehk siis 100 ja 110kw mootoritega?
Nii et siis kellelgi pole kogemusi?

Postitatud: 27.02.2006 16:23 39
Postitas Silwer
Kuskil oli sellest juttu et 2,0d mootorid ei hiilga oma turbode vastupidavuse poolest.