Mis praktikas tähendab puudulikku vedu madalatel pööretel, selle vähendamiseks kõrget peaülekannet ning sellest edasi tulenevat kütusekulu kasvu. Samuti vajadust vahetada iga kiirenduse eel käike alla, et üldse mingi kiirendus tekiks.priitv8 kirjutas: Kokkuvõttes: palju Nm on hea eeldus, aga hea oleks need veel võimalikult kõrge rpm juures teha, see aga ongi juba suurem võimsus.
See teebki M30B34 oma suuruse, võimsuse ja veeuputusaegse ehituse kohta suhteliselt ökonoomseks, sest 200 Nm momenti on saadaval SUVALISTEL pööretel, seda on rohkem kui nt 2-liitrine mootor üldse välja annab. Ehk igapäevaelus pole erilist vahet, kas vajutada gaas põhja 2000 või 5500 pööret minutis, kiirendus on ikka sama. Uuema ajal paljukklapilistel mootoritel võib sellest unistada.
Moment 2000 rpm on mitu korda olulisem kui moment 5000 rpm. Moodsad turbodiislid ei annagi peale 4000 mingit minekut, sest suurim moment on 2000 rpm. Või hakkab nüüd keegi väitma, et selline mootori ei lähe edasi?