2. leht 3-st

Postitatud: 03.09.2006 22:09 43
Postitas Muhv
rixa kirjutas:Üks esimene pooltelg.
Huvitav. Enda Xi-l on 100 000 km-ga läbi läinud vaid tagavedrud, üks rattalaager ja paar šarniire...

Postitatud: 03.09.2006 22:15 00
Postitas rixa
Muhv kirjutas:
Huvitav. Enda Xi-l on 100 000 km-ga läbi läinud vaid tagavedrud, üks rattalaager ja paar šarniire...
No mul on juba 200 ees kah. Kuskilt lugesin, et neid ikka vahel läheb.

Postitatud: 12.09.2006 10:58 55
Postitas janz
Silwer kirjutas:Minul on mudas mütates sportsidurist õnnestunud jagu saada ja selle kõrval tundub Bmw neliveo friktsioonketaste lõhkumine lausa naljateona.
Selle lõhkumise osas ei oleks ma nii kindel. Kiirendusvõistlustel on Indrek Ando 325ix täiesti tegija ja seda juba mõnda aega. Sõitis ta ju viimati aja 11,0 kanti, ma ei tea küll kui tihti ta oma vahekaste jm neliveo juppe vahetab aga ilmselt mitte väga tihti sest muidu muutuks võistlemine tüütuks...
http://www.autopunkt.ee/dragrace/voistl ... inaator/74

Postitatud: 12.09.2006 12:13 14
Postitas Raivo
Kodanikud räägivad, et peaaegu iga võistlus läheb pooltelgi. Küll on neid erinevates "ralligaraazides" tugevamaks tehtud aga suurt abi pole olnud.
Ka vahekast ei rõõmusta selle 500-600hj lahtipäästmisel.

Aga sellise ekstreem võistlusauto põhjal ei saa muidugi väga suuri järeldusi teha.

Postitatud: 12.09.2006 13:46 14
Postitas Relk
Kust see 500-600hj sinna üldse tuleb? Mis selle autoga tehtud on?

Postitatud: 12.09.2006 14:05 33
Postitas raimo_r
Juss kirjutas:Kust see 500-600hj sinna üldse tuleb? Mis selle autoga tehtud on?
piisavalt suur turbo ja paar bar'i ülerõhku ning võib puhuda isegi rohkem kui 600hj :) ja juppe lendab seal aeg-ajalt ikka

samas, kiiremad e30'd m20 mootoriga on veerandmiilil üheksates, nii et arenguruumi on :)

Postitatud: 12.09.2006 14:06 04
Postitas Kristjan_K
On seal kapotiall üks selline teo kujuline asjapulk.

Postitatud: 10.10.2006 19:51 35
Postitas andoix
ei ütleks et originaal ix kergesti katki läheb kui ta korras on ja see et indreku valge auto vahel katki läheb ei ole mingi näitaja vaevalt et sellise jõuga audi terveks jääks

Postitatud: 25.10.2006 23:23 03
Postitas Silwer

Postitatud: 25.10.2006 23:27 20
Postitas Kristjan_K
Silwer kirjutas:Üks Audi meeste lemmik videodest: http://video.google.com/videoplay?docid ... 503&q=audi
Huvitav, kas need BMW -d on varustatud siis juba selle X-Drive -iga?

Postitatud: 25.10.2006 23:39 06
Postitas Silwer
Kristjan_K kirjutas:
Silwer kirjutas:Üks Audi meeste lemmik videodest: http://video.google.com/videoplay?docid ... 503&q=audi
Huvitav, kas need BMW -d on varustatud siis juba selle X-Drive -iga?
Vist mitte...

Postitatud: 25.10.2006 23:41 45
Postitas eero
Hia värk küll :)
Aga X5 ronis päris kõrgele :P

Postitatud: 25.10.2006 23:44 11
Postitas Kristjan_K
Silwer kirjutas:Vist mitte...
Ma usun, et sellist võrdlust oleks palju huvitavam vaadata :)

Postitatud: 25.10.2006 23:47 51
Postitas Silwer
Imelik on see et tõsine maastur nagu Patrol ei suutnud üles ronida...

Postitatud: 25.10.2006 23:49 42
Postitas eero
Äkki kaalus ka asi?
Ja juhis.

Postitatud: 25.10.2006 23:52 29
Postitas priitv8
eero kirjutas:Äkki kaalus ka asi?
Ja juhis.
No kommentaator mainis ju, et neid 158 diisli-HJ ei jätku 2.4 tonni mäkke viimiseks.
Aga nagu ikka: igale neist saab luua nii sellised tingimused, kus särada kui ka sellised, kus veoskeem kindlalt läbi kukub.

Postitatud: 25.10.2006 23:56 46
Postitas Muhv
Tegemist peaks olema '99 või '00 tehtud testiga. X-drivest polnud siis veel keegi kuulnud. Sõidetakse ilmselt kõik veojõu kontrollid sisse lülitatult. 330 Xi sureb hange nii ära nagu mul pole seda kuidagi korrata õnnestunud ???

Postitatud: 25.10.2006 23:57 57
Postitas Silwer
priitv8 kirjutas:No kommentaator mainis ju, et neid 158 diisli-HJ ei jätku 2.4 tonni mäkke viimiseks.
Mina ei saanud muffigi aru millest ta seal rääkis... :)

Postitatud: 26.10.2006 00:06 01
Postitas raimo_r
Silwer kirjutas:Imelik on see et tõsine maastur nagu Patrol ei suutnud üles ronida...
kaalub ka üksjagu, kommentaatori sõnul 2,5t ja pauerit vähe. maastikurehvid ka all aga need pole ju talverehvid.

minuarust on nii 3er kui ka X5 seal neliveoga. hetk peale seda kui 3er seisma jääb viskavad mõlemad sillad väheke lund üles. X5 on seal ilmselt ka väheke valesti või alamotoriseeritud.
sellises (ilmselt kesk- või kõrgmäestik) oludel on turbomootoril selge eelis.

Postitatud: 26.10.2006 00:09 24
Postitas eero
Silwer kirjutas:
priitv8 kirjutas:No kommentaator mainis ju, et neid 158 diisli-HJ ei jätku 2.4 tonni mäkke viimiseks.
Mina ei saanud muffigi aru millest ta seal rääkis... :)
Ich auch :)
Muhv kirjutas:Sõidetakse ilmselt kõik veojõu kontrollid sisse lülitatult.
Veojõukontroll on tuntud pidur ja rõõmusuretaja :( Hea kui on unise peaga lörtsisel maanteel kruisides üllatuste vältimiseks, aga antud juhul vaevalt et miski üllatama pääseb peale ta enda e. üllatuste vältimiseks parem kui maas on :)

Postitatud: 26.10.2006 00:13 32
Postitas priitv8
No kolmese suur puudus kommentaatori väitel oli väike kliirens.

Postitatud: 26.10.2006 00:30 56
Postitas raimo_r
pigem ikka sisselülitatud elektroonika ja nõrk algkiirendus ning edasi jääb juba lihtsalt pauerit väheks.

Postitatud: 26.10.2006 09:15 53
Postitas Relk
Seal oli ju suur vahe mootori võimsuses mis on mäkke tõusul väga oluline rääkimata neliveo olemasolust. Allroad oma 2,7 tubroga ja siis vabalthingav diislike kõrvale. Polegi ju midagi võrrelda.

Postitatud: 26.10.2006 13:56 05
Postitas Rahu
Kunagi ammu kui see video tehti siis ma sain kuskilt kuulda et audi tömmati trossiga ylesse. :lol:

Postitatud: 26.10.2006 14:12 16
Postitas aise
Rahu kirjutas:Kunagi ammu kui see video tehti siis ma sain kuskilt kuulda et audi tömmati trossiga ylesse. :lol:
olen näinud videot sellest kuidas seda videot tehti. audi oli küll trossi otsas aga ma ei tea kas tiriti autot või tiriti trossi, et see autole alla ei jääks.

Postitatud: 26.10.2006 14:14 42
Postitas Raivo
Ma sain sedasi aru, et see tross oli julgestuseks. Aga autol kasutati meeletult suurte piikidega spetsiaalseid kitsaid rehve. Nii et eks see üks turundus ole ;)

Postitatud: 26.10.2006 14:38 55
Postitas Silwer
Raivo kirjutas:Ma sain sedasi aru, et see tross oli julgestuseks. Aga autol kasutati meeletult suurte piikidega spetsiaalseid kitsaid rehve. Nii et eks see üks turundus ole ;)
Suusahüppetorni ronides oli jah tross vaid julgestuseks et see auto sealt alla ei käiks. Üles saab sõita küll aga ega sa seal üleval seda autot käsipiduriga ei pargi. Ilma trossita oleks vast juhil vähe nõme tunne kui ülevalt otsast alla libisema hakkab... :)

Postitatud: 26.10.2006 15:11 40
Postitas aise
tegelt ma arvan, et seal kasutati ikka tavalisi suvekumme, audi on lihtsalt nii hea auto. keegi seletaks äkki kuidas seda trossi 1:1´le auto kiirusega edasi tõmmati :lol: :lol: ühesõnaga on see video paka-suha 100%

Postitatud: 26.10.2006 15:13 15
Postitas Raivo
Ok, las ta nüüd jääda.
Leidub kellelgi veel mõnda huvitavat videot?

Postitatud: 26.10.2006 15:56 45
Postitas Silwer
aise kirjutas:tegelt ma arvan, et seal kasutati ikka tavalisi suvekumme, audi on lihtsalt nii hea auto. keegi seletaks äkki kuidas seda trossi 1:1´le auto kiirusega edasi tõmmati :lol: :lol: ühesõnaga on see video paka-suha 100%
Turvavöö tööpõhimõtet tead?