Vaidlen vastu Kuskohast see v2ide p2rineb?sigaelmar kirjutas:E36 on ka see viga, et väikesed silindrivaesed mootorid on ebatöökindlamad kui suured.
Müüt e36-st
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kas nad just ebakindlamad on, aga see pole vast küll kellelegi üllatus, et eks nad tõesti vatti saavad rohkem, seda nii hoo ülesvõtmideks kasutatava kui ka selle hoidmiseks vajaliku jõu poolest. Kasvõi see asi, et näiteks 318iS ja minu 530 pöörete arvu vahe samal kiirusel on umbes 500 keerus (silindrite arvu vahe on kahekordne ). Loogiline ju tegelikult, et sellisel juhul kulub rohkem see mootor, mis rohkem ''möllama'' peab Kuidas näiteks BMW 4-sil. mootorite töökindlus on, ei oska kommenteerida kahjuks, kuna pole ise omanud, aga ei ole ka kuulnud, et need väga jubedalt laguneks...
See arvamus, et väikesed mootorid kestavad vähem on selline naljakas müüt. Tegelikult on nii, et mida kergemad ja väiksemad on igasugu kiiresti liikuvad osad mootoris seda paremini nad kestavad. Muidugi on igal asjal oma piirid ja nii nagu ühtegi asja ei saa lõputult tugevat teha ei saa samatmoodi teda imepisikena tööle panna jne.
Suurel mootoril on reeglina rohkem jõudu ja see on ka see mis seal stressi tekitab ja asju kulutab ning lõhub. Mitte niivõrd pöörded.
Head näited on selles suhtes on need igasugu usav8 mis vaevu vaevu 300 tuhat läbi venitavad samas kui japside mikromootorid ei teist nägu ka veel.
Bemari r4 mootorid on aga minu kogemuse, mis põhineb kahel E30 1,8 ja praegu peres oleva natuke popima kahe nukaga masina põhjal on küll sellised et minu meelest võiks need olemata olla.
See tavaline 1,8 on üks õnnetus ruudus ja nii halba sama kubatuuriga mootorit teist annab lausa otsida. Vastupidavuse koha pealt pole mul midagi kobiseda aga omaduste poolest ... ei taha isegi välja öelda seda mida mõtlen, mõni andunud fänn ei saa magada äkki pärast:)
See "sport" 1.8 on parem ja sõites saab mootori ümber oleva komplekti omadusi nautida ja puha kuid kui võrdlusmoment mõne teise mootoriga kõrvalt võtta siis see "sport" seal on küll selline lohutuseks lihtsalt
Seega r4 mootoriga kui vastupidavus argumendiks sobib võtta vabalt.
Selle kiusamisest tüdineb ikka üsna kähku, erinevalt kuuesilindritest, millega roolis sõge-voodis mage on üsna kiire tulema.
Suurel mootoril on reeglina rohkem jõudu ja see on ka see mis seal stressi tekitab ja asju kulutab ning lõhub. Mitte niivõrd pöörded.
Head näited on selles suhtes on need igasugu usav8 mis vaevu vaevu 300 tuhat läbi venitavad samas kui japside mikromootorid ei teist nägu ka veel.
Bemari r4 mootorid on aga minu kogemuse, mis põhineb kahel E30 1,8 ja praegu peres oleva natuke popima kahe nukaga masina põhjal on küll sellised et minu meelest võiks need olemata olla.
See tavaline 1,8 on üks õnnetus ruudus ja nii halba sama kubatuuriga mootorit teist annab lausa otsida. Vastupidavuse koha pealt pole mul midagi kobiseda aga omaduste poolest ... ei taha isegi välja öelda seda mida mõtlen, mõni andunud fänn ei saa magada äkki pärast:)
See "sport" 1.8 on parem ja sõites saab mootori ümber oleva komplekti omadusi nautida ja puha kuid kui võrdlusmoment mõne teise mootoriga kõrvalt võtta siis see "sport" seal on küll selline lohutuseks lihtsalt
Seega r4 mootoriga kui vastupidavus argumendiks sobib võtta vabalt.
Selle kiusamisest tüdineb ikka üsna kähku, erinevalt kuuesilindritest, millega roolis sõge-voodis mage on üsna kiire tulema.
racerx kirjutas:Suurel mootoril on reeglina rohkem jõudu ja see on ka see mis seal stressi tekitab ja asju kulutab ning lõhub. Mitte niivõrd pöörded.
Bemari r4 mootorid on aga minu kogemuse, mis põhineb kahel E30 1,8 ja praegu peres oleva natuke popima kahe nukaga masina põhjal on küll sellised et minu meelest võiks need olemata olla.
See kogemus on nüüd küll marginaalne sedavõrd revolutsiooniliste avaldustega esinemise jaoks. Seda enam, et 1,8 "tavalisi" mootoreid on E30 ja E36 peal tervelt kolm täiesti erinevat mootorit. Et neid eristada ei suudeta, räägib ise selget keelt.
Selle kiusamisest tüdineb ikka üsna kähku, erinevalt kuuesilindritest, millega roolis sõge-voodis mage on üsna kiire tulema.
Jäta need emotsionaalsed kategooriad mõne teise jututoa jaoks, kus räägitakse autode edevaks tegemisest
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kahjuks on küll nii ,et norm. korras E36č ikka naljalt ei leia. Ma 85kw 1,8 üldse ei vaadanudki (neid ju teatavasti kõige suurem valik ja võib olla oleks korralikku lihtsam leida) ja stock auto tingimus seadis ka omad piirid auto leidmisel. Sest enamusele oli mingi tuuning juba tehtud mida ei tahtnud oma autole. Jäiga vedrustuse miinustest me juba lugesime eespool. Enamus oli juba väliselt sellises seisus, et ei hakanud pikemalt peatumagi. Läbiaetud E36 otsa komistamine, eriti R6 mootori puhul, võib osutuda küllaltki valusaks (loe: kulukaks) kogemuseks. Siis võib jääda küll mulje, et eriline peldik auto. Kui just otseselt ei lõhu, siis korralikul isendil tuleb vaid aeg ajalt veermikule tähelepanu pöörata. Odavad sillajupid meie tänavatel kuigi kaua ei kesta., siit jällegi võib tekkida arusaam, et kehvapoolne vastupidavus. Kolmese veermikuremont on kindlalt odavam kui 5. seeria autol, sest sillaehitus palju lihtsam- pukse ka vähem mida vahetada. Lisaks on nii mõnedki viieka omanikud öelnud, et esisild on paras murelaps. Kusjuures ma ei saaks öelda, et 3. seeria vedrustusmugavusel midagi otseselt häda oleks kui korras on. Suurema venna tasemele siiski vist päris ei küündi. Kuid mugavus teatavasti maksabki (väljendub siis suuremate hoolduskulude näol) . Teiseks on kolmene samade mootoritega tunduvalt ergsam kui näiteks 520 või 525. Ise sõidan küll 103kw 1,8 aga 2,0 mootrist 0,2 sek. kehvem kiirendus sajani on tajutav rohkem stopperiga kui tagumikuga. Need kaks põhjust saidki pea asjalikult otsustavaks miks sai 3. seeria kupee soetatud mitte 5. seeia Bmw (ehkki E34 on minu meelest ülikena disainiga).
Toimetasin täna ühe 96 318i touringu ostutehinguga ja sõitsin ka paakümmend kilomeetrit. Muljed
-plastmass, krigin, kägin, nagin (nädal aega Eestis olnud autol-ei ole järelikult eesti teedest - touringu tagaosa on ikka masendavast kõvaplastist tehtud)
-müratase muidu enam-vähem
-ergonoomika isegi minu suuruse kohta adekvaatne (erinevalt sama klassi jaapani autodest on juhikoht nagu teine maailm)
-suvalist jaapani autot edestav küte-kliima-vent (automaatkonditsioneer-praegu teen kuuma piima meega )
-kiirendus ja mootori veojõud kasina võimsuse kohta täiesti adekvaatne, möödasõidul puudub igasugune vajadus käike alla vahetada, kui mingi ekstreemjuhtum pole
-sõiduomadustelt meenutab sportvedrustusega E28-t.
-kilomeetrid lendavad märkamatult (mõne idamaa autoga mõtled, millal ükskord tee lõpeb).
Verdict: parem muudest sama klassi autodest igat pidi, kuid eelkõige sisemuse kvaliteedis kaotab E34-le tuntavalt, olles samas hinnas või natuke kallimgi.
-plastmass, krigin, kägin, nagin (nädal aega Eestis olnud autol-ei ole järelikult eesti teedest - touringu tagaosa on ikka masendavast kõvaplastist tehtud)
-müratase muidu enam-vähem
-ergonoomika isegi minu suuruse kohta adekvaatne (erinevalt sama klassi jaapani autodest on juhikoht nagu teine maailm)
-suvalist jaapani autot edestav küte-kliima-vent (automaatkonditsioneer-praegu teen kuuma piima meega )
-kiirendus ja mootori veojõud kasina võimsuse kohta täiesti adekvaatne, möödasõidul puudub igasugune vajadus käike alla vahetada, kui mingi ekstreemjuhtum pole
-sõiduomadustelt meenutab sportvedrustusega E28-t.
-kilomeetrid lendavad märkamatult (mõne idamaa autoga mõtled, millal ükskord tee lõpeb).
Verdict: parem muudest sama klassi autodest igat pidi, kuid eelkõige sisemuse kvaliteedis kaotab E34-le tuntavalt, olles samas hinnas või natuke kallimgi.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Vot touringuga kokkupuudet pole olnud. Käginatest vaid niipalju, et pagasnikust kostub aeg ajalt nagu puutuks plastmass vastu keret või millegi muu vastu. Ei suuda aru saada kust tuleb see hääl, igale poole juba "kummi pukse" alla pandud, sealhulgas numbrialusele ja numbrile endale- vaiksemks sai küll, aga päris heli vabaks pole suutnud saada. Aeg-ajalt teevad ka esiistmed natuke käginat, aga see võib olla just kupee häda. Muidu on ok.
Eks natuke halvem salongi kvaliteet on sellest tingitud, et auto ikkagi ju uuest peast oli odavam kui E34, lisaks klass väiksem ja sealt see tuleb. Tol ajal oli vahe võrreldes suurema klassi autoga kindlasti suurem kui tänapäeval.
Muidu Aarega igati nõus
Eks natuke halvem salongi kvaliteet on sellest tingitud, et auto ikkagi ju uuest peast oli odavam kui E34, lisaks klass väiksem ja sealt see tuleb. Tol ajal oli vahe võrreldes suurema klassi autoga kindlasti suurem kui tänapäeval.
Muidu Aarega igati nõus
Meil on tööl kaks E36 bemmi millega aeg-ajalt ka liiklen. Mõlemad on sedaanid. Üks on 1992 aasta 318i manuaal ja teine on 1992 aasta 325i automaat.
Mis mind e36 puhul häirib on harjumatult väike vahe mis jääb pea ja lae vahele - vähemalt normaalse istmumisasendiga. Jutt siis tavaliste istmetega sedaan 325i millel ka katuseluuk. Kui harrastada "lamades" sõitmist siis ei ole probleemi. Sportistmetega E30 tundub seda ruumi igal juhul rohkem olevat (võib olla on ka E36 sportiste madalam kui originaal ja sellega oleks kah täitsa tip-top)
Mis mulle meeldib E36 puhul on kooslus 325i + automaatkast = üllatavalt hea ergonoomika. Kooslus 318i + manuaal kannatab küll sõita aga ei tekita mingit erilist emotsiooni. Veel on E36 hea pöörderaadius, tundub et isegi parem kui E30.
* Aga muidu eelistan ikkagi E30't iga kell E36'le, kuna E36 ei tekita sellist mõnustat arhailist ja sportlikku sõidutunnet nagu seda pakub E30. Aga see on juba rohkem maitse asi...
Mis mind e36 puhul häirib on harjumatult väike vahe mis jääb pea ja lae vahele - vähemalt normaalse istmumisasendiga. Jutt siis tavaliste istmetega sedaan 325i millel ka katuseluuk. Kui harrastada "lamades" sõitmist siis ei ole probleemi. Sportistmetega E30 tundub seda ruumi igal juhul rohkem olevat (võib olla on ka E36 sportiste madalam kui originaal ja sellega oleks kah täitsa tip-top)
Mis mulle meeldib E36 puhul on kooslus 325i + automaatkast = üllatavalt hea ergonoomika. Kooslus 318i + manuaal kannatab küll sõita aga ei tekita mingit erilist emotsiooni. Veel on E36 hea pöörderaadius, tundub et isegi parem kui E30.
* Aga muidu eelistan ikkagi E30't iga kell E36'le, kuna E36 ei tekita sellist mõnustat arhailist ja sportlikku sõidutunnet nagu seda pakub E30. Aga see on juba rohkem maitse asi...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Jutt E30 paremast sportlikust sõidutundest võrreldes E36`ga vastab täitsa tõele. Teatavasti sõideti E30`ga vägagi edukalt DTM sarja ning sealgi leidis see fakt ära märkimist. Manuel Ruter (sry, kui nimes viga sees), kes vägagi tegija sel alal, ütles samuti, et tema eelistaks E36`le iga kell E30.
Napp pearuum alguses harjumatu tõepoolest. Mondeost E36`te ümber istudes pani alguses imestama, kuna pikkust 186cm ja eelistan samuti püstis sõiduasendit. Üle katuse käia pole just kõige lõbusam kui pearuum niigi väike.
325+ aut. annab kadestamist väärt ökonoomsuse just maanteel kulutades 6-7L kütust 100km kohta. Kui jutt tõele vastab, isklikku kogemust ei oma. Eks madalamate pöörete puhul on ka mootorimüra salongis vähem. Just pikemal vahemaal hakkab enda auto puhul müra natuke häirima kuna 100`ga sõites on pöörded nii 3000p kandis, kulunumbrid 110`ni jäävad 6-8L piiresse.
Napp pearuum alguses harjumatu tõepoolest. Mondeost E36`te ümber istudes pani alguses imestama, kuna pikkust 186cm ja eelistan samuti püstis sõiduasendit. Üle katuse käia pole just kõige lõbusam kui pearuum niigi väike.
325+ aut. annab kadestamist väärt ökonoomsuse just maanteel kulutades 6-7L kütust 100km kohta. Kui jutt tõele vastab, isklikku kogemust ei oma. Eks madalamate pöörete puhul on ka mootorimüra salongis vähem. Just pikemal vahemaal hakkab enda auto puhul müra natuke häirima kuna 100`ga sõites on pöörded nii 3000p kandis, kulunumbrid 110`ni jäävad 6-8L piiresse.
Olen nõus. Mu meeles on põhjus selles, et kohas, kus E30-ga saad adrenaliinirohkelt sõita 90 km/h, pead E36-ga vähemalt 110 km/h liikuma, saavutamaks samasugust adrenaliinitulva. Samas ei kanna auto seda kiirust enam normaalselt välja. Ühesõnaga, nagu ma siin juba sada korda öelnud olen - E36 on rahulik pereauto.Silwer kirjutas: * Aga muidu eelistan ikkagi E30't iga kell E36'le, kuna E36 ei tekita sellist mõnustat arhailist ja sportlikku sõidutunnet nagu seda pakub E30. Aga see on juba rohkem maitse asi...
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
endal nüüd 4 kuud e36 olnud ja tundub,et olen suureks õnneks selle mitte läbi aetud isendi otsa sattunud ainuke asi mis häirib ja mida ka varem maininud olen on pööramisraadius - panin nüüd talvekad alla ja ei miskit,õlid sees ja peaks nagu toimima. sõitsin nüüd 1x teise e36-ga ja rool oli vapsee kerge(mis mulle isegi ei meeldinud,vb harjumusest),mul rool suhteliselt raske ka. Raskemat sorti rooli vastu pole midagi,kuna maanteel jms hea sõita,see kerge tundus just kuidagi käest minevat... aga see,et ma tavalise tänava peal ühe korraga otsa ringi ei saa on suhteliselt tüütav... kokkuvõttes olen ikkagi autoga rahul,siiani veel ei lagune kuna on suhteliselt uus(enesestmõistetavad kuluvad sillajupid vahetab kevadel,siis saab ülevaate mis ja millises seisukorras oli) ning kavatsen tulevikus sama seeria ja märgi all jätkata - järgmiseks tahaks siis juba e46 coupe'd
On the 8th day, God created boost.
nõustun Aare jutuga, E36 suhteliselt sportliku välimusega, ja ka sõiduomadustega, hind ka suhteliselt odav. Selge see et noore mehe unistus...ja seega suhteliselt läbi aetud. E36 seeriale selline maine lihtsalt külge jäänud. Tean ka omast käest, et korraliku isendit leida hirmraske(oma pool aastat otsinguid) ma paraku jubedalt fännan M-seeria masinaid ja seega turg veidi kitsam, aga see selleks... Kõik autod peavad vastu kui neid korralikult hooldada, alati on erandeid muidugi. Ma ei ütleks ka, et E36 kui selline **** auto oleks, aga loogiline kui kuskil 100 tuh spidolt maha keeratakse ja ämber pahtlit peale visatakse siis see enam hea ja vastupidav auto oleks...
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Tegu siiski metallist valmistatud autoga. Ja metallil on kalduvus roostetada. Ei mina küll ütleks, et ta nüüd rohkem roostetab kui mingi teine masin (millel ka tsink on peal).puruvana kirjutas:Äkki keegi viitsib lähemalt rääkida ,mis detailid on tsingitud jms ? Aga huvitav ,miks ta ikkagi siis roostetab nii hullult ?
No vaidlen Tsingiga kere ikka peab kõvasti rohkem vastuAaro kirjutas:Tegu siiski metallist valmistatud autoga. Ja metallil on kalduvus roostetada. Ei mina küll ütleks, et ta nüüd rohkem roostetab kui mingi teine masin (millel ka tsink on peal).puruvana kirjutas:Äkki keegi viitsib lähemalt rääkida ,mis detailid on tsingitud jms ? Aga huvitav ,miks ta ikkagi siis roostetab nii hullult ?
BMW
Seda kõike seni, kuni sa tsingikihti kahjustad.Oliver525 kirjutas:
No vaidlen Tsingiga kere ikka peab kõvasti rohkem vastu
Üldiselt jah, kui plekki on juba keevitatamisega nõrgestatud, läheb ta kiiremini rooste.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Vaatasin järgi, et mul on ainult E36/7 (Z3) kohta joonised kere tsinkimisest.
Aga seda võib kohe öelda, et kogu külge-kruvitav pealmine katmik on kahelt poolt tsingitud.
BMW-l on see olnud nii juba E28-st alates, 80-ndate keskpaigast. Enne seda toodetud kered ussitasid meie tingimustes korralikult.
Aga seda võib kohe öelda, et kogu külge-kruvitav pealmine katmik on kahelt poolt tsingitud.
BMW-l on see olnud nii juba E28-st alates, 80-ndate keskpaigast. Enne seda toodetud kered ussitasid meie tingimustes korralikult.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
eks sa püüa mõnda e36 leida kus poleks kallal käind plekksepadpriitv8 kirjutas:Oma tagasihoidlik arvamus: avariivaba (kere, mille kallal plekksepad käinud pole), peab roostele suht hästi vastu. Samas ei maksa unustada, et tegu on siiski odavama autoga, kui 5 või 7 seeria.
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet