2. leht 4-st

Postitatud: 19.10.2004 10:19 51
Postitas jjanno
Tere
heigosan kirjutas:Otseloomulikult,saab ka topletturbodega,vaata et aint pappi oleks :mad:
Aga tulles tagasi tehasee poolt pakutavate laiatarbe lahenduste juurde, siis kas 1. seeria saab enesele "X" tähe ka mudelinimesse kunagi?

jJanno

Postitatud: 20.10.2004 13:42 31
Postitas ZoojaPuhur
ei tea kuna M1 välja tuleb? :lol:
heakene küll, nali.
poetan ka sõnakese. autol polekski viga, aga minule konkreetselt see retro mood peale ei lähe (A3 spotrback on tunduvalt ilusam), see bemm näeb välja nagu Chrysler PT Cruiser ja teine asi on hind. väike auto võiks olla odavam. imho saab kolme soti eest tunduvalt parema masina (tegelikult on baas rohkemigi - 328 000).
boonuspoolelt võik öelda, et tsikile linnasõidumasinana oleks diisliga isend päris kõbus.

esimest korda bemmi lähiajaloos auto, mis absoluutselt ei tõmba

Postitatud: 20.10.2004 14:07 34
Postitas jjanno
Tere
ZoojaPuhur kirjutas:ei tea kuna M1 välja tuleb? :lol:
heakene küll, nali.
M tuleb tulevase 2. seeria baasil, ehk siis M2. M1 on teadupärast BMW ajaloos juba teist tüüpi autona olemas.

jJanno

Postitatud: 20.10.2004 15:12 59
Postitas priitv8
ZoojaPuhur kirjutas:esimest korda bemmi lähiajaloos auto, mis absoluutselt ei tõmba
Ma teen siit järelduse, et 3er Compact siis tõmbas?

Postitatud: 20.10.2004 15:26 30
Postitas ZoojaPuhur
priitv8 kirjutas:
ZoojaPuhur kirjutas:esimest korda bemmi lähiajaloos auto, mis absoluutselt ei tõmba
Ma teen siit järelduse, et 3er Compact siis tõmbas?
compacti ei ostaks, aga m2 paketiga oli vähemalt kena. esimene ei meeldi isegi hamanni&schnitzer tuuninguga (nii vastu on see retro disain), no oli vaja mingit chraislerit kopida

Postitatud: 20.10.2004 15:29 04
Postitas Aare
ZoojaPuhur kirjutas:ei tea kuna M1 välja tuleb? :lol:
imho saab kolme soti eest tunduvalt parema masina (tegelikult on baas rohkemigi - 328 000).
Näiteks milline :?:
Riise ära siia arvesta, neid võib vaid võrrelda mõõtmete poolest. Müratase ja materjalid on 1-sel mitte Civiku vaid kallima otsa Accordi tasemel.

Enam vähem võiks võrrelda Golfiga, aga ka seal alla 300 000 midagi asjalikku ei saa ning hinna poolest odavamat 1.4 autot võrdlusse panna on rumal.

Niiet mis on see 300 eest parem võrdväärne auto. Ära palun mingeid Avensiseid vms siia paku. Need ei ole võrreldavas dimensioonis autod ja võrdleb neid vaid see, kes asja ei jaga ise.

Postitatud: 20.10.2004 15:41 49
Postitas priitv8
ZoojaPuhur kirjutas:compacti ei ostaks, aga m2 paketiga oli vähemalt kena. esimene ei meeldi isegi hamanni&schnitzer tuuninguga (nii vastu on see retro disain), no oli vaja mingit chraislerit kopida
Näedsiis,"beauty is in the eye of the beholder", minumeelest on E36 Compact kole, E46 Compact väga kole, aga 1-se puhul ei riiva miski silma. Ja mina ei näe seal ka retrot, pigem (liiga) futut, eriti kui BMW disainijoont vaadata.
Ja mina hindan BMW puhul julgust oma aastakümneid kestnud konservatiivsusest välja astuda ja teha midagi uut. Audi seda ei julge.
Vaatame 5-6 aasta pärast, kes ja kelle pealt kopeerib. Siis on suunanäitaja selge.

Postitatud: 20.10.2004 15:43 36
Postitas ZoojaPuhur
Aare kirjutas:
ZoojaPuhur kirjutas:ei tea kuna M1 välja tuleb? :lol:
imho saab kolme soti eest tunduvalt parema masina (tegelikult on baas rohkemigi - 328 000).
Näiteks milline :?:
Riise ära siia arvesta, neid võib vaid võrrelda mõõtmete poolest. Müratase ja materjalid on 1-sel mitte Civiku vaid kallima otsa Accordi tasemel.

Enam vähem võiks võrrelda Golfiga, aga ka seal alla 300 000 midagi asjalikku ei saa ning hinna poolest odavamat 1.4 autot võrdlusse panna on rumal.

Niiet mis on see 300 eest parem võrdväärne auto. Ära palun mingeid Avensiseid vms siia paku. Need ei ole võrreldavas dimensioonis autod ja võrdleb neid vaid see, kes asja ei jaga ise.
a3 sportback näiteks: http://galleries.wheels24.co.za/cars/au ... /index.asp

Postitatud: 20.10.2004 15:49 03
Postitas priitv8
ZoojaPuhur kirjutas:a3 sportback näiteks:
Sellega peaks ju kogu aeg tagurdama, et ta õigest otsast veaks!

Postitatud: 20.10.2004 15:53 35
Postitas hanno
priitv8 kirjutas: E36 Compact kole, E46 Compact väga kole, aga 1-se puhul ei riiva miski silma. Ja mina ei näe seal ka retrot, pigem (liiga) futut, eriti kui BMW disainijoont vaadata.
Mustamäe Prismas seisab 1-ne kaupluses sees.
Ja esiosa on ikka väga ilus minu arvates.

Tagumine osa ei meenuta kuidagi BMW-d, ei seostaks üldse selle margiga.
Kuidagi lahja ja ilmetu BMW kohta.
Kuid auto üldmulje on minu arust korralik.
ZoojaPuhur kirjutas:a3 sportback näiteks: http://galleries.wheels24.co.za/cars/au ... /index.asp
A3 on ka ilus auto, kuid hinnaklass ju täpselt sama ja minu arust kõige odavamal A3 SportBackil pole midagi eriti rohkem, et saaks öelda:
"kolme soti eest tunduvalt parema masina"

Postitatud: 20.10.2004 15:56 13
Postitas priitv8
hanno kirjutas:Ja esiosa on ikka väga ilus minu arvates.
Jah, neerude kalle läheb tagasi sinna hainina suunas.

Postitatud: 20.10.2004 15:56 33
Postitas ZoojaPuhur
priitv8 kirjutas:
ZoojaPuhur kirjutas:a3 sportback näiteks:
Sellega peaks ju kogu aeg tagurdama, et ta õigest otsast veaks!
a3 sportback 3,2 v6 quattro on iga kell etem lagivarustusega esimese seeria bmw-craislerist

Postitatud: 20.10.2004 15:56 47
Postitas hanno
Lisaks siia juurde info:

A3 1.6 SportBack - R4 1,6; 319 900
A3 2.0 TDI - R4 TDI 2,0; 375 100

116i - 1.6 i (85 kW); 328 100.-
120d - 2.0 d (120 kW); 399 700.-

Üleval on Audi Sportbacki odavamad versioonid, tahad rohkem maksta, siis võtad A3 2.0 TDI Ambitioni - R4 TDI 2,0; 403100.-

Postitatud: 20.10.2004 16:05 05
Postitas priitv8
ZoojaPuhur kirjutas:a3 sportback 3,2 v6 quattro on iga kell etem lagivarustusega esimese seeria bmw-craislerist
Miks? Mõni toetav fakt palun oma väitele?
Seni, kuni Audi oma autosid samamoodi ehitab nagu seni, ei saa ta kunagi oma mootorit esisilla taha ega 50:50 kaalujaotust. Näiteks.
Ja kui 1-sele pannakse vahele 300hp S54 mootor, siis pole Audil sinna midagi vastu panna.

Postitatud: 20.10.2004 16:26 53
Postitas Tauri
poisid lõpuks ometi reaalsed võrdlused :D

Postitatud: 20.10.2004 17:16 04
Postitas Muhv
http://galleries.wheels24.co.za/cars/au ... /index.asp

Kahju, et siin haigutavat ikooni pole. Esmapilgul vaatasin, et subaru pereuniversaal pildile jäänud. Siis märkasin nelja rõngakest...

Postitatud: 20.10.2004 17:16 53
Postitas ZoojaPuhur
priitv8 kirjutas: Seni, kuni Audi oma autosid samamoodi ehitab nagu seni, ei saa ta kunagi oma mootorit esisilla taha ega 50:50 kaalujaotust. Näiteks.
kopin:
Audide mootor on eespool esisilda mitte sellepärast, et see disaini poolest sheff oleks, vaid sellepärast, et Audi neliveoskeem muud süsteemi ei võimalda. Audi kasutab käigukastikorpusesse integreeritud keskdiferentsiaali. MB ja BMW neliveoskeem pärineb klassikalistelt maastikuautodelt - käigukasti taga asuvast vahekastist tuleb eraldi kardaan esidiferentsiaali, mis asub mootori kõrval, seega on mootori asetus esisilla suhtes sõltumatu. See, et Audil mootor üle esisilla ripub on põhimõtteliselt igat pidi negatiivne: esiteks selline lahendus halvendab oluliselt kaalujaotust, suurendab alajuhitavust, mõjub koormavalt esisillale, takistab telgede vahe suurendamist ja seeläbi siseruumi avardamist, vähendab esimest pealesõidunurka, pärssides seega maastikusõiduomadusi, paigutades esisilla ninaotsast liiga kaugele. Olen lugenud mitmeid teste kus pigem imestatakse, kuidas Audi on niisuguse struktuuri olemasolul suutnud nii hea juhitavuse anda oma autodele. Lisaks esisilla koormamisele veel 4 miinust, mida põhjustab auto pikk nina: esiteks kaalujaotuse halvenemine - uuel A8'l on see 57/43, mis võrreldes nii BMW 745i kui MB S430 ideaalse 50/50 jaotusega ei ole tasemel. Uuel TDi A4'l on jaotus üldsegi 61/39 - konkurendil E46 3-seeria BMW'l jällegi 50/50 (vt. TM 11/2003 ja 4/2004). Teiseks alajuhitavuse suurenemine - see on otseses seoses sellega, et üks raske element (mootor) paikneb geomeetriliselt mitte rataste seespool, vaid väljaspool (miks sportautodel mootor iga hinna eest, isegi salongi arvelt, üritatakse esisillast tahapoole paigutada - ikka juhitavuse pärast). Kolmandaks telgede vahe piiramine - see on suhteliselt väheoluline miinus, kuid Audi esisilla asetus tingib eesistujate jalaruumi vähendamise salongitungivate rattakoobaste tõttu (A8's ilmselt seda probleemi ei ole). Ja neljandaks pealesõidunurga vähenemine - see on pika ninaga väga otseses seoses. iX bemm läks talvel Lasnamäe karjääri nõlvast ilusti üles, Audi pidi tagurpidi kökerdama ja lumest tasandust aretama, sest nõlv oli nii järsk, et nina läks vastu maad, enne kui rattad tõusuni jõudsid. Kõik need asjad on vaieldamatult seotud Audi neliveoskeemiga ja sellest tingitud pika ninaga, sellele ei ole võimalik vastu vaielda. Fakt on lihtsalt see, et Audi on ennast täna suunitlenud luksusele, mitte rallimisele, seega ei oma need asjaolud uute Audide ostjatele kõige vähematki tähendust. Samuti on Audi insenerid suutnud väljaspool rattaid asetseva mootori tekitatava juhitavushälbe tasemel veermikugeomeetria abil põhimõtteliselt ära kaotada, mis on igati kiiduväärne. Miski pole ideaalne, Audi samuti mitte, kuid kõikide omaduste üldkokkuvõttes on ta sellele siiski päris lähedal, mis ongi lõpuks peamine.
Toonitan veelkord, et ma ei ole kordagi väitnud, et A8 või Audi üldse oleks halb auto (halvasti juhitav või muidu jama). Vaidleks vastu ainult väitele, et üle esisilla rippuv mootor rikub auto sõiduomadusi. Seda ta kindlasti ei tee, väga lihtsal füüsikalisel põhjusel. Nimelt, mingisuguse pendli seaduse kohaselt, mida pikem on pendli vars, seda suuremat jõudu tuleb kasutada pendli liigutamiseks. Seda auto veermikule laiendades, siis mida kaugemal on mootor auto 4 ratta keskpunktist, seda kõvemini ta üritab autot järskude suunamuutuste korral otse vedada ja pika jõuõla tõttu nina kurvist välja suruda, mis tähendabki kokkuvõttes alajuhitavust. Kõigele vaatamata on oskusliku inseneritööga veermiku projekteerimisel võimalik saavutada autole siiski esmaklassilisi juhitavusomadusi, nagu Audi on näidanud. Ongi kõik...
priitv8 kirjutas:Ja kui 1-sele pannakse vahele 300hp S54 mootor, siis pole Audil sinna midagi vastu panna.
räägime ikka sellest mida poes saada

lõppeks: tehti üks auto juurde, naisele turulkäimiseks oleks piisanud ka compactist. välimus on tõesti maitseasi

Postitatud: 20.10.2004 17:21 51
Postitas Aare
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... c&start=25

natuke OT, aga loe mõttega seda viimast posti

Postitatud: 20.10.2004 17:43 48
Postitas Silwer
Audi on palju enam neliveoline, kui ükstapuha mis BMW või MB sõiduauto. Audi kasutab sarnaselt Hummeriga Torsen diferentsiaali...

Aga alternatiiviks väiksele BMW-le võiks olla Saab 9-3, kuid see rohkem suuruse ja hinna poolest nagu 3-da seeria konkurent. Juhitavuse ja sõidumugavuse poolest väga hea...

Kõige lahjem 9-3 - http://www.saab.ee/php/calculate.php?la ... &mootor=60

Postitatud: 20.10.2004 17:57 10
Postitas ZoojaPuhur
Silwer kirjutas:Audi on palju enam neliveoline, kui ükstapuha mis BMW või MB sõiduauto. Audi kasutab sarnaselt Hummeriga Torsen diferentsiaali...
just. tänu torsenile on audi roolitunnetus super

Postitatud: 20.10.2004 19:21 59
Postitas priitv8
Silwer kirjutas:Audi on palju enam neliveoline, kui ükstapuha mis BMW või MB sõiduauto. Audi kasutab sarnaselt Hummeriga Torsen diferentsiaali...
Jah, ka sakslased ise ütlevad, et kel vaja nelivedu, see saab Audi juures kõige paremini teenindatud.

Postitatud: 20.10.2004 21:27 40
Postitas Märt
Mulle see 1seeria meeldib,just tuled + "neerud"lahendus.

See küll ei puuduta 1seeriat,küll aga BMW turuväärtust.Aastaid tagasi
sai soetatud E30 325 touring 88a.Isa ostis umbes samal ajal Opel Omega
Caravani 91a.Mõlemad maksime u. 65000.-kr.Kolm aastat hiljem müüsime
ühel ajal autod maha.Üks sai 50000.-kr, teine 17000.-kr.Ma vist ei pea
täpsustama kumb-kumma summa sai :P

Väike võrdlus Audiga:
Pilt
Pilt

Postitatud: 20.10.2004 21:58 22
Postitas Muhv
Uut Saab 9-3 saab heal juhul võrrelda e36-ga, seda just siseruumi ja muude detailide poolest. E46 on hoomatavalt teine auto. See 1-ne on 9-3-st vast ehk karvavõrd väiksem ja "naistekam".

Postitatud: 20.10.2004 23:55 56
Postitas priitv8
Ma loodan, et kõik veel mäletavad 2002 Genfi Autosalongi ja seda, kuhu 1er-i juured viivad:
Pilt
Pilt
Kahjuks ei saanud ainult salong nii noobel:
Pilt

Postitatud: 21.10.2004 15:45 07
Postitas Aare
ZoojaPuhur kirjutas:
Silwer kirjutas:Audi on palju enam neliveoline, kui ükstapuha mis BMW või MB sõiduauto. Audi kasutab sarnaselt Hummeriga Torsen diferentsiaali...
just. tänu torsenile on audi roolitunnetus super
:shock: :shock: :shock:

Siis võiks öelda ka, et tänu muudetud Sachsi sidurile on roolitunnetus parem.

Mina pole veel ühtegi VWA grupi autot näinud, millel 100% rooliga korras asjad on. Pikimootoriga VWA tüüpiline viga on suure nurga alla asuvad roolihoovad, kus roolitunnetuse rikub ära kuulsõrme suunalise jõu tekkimine. Mis omakorda muudab rooli keskasendis väga ebamääraseks.
Sama viga on A4, A6, Passatile jne. Olen selliste autodega 80 000 sõitnud ja ütlen, et isegi Suzuki rool on täpsem.

Postitatud: 21.10.2004 20:09 48
Postitas Muhv
Tõttöelda kui ma perre mingil põhjusel 1-se ostma peaks (tütre babyracer vajaks näiteks väljavahetamist), siis asuks ma seda kohe tuunima, saavutamaks ideeautole sarnasem välimus. Mitte, et lõpptulemil midagi viga oleks - detailides meeldib ideemasin siiski niivõrd palju enam.

Samas - vaadake 1.st seeriat havanna pruuni värvi ja havanna ning beezi kombinatsiooniga sisuga. Lisaks pisut agressiivsust lisav sport pakett :cool: :cool: :cool:

Postitatud: 24.10.2004 19:30 48
Postitas Tom
1. seeria M versiooni tulek pole kindel. Nimelt kusagil M5 reviews (kus see relv sai 10/10st :D ) oli ka veits juttu tehtud mingi BMW juhtkonna onuga ja tema väitel on 1. seeriale 6 silindrise mootori jaoks ruumi AGA praeguse M3 mootor on liiga raske ja kallis seega kui tuleb siis mingi uue alumiinium-magneesium mootoriga ehk.

Postitatud: 06.11.2004 09:03 07
Postitas Tauri
sai ennast UM lehel proovisoidule regatud. Soovisin siis koige vingema 110kw mootoriga masina rooli minna :D - kuna ise sama mootoriga 3-sega liigun siis saab huvitav vordlus olema.

Postitatud: 12.11.2004 09:13 59
Postitas Mart_R
eile juhtusin telekast nägema BMW 1-seeria reklaami.
Ütleme nii, et MTV reklaamideni (HP, Vodafone, Motorola jt) on veel arenguruumi, aga eesti mõistes on tegu VÄGA VÄGA VÄGA hea reklaamiga.
Loomulikult, ei ole see eeslaste tehtud, aga et nii hea reklaam eesti telekanalile jõudis, on juba ise märkimist väärt.

Postitatud: 12.11.2004 09:20 24
Postitas jjanno
Tere
Mart_R kirjutas:Loomulikult, ei ole see eeslaste tehtud, aga et nii hea reklaam eesti telekanalile jõudis, on juba ise märkimist väärt.
BMW on tõepoolest hakanud päris palju reklaami tegema. Nagu äripäev kirjutab, siis
Äripäev 02.11.2004 kirjutas:Ajalehtedes reklaami avaldavate firmade edetabelis on suure hüppe teinud United Motors, kes tõusis eelmisel nädalal trükireklaami edetabeli 29. kohalt üheksandaks ja seda tänu BMW 1. seeria imagokampaaniale.
Sellest 1. seeria kampaania on tehase toetusel ning 3. seeria kampaania UM'i kulul.

jJanno