2. leht 2-st

BMW 850 CI...

Postitatud: 10.01.2005 23:04 18
Postitas igor
tre...oleks tore küll kui on vôimalik EXELI tabelit korra nÄha ,,,saaks ülevaate natuke ...tnx :)

Postitatud: 11.01.2005 11:23 06
Postitas Arvo
Muhv kirjutas:
Arvo kirjutas:
meph kirjutas:20000 jah pigem E36 ülalpidamiskulu nagu muhv kommenteeris.
Selline raha läheb siis ilmselt suht suure läbisõiduga igapäevasõidukisse?
Kellele tarvis, võin exeli tabeli esitada :!:
Huvi pärast vaataks küll sellist tabelit, äkki olen midagi olulist tegemata jätnud :roll: Minul on aastas kulunud ~7k sees signalisatsioon, mõningate pulkade vahetus esi- ja tagasillas, õlide jms mahlade vahetused, ring marixi talveprotte , mootoridiagnostika ja mingid pisemad asjad veel. Ilmselt kulutuste suurus mõjutadud suhtumisest - ise sellest autost erilises vaimustuses pole, sillajupid läksid kõik b-osad, vahetus "nurgataga servises" õlivahetused jms väiksemate asjade pärast raatsisin ise käsi määrida :)

BMW 850 CI...

Postitatud: 11.01.2005 13:16 13
Postitas igor
ma isiklikult olen selle masina jÄrele hull ja tahaksingi seda autot osta

ning Ära proovida kas on ikka selline mida ma kujutan... :P

Postitatud: 19.03.2005 01:38 06
Postitas Ivar
kuidas seis on, oled juba ära ostnud? Või rahutus vaibus?

Re: 850

Postitatud: 07.02.2006 10:31 13
Postitas Charly
Jokker kirjutas:Plaanis endale selline aparaat soetada. Nägin paar korda linna peal ja " armastus esimesest silapilgust" :D .
...jaaa, plaanid on toredad asjad...

Postitatud: 07.02.2006 10:44 13
Postitas wirx
miks BMW selle autoga orki astus? kuna 8 seeria pole ei liha, ega kala ehk siis, ei näita ta eriti häid aegu ringraja peal(kuna pms 2 tonni kaalub), samas pole ta ka sugugi praktiline. Ja sama dünaamika(ehk isegi kriipsu võrra paremagi kui CSI välja jätta) leiab 750-st igati, samas on 750 siiski mugavam, uuem, rohkemate lisadega ja hulga praktilisem. Välimus on maitse asi;)
Ja kasutatuna ei liigu eriti palju 8 seeria juppe....kui ise suudad mingi kõksu orgunnida, siis plekid jms kere detailid maksavad hinge hinda ja originaalina õnnestub neid ainult saada. V12 moto on hea mootor, kuid ülalpidamis kulud ikka 2 mootori väärilised. Pühapäeva autoks mõni korralik 6 seeria oleks palju parem valik IMO.

Postitatud: 07.02.2006 11:12 44
Postitas kimmo
wirx kirjutas:miks BMW selle autoga orki astus? kuna 8 seeria pole ei liha, ega kala ehk siis, ei näita ta eriti häid aegu ringraja peal(kuna pms 2 tonni kaalub), samas pole ta ka sugugi praktiline.
E31 polegi ringrajaks projekteeritud. Pigem on tegu luksusliku maanteekupeega.

Praktilisus on jälle kahe otsaga asi - kes mida autolt ootab. Kui auto valikus mängib rolli 4 ust, siis jäävad arusaadavalt kõik kahe ja kolme ukselised sõidukid valikust välja. Samamoodi võib väita, et universaal on praktilisem kui sedaan jne.

Pakun, et kasutatud varuosadest puudust tegelikult ei ole. Lihtsalt Eestist neid naljalt ei leia.

Postitatud: 07.02.2006 11:51 16
Postitas Mihkel
.

Postitatud: 07.02.2006 12:49 10
Postitas bemarifan
kas kõikidel 800 stel on need megakallid amordid??

Postitatud: 07.02.2006 13:55 28
Postitas AARE540
Ma arvan, et 850-l on enamus asjad suht megakallid v6rreldes näiteks E34-ga... :roll:

Postitatud: 07.02.2006 16:53 14
Postitas sm. pelle
Esisild on näiteks sama, mis e32'l nagu ka roolisüsteem ja elektroonika. Tagasild on vähe keerlulisem ja ka kallim (btw suht sarnase tagasilla sai e38).

Postitatud: 07.02.2006 17:16 10
Postitas priitv8
sm. pelle kirjutas:Esisild on näiteks sama, mis e32'l nagu ka roolisüsteem ja elektroonika. Tagasild on vähe keerlulisem ja ka kallim (btw suht sarnase tagasilla sai e38).
Elektroonika ei ole kohe kindlasti sama, mis E32-l vaid keerulisem (nt. kasutatakse juba i-Bus'i).
Kõige kallim tagasild on 850CSi-l, sest see on rooliv (AHK - Aktive HinterachsKinematik): http://www.clube31.net/forum/viewtopic. ... t=ahk&sid=
(vt. pilte lehe lõpus)
Valusa hinnaga on selle auto eksterjöör (kereplekid, tuled jne), kuna tootmisarvud siiski suhteliselt väikeseks jäid (kokku 30621).

Postitatud: 07.02.2006 17:38 40
Postitas sm. pelle
priitv8 kirjutas:
sm. pelle kirjutas:Esisild on näiteks sama, mis e32'l nagu ka roolisüsteem ja elektroonika. Tagasild on vähe keerlulisem ja ka kallim (btw suht sarnase tagasilla sai e38).
Elektroonika ei ole kohe kindlasti sama, mis E32-l vaid keerulisem (nt. kasutatakse juba i-Bus'i).
Ei hakka vastu vaidlema, kunagi ühest TM'st lugesin ja seal on nii väidetud, et suurel osal baseerub e32'l(sh ka elektroonika), põhi eest kuni esiistmeteni pidi isegi sama olema.

edit: edit osa tõstsin järgmisesse posti

Postitatud: 07.02.2006 17:47 58
Postitas priitv8
sm. pelle kirjutas:Ei hakka vastu vaidlema, kunagi ühest TM'st lugesin ja seal on nii väidetud, et suurel osal baseerub e32'l(sh ka elektroonika), põhi eest kuni esiistmeteni pidi isegi sama olema.
Põhi võib olla, esiistmed mitte (kuna B-piilareid pole, kannavad turvavöösid istmed). Elektroonika osas panid nad siis täiega mööda, sest põhiline osa pardasüsteemist (kombi, EKM, LKM, MID) on oma (ennem meenutab see E38-t!) v.a. kliimaseade, DWA jm. perifeeria.

Postitatud: 07.02.2006 18:18 59
Postitas sm. pelle
priitv8 kirjutas:
sm. pelle kirjutas:Ei hakka vastu vaidlema, kunagi ühest TM'st lugesin ja seal on nii väidetud, et suurel osal baseerub e32'l(sh ka elektroonika), põhi eest kuni esiistmeteni pidi isegi sama olema.
Põhi võib olla, esiistmed mitte (kuna B-piilareid pole, kannavad turvavöösid istmed). Elektroonika osas panid nad siis täiega mööda, sest põhiline osa pardasüsteemist (kombi, EKM, LKM, MID) on oma (ennem meenutab see E38-t!) v.a. kliimaseade, DWA jm. perifeeria.
Täitsa võimalik, et panid elektroonika osas mööda, eks neis aiakirjades aegajalt ikka juhtub või kesteab mida nad mõtlesid "elektri" all, el aknaid võibolla :lol:

Istmed jah ei ole samad, ma mõtlesin nende istmete all rohkem seda, et kuhu maani on põhi sama :)

Postitatud: 10.02.2006 08:48 11
Postitas Tauri
AARE530 kirjutas:Ma arvan, et 850-l on enamus asjad suht megakallid v6rreldes näiteks E34-ga... :roll:
:cool:

Kindlasti on tegemist ilusa ja luksusliku masinaga- küsimus on selles, et kas paljud, kes antud masinast ka unistavad suudavad seda võrdväärselt rahvamasinatega hooldada! Paraku ei ole siinsest jutust abi, et esisild on E32-lt ja tagasild sarnane E38-ga, sest juhul kui ise ei tegele antud valdkonnaga ja ei uuri-puuri nii nagu Priit siis kahjuks ootab masinat ees lagunemine :!: Ei tahaks meie tänavapildis näha ka ühte ligadi-logadi E31-te (millele on lisatud a´la läti spoilad ja alu tiib :lol: )

Samas muidugi võiks juba ükskord keegi selle tembu ära teha ja omale E31 soetada. Otsus ei saa kindlasti kerge olema aga siinsete foorumikülastajate poolt saaks "julgemees" kindlasti sügava kummarduse ;)

Postitatud: 10.02.2006 16:30 44
Postitas priitv8
Tauri kirjutas:Samas muidugi võiks juba ükskord keegi selle tembu ära teha ja omale E31 soetada. Otsus ei saa kindlasti kerge olema aga siinsete foorumikülastajate poolt saaks "julgemees" kindlasti sügava kummarduse ;)
Tallinnas on neid juba vähemalt kaks tükki ju. Üks, mis ka ühel fotosessioonil peale on jäänud, seisab juba pikemat aega kauba uulitsas aia ääres.

Postitatud: 10.02.2006 17:02 23
Postitas MarkoA
ütleme nii et 800sei on eestis mitmeid aga 850csi on ainult 2 tk.Üks neist punane ja teine sinine.

Postitatud: 11.02.2006 13:41 44
Postitas AARE540
Tauri kirjutas:
AARE530 kirjutas:Ma arvan, et 850-l on enamus asjad suht megakallid v6rreldes näiteks E34-ga... :roll:
:cool:



Samas muidugi võiks juba ükskord keegi selle tembu ära teha ja omale E31 soetada. Otsus ei saa kindlasti kerge olema aga siinsete foorumikülastajate poolt saaks "julgemees" kindlasti sügava kummarduse ;)
Krt peaks selle tembu siis ära tegema, mulle meeldib tähelepanu, olen vist mingi paganama nö eputrilla :D:D

Postitatud: 11.02.2006 14:02 48
Postitas ciccero
hmm tartus kui ma ei eksi siis oli üks tumeroheline...ja 850 vist...ei mäleta täpselt kahjuks. Auto seisis puusepa tänava peal(polikliiniku kõrval suht)

E31 ---BMW850CI

Postitatud: 28.03.2006 21:26 22
Postitas KAPAUTO
ÜKS BMW850CI HOLLANDIS SAADAVAL. VAATA PILTE JA INFI WWW.KAPAUTO.EE

Postitatud: 29.03.2006 00:19 40
Postitas Henrik88
Tartus liigub tumesinine 850iA number 850 BMW. Kui ausalt öelda siis suht raibe on.
Eks kevad näitab mis tuleb. Peaks mingi hobiauto endalegi otsima. Ideid on palju aga sõelalejäänutest üks on 850.

Re: E31 ---BMW850CI

Postitatud: 29.03.2006 12:11 51
Postitas Anti
KAPAUTO kirjutas:ÜKS BMW850CI HOLLANDIS SAADAVAL. VAATA PILTE JA INFI WWW.KAPAUTO.EE
OT: Dafline OÜ-sse oleks vist paslik üks uus klaviatuur soetada, vanal on caps lock pidevalt peal ja shift+1 kipub vist ka kinni kiiluma... :roll: