Postitatud: 27.01.2005 22:34 07
Einoh, ega suki mingi tippauto muidu pole, aga neliveosüsteem on seal küll asi, mis kriitika alt välja tuleb jätta.
Uurisin netist, tegemist pole teps mitte mingi lülitatava asjaga, vaid tavaoludes 70/30 pideva veoga. Mis läbilibisemisel muudetakse kuni 50/50-ks. Muidu on see 15 000 lisahinda arvestades kõige kõvema hinna/kvaliteedi sõiduauto nelivedu, mida ma proovinud olen.
Selle mäe leiab sedasi. Sõidate Männiku teelt linnast välja, Tooma tee ristist mööda, Asva sinisest majast mööda, ca 1 km pärast keerab üks tee vasakule üle raudtee. Panete üle raudtee, keelumärgi alt läbi ja otse. Kuni vasakut kätt hakkab paistma üks 2-3 korruse kõrgune küngas. Sealt esimesest tõusust üles ja siis ühest kahest langusest alla. Järsemat esimese korraga ei maksa proovida, ehmatab pissi püksi.
Enne mäge on paarkümmend meetrit sügavaid Uralide sõidetud rööpaid ja põlvini lund. Minge proovige. 2wd autoga sinna asja muidugi pole.
Uurisin netist, tegemist pole teps mitte mingi lülitatava asjaga, vaid tavaoludes 70/30 pideva veoga. Mis läbilibisemisel muudetakse kuni 50/50-ks. Muidu on see 15 000 lisahinda arvestades kõige kõvema hinna/kvaliteedi sõiduauto nelivedu, mida ma proovinud olen.
Selle mäe leiab sedasi. Sõidate Männiku teelt linnast välja, Tooma tee ristist mööda, Asva sinisest majast mööda, ca 1 km pärast keerab üks tee vasakule üle raudtee. Panete üle raudtee, keelumärgi alt läbi ja otse. Kuni vasakut kätt hakkab paistma üks 2-3 korruse kõrgune küngas. Sealt esimesest tõusust üles ja siis ühest kahest langusest alla. Järsemat esimese korraga ei maksa proovida, ehmatab pissi püksi.
Enne mäge on paarkümmend meetrit sügavaid Uralide sõidetud rööpaid ja põlvini lund. Minge proovige. 2wd autoga sinna asja muidugi pole.