2. leht 8-st

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 13.02.2010 00:39 29
Postitas oo7
rattad lähevadki lääpa kui auto nii madalaks lasta. Mul isal oli kunagi E12 ja kui maalt kartuleid tõime oli samamoodi (sama madal ka) :mrgreen:

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 13.02.2010 23:27 45
Postitas Steven89
Pilt

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 20.02.2010 11:45 44
Postitas Zipp
Pilt

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 20.02.2010 15:32 06
Postitas Common
Mis värk sellega veel on, et üks tuli on puudu? :?

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 20.02.2010 15:51 43
Postitas Zipp
Õhuvõtt?

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 22.02.2010 19:49 40
Postitas Riivo
Zipp kirjutas:Õhuvõtt?
Nii see on...meil foorumis loffa ja erikred sama teed läinud.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 02.03.2010 00:48 05
Postitas Indrek J
Pigem asi stiilis ju või mis.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 02.03.2010 13:46 04
Postitas Hannes
Õhuvõtt teiselpool ei peaks olema?

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 02.03.2010 15:11 11
Postitas oo7
ise asi on see kas see auk ka tegelikult "õhuvõttu" teeb, niisama tühi auk et oleks nagu õhuvõtt

Võtab niisama õhku mootori ruumi mitte mootorisse

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 02.03.2010 15:35 24
Postitas epm 12
Kui m30 motoga 525, 528, 530, 533 või 535 siis on õigel pool. (530 ja 533 USA turu masinad, ka see näeb selline välja.)

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 02.03.2010 18:02 24
Postitas loffa
Õigel pool muidugi, õhuvõtt vasakul pool on M50 ja edasi teema. Ja sealt tule tagant käib toru filtrikopsikuni.. Kas ta stock mootorile midagi annab on iseasi muidugi. Maanteekiirustel läks nagu veidi erksamaks gaasipedaal, muud vahet pole. Aga popp näeb välja küll :mrgreen:

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 02.03.2010 18:09 47
Postitas Meelis
Pilt
Kes tahab ennast M30 poole pealt harida. Antud auto peaks olema 535i.
Kõigil M30 mootoritel jookseb õhuvõtt üle mootori. Kui ei ole õhu teekonda ümber tuunitud.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 02.03.2010 18:30 03
Postitas Slava_323
Huvitav, kas e46 tule ka oleks kuksil leida air intake'ga nagu SUPRAdel.
Pilt

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 02.03.2010 20:18 49
Postitas Zipp
DIY!

Pilt

Pilt

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 02.03.2010 20:54 05
Postitas Slava_323
Oh sa ****! Mulle meeldib :cool:
Veel ümber seda inverttoru saaks kringli panna ja kaugelt ei saaksi aru. Väga omapärane ja haruldane asi :P

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 02.03.2010 23:35 10
Postitas Jaan_S
Aga kuidas on lood vihma ja lumega, sellise õhuvõtu puhul? :roll:

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 02.03.2010 23:50 33
Postitas Madis.
Slava_323 kirjutas:Oh sa ****! Mulle meeldib :cool:
Veel ümber seda inverttoru saaks kringli panna ja kaugelt ei saaksi aru. Väga omapärane ja haruldane asi :P
Erikredil oligi niimoodi

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 02.03.2010 23:51 57
Postitas Slava_323
Jaanoi kirjutas:Aga kuidas on lood vihma ja lumega, sellise õhuvõtu puhul? :roll:
Ega ta otsene mootorisse pole;) see toru läheb õhukarbisse ning enne seda kindlasti mingi rest vms olemas ;) omaloomingulistel kasutatud siidisukk)))paduvihma puhul paned teibi peale kui nii hirmus on :lol:

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 03.03.2010 00:35 57
Postitas Steven89
Mida iganes@ Punane E46

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 03.03.2010 00:55 25
Postitas oo7
sihuke auk seal E46 tules on küll ülimalt rõve

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 04.03.2010 15:32 38
Postitas Zipp
Ma arvan et see ei ole seal ilu pärast arvestades juba intercoolerit :!:

Pilt

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 03.04.2010 15:42 17
Postitas ermicas
Jaanoi kirjutas:Aga kuidas on lood vihma ja lumega, sellise õhuvõtu puhul? :roll:
Ma arvan, et sellised autod tuuakse õue "mängima" ainult kuiva ilmaga ja suurema vihmaga hoitakse garaažis...ja lund pole siuksed autod vist kunagi näinud :mrgreen:

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 03.04.2010 15:46 54
Postitas Cardo
Vihmavesi teebgi mootori seest ilusasti puhtaks. Vesinikumootorist olete midagi kuulnud :)

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 03.04.2010 21:14 32
Postitas loffa
Vihmapiisad ei jõua õhufiltrinigi. Ega mootor seda õhku sisse ei ime sealt nagu tolmuimeja.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 11.04.2010 17:13 19
Postitas Zipp
Legends Never Die

You can't keep me down.

Pilt

There's something to be said about this community... When I made the previous post about Rusty, I never expected to hear the responses I did... and I certainly didn't expect it to go viral... but it goes to show that a car can be more than a car.

I started by saying I didn't want to be "that guy", but here I am... and I couldn't be more pleased.

"Redefining" Rusty once again hit me like a ton of bricks... ideas starting flying through my head, and I knew I wanted to pull off more than just "a new paint job".

Pilt

Six weeks ago I pulled Rusty's M30 and gave it to my buddy Webb, knowing Rusty's heart would go to another car that would push the limits of what we expect....
I dont know where the idea came from (coughjerrycough) but once upon a time, Rusty and I hung out in California, and the thought of tossing a Toyota 1JZ-GTE (that's a twin-turbo straight six for those who don't know_ motor in it was bounced around but quickly dismissed... Oh how funny the past can be.

Pilt

Jerry, aka Handsome.Garage here on the forums is the one who really made this happen. I called him up and said "hey, remember when we said "lets put a 1JZ in Rusty?"... I'm sure that sums up the next few weeks. (I'll make a build thread, I documented it all, worry not!)

Jerry flew out here to TN and not only built a wiring harness that mated E28 to 1JZ, but this thing started up the first try, immediately.

So I know what you're asking... what about the damage? To keep things simple, let's just say there's some serious bracing between the frame rails now. Some floor pan welding has gone down too.

Pilt

n short, without Jerry, this wouldn't have happened. He helped make this go from concept to driving out of state in 6 weeks....

But if a twin-turbo supra motor isn't enough to bring rusty back to life, Andrew at Open Road Tuning as well as Eddie at BagYard brought their A-Game to the table. I wanted to get lower and after talking to Andrew, he was beyond excited to get involved with StanceWorks and my rebuild of Rusty.

Pilt

Pilt

They put together a custom setup for the e28... and all I can say is "wow". We've gotta make a few tweaks to get the frame on the ground, but from nothing to a working one-off set of e28 bags is insane if you ask me.
I'm stoked to get to work on getting the body sub-terrainian.

I wanted new wheels, and Brian at Rotiform had these insane ACS Type 1s... Brian, thanks for the deal and making them happen so quickly.

I guess a build thread is what comes next... but I figured it was time to unveil... time to let the world know that Rusty is back, and this time, we're not joking around.

Pilt

Thanks to everone for the support you gave me throughout this car's life, and Im stoked to have it back on the road once again...

:mrgreen:

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 11.04.2010 21:23 10
Postitas Artur_L
Ma teadsin, et niisama see ei lõppe. :D

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 25.04.2010 20:23 24
Postitas Viljo
loffa kirjutas:Vihmapiisad ei jõua õhufiltrinigi. Ega mootor seda õhku sisse ei ime sealt nagu tolmuimeja.
Imeb ikka küll, turbomootor veel eriti.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 29.04.2010 21:14 12
Postitas loffa
Sõidan teist aastat nii:

Pilt

Pole vist põhjust vaielda :roll:

Muidugi tuleks vist ära märkida et mul pole ühes tükis hermeetiline toru otse sisselaskest õue, vaid seal on päris mitu kohta kust õhk ka mootoriruumi poolt õhufiltrisse pääseda võib.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 30.04.2010 20:07 23
Postitas unis
Ja milleks see sul nii lahendatud on,puhtalt välimuse pärast või annab midagi juurde ka?

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 30.04.2010 20:51 16
Postitas toivoku
unis kirjutas:Ja milleks see sul nii lahendatud on,puhtalt välimuse pärast või annab midagi juurde ka?
Välimus :D m,ida see ikka 2,0 vabalt hingavale juurde annab :D