Kui stock 550i teeb juba moditud SRT8-le nõnda tuule alla, siis tahaks juba näha, mida M5 veel suudab
Jeep SRT8 on ca 2,3t raske ja midagi imelikku siin pole. Need modid annavad peale parema hääle autole just täpselt 0hj juurde. Predatori standard tune (ilma konkreetset autot dünomata) parandab veidi küll erksust ja annab oma tihedama kütusetabeliga natuke juurde - WOT reziimis vbolla 15-20hj, millega saavutatakse kokku ca 440hj: pole mingi meganumber.
Mida M5 suudab, on ammu siin maalgi selgeks tehtud, üle 500hj on ikka rohkem kui 425hj ja seda sedaaniga võrdluses ehk siis Charger SRT8 kõrval.
Re: Videod
Postitatud: 03.07.2010 22:33 47
Postitas siim .j
See et 2,3 t raske jne mõttetut kelbast pole vaja ajada siin, F10 on ka raske ja videost näha kuidas Saksamaa tehnoloogia möödub USAst kui sittuvast kassist tee ääres, kõik on öeldud sellega, IMO pole vaja siin kaitsta tarka panna
Re: Videod
Postitatud: 04.07.2010 00:40 52
Postitas merchant
Antud juhul küll saksa ja pmst saksa tehnika, sest Daimler-Chrysleri koore sees on suurelt jaolt siiski saksa tehnika. Anoh, mis see juutuubi tarkuse vastu saab
Re: Videod
Postitatud: 04.07.2010 03:19 17
Postitas milo
Usa rauda ei tasu väga alahinnata. Madalatel pööretel tuleb vääne by default. Euro ja japs tahab suuremaid pöördeid saada.
Toon küll ühe "vale" auto näiteks. Neljandast minutist soovitan kohe vaatama hakata. Loodan, et kaspre maha ei löö, et sellest siin patran aga mootorist 480 njuutonit tuleb kuskil 2000 pöörde pealt. Kw arv on praegu meelest läinud aga neidki ei olnud vähe. Videos on auto veel tiba toores aga õnnestus näha kuidas Audru ringrajal ajas see sierra vormeleid üsna edukalt taga. Kusjuures roolis oli siis naine Aga see selleks. Võrdluseks tooks näiteks BMW E39 M5 millel 500 njuutonit tuleb kuskil 3800 pöörde peal. Kumb neist kiirem või tugevam on tahaks isegi teada
Antud 550-l on njuutoneid 600 kuskil 4500 pöörde peal. Ja sellel SRT-l (stockis) 576 njuutonit 4800 pöörde peal. Kaaluvahe SRT 2.3 tonni vs 550 1,9 tonni vastu annab ka tunda. Kiirelt googeldades ütleb, et SRT-l on "Mercedes-Benz NAG1 (WA580) 5-speed transmission, unique NV146 transfer case"
Segane jutt tuli aga hilisel kellajal ei oska paremini. Loodetavasti saan oma mõtte edasi antud, et kiirendamisel on tähtis pöörded, njuutonid, mass ja siis kuskilt tulevad hobesed ka
Oot, ma nüüd ei saanud pihta, mis selle video point oli üldse? Mingi EBK teema või...misasi ? Ja miks see E30 (teadagi, kelle oma, muidugi) seal oli, kui Helise kupeest see video üldse oli?
Kõik see värk on kuidagi arusaamatu... Peale edevuse muidugi
PS. Ei tasu arvata, et ma kade olen, täitsa savi, mis seal Tallinnas tehakse, lihtsalt selliste videote tegemine on siuke...njah... ma ei hakka, ütlema, milline
Re: Videod
Postitatud: 03.09.2010 21:32 25
Postitas Slava_323
BMW e30 M3 and Mercedes Benz 190 E 2.3
Re: Videod
Postitatud: 04.09.2010 22:59 49
Postitas laks
Slava_323 kirjutas:BMW e30 M3 and Mercedes Benz 190 E 2.3
mõnus värk, väga jõhkrad sõidud ja kõvad sõitjad, autodest rääkimata
Iga video lingi juurde tuleb edaspidi panna ka video sisu kirjeldav pealkiri.
Kõik ilma pealkirjata või kirjelduseta postitused kuuluvad kustutamisele.
2:05 pealt tuleb James oma "tuunitud" Z3-ga (Richard on Barchetta ja Jeremy Miataga).
2 pilti ka:
Re: Videod
Postitatud: 24.10.2010 23:54 58
Postitas merchant
Veider, et autod on puha Gruusia numbrimärkidega
Re: Videod
Postitatud: 25.10.2010 07:59 12
Postitas coley
video all esimene kommentaar:
I'm guessing this roadster challenge started in Georgia. From there they probably drove a long way, passing through Turkey, Syria and Jordan. Then they crossed the border from Jordan to Israel, drove through the North and then to Jerusalem, where the journey probably ended.
BTW, the shortest distance between Tbilisi, Georgia and Jerusalem, Israel, is about 1400 KM (about 870 miles).