Ei ole küll mingi ekspert, aga räägivad, et veetava asja kaalust 60% peaks jääma üle käru telje vedaja konksu peale. Hea õpetlik video vähemalt .
Ei tahaks uskuda sellist asja, sõiduauto konks ei ole ette nähtud vertikaalsete jõudude talumiseks
Minu E46 Bosal teisaldatava kärukonksu vertikaalne suurim lubatud koormus on näiteks 75 kg.
Samas horisontaalne suurim lubatud koormus konksule on 1800 kg.
Ei ole küll mingi ekspert, aga räägivad, et veetava asja kaalust 60% peaks jääma üle käru telje vedaja konksu peale. Hea õpetlik video vähemalt .
Ei tahaks uskuda sellist asja, sõiduauto konks ei ole ette nähtud vertikaalsete jõudude talumiseks
Minu E46 Bosal teisaldatava kärukonksu vertikaalne suurim lubatud koormus on näiteks 75 kg.
Samas horisontaalne suurim lubatud koormus konksule on 1800 kg.
75kg kuidagi vähe. Kas või arvestades seda ,et mu sõber kaalub pea 130kilo hüppas minu konksu peal mitu korda ja midagi pole juhtunud. Arvan, et asi on pigem selles, et liiga suure hoogu võttis suure kärguga mille peal on ca 1m kõrgusele asetatud auto. Sellise käruga minu teada oli vist max kiirus 80 km tunnis. See oli aga mingi bahn ja kiiruseks silma järgi võiks arvestada 120-140 kandis.
Re: Videod
Postitatud: 21.06.2011 13:58 25
Postitas Kris
Üks asi on lubatud koormus, teine on reaalne taluvus, mis on kindlasti kuskil 300kg piires.
Antud videos on kiirus ainuke põhjustaja.