4. leht 6-st

Postitatud: 13.10.2006 11:30 56
Postitas AARE540
Minu meelest on tegu sama autoga, mis suvel UMi toodi, kui seal töötasin ja see oli ikka päris hea ketuka saanud- mootor kolaki vastu salongi- mootori vaheseina, kardaan kõver ja ma ei tea mis sada häda veel. Päris kindel küll ei ole, aga tundub sama pill olema...

Postitatud: 13.10.2006 15:01 04
Postitas Henrik88
Puhaku ta rahus.

Postitatud: 13.10.2006 16:17 33
Postitas Morten
Remondieelarve oli pool milli, käimar on ka pees jah. ja minumeelest ei olnud see enne avariid ka just kõige paremas korras.

Postitatud: 13.10.2006 16:22 39
Postitas AARE540
Nagu Henrik88 ütles- puhaku ta rahus- selliste pillide ülestagumine pole tõesti eriti hea idee- nende autode point on KIIRUS, KIIRUS ja veel kord KIIRUS, seega peab neil kõik ideaalne olema- teelpüsivus kaasa arvatud, mis aga ülestagumisel on nats kahtlane- üks asi on tavalisel tänavasõiduautol, teine aga sportauto...

Postitatud: 13.10.2006 17:17 18
Postitas Cardo
Nii puhtatõulist esiotsa laksu annab otsida, oleks siis lansi kaasa viinud.
Otse mootorisse on vast kõige kahjulikum sellise isendi puhul, vana e30-ga oleks meel hoopis rõõmsam, aga siin üsna kurb.

Postitatud: 13.10.2006 19:26 41
Postitas e36forever
Huvitav, et veljed ja rehvid on terved. M3 mootor on ikka tõesti tugev kuigi ma arvan, et mootor on nüüd vigane...
Remondieelarve oleks MAX 200k(mina arvutasin moto ja käimari ka hinna sisse). Juhul kui kere kõver pole, siis on taastatav.

Postitatud: 15.10.2006 16:37 40
Postitas Tanel_P
Morten kirjutas:Remondieelarve oli pool milli, käimar on ka pees jah. ja minumeelest ei olnud see enne avariid ka just kõige paremas korras.
Kui see on see sama M3 cabrio, mida Saku vahel näha oli vahel, siis on see sinu väide tõepoolest õige. :roll:

Postitatud: 15.10.2006 16:58 51
Postitas Ilves
e36forever kirjutas:Huvitav, et veljed ja rehvid on terved. M3 mootor on ikka tõesti tugev kuigi ma arvan, et mootor on nüüd vigane...
Remondieelarve oleks MAX 200k(mina arvutasin moto ja käimari ka hinna sisse). Juhul kui kere kõver pole, siis on taastatav.
Ilus auto, koledad pildid. Aga vähemalt ei surnud roostesurma ;)

200K on alles sissejuhatus - kolleegi E39 kerge pauk ühte paremasse esinurka läks juba 120K (lanseronid jäid terveks).

Postitatud: 15.10.2006 17:01 07
Postitas Cardo
Ilves kirjutas: Ilus auto, koledad pildid. Aga vähemalt ei surnud roostesurma ;)

Parem õudne lõpp kui lõputa õudus !!

Postitatud: 15.10.2006 21:57 28
Postitas juno18
BMW M3 GTR 4.0 V8

http://www.rsportscars.com/eng/cars/bmw_m3gtr.asp


väga haruldane exemplaar

Postitatud: 15.10.2006 22:21 34
Postitas Zipp
juno18 kirjutas:BMW M3 GTR 4.0 V8

http://www.rsportscars.com/eng/cars/bmw_m3gtr.asp


väga haruldane exemplaar
haruldane või mitte aga välimus on küll hale(spoilerid tunduvad kuidagi "odavad") :?

Postitatud: 15.10.2006 23:31 39
Postitas raimo_r
The M3 GTR road version is kept technically as close as possible to the racing version.

Postitatud: 16.10.2006 10:09 57
Postitas Relk
St et rõhutud on ainult funktsionaalsusele ja mitte niivõrd välimusele.

Postitatud: 16.10.2006 19:42 44
Postitas Ragnar
mis mootor see on üldse seal? nagu S62 aga 1l väiksem.
väänet on ka kuidagi vähevõitu :? tavalisel M3 oma 3,2 motoga on samapalju.

Postitatud: 16.10.2006 22:07 49
Postitas priitv8
Nu kirjutas:mis mootor see on üldse seal? nagu S62 aga 1l väiksem.
väänet on ka kuidagi vähevõitu :? tavalisel M3 oma 3,2 motoga on samapalju.
Veel huvitavam on see, kuidas ta nii viisakalt pooleldi salongi on upitatud.

Postitatud: 16.10.2006 22:18 56
Postitas Ilves
priitv8 kirjutas:Veel huvitavam on see, kuidas ta nii viisakalt pooleldi salongi on upitatud.
Njah, küünalde vahetus on ilmselt üsna huvitav protseduur. Ma ei oska sellistest pool-hardcore autodest suurt midagi arvata, tänaval sõita ebamugav ja raja jaoks kah vähe pooletoobine. Dinani kompressoriga, vedrustus/pidurite paketiga E46 M3 tuleb umbes poole hinnaga kätte, sõidab 98% sama hästi, aga samal ajal kõlbab tõesti kasutada nii tänaval kui ka rajal, nõudmata kohustuslikku kondiväänaja visiite peale tänavasõitu.

Postitatud: 17.10.2006 10:16 56
Postitas Relk
eks need viimased 2% ongi kõige raskemad saavutada ning need teevad ka vahe sisse. ;)

Postitatud: 17.10.2006 12:15 16
Postitas Kaido S
Võin eksida, kuid tänava GTRil on minu meelest veidi järeleaidatud sisuga M60 aiste vahel. Salongi sisse uputatud seda mootorit ei ole, kui üldse, siis on tehtud käigukastitunneli ava tuleseinas sisselõigetega veidi suuremaks. Uputamisest jääb optiline mulje, sest V8 on R6-mootoriga võrreldes üllatavalt lühike.

Postitatud: 17.10.2006 12:52 06
Postitas raimo_r
Minuteada loodi see kompaktne V8 just võidusõidu vajadusi silmas pidades, sest bore ja stroke on hoopis teised 89/90 (m60b40) vs 94/72 (m3 gtr). samas m60, m62 ja s62 sugemetega on ta nagunii

Postitatud: 17.10.2006 13:05 15
Postitas priitv8
raimo_r kirjutas:samas m60, m62 ja s62 sugemetega on ta nagunii
Muuseas, S62 sugulus M62-ga piirdub ainult visuaalse sarnasusega. Muidu on ta M GmbH oma aretis, from ground up.

Postitatud: 17.10.2006 15:19 06
Postitas Ragnar
Kaido S kirjutas:Võin eksida, kuid tänava GTRil on minu meelest veidi järeleaidatud sisuga M60 aiste vahel.
Selle oletatava järgiaitamise käigus kadus vääne? ja seda veel suvalise seeriamootoriga võrreldes nagu m60b40 seda on.

Postitatud: 17.10.2006 15:59 52
Postitas raimo_r
No võrlde seeriamootori bore/stroke'i ja siis m3 gtri oma, pöördemoment on võimsusele ohvriks toodud, lühema kolvikäiguga saab rohkem pöördeid.

Postitatud: 17.10.2006 17:55 03
Postitas e36forever
Ta peaks olema arendatud ringraja GTR-i mootorist mis käib 12 000 pöördeni, usun et see mootor käib ka umbes 9500 rpm ja seal ei ole tõesti seda NM enam vaja. Pealegi NM-il ei ole ringrajal mingit rolli, sest nagunii kasutatakse alati viimast 2k pöördeid.

Postitatud: 17.10.2006 19:09 39
Postitas Ragnar
ok kui keegi nüüd ütleks mis eelist S54'ga võrreldes (võimsusnäitajad täpselt samad) on siis oleks süda rahul. :oops:

Postitatud: 17.10.2006 21:03 56
Postitas raimo_r
Nu kirjutas:ok kui keegi nüüd ütleks mis eelist S54'ga võrreldes (võimsusnäitajad täpselt samad) on siis oleks süda rahul. :oops:
lihtne 343hj vs 450hj

muide auto on ehitatud puhtalt homoglatsiooninõudeid silmas pidades

http://www.bmwworld.com/models/m3_gtr1.htm

Postitatud: 18.10.2006 07:19 39
Postitas Ragnar
ma mõtlesin seda street varianti. seal väiksemad numbrid.

Postitatud: 18.10.2006 10:20 52
Postitas raimo_r
The 4.0 litre V8 engine with a cylinder bank angle of 90 degrees resembles the race version featuring in excess of 450 hp. Due to the necessary adaptations regarding emissions and noise levels the road version still generates more than 258 kW (350 hp).

Postitatud: 18.10.2006 11:03 14
Postitas priitv8
raimo_r kirjutas:
... still generates more than 258 kW (350 hp).
Naljakas number siiski arvestades, et 3.2l R6 M3CSL-i versioonis tootis 360hp.

Postitatud: 18.10.2006 12:01 26
Postitas Silwer
Ma arvan et nende kahe auto käitumine ringrajal ei ole kohe kuidagi võrreldavgi. Tava M3 või siis M3CSL on siiski lihtsalt keskmisest tiba kiiremad pereautod...

See aga on konkreetselt võistlusauto mida on tehtud natuke tänavalegaalsemaks, et vastaks igasugu nõuetele.

Postitatud: 18.10.2006 12:17 37
Postitas Kristjan_K
Ja minule jääb tunne, et need hobujõud peaks sinna originaali poole saama ka lihtsamate vahenditega. Aga see isiklik uskumus.