1. leht 1-st

OHTLIK E30, 1000NM+

Postitatud: 21.05.2003 15:26 24
Postitas Raivo
tegemist ei ole mitte lihtsa aparaadiga...masin mis sõidab madalaid 12sec aegu... :cool:

http://w1.303.telia.com/~u30314732/kilander.wmv


Kaido, kas midagi taolist on tulemas?

Postitatud: 21.05.2003 17:00 14
Postitas Mikk
kas Kaido ehitab miskit projektikat ve?aga videost niipalju, et grip-i ei olnud asjal üldse.kolmanda käiguga jättis veel 50m jutte maha.

Postitatud: 22.05.2003 08:43 43
Postitas Raivo
kui palju huvitav see 0-100km/h saavutab? kui 400m aeg on u 12.
pakuks, et u 4 sec?

ning kas keegi teab, mida see parempoolne tahvel seal näitab? 1/4miili aja kõrval.

Postitatud: 22.05.2003 10:19 51
Postitas Martti
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
kui palju huvitav see 0-100km/h saavutab? kui 400m aeg on u 12.
pakuks, et u 4 sec?

ning kas keegi teab, mida see parempoolne tahvel seal näitab? 1/4miili aja kõrval. [/quote]
Mõtlesin just sama, äkki targemad vastavad?

Postitatud: 22.05.2003 21:25 02
Postitas Cardo
kas 22 meetrit ja 47,9 km/h ?? Samas see 22 meetrit nagu naljakas distanc ei saa olla 50 on juba 10 meetripeal sees.! ??

Postitatud: 22.05.2003 22:05 28
Postitas Mikk
see peaks olema siis 60 ft. aeg.ja 22m peal 50 täiesti normaalne sellise lõppaja juures.

EDIT:arvutasin nüüd natuke ja sain 60 ft. ajaks 1,65 mis on täiesti norm 12 sek-i juures.

Postitatud: 22.05.2003 23:23 34
Postitas Cardo
? mitu meetrit on tallinnas liivalaia tn ja pärnu mnt ristist suunaga endla poole fooritagant kuni trammiteeni ? Startides fooritagant sain trammiteex 50 sisse (1 lõpus) minuarust see alla 20 m võin ka exida aga arvestades seda püssi siis peaks se rutem ju koguma !

Postitatud: 23.05.2003 16:50 49
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
tegemist ei ole mitte lihtsa aparaadiga...masin mis sõidab madalaid 12sec aegu... :cool:
http://w1.303.telia.com/~u30314732/kilander.wmv
Kaido, kas midagi taolist on tulemas? [/quote]

Seda videot mu arvuti ei näidanud, aga 1000Nm
e30 keresse panemine on kas ekstremism või
suht ühekülgsed konstruktoriteadmised.......
liiga kerge kere nullib mootori efekti so
sama kiirenduse saaks ehk ka 500 Nm-ga....
tegu on tasakaalustamata autoga lühidalt...
mass, võimsus, moment ja muu peavad olema
teatavas tasakaalus. Tõenäoliselt on nii,
et kui kulutada seal veel mega$, ja saada
moment 1500 NM, sellest kiirendus enam ei
parane, sest auto mass ei suuda rattaid
teega pädevas kontaktis hoida.

Postitatud: 23.05.2003 18:09 21
Postitas Mikk
no juba selles videos laseb asi veel kolmanda käiguga ligi 50m jutte maha.esimestest käikudest pole mõtet rääkidagi.

Postitatud: 24.05.2003 21:49 19
Postitas Raivo
Nojah, eks teooria ole õige küll.

Täna Speedestil vaadates oli nii mõnelgi autol jõudu rohkem kui pidamist.
Kas asi on kummides, kogenematuses, või millegis muus...

samas, kui ehitatakse juba nii võimas auto, küll siis ka kaalujaotusele mõeldakse.
eks alati ole ka arenemisruumi.

speedest

Postitatud: 24.05.2003 23:00 58
Postitas Martin N
mis auto kiirendusvõistluse võitis

võitis...

Postitatud: 24.05.2003 23:29 02
Postitas Raivo
[quote][i]Algselt postitas Martin N[/i]
mis auto kiirendusvõistluse võitis [/quote]

imo eestlastest võitis ainsa klassivõidu C klassis sõitev Hannes Luht, Audiga:(

ülejäänud klassivõidud läksid nii põhja- kui ka lõunanaabritele:(

aga [b]ÕNNITLUSED meie meestele, Marttile M5'ga ja Patricule 330'ga[/b], kes saavutasid mõlemad IV'ndad kohad:)

nii et arenguruumi on veel [b]kõvasti[/b]:mad:

aga see speedesti jutt peaks mujal teemas olema.

Postitatud: 25.05.2003 14:02 04
Postitas Marko_J
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
[quote][i]Algselt postitas Martin N[/i]
mis auto kiirendusvõistluse võitis [/quote]

imo eestlastest võitis ainsa klassivõidu C klassis sõitev Hannes Luht, Audiga:(

ülejäänud klassivõidud läksid nii põhja- kui ka lõunanaabritele:(

aga [b]ÕNNITLUSED meie meestele, Marttile M5'ga ja Patricule 330'ga[/b], kes saavutasid mõlemad IV'ndad kohad:)

nii et arenguruumi on veel [b]kõvasti[/b]:mad:

aga see speedesti jutt peaks mujal teemas olema. [/quote]

sry et OT...aga kas patricu auto on juba kolme liitrine või?

Postitatud: 26.05.2003 18:35 33
Postitas Tom
Kui ratas kogu aeg ringi käib ei ole viga mitte liiga võimsas mootoris vaid kas juhis või vales ülekandes või rehvides.

Postitatud: 26.05.2003 19:56 27
Postitas Raivo
[/quote]

sry et OT...aga kas patricu auto on juba kolme liitrine või? [/quote]

3.0 neh. X5'e mootor.

Postitatud: 27.05.2003 21:58 56
Postitas kaspar
väga jõhker fanaatik, väga :)

Postitatud: 10.11.2004 12:25 53
Postitas soon
Aare kirjutas:
Algselt postitas Raivo
tegemist ei ole mitte lihtsa aparaadiga...masin mis sõidab madalaid 12sec aegu... :cool:
http://w1.303.telia.com/~u30314732/kilander.wmv
Kaido, kas midagi taolist on tulemas?
Seda videot mu arvuti ei näidanud, aga 1000Nm
e30 keresse panemine on kas ekstremism või
suht ühekülgsed konstruktoriteadmised.......
liiga kerge kere nullib mootori efekti so
sama kiirenduse saaks ehk ka 500 Nm-ga....
tegu on tasakaalustamata autoga lühidalt...
mass, võimsus, moment ja muu peavad olema
teatavas tasakaalus. Tõenäoliselt on nii,
et kui kulutada seal veel mega$, ja saada
moment 1500 NM, sellest kiirendus enam ei
parane, sest auto mass ei suuda rattaid
teega pädevas kontaktis hoida.
samas - kui on piisavalt kogukas juht, siis see probleem langeb jällegi ära....