K: kupee ost

Erinevad BMW mudelid
Vasta
ctu
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09.04.2005 00:34 02
Asukoht: tln

K: kupee ost

Postitus Postitas ctu »

Tre,
on plaanis suveks kupee E36 soetada, olen käinud vaatamas ja proovimas autosi, kuid mida aega edasi , seda hägusemaks pilt läheb. Sooviks teada, milline on kõige mõttekam mootor sellisele autole ja seda, kas 1.8 IS peabki sellist häält tegema, nagu diisel ja madalatel pööretel hullusti vibreerima? Kõige elavama mulje on jätnud 325 automaat, aga sellel on kütusekulu liiga metsik. Sry, kui sellelaadne teema olemas juba on. :|
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Kasuta otsingut võlusõnad E36 ja 318is. ja pole sellel 2,5 midagi see kütusekulu metsik.

Kindlalt kontrolli tagasilda ja bensiinimootor ei tohi diisli häält teha ja vibreerida.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

325 või m3 on ainukesed õiged E36 kupeed :) ridaneljad ja 328 on mõttetus :)
Mihkel(Kops)
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mihkel(Kops) »

meph kirjutas:325 või m3 on ainukesed õiged E36 kupeed :) ridaneljad ja 328 on mõttetus :)
No sellest saan ma veel aru, miks ridaneli sinu arvates mõttetu on, aga mis 2.8 viga on. Kas äkki selles, et mootori töömaht ja kw'd ei ole omavahel vastavuses?
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

mina soovitaks 325is või 318is

Postitus Postitas tmw »

Tervist

Kuna ise oman momendil 318is,

siis mootor küll diisli häält ei tee ja vibreerimist ka ei ole.
Kupee puhul peaks kindlasti veermiku osa tähelepanelikult vaatama. Aga kui ausalt öelda, siis ostsin Saksast 02.2005 ja veermik oli korras. Meie eesti ja momendil KÜLA PÄRNU teed tegid aga ilusti puksidele ja zarniiridele lausa 5:0 ära niiet, vahetus kohustuslik. OK see on ma arvan iga autoga, mis eestisse sõitma jääb. Aga tagasi tulles mootori juurde. Siis olen ka eelnevalt maininud, et 103kW on kütusekulu koha pealt vist vägagi hea tulemusega. Käies Riias, suht tihti, siis kütusekulu mõnusalt madal, isegi 6,5- 7,0 L/100 km. Millest natuke puudust tunnen on võrreldes eelmise autoga (MB E300-24V automaat 162kW), siis niiöelda kiirendus ei ole samat masti. Aga momendil kompenseerib selle ka kütusekulu kokkuhoid.
Miks 325is - olen arusaanud, et kui see mootor OK on siis kütusekulu sind küll hirmutada ei tohiks. Kui veel automaat, siis viimane käik on vägagi õkonoomne ja kulu on 7,2-8 L kanti. Muidugi on 6-silindrisel suuremad hoolduskulud jne aga sõidumõnu peaks selle kompenseerima.

Tervitades

Tomso
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

318is'iga võrreldes ei ole ridakuue hoolduskulud suuremad ;)

Ja miks 2.8 mulle ei meeldi on tema aluplokk. Võibolla see on mul mingi tobe arvamus, aga ma ei usalda seda eriti. Samuti väidavad paljud, et 2.5 on äkilisem kui 2.8. Vahe on pöördemomendis nendel kahel, mida 2.8'l on 30nm kanti rohkem.
ctu
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09.04.2005 00:34 02
Asukoht: tln

Postitus Postitas ctu »

Tegelikult, jah, oli totter minust küsida mootori sobivuse kohta, sest niipalju, kui on inimesi, on ka arvamusi :). Algul mõtlesin, et 1.8 on sellele ideaalne, nii väike kütusekulu ja puha (plaanis päris palju sõita), kuid käisin sõitmas kõigepaelt ühe punasega, millega kulgedes oleks arvanud, et tegemist on 325-ga. Turbodiisliga :? . 1000-2500 pöörete vahemikus vibreeris ja lärmas ning tühikäigul tahtis välja surra. Bemm, või asi. Teine oli kollane ja automaat, millel olid sümptomid pea samad, ainult natuke leebemal kujul. Millegipärast on mul ka tunne, et 325 salong on vaiksem väiksemakubatuurilisest suguvennast või on lihtsalt autodega niimoodi kokku juhtunud.
Sellest tulekski küss, et mis on viga 1.8-sel mootoril ja kas mingid asjad veel peale veermiku ja tagasilla vajaksid erilist tähelepanu :?: Tänud vastuste eest.
einar57
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 27.03.2005 12:11 28

Postitus Postitas einar57 »

endal on ka 325 E36 kupee ja ütleks, et salong on küll väga vaikne. Suur osa loomulikult selles, et ei ole alla topitud mingit sportpütta. Originaal hoiab ikka müra ilusti maas. Loomulikult asi muutub, kui gaasi lapats põhja vajutada, aga see hääl mis mootoriruumist tuleb, on juba meeeldiv.
Kui soovid minu oma proovida, anna teada, olen ka enamus aega tallinnas.
Ja selle ostu koha pealt on vast kõige parem soovitus see, kui lähed teeed enne ostu kogu auto diagnosti ära. Pärast endal süda rahulikum.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

325 kupeed müüs siin mõnda aega tagasi kasutaja Kaido S - ta tahtis seda Liana vastu vist vahetada - aga küll kuidagi kaubale saad ;)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Tänud - asisele inimesele läheb asi kindlasti müüki (aitaks mind unistusele lähemale), proovisõit Tallinnas võimalik.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Mul on selline kühvel varsti aastapäevad, unistada sellest pole küll põhjust :D
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kus kohas kollast kupeed müüakse? :)

edit: leidsin juba auto24'st ühe..
ctu
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09.04.2005 00:34 02
Asukoht: tln

Postitus Postitas ctu »

Kusjuures see kollane kupee oli veel kuuaega tagasi lilla :!: Pagassis ja mõnel salongi vidinal on kollased värvipritsmed (randid) peal.Isegi CD-boksil pagassis :? Ühesõnaga töö oli s*tt, aga kollane ise sigailus. :) Salong oli kah kuidagi ära vajunud ning piduri pedaali pidi eriti suure jõuga hoidma, et auto valgusfoori taga paigal püsiks, erinevalt mõnest teisest automaadist, ning see väsitas omajagu. Juba drive'i peale pannes käis läbi nõksatus ja auto pära tahtis maadligi vajuda ning seaoses sellega meenus üks väga vana ja väsind 735 ( e32), mis tegi täpselt samamoodi.

Kuid siiski, tegelikult hakakvad mõtted jällegi teises suunas liikuma aga eks näis ;)
Vasta