K: kupee ost
K: kupee ost
Tre,
on plaanis suveks kupee E36 soetada, olen käinud vaatamas ja proovimas autosi, kuid mida aega edasi , seda hägusemaks pilt läheb. Sooviks teada, milline on kõige mõttekam mootor sellisele autole ja seda, kas 1.8 IS peabki sellist häält tegema, nagu diisel ja madalatel pööretel hullusti vibreerima? Kõige elavama mulje on jätnud 325 automaat, aga sellel on kütusekulu liiga metsik. Sry, kui sellelaadne teema olemas juba on.
on plaanis suveks kupee E36 soetada, olen käinud vaatamas ja proovimas autosi, kuid mida aega edasi , seda hägusemaks pilt läheb. Sooviks teada, milline on kõige mõttekam mootor sellisele autole ja seda, kas 1.8 IS peabki sellist häält tegema, nagu diisel ja madalatel pööretel hullusti vibreerima? Kõige elavama mulje on jätnud 325 automaat, aga sellel on kütusekulu liiga metsik. Sry, kui sellelaadne teema olemas juba on.
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
mina soovitaks 325is või 318is
Tervist
Kuna ise oman momendil 318is,
siis mootor küll diisli häält ei tee ja vibreerimist ka ei ole.
Kupee puhul peaks kindlasti veermiku osa tähelepanelikult vaatama. Aga kui ausalt öelda, siis ostsin Saksast 02.2005 ja veermik oli korras. Meie eesti ja momendil KÜLA PÄRNU teed tegid aga ilusti puksidele ja zarniiridele lausa 5:0 ära niiet, vahetus kohustuslik. OK see on ma arvan iga autoga, mis eestisse sõitma jääb. Aga tagasi tulles mootori juurde. Siis olen ka eelnevalt maininud, et 103kW on kütusekulu koha pealt vist vägagi hea tulemusega. Käies Riias, suht tihti, siis kütusekulu mõnusalt madal, isegi 6,5- 7,0 L/100 km. Millest natuke puudust tunnen on võrreldes eelmise autoga (MB E300-24V automaat 162kW), siis niiöelda kiirendus ei ole samat masti. Aga momendil kompenseerib selle ka kütusekulu kokkuhoid.
Miks 325is - olen arusaanud, et kui see mootor OK on siis kütusekulu sind küll hirmutada ei tohiks. Kui veel automaat, siis viimane käik on vägagi õkonoomne ja kulu on 7,2-8 L kanti. Muidugi on 6-silindrisel suuremad hoolduskulud jne aga sõidumõnu peaks selle kompenseerima.
Tervitades
Tomso
Kuna ise oman momendil 318is,
siis mootor küll diisli häält ei tee ja vibreerimist ka ei ole.
Kupee puhul peaks kindlasti veermiku osa tähelepanelikult vaatama. Aga kui ausalt öelda, siis ostsin Saksast 02.2005 ja veermik oli korras. Meie eesti ja momendil KÜLA PÄRNU teed tegid aga ilusti puksidele ja zarniiridele lausa 5:0 ära niiet, vahetus kohustuslik. OK see on ma arvan iga autoga, mis eestisse sõitma jääb. Aga tagasi tulles mootori juurde. Siis olen ka eelnevalt maininud, et 103kW on kütusekulu koha pealt vist vägagi hea tulemusega. Käies Riias, suht tihti, siis kütusekulu mõnusalt madal, isegi 6,5- 7,0 L/100 km. Millest natuke puudust tunnen on võrreldes eelmise autoga (MB E300-24V automaat 162kW), siis niiöelda kiirendus ei ole samat masti. Aga momendil kompenseerib selle ka kütusekulu kokkuhoid.
Miks 325is - olen arusaanud, et kui see mootor OK on siis kütusekulu sind küll hirmutada ei tohiks. Kui veel automaat, siis viimane käik on vägagi õkonoomne ja kulu on 7,2-8 L kanti. Muidugi on 6-silindrisel suuremad hoolduskulud jne aga sõidumõnu peaks selle kompenseerima.
Tervitades
Tomso
Tegelikult, jah, oli totter minust küsida mootori sobivuse kohta, sest niipalju, kui on inimesi, on ka arvamusi . Algul mõtlesin, et 1.8 on sellele ideaalne, nii väike kütusekulu ja puha (plaanis päris palju sõita), kuid käisin sõitmas kõigepaelt ühe punasega, millega kulgedes oleks arvanud, et tegemist on 325-ga. Turbodiisliga . 1000-2500 pöörete vahemikus vibreeris ja lärmas ning tühikäigul tahtis välja surra. Bemm, või asi. Teine oli kollane ja automaat, millel olid sümptomid pea samad, ainult natuke leebemal kujul. Millegipärast on mul ka tunne, et 325 salong on vaiksem väiksemakubatuurilisest suguvennast või on lihtsalt autodega niimoodi kokku juhtunud.
Sellest tulekski küss, et mis on viga 1.8-sel mootoril ja kas mingid asjad veel peale veermiku ja tagasilla vajaksid erilist tähelepanu Tänud vastuste eest.
Sellest tulekski küss, et mis on viga 1.8-sel mootoril ja kas mingid asjad veel peale veermiku ja tagasilla vajaksid erilist tähelepanu Tänud vastuste eest.
endal on ka 325 E36 kupee ja ütleks, et salong on küll väga vaikne. Suur osa loomulikult selles, et ei ole alla topitud mingit sportpütta. Originaal hoiab ikka müra ilusti maas. Loomulikult asi muutub, kui gaasi lapats põhja vajutada, aga see hääl mis mootoriruumist tuleb, on juba meeeldiv.
Kui soovid minu oma proovida, anna teada, olen ka enamus aega tallinnas.
Ja selle ostu koha pealt on vast kõige parem soovitus see, kui lähed teeed enne ostu kogu auto diagnosti ära. Pärast endal süda rahulikum.
Kui soovid minu oma proovida, anna teada, olen ka enamus aega tallinnas.
Ja selle ostu koha pealt on vast kõige parem soovitus see, kui lähed teeed enne ostu kogu auto diagnosti ära. Pärast endal süda rahulikum.
Kusjuures see kollane kupee oli veel kuuaega tagasi lilla Pagassis ja mõnel salongi vidinal on kollased värvipritsmed (randid) peal.Isegi CD-boksil pagassis Ühesõnaga töö oli s*tt, aga kollane ise sigailus. Salong oli kah kuidagi ära vajunud ning piduri pedaali pidi eriti suure jõuga hoidma, et auto valgusfoori taga paigal püsiks, erinevalt mõnest teisest automaadist, ning see väsitas omajagu. Juba drive'i peale pannes käis läbi nõksatus ja auto pära tahtis maadligi vajuda ning seaoses sellega meenus üks väga vana ja väsind 735 ( e32), mis tegi täpselt samamoodi.
Kuid siiski, tegelikult hakakvad mõtted jällegi teises suunas liikuma aga eks näis
Kuid siiski, tegelikult hakakvad mõtted jällegi teises suunas liikuma aga eks näis