6. leht 7-st

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 14.02.2013 08:29 27
Postitas Annely
Sirvisin minagi eilset Autolehte ja mis ma oskan öelda... mulle ei ole GT kunagi meeldinud, tagaosa on kuidagi kohmakas, aga 3-seeria GT-l on esiots nii äge, et ülejäänu osas kannatab silma kinni pigistada. Just see õige snakeface :cool:
Pilt

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 14.02.2013 08:42 08
Postitas Martin1
Erinevalt 5sest GT'st on see jah kõvasti ilusam, tagaots sobib ülejäänud autoga kokku ka. Huvitav on see, et GT mudelil on esiots ka teistsugune.
Kuid ma siiani ei saa aru mis selle auto mõte on? Kolmanda seeria puhul.

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 14.02.2013 09:08 42
Postitas KalevK
GT on ju tegelikult lihtlabane luukpära auto, millele vingem nimi pandud. Asja point on selles, et mõeldud inimesele, kelle jaoks sedaanis on liialt vähe ruumi ja kes ikkagi universaali ei taha, aga natukene rohkem pakkide vedamisruumi võiks olla.
Vabalt võin eksida :)

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 14.02.2013 11:23 21
Postitas jjanno
Tere
KalevK kirjutas:GT on ju tegelikult lihtlabane luukpära auto, millele vingem nimi pandud. Asja point on selles, et mõeldud inimesele, kelle jaoks sedaanis on liialt vähe ruumi ja kes ikkagi universaali ei taha, aga natukene rohkem pakkide vedamisruumi võiks olla.
Vabalt võin eksida :)
Ehk siis ajalooliselt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_tourer" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto mis võimaldab teha pikki ning kiireid matku stiilsel moel ;)

jJanno

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 15.02.2013 11:21 09
Postitas S1lv3r
See tagauks paistab seestpoolt nagu lennukis :D
Pilt

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 15.02.2013 11:31 09
Postitas Zipp
Heleda sisu viga tõenäoliselt :)
---

Pilt

Uus B3 Bi-Turbo
Võimsam ning rohkem väänet kui E90 B3-l, sealjuures 20% ökonoomsem!
410HP(301 kW), 0-100km/h 4 sek.

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 15.02.2013 11:54 46
Postitas TanelE34
Zipp kirjutas:
Uus B3 Bi-Turbo
Võimsam ning rohkem väänet kui E90 B3-l, sealjuures 20% ökonoomsem!
410HP(301 kW), 0-100km/h 4 sek.
Huvi pärast küsin kust need andmed pärinevad?
Seda Alpinat tutvustatakse alles Genfi autonäitusel :roll:

EDIT: ilmselt siit teemast? :arrow: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=804035" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 18.02.2013 11:31 44
Postitas S1lv3r
GT kohta veel niipalju, et:
Tagaistujatele tekkis juurde 7cm jalaruumi, mis ületavat 5. seeria taseme ja lähenevat juba 7. seeriale :shock:

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 28.02.2013 08:33 50
Postitas Zipp
TanelE34 kirjutas:
Zipp kirjutas:
Uus B3 Bi-Turbo
Võimsam ning rohkem väänet kui E90 B3-l, sealjuures 20% ökonoomsem!
410HP(301 kW), 0-100km/h 4 sek.
Huvi pärast küsin kust need andmed pärinevad?
Seda Alpinat tutvustatakse alles Genfi autonäitusel :roll:

EDIT: ilmselt siit teemast? :arrow: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=804035" onclick="window.open(this.href);return false;
Update: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=804035

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 05.03.2013 20:35 17
Postitas TanelE34
Rohkem infot ja pilte :> http://www.bmwblog.com/2013/03/05/2013- ... 3-biturbo/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ametlikud speksid: http://www.alpina-automobiles.com/ww/mo ... 0eee408856" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 07.03.2013 14:15 29
Postitas Zipp
Üli kena! F30-le sobib Alpina ikka väga hästi!

Äge vidin:
Pilt

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 07.03.2013 17:08 46
Postitas Kustas
^^ Traditsioon missugune :)

E30
Pilt

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 07.03.2013 18:13 46
Postitas oo7
Käisin UM-is enda autole vidinaid ostamas ja uurisin siis uut 3. seeriat esimest korda lähedalt.

Peab ütlema, et üle väga pika aja on BMW teinud auto, mida saab pidada ilusaks ja mida tõeliselt tahaks. Alpina versioonina on tegu veel lisaks väga kena ja super-kiire sportautoga.

4. seeria saab olema samuti viimasepeal..

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 08.03.2013 10:33 30
Postitas mytology
oo7 kirjutas:Käisin UM-is enda autole vidinaid ostamas ja uurisin siis uut 3. seeriat esimest korda lähedalt.

Peab ütlema, et üle väga pika aja on BMW teinud auto, mida saab pidada ilusaks ja mida tõeliselt tahaks. Alpina versioonina on tegu veel lisaks väga kena ja super-kiire sportautoga.

4. seeria saab olema samuti viimasepeal..
Disain igati kena, kuid kas ma olen ainuke kellele tunduvad sisumaterjalid odavamad võrreldes E46 ja E90ga? Nimelt armatuuril on selline imelik läige, mis pealevaadates teeb materjali odavaks(sama olen märganud ka viimases Audi A4-s). E46-l ja E90-l imiteerisid need nagu paremini tuhmi nahka..
Kuna Peetri keskuses F01 pole siis tundus kohalolnutest parima/meeldivaima sisukvaliteediga olevat F10.

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 13.03.2013 11:14 42
Postitas MartenL
Minu meelest on juba e46 ja e90 salongimaterjalide vahe mäekõrgune e46 kasuks. Viimasel on plast detailidel kummi kiht, mis ajaga kahjuks ära kulub.

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 13.03.2013 13:27 25
Postitas oo7
Ka mulle tundub E46 kvaliteetsem.

F30-ega pole ma küll sõita saanud ega sisse istunud, kuid tundub parem, kui kõik eelmised..

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 13.03.2013 14:31 16
Postitas coley
Küll mitte kolmene aga 1-seeria F20 salong on jättis esmapilgul küll väga odava plastmassi mulje. Väga hea test minuarust on näiteks see - koputa näppudega armatuuri peale ja sa kuuled mis kõla see tekitab. Sellest võid edasised järeldused teha kui paks ja mis kontsistensiga see armatuuri plastik on. Igatahes F20 peal meenutas see kõla midagi sellist mida oleks pigem oodanud mõnest Dacia salongist. :?

Ka X1 puhul on juba seda odavat plastikut tunda.

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 22.07.2013 12:49 46
Postitas MartenL
Pilt

2-liitrine R4 ja 180kw :shock:

http://www.auto24.ee/used/1452578" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 22.07.2013 13:41 13
Postitas Zipp
Seda saab veel chippida ka :mrgreen:
Ja väljalaset näppides saab saab hääle ka väga heaks!
Esimene video ja open mode :cool: :
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=797767

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 22.07.2013 13:42 04
Postitas MartenL
Ulme :lol:

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 22.07.2013 13:44 25
Postitas Slava_323
Remapiga saadki 200-220 kw ja teedki 5 sekki sajani automaadiga :D :lol: Jube ökod ja kiired viimased BMWd võrreldes eelkäiatega, turboajastu siiski paljulubav.

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 22.07.2013 13:53 08
Postitas Ma®tin
Sõitsin paar päeva tagasi Soomes 328i GT-ga koos päris mitukümmend kilomeetrit. Oli mingi imola sarnane punane. Reaalis on asi ikka väga äge, tunduvalt meeldivam minu jaoks kui 5-da seeria GT.

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 26.07.2013 20:24 44
Postitas oo7
Uued diislid käivad küll ise sees olles vaikselt, kuid täna sõitsin pikalt oma rullnokaga (kõik aknad/luugid lahti nagu ikka kui päike lõõmab), siis kõrvalsõitev tutikas 335d plagiseb sõiduajal ikka päris kõvasti nagu vanad dislad, enda vana mootor ainult vaikselt sahiseb ühtlasel kiirusel..

Ma arvasin, et uuel muidu aru ei saa, mis mootor on, kui tagaluugilt kirja vaadates

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 05.08.2013 10:48 07
Postitas Zipp
Huvitav:

Alpina B3 Bi-turbo
Pilt
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=872279
Hang on, there's something wrong with that name.
How so?

It says Bi-Turbo, when the BMW 3-Series only has single turbo petrol engines these days.

Good spot. And totally bang on. The Alpina B3 does indeed sport a twin-turbo engine - the older 3.0-litre straight six that used to underpin the 335i until BMW decided it could do the job with a single turbo (which they call, somewhat mischievously, the Twinpower turbo). The trouble is BMW no longer makes that engine, so Alpina has got hold of the tooling for it and is now making it themselves. In tuning circles, this is called going the extra mile.

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 05.08.2013 11:04 08
Postitas Silwer
Kena aparaat Alpinalt.

Hea on ka võrrelda selle bensuka suutlikkuse ja kulude näitajaid:
0-100km/h - 4,2s
V-Max: 305 km/h

ja selle juures siis kütusekulud:'
Linnas: 10,2 l/100km
Maanteel: 6,1 l/100km

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 06.08.2013 08:29 33
Postitas TanelE34
Nägin kuskil huvitavat kommentaari, et mootoriplokk on küll uus, aga kõik muu Alpina poolt niimoodi moditud, et mahuks ära bi-turbo. Võimalik muidugi ka, et oli ka infomüra.

EDIT: leidsin vist
It's an N55 motor with custom twin turbo manifolds. Here's the official word:

"The design and construction of the excellent BMW 3.0 litre straight-six cylinder (N55) engine serves as a starting-point for a specially cast aluminium crankcase with Bi-Turbo capable flanges. These enable the mounting of two turbochargers along with required oil and water connections and a close-coupled catalytic converter arrangement. ALPINA specific NGK spark plugs and a forged steel high-strength crankshaft guarantee long-lasting stability."
Allikas: http://www.f30post.com/forums/showthrea ... 279&page=2" onclick="window.open(this.href);return false;

Lisaks üks pilt

Pilt

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 06.08.2013 09:06 20
Postitas oo7
4,2s Sajani ja 300+ km/h tagab piisava dünaamika, et tänapäeva liikluses hakkama saada..


Kütusekulu ? Mis kütusekulu :lol:

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 06.08.2013 09:16 29
Postitas TanelE34
Nelivedu kärbib hoolimata 70kg kaalulisast kiirendusajast veel 2 kümnendikku.
Acceleration 0-100km/h (s) 4.0
Top speed (km/h) 305
Fuel consumption
Urban (l/100km) 10.6
Extra-urban (l/100km) 6.3
Combined (l/100km) 7.9
Allikas: http://www.alpina-automobiles.com/en/mo ... dd3c2dda18" onclick="window.open(this.href);return false;

Aga jah, hetkel unistuste masin (kombinatsioon kiirusest ja ökonoomsusest) Pilt

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 06.08.2013 09:23 38
Postitas oo7
Endal füüri oleks, et selline masin osta, siis eelistaks kindlasti tagaveolist.. for fun

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 06.08.2013 13:58 06
Postitas Zipp
Reaalsus on tagaveolisel tõenäoliselt linn ~12l, mnt ~7l, uus kast kindlasti toob madalamale kui E9x on.
Ise võtaks meie oludes ka nüüd juba xDrive, tahaks talvel ka kiiresti kohalt ära saada :)