auto24-s '81 635i
Mitmest kokku pandud auto, selle eest on hind natuke nagu....
Kui kapotialust vaadata, siis selline paunaga võimendi oli ainult vana mootoriga 635-l
Selle 82-86 3.5 mootoril (mis kapoti all on) on ALATI hüdrovõimendi. 3.2/3.5 kolleltoril pole isegi vaakumi otsa olemas.
Kellad, keskkonsool, istmed ka imho vanema omad. Mootor aga uuem.
Lähemalt kapoti alt vaadates
-bensiinifilter või pump - asub sellises kohas, kus selle mootoriga see kunagi ei ole (paremal amordikannu taga
-mootorile on peale aretatud kas 528 tühikäigusüsteem või siis vanema 535 juhtmestik, sest puudub sellel mootoril kohustuslik tühikäigumootor (palju õnne selliste aretuste töölepanekuga)
keegi võiks seda lähemalt uurida - huvitav, palju seal neid "tehnilisi leiutisi" veel on
Kui kapotialust vaadata, siis selline paunaga võimendi oli ainult vana mootoriga 635-l
Selle 82-86 3.5 mootoril (mis kapoti all on) on ALATI hüdrovõimendi. 3.2/3.5 kolleltoril pole isegi vaakumi otsa olemas.
Kellad, keskkonsool, istmed ka imho vanema omad. Mootor aga uuem.
Lähemalt kapoti alt vaadates
-bensiinifilter või pump - asub sellises kohas, kus selle mootoriga see kunagi ei ole (paremal amordikannu taga
-mootorile on peale aretatud kas 528 tühikäigusüsteem või siis vanema 535 juhtmestik, sest puudub sellel mootoril kohustuslik tühikäigumootor (palju õnne selliste aretuste töölepanekuga)
keegi võiks seda lähemalt uurida - huvitav, palju seal neid "tehnilisi leiutisi" veel on
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kas nüüd just mitmest kokku pandud, pigem on mootor lihtsalt "käepäraste vahenditega" ära vahetatud. Vana mootori kaanele lasti praod sisse ja odavam tuli uus mootor panna pakuks.Aare kirjutas:Mitmest kokku pandud auto, selle eest on hind natuke nagu....
btw 81 aasta masinal peabki olema see vanem pidurivõimendi ja sisu. Samuti on tagastange veel vanema tüübi oma. Tegemist siis E12 sildadel masinaga... kui oleks originaalkorras siis selline hind veel kuidagimoodi läheks aga siin on ikka tõsiselt kallal käidud ja tulevane omanik peab arvestama "üllatustega".
Minu kogemus nt tühikäigumootoriga on selline, et jättes muu stocki hakkab sellise mehaaniliselt seotud asjadega Motronic "otsima" oma pöördeid ja tuurid käivad üles alla, kui mehhaaniliselt seatud pööre erinev on. Endal proovisin nt 528 tühikäigusüsteemiga, aga asja sellest ei saanud.
Sela võib muidugi olla see, et elektrisüsteem on orgiginaal, aga mootori raud on vahetatud. Pihustid on vanal natuke teistsugused, aga ehk istuvad oma auku. Selle keemia tulemus võib olla lihtsalt 17 liitrit sajale kütusekulu ja kasu ei midagi. Ja vaevalt autoärikad midagi ringi progema hakkasid.
Sela võib muidugi olla see, et elektrisüsteem on orgiginaal, aga mootori raud on vahetatud. Pihustid on vanal natuke teistsugused, aga ehk istuvad oma auku. Selle keemia tulemus võib olla lihtsalt 17 liitrit sajale kütusekulu ja kasu ei midagi. Ja vaevalt autoärikad midagi ringi progema hakkasid.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
See on Inc13 vana auto ja kui õieti mäletan oli see umbes pool aastat tagasi 30keeguga müügis.
Huvitav millest selline hinnatõus?
http://nuga.diamond.ee/323/album96
Huvitav millest selline hinnatõus?
http://nuga.diamond.ee/323/album96