auto24-s '81 635i

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

auto24-s '81 635i

Postitus Postitas kimmo »

Pilt

Pilt

Pilt

H: 44900.-
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Mitmest kokku pandud auto, selle eest on hind natuke nagu.... :roll:

Kui kapotialust vaadata, siis selline paunaga võimendi oli ainult vana mootoriga 635-l

Selle 82-86 3.5 mootoril (mis kapoti all on) on ALATI hüdrovõimendi. 3.2/3.5 kolleltoril pole isegi vaakumi otsa olemas.

Kellad, keskkonsool, istmed ka imho vanema omad. Mootor aga uuem.

Lähemalt kapoti alt vaadates
-bensiinifilter või pump - asub sellises kohas, kus selle mootoriga see kunagi ei ole (paremal amordikannu taga
-mootorile on peale aretatud kas 528 tühikäigusüsteem või siis vanema 535 juhtmestik, sest puudub sellel mootoril kohustuslik tühikäigumootor (palju õnne selliste aretuste töölepanekuga)

keegi võiks seda lähemalt uurida - huvitav, palju seal neid "tehnilisi leiutisi" veel on :?:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Aare kirjutas:Mitmest kokku pandud auto, selle eest on hind natuke nagu.... :roll:
Kas nüüd just mitmest kokku pandud, pigem on mootor lihtsalt "käepäraste vahenditega" ära vahetatud. Vana mootori kaanele lasti praod sisse ja odavam tuli uus mootor panna pakuks.
btw 81 aasta masinal peabki olema see vanem pidurivõimendi ja sisu. Samuti on tagastange veel vanema tüübi oma. Tegemist siis E12 sildadel masinaga... kui oleks originaalkorras siis selline hind veel kuidagimoodi läheks aga siin on ikka tõsiselt kallal käidud ja tulevane omanik peab arvestama "üllatustega".
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Minu kogemus nt tühikäigumootoriga on selline, et jättes muu stocki hakkab sellise mehaaniliselt seotud asjadega Motronic "otsima" oma pöördeid ja tuurid käivad üles alla, kui mehhaaniliselt seatud pööre erinev on. Endal proovisin nt 528 tühikäigusüsteemiga, aga asja sellest ei saanud.

Sela võib muidugi olla see, et elektrisüsteem on orgiginaal, aga mootori raud on vahetatud. Pihustid on vanal natuke teistsugused, aga ehk istuvad oma auku. Selle keemia tulemus võib olla lihtsalt 17 liitrit sajale kütusekulu ja kasu ei midagi. Ja vaevalt autoärikad midagi ringi progema hakkasid.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Raivo
Huviline
Postitusi: 3605
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Kas see E28 535 oleks parem optsioon?

Väljast paistab küll sile..
530d
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

See on Inc13 vana auto ja kui õieti mäletan oli see umbes pool aastat tagasi 30keeguga müügis.
Huvitav millest selline hinnatõus?

http://nuga.diamond.ee/323/album96
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Keda huvitab, siis sellise kapotialusega on ka 82-üles 6ne - võrrelge vahelduseks selle auto24 pildiga....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

50k ei maksa küll keegi 535-e eest,hea kui 25 saab
inc13

Postitus Postitas inc13 »

E28 kirjutas:50k ei maksa küll keegi 535-e eest,hea kui 25 saab
Jutt jumala õige ..läks Vist 45 -ga ära ....?
Vasta