K: kumb 525

Erinevad BMW mudelid
Vasta
orkmees
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 16.11.2004 01:13 37

K: kumb 525

Postitus Postitas orkmees »

Kumma mootoriga E34 525 valida? Kas 125kw või 141kw?
SAAKAL
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 18.08.2004 15:50 15
Peamine sõiduk: Z4
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas SAAKAL »

Naljakas küsimus ?
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

minu arust ei ole midagi naljakat! 125kw on minu jaoks alati parem variant, kuna ei ole nii palju elektroonikat ja on suht lollikindel. samas kui 141kw mootor nõuab rohkem tähelepanu alates anduritest. ja ega see võimsuse kasv nüüd nii märgatav ka ei ole, et kohe võimsama kasuks peaks otsustama, arvestades veel ka kindlustuse ja muud asjad sinna juurde.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
orkmees
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 16.11.2004 01:13 37

Postitus Postitas orkmees »

efekt kirjutas:minu arust ei ole midagi naljakat! 125kw on minu jaoks alati parem variant, kuna ei ole nii palju elektroonikat ja on suht lollikindel. samas kui 141kw mootor nõuab rohkem tähelepanu alates anduritest. ja ega see võimsuse kasv nüüd nii märgatav ka ei ole, et kohe võimsama kasuks peaks otsustama, arvestades veel ka kindlustuse ja muud asjad sinna juurde.
Ma ise pooldaks ka seda 125kw rohkem, kuna mul selle vanema tüübi mootoriga on mingeid kokkupuuteid olnud. Ja igasugustest imelikest elektri vidinatest tahaks ka eemale hoida, mida vähem neid on seda parem.
Kui kellelgi on veel midagi lisada, siis andke tulla.
Arti
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 17.06.2004 14:14 15
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas Arti »

Minuteada tuli 125kw alles E39`ga, vähemalt viiestel. Nii et e34 ja 125 kw ei saa vist rääkida.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8273
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Miks ei? Vana 12V M20B25 on 125kW ja uus 24V M50B25 on 141kW.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kas kütusekulu ei ole suurem vana tüübi mootoriga? :) Üldiselt ma küll aru ei saa miks vanemat uuema ees eelistada. Pole sellel M50 mootoril midagi seal seda elektroonikat nüüd nii palju. Suhtkoht lihtne kõik :)
Arti
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 17.06.2004 14:14 15
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas Arti »

Sorry :oops:
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

to meph : vanema tüübi mootor pidavat kuulu järgi pidevale ''tühjaks laskmisele'' paremini vastu pidama & ka õlide/kütte jms suhtes oluliselt vähem-nõudlikum olema.

Tuttavate ning enda remondiarveid vaadates tundub see jutt suht tõepärane ka. :P
W12
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8273
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

tr22nsmees kirjutas: ka õlide/kütte jms suhtes oluliselt vähem-nõudlikum olema.
Aga tähelepanu nõuab rohkem, kuna see hammasrihm...
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
janz
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 17.02.2004 15:22 57
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas janz »

Tegelikult peaks valik olema lihtne:
Kui oled remontimises kodus siis võta vanem kuna tõesti asi on lihtsem ja jupid odavamad.
Kui tahad kaasaegsemat ja ilusamat (moodne plastkate :) mootorit siis M50. Momenti ja kw 15-30 rohkem ja kütusekulu peaks liitri jagu väiksem olema.

Kindlustuse pärast ei ole mõtet põdeda sest 125 kw ja 141 kw lähevad kohustusliku kindlustuse süsteemis samasse 85-142 alasse.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

meph kirjutas:Kas kütusekulu ei ole suurem vana tüübi mootoriga? :) Üldiselt ma küll aru ei saa miks vanemat uuema ees eelistada. Pole sellel M50 mootoril midagi seal seda elektroonikat nüüd nii palju. Suhtkoht lihtne kõik :)
Varem arvasin samuti aga enam mitte.
Kui seda http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=7879 teemat jälgid siis on lihtsast mootorist asi kaugel. Minu M50-l sama häda küljes ja viga ei ole siiani leitud :evil:
janz
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 17.02.2004 15:22 57
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas janz »

Oot aga ma seda ju väitsingi et lihtsam on M20 mitte M50.
Rusikareegel ju ammu teada et mida rohkem juppe ja elektroonikat seda suurem tõenäosus et midagi katki võib minna.
Vasta