1. leht 2-st

mis mootoriga e34 valida

Postitatud: 13.08.2005 10:23 13
Postitas Joonas530
tahaks osta e34, aga ei suuda otsustada mis mootoriga. Sõidan peamiselt linnas. mihuke oleks kõige ökonoomsem, kui ökonoomsusest BMW juures üldse rääkida saab???

Postitatud: 13.08.2005 11:52 32
Postitas draggo
Sellest siin palju juttu olnud. 2.0 pole just sobiv mootor sellise masina jaoks, rääkimata 1,8 :)
Ise valisin 2.5 ja kulub umbes 13l linnas ja 8l maanteel.
Jutt bensukatest. Diislitest oskab ehk keegi teine rääkida.

Postitatud: 13.08.2005 12:22 45
Postitas Joonas530
arvatavasti just besukat tahakski. mida peaks aga e34 ostu puhul just eriti vaatama ja millised on jooksvad kulud sellele? ja kas üldse soovitad seda osta esimeseks autoks. sõidan enamasti linnas naise ja väikese lapsega.

Postitatud: 13.08.2005 12:36 22
Postitas draggo
E34 on minul teine BMW. Enne oli '85 Escort, mille maribadeks sõitsin kuna oli 1,1 mootoriga ja siis E30 2,0 '85.
Kui sa enamus linnas sõidad siis vaatad ehk parem kolmeste poole kuna E34 on ikka parajalt suur masin. Samas on minu arust suure autoga sõit ikka palju mugavam.
E34 pead vaatama eriti tähelepanelikult sildu, eriti esimest, ja roolisüsteemi. . Ja loomulikult otsi piisava varustusega auto. Ise kahetsen veidi, et elektriakendega isendit ei leidnud.

Postitatud: 13.08.2005 13:29 08
Postitas Joonas530
selle pärast et ta suur on ma teda just eelkõige vaatangi. alguses vaatasin ka e36 , aga siis nägin et mõlemad on umbes samas hinnaklassis, isegi viiene on odavam. ühesõnaga kaalukauss on üpris 50:50 tahaks veel teada, et kumba võiks eelistada, et kummal on suuremad kulutused ning kumba oleks kergem ise parandada kuna ma tunnen autosid üpris hästi ja saan paljude asjadega ise hakkama.

Postitatud: 13.08.2005 14:15 17
Postitas draggo
Mina eelistaks iga kell viiest just oma mugavuste pärast. Samas annab sama suur mootor kolmesel teatava võidu kütuses.
Ise pole oma viiesel just palju oma kätega teinud, sest pole vaja olnud.
Minu teooria on, et kütusekulu pole auto juures kõige olulisem - kõik vajalikud sõidud teed nii või naa ära. Oluline on, et sa tunneksid ennast oma autos hästi. Proovi ühta ja teist ja otsi korrlik isend nende hulgast. Kindlast tee enne mootori diagnostika! Silla diagnostika on UMis kuni sügiseni tasuta nii, et enne ostu võid ka selle ära teha.

Postitatud: 13.08.2005 14:51 08
Postitas Joonas530
palju muidu mootori diagnostika maksab ja kus seda teha saab, kas ainult UM-is või saab ka mujal. ja mida saaks töökojas veel peale mootori ja sildade diagnoosida.

Postitatud: 13.08.2005 14:52 09
Postitas Kristjan_K
kas ta ei olnud mitte 350.- @ truumu ?

Postitatud: 13.08.2005 14:58 17
Postitas draggo
colgate3 kirjutas:palju muidu mootori diagnostika maksab ja kus seda teha saab, kas ainult UM-is või saab ka mujal. ja mida saaks töökojas veel peale mootori ja sildade diagnoosida.
Mina lasin Tartus Esma autos masina üle vaadata. Loetleti 15 väiksemat või suuremat viga - alates sellest, et kojamehed vastu kapotti käivad (E34 tüüpviga), kulunud esipiduriklotside ja lõpetades laguneva tagapüti ja kunis selleni, et kõik kummid jooksid tagurpidi.
Ma arvan, et mõne õlle eest saad ka siit mõne targema mehega kaubale kes esimese visuaalse-akustilise hindamise teeb.
Kui ostad uue, ehk arvele võtmata masina, siis las müüa ise toimetab ta ülevaatuse kohta. Mulle pakuti, et panem "võsakad" peale ja sõida ise. :)

Postitatud: 13.08.2005 15:10 49
Postitas Joonas530
aga kui on kedagi soovitada siis ma oleks väga tänulik kontaktandmete eest, et kui läheb auto ostuks siis oleks teada kelle poole pöörduda

Postitatud: 13.08.2005 15:20 33
Postitas Valdek
e34 ostmisest on küll palju juttu olnud, aga lühidalt...kui soovid bensiini mootoriga e34 osta, siis linnasõiduks sobilik auto on 518 M43 mootoriga. Piisavalt ergas, ökonoomne ja hea juhitavusega auto. Isegi saksas bahni peal ei jäänud sellise mootoriga ja touring kerega teistele jalgu. Eesti oludes täiesti piisav mootor. 2,0 mootorit ei soovita - isiklik arvamus, et üks kõige nadimaid mootoreid mis BMW poolt tehtud. Seda nii vastupidavuse, mineku kui ka ökonoomsuse suhtes. Kui palju mnt otsasid siis soovitan soojalt 2,5 või 4,0 mootorit. maante sõidul kütusekulu nr on üsna sarnased ja väikesed, arvestades auto kaalu ja mootorit.

Postitatud: 13.08.2005 15:20 57
Postitas draggo
Lõuna-Eestis on Alts20 mulle suureks abiks olnud.
Tee üldise alla teema ja ma arvan, et leiad ikka kellegisiinsetest tegijatest. Vaata läbi E34 alased teemad ja kes seal rohkem tarka juttu ajavad on ehk selle jaoks õiged mehed.

Postitatud: 13.08.2005 17:46 26
Postitas Joonas530
aga kas see 518 mitte nii suurele kerele vähe nõrgaks ei jää, kui juba palju öeldakse, et 520-gi jääb e34 väheseks???

Postitatud: 13.08.2005 20:12 30
Postitas Marko_J
eks kõige parem (kui saab niimoodi öelda) on võimsuse ja kütusekulu suhe 525 24V...kw-sid piisavalt ja kütust ei tarbi ka liig palju! olen ise omanud sellist ja väga rahul olin autoga.

Postitatud: 14.08.2005 13:03 09
Postitas draggo
Marko_J kirjutas:eks kõige parem (kui saab niimoodi öelda) on võimsuse ja kütusekulu suhe 525 24V...kw-sid piisavalt ja kütust ei tarbi ka liig palju! olen ise omanud sellist ja väga rahul olin autoga.
Väga õige jutt. 520 (rääkimata 518, mida tegelikult eriti palju ei liigu) on nagu mikromootor tanki peal ja tarbib 525'st kütust rohkem olematu kiirenduse juures. 530 on korraliku kiirendusega aga samas ka jänusem.
Ise oman veel vanema mootoriga 525'te ja olen ikka ülimalt rahul oma valikuga. Kui ostsin siis oli ka mõttes 520 aga korra juba 525 istudes ununes selline mõte kiiresti. ;)

Postitatud: 14.08.2005 13:19 06
Postitas Valdek
draggo kirjutas: Väga õige jutt. 520 (rääkimata 518, mida tegelikult eriti palju ei liigu) on nagu mikromootor tanki peal ja tarbib 525'st kütust rohkem olematu kiirenduse juures. 530 on korraliku kiirendusega aga samas ka jänusem.
Ise oman veel vanema mootoriga 525'te ja olen ikka ülimalt rahul oma valikuga. Kui ostsin siis oli ka mõttes 520 aga korra juba 525 istudes ununes selline mõte kiiresti. ;)
küsin otse...et kas oled mõnda 518 omanud? sõitnud pikemalt? 518 kiirendus on linnaoludes täiesti piisav! Ja kütust tarbib linnas sõites 518 M43 mootoriga ja touring kerega alla 10 sajale. Mnt peal saab hakkama alla 7 liitri...Vaevalt seda suudab 525 M50 mootoriga. 520 jätke mängust välja...kas 518 või kui raha kütuse jaoks rohkem, siis 525. Kogu see jutt eeldusel, et auto on loomulikult tehniliselt korras. 518 on saksamaal saada küll ja küll...lisaks on nende lisavarustus tavaliselt oluliselt parem kui sama aastakäigu 520 -del. Edu õige valiku tegemisel.

Postitatud: 14.08.2005 15:52 02
Postitas draggo
518 proovisin Raadi autoturus ja "piisav" on kiirenduse jaoks just see õige sõna. Ise kartsin aga, et tekivad probleemid maanteel möödasõitude juures nagu seda ole vana Escortiga. :evil: Veel vean ma tihti helitehnikat ja seega oli suurem mootor minu jaoks ainuõige valik.
Auto ost on siiski niivõrd isiklik asi, et mine ja sõida ja proovi ja kui otsustanud oled millise mootoriga masinat tahad siis hakka konkreetset isendit otsima.

Postitatud: 15.08.2005 08:01 03
Postitas truumu
Muidugi on 525 141 KW optimaalne variant, kuid kui tahad omada piisavat jõutagavara, et Tallinna hullumeelses liikluses õigeks ajaks kuhugi jõuda, soovitaksin veitsa suuremat mootorit.
Ise oman 535-e M30B35 mootoriga ja üldse ei kahetse, et sellise kulguri ostsin.
Loomulikult on benakulu suurem, kui 525-l(hetkel 22,1linnas) kuid saab sellise autoga ka 11,...l/100km sõita(mida Meph mu liikuriga ka edukalt tõestas), lihtsalt tuleb gaasipedaali vajutades arvestada, palju raha kotis on...
Samas on 535-l harilikult täislaks lisasid ja see teeb autosõidu ikka päris mugavaks.
Samuti on vanatüüpi mootorid tükkmaad vastupidavamad(340 000km ja ei tilkagi õli) ja remont odavam.

Postitatud: 15.08.2005 09:41 34
Postitas aivo28
535 on jah väga "hariv" selles suhtes.ühtlases voolus kulgedes linnas mingi 13-14 ,aga kui palju külmkäivitusi ja "piduritest" 2 ga möödakimamisi,siis ikka võtab ;) sõbral 525 m50-kui kõrvalt vaatan tema peavalu selle mootori pärast,ja hindu võrdleme,siis olen häpi küll

Postitatud: 15.08.2005 09:54 50
Postitas Anc
2.5 141kw on jah selline "pipar"... pidevalt on nendega mingi jama. 300k km ja mootor koliseb mis irmus. Korra õlivahetusega läks paremaks, 1,5k km otsa ja tõukurid teevad sama traktori häält. ja niipalju kui mina kuulnud olen on paljudel tõsiseid probleeme selle mootoriga. Kuhu iganes ma ka ei pöörduks... Mersuomanikuna suht kole ja harjumatu vaadata kuidas MOOTOR, auto tähtsaim komponent nii laguneb..

ja ärge saage valesti aru, ei mingit mb promo, bmw tootab ka korralikke mootoreid nagu näiteks M30B35 :)

Postitatud: 15.08.2005 10:07 18
Postitas Tarmo
mina kui traktorist soovitan ikka diislit.

Minu masinal sai täna hommikul just 430000 ette ja ma ei kurda mitte millegi üle.
524td või 525tds on suht hea minekuga ja ökonoomsed.
minul 524td ja keskmine 7,4 see siis 300km maanteel ja 700 linnas.
möödasõidud saab enamus tehtud 5 käiguga sest ei ole vajadust alla vahetada. Jõudu on piisavalt.

Kui tallinnas on vaja mõni diisel üle vaadata siis usun et Viljar on piisavalt pädev seda tegema , tänud minupoolt ka temale, poleks teda olnud ma arvan et ma poleks seda autot julgenud osta.

Re: mis mootoriga e34 valida

Postitatud: 15.08.2005 10:38 15
Postitas ZoojaPuhur
colgate3 kirjutas:tahaks osta e34, aga ei suuda otsustada mis mootoriga. Sõidan peamiselt linnas. mihuke oleks kõige ökonoomsem, kui ökonoomsusest BMW juures üldse rääkida saab???
sõna ökonoomsus tähendab diislit. pealegi, bemmi diislid on väga head. on meelde jäänud kunagi loetud fraas: diisel bemm ei liigu mitte nagu diisel vaid nagu bemm

Postitatud: 15.08.2005 11:09 34
Postitas Tarmo
jutt jumala õige.

Re: mis mootoriga e34 valida

Postitatud: 15.08.2005 11:49 26
Postitas Charly
ZoojaPuhur kirjutas:
colgate3 kirjutas:tahaks osta e34, aga ei suuda otsustada mis mootoriga. Sõidan peamiselt linnas. mihuke oleks kõige ökonoomsem, kui ökonoomsusest BMW juures üldse rääkida saab???
sõna ökonoomsus tähendab diislit. pealegi, bemmi diislid on väga head. on meelde jäänud kunagi loetud fraas: diisel bemm ei liigu mitte nagu diisel vaid nagu bemm
Raamat "Välismaa Autod" M-H Kuuse (1993 vist)

Postitatud: 15.08.2005 18:31 03
Postitas alts20
kuulaks ja imestaks siis mis kasutaja "Anc" il on öelda selle m50 141kw mootori lagunemise kohta ja miks nad nii kehvad on nagu ta väidab. Olles ta jutu ära näinud võin ka veidi pajatad Mesa mootoritest aga seda siis tulevikus!

Postitatud: 15.08.2005 18:46 42
Postitas Anc
kas ma mitte ei maininud et mb mootorid pole teema? ja mulle on selle mootori probleemidest rääkinud 2 selle mootori omanikku ja 2 omaniku sõber. Mõni siin foorumis ka aktiivne. Ma arvan, et Truumu jms inimesed võiks sõna sekka öelda ja ümber lükata mu väite, et 141kw 2.5 moto hooldus läheb kalliks.

Postitatud: 15.08.2005 19:10 42
Postitas H_Margus
Anc kirjutas:kas ma mitte ei maininud et mb mootorid pole teema? ja mulle on selle mootori probleemidest rääkinud 2 selle mootori omanikku ja 2 omaniku sõber. Mõni siin foorumis ka aktiivne. Ma arvan, et Truumu jms inimesed võiks sõna sekka öelda ja ümber lükata mu väite, et 141kw 2.5 moto hooldus läheb kalliks.
Ei saa su postitusest aru, kas HOOLDUS on kallis, või MOOTOR kehv?

Postitatud: 15.08.2005 20:07 58
Postitas Anc
mootor on pirtsakas, tahab agaralt investeeringuid. ehk siis mootor on kehv ja seetõttu ka hooldada kallis.

Postitatud: 15.08.2005 20:11 53
Postitas H_Margus
Ja väide põhineb sul kahe tuttava murede näol???

Postitatud: 15.08.2005 20:16 31
Postitas Anc
naise auto ikka ka, 300k ees ja koliseb kui traktor.