E 39

Erinevad BMW mudelid
Joosep77
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 19.08.2005 13:51 01
Asukoht: Tartu

E 39

Postitus Postitas Joosep77 »

Tere!Tahaks osta E 39 kerega 525TDS-i,rahanatukest on umbes 130000-140000,kas Eestist on võimalik leida kobedamat isendit või on enamus neist juba "räimed"?
Mida ostmisel peaks eriti jälgima?
tänan!
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Jälgima peaks seda, et endale 140K eest õnnetust kaela ei tõmba ;) Need mis auto24-s olid nägid üsna nutused välja, aga mine tea. Igal juhul on mõistlik alustada sellest, et lasta autole UM-s teha ostueelne ülevaatus, kui oled piisavalt huvipakkuva isendi välja sõelunud. Asi maksab vist ca 1000, aga peaks seda väärt olema. Mõistlik on uurida, nagu ikka kasutatud asja puhul kaua siin on olnud, kus ja mida on remonditud ja loomulikult tõestust selle kohta, et tegelt ka on remont tehtud. Kui väidetakse, et pole midagi vaja olnud fixida tähendab, et siis hakkad seda sina tegema. Kui esinduses hooldatud (vaevalt), siis lastakse koos omanikuga kogu hoolduse ajalugu sulle välja. Kui on kuskil nurgataga käinud, siis mitte. Isetehtud hooldusraamatuid on mõistlik mitte uskuda :)

Pole ise diislitega kokku puutunud, seega ei oska lähemalt diislispetsiifilistest muredest rääkida. Mõni teine vahest aitab.

Üldiselt nende läbisõitude juures (150KKM+) peaks olema vähemalt korra vahetatud kõiki pidurikettaid, kindlasti peaks esivedrustus täies kooseisus olema välja vahetatud (kui meil mõnda aega sõidetud). Samuti peaks olema vahetatud geneka-kliimarihmad ja pingutid, mis on koos rullidega ca 4 kilone laks.

Midagi ei tohi koliseda, elektrividinad ja kliima peavad töötama, kui ATM kast, siis sujuvalt vahetama ja korralikult kickdowne tegema. Kontrolli ka kas kliima jahutusventikas auto ees käivitub - kui ei siis vaatad jälle 5 kilosele arvele otsa.

Kui kasvõi üks hoiatustuli armatuuris põleb lase müüjal asi korda teha ja tule siis tagasi. ABS-i andur on ainlt 1400 aga sama tuli põleb ka siis kui ABS-i aju on küpse (10K). Põlev mootori kontrolli tuli tähendab, et mingid väntvõlli või nukkvõlli andurid on küpsed (ca 2k).

Ise võtaks sellise, millel ka normaalne varustus oleks (MFrool, istmesoendus, kliima, 10 kõlariga raadio) - hiljem lihsam müüa. 97-98 veluursisud näevad üsna rõõbad välja, kui võimalik siis nahk.

Tee search ka, ma usun ,et selle teemal päris palju räägitud.
Joosep77
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 19.08.2005 13:51 01
Asukoht: Tartu

E 39

Postitus Postitas Joosep77 »

Noh,BMW omanikud,kas tõesti pole muud lisada uustulnukale?
Tänud eelmisele vastajale!
agx
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 18.02.2003 10:43 32

Postitus Postitas agx »

Mõningad suuremad rahmakad võivad veel olla. Sidur on kahemassilisega hoorattaga mis võib väsinud olla, hakkab häält tegema ja kallis osta. UM-s on paar korda ka müüdud kasti otsa laagrit. Siis kütusele liiga tihe õli lisamine võib katalüsaatorile saatuslikuks saada, samas paagisisene pump on üsna tihe müügi artikkel.
Joosep77
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 19.08.2005 13:51 01
Asukoht: Tartu

E39

Postitus Postitas Joosep77 »

Lugesin üht teist teemat,mis puudutas E 39-t,päris hirmu ajas nahka-iga kuu tonnane laks juppide peale,muud ei saa kui remontida,sõidurõõm on küll,olen seda isegi kogenud,aga mis maksab see,kui puksid ja muud silla vidinad on alumiiniumist tehtud ja neid on vaja alatasa vahetada ja see pole mitte odav lõbu.
Sellisel kvaliteetautol peaks need asjad ikka rohkem kestma,sama lugu on atm kastiga,algul oli see põhikriteeriumiks,nüüd ma küll ei julge automaati võtta.
Hakkasin juba Passatit vaatama,ka Audit.Mõlemad siis mootoriga 2,5 V6.
Kuna omal Passat `95 TDI, siis olen rahul praegu,otsustasin lihtsalt edasi minna,E 34 enam ei taha.
Kes ütleks,et osta ikka bemu,sest ta ON HEA auto,ja et muu on piix.
Samas ikka tahaks normaalselt sõita ja mitte sillajuppe kogu aeg vahetada.
Igatahes praegu ma pole enam nii kindel,et omale 525 TDS-i soetan.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Maitse üle ei vaielda.

Kellele ema kellele tütar.

Mina olen oma e34 sõitnud tallina tänavatel 1 aasta ja minul on läinud auto korrashoidmisele 6K. Seda siis aasta jooksul.

Need jutud mis sa lugesid on UM hindadega.
Aga samas ei saa keegi sind sundida BMW-d ostma kui sa seda ise ei taha.

Mina omale muud autot ei osta.
See on minu seisukoht.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Re: E39

Postitus Postitas Ilves »

Joosep77 kirjutas:Lugesin üht teist teemat,mis puudutas E 39-t,päris hirmu ajas nahka-iga kuu tonnane laks juppide peale,muud ei saa kui remontida,sõidurõõm on küll,olen seda isegi kogenud,aga mis maksab see,kui puksid ja muud silla vidinad on alumiiniumist tehtud ja neid on vaja alatasa vahetada ja see pole mitte odav lõbu.
...
Igatahes praegu ma pole enam nii kindel,et omale 525 TDS-i soetan.
Ei ole mõtet võhikute artiklite peale rapsima hakata :) Nii Autoleht kui TM on kirjutanud E38 ja E39 mudelitest ja mõlemad on päris põhjalikult pada ajanud. Viimases autolehes oli veel eriti hoiatav "eksperdi" arvamus, et 10-15 K aastas on püsikulu sillaremondile. Isegi UM-i hindadega ei ole selline kulu reaalne, kui läbisõit aastas kusagile 30K kanti jääb. Nii pehme nüüd ka bemmi sild ei ole, et kord aastas peaks vahetama 4 õõtsa, 2 rooliotsa ja 2 amorti. Pealegi, kui tegelikult oleks ka vaja kord aastas silda remontida, siis teeks UM seda garantiikorras, sest nende juures paigaldatud juppidele on 2 aastat garantii, ILMA läbisõidupiiranguta. Millegipärast unustatakse seda fakti artiklites mainida. Järelikult kui korra aastas sild peeti läheks nagu spetsialistid soovitavad saaks iga aasta endale värske silla tasuta alla ;). Garantiiremonti teevad nad ikka ilma virinata - endal vahetati ca 5k sõitnud õõts ära, kui ei oldud kindel mis koliseb (amort hakkas väsima).

Bemide põhivigadest nendes artiklites üldse ei räägitud (veepumbad, V8 mootorite nikasil probleemid ja ärakukkuvad õlipumbad, viskosidurid, mootori tundlikkus ülekuumenemisele, mis on TÕSISELT kriitilised, kui nendele tähelepanu ei pööra). Selle asemel konstateeriti fakti, et E39-l võid roolilati 100K KM pärast prügimäele viia, mis on ikka kõrgema klassi BS :evil:

Enne võiks kasvõi siit foorumist mõne spetsiga konsulteerida, kellel reaalset kogemust oleks, mitte ise leiutama hakata.

Sinu VW mõtted on toredad, aga arvesta, et see on tõesti auto mille esisild tahab pappi ja 2.5 TD mootori hammasrihma vahetamine nõuab auto esiosa laiali lammutamist ja maksab ca 6.5 K.
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Re: E39

Postitus Postitas Tarvo »

Joosep77 kirjutas:Lugesin üht teist teemat,mis puudutas E 39-t,päris hirmu ajas nahka-iga kuu tonnane laks juppide peale,muud ei saa kui remontida,sõidurõõm on küll,olen seda isegi kogenud,aga mis maksab see,kui puksid ja muud silla vidinad on alumiiniumist tehtud ja neid on vaja alatasa vahetada ja see pole mitte odav lõbu.
ca 1 K kuus juppidele pole sellise auto puhul ju midagi erilist..
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1496
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

hmm, 1k kuus tundub suur plekk? muidugi k6ik oleneb sellest kui suur on l2bis6it kuus, mina arvestan kuluks praegu e38-ga 1 eek km peale remo/hoole ja umbes 2eek km kyte (kui on mnt ots siis muidugi on m6lemad numbrid v2iksemad, aga see info viimase 11k km peale). ja ma s6idan umbes 3-3,5k kuus :-O oops, niiv6ttes tuleb jube summa, aga mis teha...
Joosep77
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 19.08.2005 13:51 01
Asukoht: Tartu

E39

Postitus Postitas Joosep77 »

No nagu ennist mainisin,sõidan praegu Passat `95 TDI-ga;oktoobris saab autot omatud 2 aastat,läbisõitu umbes 25000 km aastas-pool maantee,pool linn,peale ostu sai masin korralikult läbi uuritud,mõned asjad ära vahetatud,mõned asjad(plokisoojendus ja veel mõni vidin)juurde poogitud,ja kolm korda üle õla-pole mingit probleemi olnud.
Passatit ma muidugi sõiduomaduste poolest BMW-ga ei võrdle(hinnavahe ju ka kahekordne),aga siiski ei saa aru,miks nii suurele ja raskele autole alumiiniumist detaile pannakse? Kas selleks,et masin veel raskemaks ei läheks? :lol:
Varsti on alumiini asemel plastikjupid vist?!
mytology
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 05.12.2004 13:20 06

Postitus Postitas mytology »

Minuteada pannakse alumiiniumit sillaossa sellepärast, et oleks vähem vedrustamata massi.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

E39-l on alumiiniumist ainult tagasilla hoovad. E60-l peaks ka esisillas olema. Alumiinium igati hea asi, vedrustamata massi vähem, sõiduomadused paremad. Vastupidavuse osas vahet ei ole, ega õõtsasid tavaliselt pooleksmineku pärast vahetata, ikka puksid kulunud.
pets1
Huviline
Postitusi: 902
Liitunud: 30.09.2002 18:37 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pets1 »

Ilvez kirjutas:E39-l on alumiiniumist ainult tagasilla hoovad. E60-l peaks ka esisillas olema. Alumiinium igati hea asi, vedrustamata massi vähem, sõiduomadused paremad. Vastupidavuse osas vahet ei ole, ega õõtsasid tavaliselt pooleksmineku pärast vahetata, ikka puksid kulunud.
Nonoh, minu E39-l on alumiiniumist kõik tagasillahoovad, kiiged, kõik 4 amorti, 4 esimest õõtsa jne.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Minu viga, on jah alumiiniumist. Enivei, vastupidavuse osas point jääb kehtima.
Kasutaja avatar
bimmer099
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 28.12.2004 19:01 54
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas bimmer099 »

bemmi orig. sillaosad tõepoolest kallimad kui audil või vW-l, kuid kindlasti kulub neid oluliselt vähem. Uuel passatil ja audidel ei jõua sildu ära remontida. Isegi kui kõik hoovad esisillas ära vahetada, siis aasta pärast juba mõni jälle koliseb (tean omast kogemusest). Tänu audide ja WV-de autom. kastidele paljud remondikohad suplevad rahas, samas kui esindus (Tartu oma vähemalt) neid parandada ei oska. Nagu juba eespool mainitud, vajab WV/audi hammasrihm 100k järel vahetamist ja see ikka suhteliselt kallis (esinduses 15K). BMW-l aga kett, mis tehase andmetel kestab 1 000 000 (miljon)km. Lisaks on WV/audil 2,5tdi kõige ebaõnnestunum mootor üldse (tean omast kogemusest). Iga 200K järel vajab mootor remonti (25 000.-), õhulugejad ütlevad liiga tihti üles ja mootori tööhääl nagu traktoril. loomulikult võid ju komistada mõne hooldamata ja muidu õnnetu BMW otsa aga selle tõenäosus peaks olema kõvasti väiksem kui audit ostes. Kui otsustad WV/audi kasuks, siis võta 1,9 tdi.
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

bimmer099 kirjutas:bemmi orig. sillaosad tõepoolest kallimad kui audil või vW-l, kuid kindlasti kulub neid oluliselt vähem. Uuel passatil ja audidel ei jõua sildu ära remontida...
Võin öelda, et oman mõlemat (e39 528IA ja A8 4,2Q) ja sillaosadel küll mingit hinnavahet pole (õõtsad maksavad ca' 1000 EEK tk), küll on neid A8-l esisillas 8tk BMW 4-ja vastu. Samas olen BMW-l 3-e aastaga vahetanud kogu esisilla koos amortidega ja pool tagasilda aga Audil vaid ühe õõtsa (1,5 aasta jooksul), seega minu arvates ei lagune Audi sillad sugugi rohkem kui BMW-l, pigem vähem.
Kõigist sõidan mööda välja arvatud bensujaam...
Kasutaja avatar
bimmer099
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 28.12.2004 19:01 54
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas bimmer099 »

E39 ül. õõtshoob tavahind 1917.- (momendil UM-is soodushind 1449.-)
E39 al. õõtshoob tavahind 2438.- (momendil UM-is soodushind 1003.-)
Võibolla on Sul vedanud A8-ga ja mul E39-ga. Ise olen siis vahetanud 2a jooksul esimesed amordid, rooliotsad, tagumised kuulliigendid =7000.-
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Minumeelest on esimeste aastate E39 ostmine (sellise 120 k hinnaklassis) täiesti mõttetu tegu.

E34 on oluliselt lihtsama ehitusega, pooled mootorid on samad ja E34 laguneb vähem, ajalooline fakt.

Minu üleeelmises töökohas oli nt 4 aastat vana 523i, millel lendas manuaalkast laiali. Läbisõit oli väike :?

100K eest saab viimase aasta touringu (96), millele võid juba nõudmisi esitada.

120 K maksev E39 on reeglina mõistliku majandamise piirini ära sõidetud, eriti kehtib see Eestist ostetud autode kohta.

Fakt on see, et alla 100 000 eest saab E34 touringu hindele "väga hea", aga 120 000 eest saab 97 E39 sedaani hindele "kannatab veel sõita". Kui eputamine uuema autoga kõrvale jätta, kuidas on asja praktiline külg?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Joosep77
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 19.08.2005 13:51 01
Asukoht: Tartu

E39

Postitus Postitas Joosep77 »

Aare-Kas oled kindel,et E 34 laguneb oluliselt vähem?
Lugedes selle foorumi "Tehnilist" rubriiki,on valdavas enamuses probleemid just E34-ga,kas asi võib olla tingitud sellest,et need vanemad viiesed on lihtsalt liiga kaua liikluses olnud ja kõva läbisõiduga,ilmselt siit Eestist ei ole võimalik leida E 34,mis oleks alla 300 kkm sõitnud?
Sellel juhul on mõttetu osta E 34 525 TDS Touringut siit ,sest neid on siinmaal niivõrd palju,et korraliku pilli otsid terve aasta,enne kui midagi kobedamat leiad.Ja 100 kilo ei ole mõtet vana kerega touringu eest välja käia.See on minu arvamus.Parem juba käin E 39 eest välja 150 keeku ja loodetavasti selle raha eest juba saab korraliku poisi kätte,kas pole?
Kes ütleks,mida siis ON MÕTET teha?
Tänan
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

ja 150 eest saad juba mõne tutika auto, pole just propeller, aga vähemalt on garantii asjal ja 2 a pärast müüd maha ja võtad taas uue . BMW võiks ka toota taskukohasemaid liikureid, et ei peaks mõnda prantslast ostma minema mis ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

bimmer099 kirjutas:Ise olen siis vahetanud 2a jooksul esimesed amordid, rooliotsad, tagumised kuulliigendid =7000.-
Minu E39 on 4 aasta ja jooksul ära söönud esivedrustuses kõik 4 õõtsa ja amordid. Kusjuures amordid ja viimane õõts läksid umbes 140KKM pealt. Rooliotsad endiselt originaalid (155KKM ls). Kogukulu koos vahetusega ca 17000 e 4250 aastas (UM tehtud). Polegi nii paha. Taga tahtsid ca 100KKM pealt vahetamist silikoonpuksid. Ehk 15K sillaremonti aastas on ikka täielik BS.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ära hõiska ennne õhtut.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Ei hõiskagi. 4 aasta muud hoolduskulud on ca 130K :shock:
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Nojah, eks ta ole. Kõik sõltub ikkagi konkreetsest autost. Mina sain enda oma siis, kui läbisõit oli 74000 km. Praeguseks hetkeks on ca 11 kuu ja 23000 km-ga tulnud vahetada eest 2 õõtsa, 2 rooliotsa, mõlemad rattalaagrid ja tagant üks kont. Piduriketastest, -klotsidest ja turbo remondist ma parem ei räägi...
Et siis 11 kuu jooksul on autosse läinud (sisaldab ka ühte Inspectionit) ca 25000 EEK ja ainuke asi, mis UM-is on tehtud, oli toosama Inspection 1 (kulu oli vast 2000-3000 EEK). Kui nüüd lugeda kokku nii esi- kui tagasild ja mina oma lolli aruga paneksin siia punti veel ka rattalaagrid, siis on sildade peale rahulikult 10 K ära kulunud.
Praegusel hetkel muuseas ees vasakul midagi kergelt klobiseb ja kuna UM leidis veermiku kontrolli käigus kõik muud jubinad korras olevat, siis kõige tõenäolisemalt hakkab töölepingut ära lõpetama roolilatt... Ma parem ei hakka teid selle hinnaga traumeerima, endal niigi närv must...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

ArgoV kirjutas:Et siis 11 kuu jooksul on autosse läinud (sisaldab ka ühte Inspectionit) ca 25000 EEK ja ainuke asi, mis UM-is on tehtud, oli toosama Inspection 1 (kulu oli vast 2000-3000 EEK).
Miks sa sillajuppe UM-s ei vaheta? 2 aastane garantii on kõva argument ja vähemalt teoorias peaks 2 aastaga ikka suutma Tallinna teedel midagi kolisema sõita ;)
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

Cardo kirjutas:ja 150 eest saad juba mõne tutika auto, pole just propeller, aga vähemalt on garantii asjal ja 2 a pärast müüd maha ja võtad taas uue . BMW võiks ka toota taskukohasemaid liikureid, et ei peaks mõnda prantslast ostma minema mis ?
:shock: ... siinsest "propellerikummardajate" foorumist küll sellist postitust ei oskaks oodata ...
1. näita mulle ka seda tutikat "autot", mille 150k kätte saad .. ma bronnin ühe kohe ära :D
2. need üksikud "turukärud", mis sellise hinna eest kätte saad, maksavad 2a pärast max 50k :D ... siis kus on majanduslik mõtlemine...
3. sõidumõnust 150k tutika "auto" puhul nagu ei saa rääkida või mis?
4. luksus ja kvaliteet maksab .. loodan, et BMW ei hakka kunagi 150k "autosid" tootma :D

Ei midagi isiklikku .. lihtsalt minu nägemus asjast
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

jutt õige 150 k eest saad liikuri mida mina ostan väga hea meelega oma firma töötajatele - 3 aastat- 100000km garantii ja siis voilaa....

paratamatult teevad need 150k masinad oma töö ära, kuid võin garanteerida, et neist sõidumõnu küll ei näe :D
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
ZoojaPuhur
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 02.08.2004 23:10 28

Postitus Postitas ZoojaPuhur »

Aare kirjutas: 100K eest saab viimase aasta touringu (96), millele võid juba nõudmisi esitada.

120 K maksev E39 on reeglina mõistliku majandamise piirini ära sõidetud, eriti kehtib see Eestist ostetud autode kohta.

Fakt on see, et alla 100 000 eest saab E34 touringu hindele "väga hea", aga 120 000 eest saab 97 E39 sedaani hindele "kannatab veel sõita". Kui eputamine uuema autoga kõrvale jätta, kuidas on asja praktiline külg?
vot mees teab, mida räägib (mode tehku teema stickyks)

ostke mu 96 aasta alpina sotaga ära

:D
Joosep77
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 19.08.2005 13:51 01
Asukoht: Tartu

E 39

Postitus Postitas Joosep77 »

Olgu siinkohal öeldud,et septembri keskel sai omale pill ära ostetud,aasta on 98 ja 525tds.
Mõni raha on kulunud-tagasilla puksid,kliimarihm,veel nipet-näpet;
plokisoojenduse lasin ka paigaldada,nüüd ,talve hakul,on ikka mõnus küll
hommikul käivitada.
Muidu on ehtne sõidumõnu tekitaja,tõmmet jagub ka enam kui vaja enamasti läheb.
Eks elu näitab,kuidas ta meie teedel vastu peab,igal juhul esialgu 3x üle vasaku õla... :) :)
E39 525 TDS
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

palju sul plokisoojendus maksma läks?
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Vasta