Info E60 (530d , 535dA)

Erinevad BMW mudelid
Vasta
kaido170
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 01.09.2005 20:13 44
Asukoht: Tartu, Räpina

Info E60 (530d , 535dA)

Postitus Postitas kaido170 »

Tere!
Plaanis tuua novembri,detsembri kuus Saksamaalt ,siis endale üks auto neist kahest. Kahjuks ei leidnud peale e60 M5 teema ühtegi samalaadset teemat ,mis puudutaks e60.Samas peab endale ka aru andma ,et autod on kallid ja neid teemasid ei saagi siin palju olla.
Olen uurinud palju saksa foorumit http://www.motor-talk.de ,aga saksa keelt nii hästi ei oska ,et pikki jutte maha pidada.
Olen vaadanud ,et kuskil 34000 euroga saab peaaegu täisvarustuses bmw ,mis on kuskil 45tkm sõitnud. Käisin ka Tartus United Motorsis ,aga seal polnud kahjuks 5-ndat seeriat sees ,et proovin siit abi saada.
Tekkisid ,siis mõned küsimused ja kirjutan ostu seisukohalt ka.

Varustus
1.Varustuse koha pealt ,et kas keegi on sõitnud autoga ,millel on peal Dynamic Drive?Sest see kalde aktiivne stabiliseerimine kitsendab oluliselt autode valikut.Müügiesindaja kiitis seda taevani , aga kas sellest reaalselt ka abi on (va ringrada)
2.Automaat või manuaal?. Kui kiiresti vahetab bmw automaat käike?
Ise pooldaks manuaali. Samas kui kiirendust võrrelda ,siis automaat eriti maha ka ei jää.
3.Kas kuulutustes Tempomat tähandab eessõitjaga vahet jälgiv piloot või tavaline?
4.Head-up tundub selline samasse klassi kuuluv vidin nagu dynamic drive ,et võiks olla ,aga ei pea. Ei oska midagi arvata selle kohta.
Kellegi kommentaarid?

Mootor
530 mootor jääb 535 -le alla.
535- l maailmakuulus twin-turboga(kahe turboga) mootor.MIda võrreldi ka top gearis ja auto oli 4db vaiksem kui bensukas.
Hinna poolest on muidugi 530 soodsam. 535d maksab juba ca 44t eurot ,mis tundub minule praegu mõttetu ,sest kui 530 kaotab 0-100 ainult max 0.4 sek ,siis ma ei näe põhjust miks ma peaksin ca 160 000 krooni juurde maksma.(muidugi vääne on suurem 535-l)
535-l ka tegelikult 3L mootor ,aga 2 turbot.

Top geari M5 videost jäi silma see,et navigatsiooni seada või mingi naishääl koguaeg juhendas kuhu minna, et seda top geari saatejuht ei suutnud välja lülitada. Minule tundub see küll häiriv kui navigatsiooni seade koguaeg muusikat kuulates või niisama vahele segab.

Loodedavasti oskab keegi midagi öelda.

Vastust oodates kaido
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Enamustele küsimustele vastamiseks peaks olema selliseid autosid õige mitmeid omanud olema. Mina ei ole. Küll olen sellistega mõned korrad sõitnud.

Dynamic drive - oli omapärane. Justkui oleks sõitnud kardiga, aga selgroog jäi terveks. Ise seda iga hinna eest ei telliks.

Automaat iga juhul. Parimat automaati kui BMW-l annab otsida.

Tempomat kasutatakse tavalise cruise control'i kohta. Arvan, et teisel peaks mingi eesliide olema.

Kindlasti võta komfort istmed. Ilma nendeta pole seda autot olemas.

Clarkson on korduvalt Bemareid käsitledes silma paistnud erilise ajupeetusega. See navi jutt kuulub ilmselt samasse kategooriasse.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1932
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Seisan samade küsimuste ees järgmise aasta kevadel. Plaanisin ka praeguselt E39-lt E60 530d-le ümber istuda, aga viimasel ajal olen kahtlema hakanud. Mitte selle pärast, et E60 hea auto poleks, aga ma ei ole suutnud enda ilumeelele tema disaini (nii seest kui väljast) ilma suurem tülita maha müüa :) Selleks, et ta viisakas välja näeks on sportpaketti vaja, aga 2004 autodele seda vist veel ei pandud. Mõtisklen hoopis minna korraliku varustusega E46 330d touringu peale, kuigi hinnad on umbes samad nagu E60 5-sel. Pole küll viimane mudel, aga autot ostetakse ju endale, mitte naabrimehele näitamiseks :)

DD on kindlasti lahe asi, endal kogemusi sellega ei ole, Car'i reviewde põhjal on see nende option listis kindlasti sees. Omaette küsimus on see, kaua DD jubinad meie teede paugutamisele vastu peavad.

Auto vs man on maitse asi. Mõlemad on head.
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Dynamic Drive - meeldiv vidin, töötab nii hasti, et selle vajalikkusest saad aru alles siis, kui sõidad ILMA selleta. Meeldiv, aga mitte tingimata vajalik.

Kui rinkat ei sõida, siis ilmselt automaat - kuigi manuaal on seni raske auto puhul tunduvalt töökindlam.

Tempomaat on tavaline.

Head-up on väga vajalik - kui autoga läänes käid, siis tasub kindlasti võtta. Erinevalt teiste tootjate süsteemidest ei riiva BMW oma silma (numbrite ümber ei teki mingit musta kasti, igas valguses näha ja ei häiri vaatevälja - harjud jube kiirelt) ja on asjalik. Võõral maal on hästi mugav tellida sinna navigatsioonijuhised - koos diktori ja kaardiga on eksimine pea võimatu. Eestis paraku vaid kiirusnäit ja tahhomeeter - otsusta ise - selle süsteemi puhul on ka esiklaas ebatavaline, kuid kaskoauto puhul ei mängi see erilist rolli.

Üldiselt vastas Muhv juba pagana hästi...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Navi naishääl on peal juba mõnda aega, vähemalt E39-l oli küll. Kuskilt menüüst sai seda välja ka lülitada.

Clarkson võiks minna natuke areneda, siis leiab üles. E39-l oli see keerukusega "kaks klahvivajutust".

Clarksonil on ikka inglissmaaa toodang hää ja muu savi. Erilise armastusega koheldakse loomulikult kohalikke kitcare ja tjuunitud autosid (ala Prodrive toodang).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: Info E60 (530d , 535dA)

Postitus Postitas priitv8 »

kaido170 kirjutas: 1.Varustuse koha pealt ,et kas keegi on sõitnud autoga ,millel on peal Dynamic Drive?Sest see kalde aktiivne stabiliseerimine kitsendab oluliselt autode valikut.Müügiesindaja kiitis seda taevani , aga kas sellest reaalselt ka abi on (va ringrada)
Olen kogenud seda E65 760iL peal. Täiesti uskumatu, et nii raske auto kurvis pea üldse ei kaldu. Kuigi jah, seal autos on ta pigem selleks, et tagapingil istuv šeff saaks rahulikult lugeda või tööd teha.
kaido170 kirjutas: 3.Kas kuulutustes Tempomat tähandab eessõitjaga vahet jälgiv piloot või tavaline?
Pikivahet hoidvat nimetatakse Active Cruise Control e. BMW lühenidte keeles ACC.
kaido170 kirjutas:4.Head-up tundub selline samasse klassi kuuluv vidin nagu dynamic drive ,et võiks olla ,aga ei pea. Ei oska midagi arvata selle kohta.
Seda mine vaata UM-i salongis seisva M5 peal. Omapärane. Müügisaalis ei saanud muidugi aru, kuidas ta heledas vastuvalguses paistab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kaido170
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 01.09.2005 20:13 44
Asukoht: Tartu, Räpina

Postitus Postitas kaido170 »

Tänan ,et leidsite aega vastata.

Sõber laitis mul bmw plaani maha ,et osta audi ,et talvel palju stabiilsem ja eriti mingi quattro veojõukontroll pidi imet tegema.
Audi ka muidugi hea auto ,aga endale meeldib just bmw disain rohkem.

Kas talvel ,siis tõesti peab koguaeg aktiivselt roolima?
Siis enamus naisi ei saakski talvel ju sõita.Ma ise arvan ,et see jälle selline bmw mahategemise jutt.( kehtib muidugi ilma igasuguste kontrollideta tagaveolistele masinatele)

Kaido S ja Muhv ,et äkki oskate veel lisada omalt poolt midagi ,mida ma ei osanud küsida.
See comfort sisenemissüsteem saksa foorumis erilist poolthääli ei saanud.
Kas see sisaldab ainult seda ,et näiteks võtmed taskus ,auto tunneb mind ära ja istun sisse.
Kas siis ma saan auto käivitada nupust või pean võtme ikka võtma.
------
MInu arust see TV süsteem on ka suht mõttetu ,sest nii väike ekraan. Või näeb sealt midagi?
Kuna käin perega aadria mere ääres ,siis tv/dvd võimalus võiks olla.
Ise mõtlesin, et ennem alpine paigaldab mul tagaistujatele ca 35 000 kr eest taha suure ekraani koos muude pudinatega.
Imre993
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 13.01.2003 18:59 31

Postitus Postitas Imre993 »

Kuna sel autol on peal kõiksugused kontrollid, siis ei ole mingit probleemi talvel. Nelivedu oli, on ja jääb muidugi parimaks lumes, jääl, kuid palju sa lumel ja jääl ikka sõidad. Ja Audi on nii igav auto, et selle peale ei mõtlekski.
Kui võimalik, siis vali Sport paketiga 535d. See millega mina sõitnud olen, omas ka mingeid lisavarustuse istmeid, mis olid uskumatult mugavad aga samas pakkusid külgetuge, mida olen kogenud ainult a-grupi imprezas. Kuigi olen manuaalisõber, siiski valiks sellisele autole auomaadi, sest nagu enne öeldud, on bmw kast üsna kiire.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

kaido170 kirjutas:See comfort sisenemissüsteem saksa foorumis erilist poolthääli ei saanud.
Kas see sisaldab ainult seda ,et näiteks võtmed taskus ,auto tunneb mind ära ja istun sisse.
Kas siis ma saan auto käivitada nupust või pean võtme ikka võtma.
E60 peal ei oska isegi pakkuda, pole elusast peast näinud. E65-l on kindlasti nii, et kui kaart on taskus ja astud auto juurde, siis lingist lähevad uksed kinni-lahti (tõmmates lahti, linki auto poole surudes kinni). 7-sel tunneb selle ära kroomliistuga uksekäepidemetest.
Käima minemiseks peab kaart autos sees olema ja piisab ainult START nupu vajutusest.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Palju head siin juba öeldud, ega suurt midagi lisada ei oska

See quatro haip on on rohkem selline audi meeste eneseõigustus igava masina valikuks. Kui kõrgendatud läbivust vaja, siis pakub ka bmw laialdast valikut neliveolisi mudeleid (sh. 5 seeria).
BMW neliveolistel mudelitel on ka üks täiendav omadus - nad on ca 2-3 cm kõrgema kliirensiga kui tavamudelid. Kuna oman ise nii tagaveolist kui neliveolisi bmw mudeleid, siis võin lisaks väita, et tagaveoline on hoomatavalt parema ja täpsema juhitavusega. Kui ikka esirattad vedama on pandud, siis midagi head sellest välja ei tule.

Comfort sisenemise kohta pole ka mina midagi eriti head kuulnud. Sihuke keskeuroopa - ameerika värk rohkem.

Olulisem kui TV funktsioon on autos Navi funktsioon. Praktikas on see lausa uskumatult mõnus. Täiesti korralikult toimib juba ka Soomes, loodetavasti peatselt ka Eestis. 16:9 suhtega TV ekraan on oma suuruselt täiesti optimaalne eesistujatele, lastele taha paneksin ka ise suurema monitori. Tegelikult leiab ka TV-le rakenduse. Ise leian end tihtipeale seitsmeseid uudiseid vaatamas-kuulamas töölt kojusõidul.

Helisüsteem võib olla rahulikult kõige tavalisem. Kõik premiumid ja harman-kardonid ei lisa midagi muud kui ebamäärast bassi kuminat.

Üldiselt arvan, et uus 5-ne on lollikindel ost. Disain muutub ajaga järjest popimaks (vaata kuidas teised tootjad on seda kopima asunud). Leia hea varustusega isend ja võid pikka aega täiega nautida.
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Sai täna enne ülevaatusele minekut pesulas käidud (Kadaka Nestes asuv Spectra - selline pool-automatiseeritud kiirkäsipesula). Aga peale pesuprogrammi lõppu pidime minu ees pesus käinud E60-e koos pesulaoperaatori ja auto omaniku jõul eest ära lükkama, sest masin enam käima lihtsalt ei läinud. Omanik laiutas ka ainult nõutu näoga käsi.

Kuna seal pesulas veab autot edasi juhipoolseid rattaid pidi lint, siis tänu signaalitamisele ja kiirele tegutsemisele sai pesulaoperaator selle lindi õigel ajal seisma, muidu oleks minu auto lihtsalt sellele E60-le tagant sisse veetud, pidurdamine ei mõiganud seal kah midagi. Lõpp hea õik hea.
Kasutaja avatar
Torch
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 28.04.2007 16:44 32
Peamine sõiduk: E36 325i

Re: Info E60 (530d , 535dA)

Postitus Postitas Torch »

Kuidas on nende mootorite vastupidavuse-hooldusega ? Kas (ja/või) kustmaalt lagunevad ?
Pole enne ühtegi diislit omanud .
Kasutaja avatar
Torch
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 28.04.2007 16:44 32
Peamine sõiduk: E36 325i

Re: Info E60 (530d , 535dA)

Postitus Postitas Torch »

Väike up teemasse ,ehk keegi teab ?
Vasta