1. leht 1-st

E30 324D vs 324TD vs E36 325TD

Postitatud: 07.09.2005 09:23 22
Postitas Siim_K
Tervitus,

sai siin tiba uuritud foorumist, et TD ja TDS'i teema olemas, niiet....

1) hinna vahe, see on selge
2) kere ja muud visaalsused, selge et igaühele oma

Kuid, mind huvitab siis nende mootorite praktilised dünaamilsed andmed!
lihtsalt, et missugune oleks eelistatuim öko auto, meeldivam remontida;)
loomulikult on siin vahe konkreetsetes isendites jne aga äkki ikka saame natuke targemaks...

3) käimar, selles ka pole erilist vahet

Üks mõte veel, et kas E36 TD tasub ära seda hinnavahet 324 ees!?
(Ütleme et turuhind on kuskil 50-55 000 vs 20-30 000 eeku)

PS! kui miskit valesti sai siis võite julgelt paranada;)

Re: E30 324D vs 324TD vs E36 325TD

Postitatud: 08.09.2005 19:34 11
Postitas Siim_K
No kas ei viitsi keegi kommenteerida või mis värk on? :roll:

Postitatud: 08.09.2005 21:04 23
Postitas Arvo T
see kas e30 või e36 maitse asi..... peaasi ,et korralik ja hooldatud.
head e30 dislat vist väga raske leida.kuigi seda oleks soodsam remontida.
tõenäosus korralik e36 leida ,on vähe suurem.

Postitatud: 08.09.2005 23:41 42
Postitas Siim_K
Arvo T kirjutas:see kas e30 või e36 maitse asi..... peaasi ,et korralik ja hooldatud.
head e30 dislat vist väga raske leida.kuigi seda oleks soodsam remontida.
tõenäosus korralik e36 leida ,on vähe suurem.
no ma ütlesingi, et las see välimus jääda sinna paika...
eeskätt huvi just mootori poolel: kas 2.4 2.4TD või 2.5TD...et missugune on siis hinna ja kvaliteedi suhtes otstarbekam siin reaalses maailmas...

hea kui keegi lisaks küttekulud ka...või graafikad moto dünaamikast

Postitatud: 09.09.2005 09:50 44
Postitas Tarmo
Nii palju kui mina enne ostmist uurisin , siis 2,4 td on odavam ja lihtsam remontida.
N: küttepump
2,4 saab kasut pumba 1000- 3000.-
2,5 7000- 10000.-

teiste juppide kohta suurt rääkida ei tea.

Kütuse kulu peaks ka 2,4 kuskil 1-2l väiksem olema

Minu 524 td l on keksmine 7.5
Viljari 525tds-il 8-9

Mina näiteks sõitsin linnas 50l kütusega 700km
Turbo rakendub kuskil 2000rpm peal ja ma ei ole täheldanud et oleksin linnas või maanteel hätta jäänud.
Alguses kui e34 530i pealt diislisse istusin siis arvasin et see jääb ikka väga lahjaks aga ei ole midagi hullu.
530i kulu linnas oli 14/100km-le
nüüd kulu poole väiksem ja ise olen väga rahul.

Postitatud: 09.09.2005 12:09 08
Postitas Siim_K
Tarmo kirjutas:Nii palju kui mina enne ostmist uurisin , siis 2,4 td on odavam ja lihtsam remontida.
N: küttepump
2,4 saab kasut pumba 1000- 3000.-
2,5 7000- 10000.-

teiste juppide kohta suurt rääkida ei tea.

Kütuse kulu peaks ka 2,4 kuskil 1-2l väiksem olema

Minu 524 td l on keksmine 7.5
Viljari 525tds-il 8-9

Mina näiteks sõitsin linnas 50l kütusega 700km
Turbo rakendub kuskil 2000rpm peal ja ma ei ole täheldanud et oleksin linnas või maanteel hätta jäänud.
Alguses kui e34 530i pealt diislisse istusin siis arvasin et see jääb ikka väga lahjaks aga ei ole midagi hullu.
530i kulu linnas oli 14/100km-le
nüüd kulu poole väiksem ja ise olen väga rahul.
no näed hakkab tulema, tänud T.
kolmestel siis tõenäosus kuludele veelgi väiksem?

aga mis see 2.4D endast kujutab, kas läheb veel ökomaks või hakkab väheks jääma ja oma olemuselt hoppis kulukam kui TD?

Postitatud: 09.09.2005 15:28 01
Postitas Lauri_L
2,4d kohapealt niipalju, et e30 puhul on seal ülekannet näpitud võrreldes td-ga. Järeldan seda sellest, et e30 324d võttis minul rohkem kütust kui td variant, kusjuures td puhul oli tegemist kehvemas seisukorras mootoriga. Ilma ülelaadimiseta diisel on madalatel kiirustel ja pööretel suht aeglane, kiirus tuleb siis kui teine käik jõuab 3000+, esimene on aga väga lühike. Kiirendus saob jällegi kuskil enne 100km/h. Td puhul on minek suht ühesugune kuni 150 välja. 2,5 mootorite koha pealt ei oska kaasa rääkida. Hindadest motiveerituna olen omanud ainult 2,4 (t)d mootoritega diisleid. Oma üllatuseks parimaks variandiks pean e30 324tdA-d, seniste sõidukogemuste puhul hakkas silma automaatkasti kohta eriomane ökonoomsus, erksus ja automaatkasti sõidumõnu. Praeguseks autoks siis 524tdA.
Kütusekulud sõidetud diislite puhul:
2x324d '86 - 7,5-8l
324tdA '89 - 6,5-7,5l
524td '89 - 7-8l
524tdA '90 - 7-8l (maanteel 6,... :shock: )
need siis keskmised kulud.
Remondi koha pealt niipalju, et kui ise oled autoga sinapeal, siis suht lihtne tehnika ja mootor, enamuse peaksid ise oskama ära teha ja midagi keerulist pole ka õppida. Mootor vastupidav ja lollikindel ning odavad varuosad. Kuna ise omad e30, siis usun, et e30 td kõrvale oleks hea variant. Mina isiklikult ei eelista e36 juba e30 sõidumõnu pärast, aga maitsed on erinevad :D)

jõudu auto valimisel.

Postitatud: 09.09.2005 15:41 37
Postitas Siim_K
Lauri_L kirjutas:2,4d kohapealt niipalju, et e30 puhul on seal ülekannet näpitud võrreldes td-ga. Järeldan seda sellest, et e30 324d võttis minul rohkem kütust kui td variant, kusjuures td puhul oli tegemist kehvemas seisukorras mootoriga. Ilma ülelaadimiseta diisel on madalatel kiirustel ja pööretel suht aeglane, kiirus tuleb siis kui teine käik jõuab 3000+, esimene on aga väga lühike. Kiirendus saob jällegi kuskil enne 100km/h. Td puhul on minek suht ühesugune kuni 150 välja. 2,5 mootorite koha pealt ei oska kaasa rääkida. Hindadest motiveerituna olen omanud ainult 2,4 (t)d mootoritega diisleid. Oma üllatuseks parimaks variandiks pean e30 324tdA-d, seniste sõidukogemuste puhul hakkas silma automaatkasti kohta eriomane ökonoomsus, erksus ja automaatkasti sõidumõnu. Praeguseks autoks siis 524tdA.
Kütusekulud sõidetud diislite puhul:
2x324d '86 - 7,5-8l
324tdA '89 - 6,5-7,5l
524td '89 - 7-8l
524tdA '90 - 7-8l (maanteel 6,... :shock: )
need siis keskmised kulud.
Remondi koha pealt niipalju, et kui ise oled autoga sinapeal, siis suht lihtne tehnika ja mootor, enamuse peaksid ise oskama ära teha ja midagi keerulist pole ka õppida. Mootor vastupidav ja lollikindel ning odavad varuosad. Kuna ise omad e30, siis usun, et e30 td kõrvale oleks hea variant. Mina isiklikult ei eelista e36 juba e30 sõidumõnu pärast, aga maitsed on erinevad :D)

jõudu auto valimisel.
loed, loed ja lõppu ei tulegi :D
mnjah, siis jääbki kas 2.4TD või 2.5TD, olenevalt sellest mis seisukorras konkreetne isend ette juhtub...

nojah, minu poolest võib teema ammendatuks lugeda,
äitähh soovituste eest,

Siim


PS: kui konkreetne isend valitud, siis kelle siit klubist kaasa võiks tirida autod kontrollima(Tallinnas-Tartus).... siis võib PS'i teada anda!!!

Postitatud: 13.09.2005 10:54 36
Postitas Tarmo
Mina käisin koos Viljariga autot valimas.
Ilma temapoolsete soovitusteta poleks ma julgenud diislit osta.
Kere ja sildasid oleksin osanud ise vaadata aga mootorist ei teadnud mitte halli kottigi.