1. leht 2-st

535E34 vs 530 V8 E34?

Postitatud: 11.10.2005 16:54 28
Postitas aivo28
vbl teemaks olnud,aga ei viitsind otsida.

sõber tahab ka klubisse astuda,aga nati valiku ette sattund.need kaks nagu kandidaadid praegu.kuidas neil se mineku ja kütusekulu suhe on?
ise 530`ist ei tea midagi.mida soovitate?

Re: 535E34 vs 530 V8 E34?

Postitatud: 11.10.2005 16:59 39
Postitas jjanno
Tere
aivo28 kirjutas:vbl teemaks olnud,aga ei viitsind otsida.
Nats nagu oleks kuulnud, aga ei viitsi vastata.
Ehk siis miks peaks keegi viitsima Sind aidata, kui Sa ise ei viitsi end aidata?

jJanno

Postitatud: 11.10.2005 22:59 57
Postitas sokkmiis
jjanno, kas nii on ilus? Ok :P
Kui on seda asja rohkem taskus, ostku V8, kui tahab nats odavamalt läbi saada, siis R6 - R6 on raudselt odavamate juppidega, kuid kytet võtab sutsu rohkem.

Postitatud: 12.10.2005 10:58 44
Postitas aivo28
saaks juba mõne V8 ka kätte,aga 535ga jääks rohkem üle :D

V8 kw rohkem,aga momenti vähem jälle.kumb se reaalselt teravama astumisega om?unistus muidu oli 540,aga sellele rahakott ei hakka veel.

Postitatud: 13.10.2005 10:00 52
Postitas Priit_P
Kui unistus on 540 siis kogu pigem raha ja osta see õige asi, praegu käib kiiruga kompromissi otsimine sinujaoks kahe poolkõva asja vahel.
Minumeelest on sellise "vahepealse" auto ostmine raha raiskamine.
Ise ostsin 525, tahtsin aga 535 R6-te ja nüüd kirun ennast, et kohe õiget ei ostnud.

Postitatud: 14.10.2005 01:21 07
Postitas amg99
..

Postitatud: 14.10.2005 09:11 48
Postitas eero
aivo28 kirjutas:astumisega om?unistus muidu oli 540,aga sellele rahakott ei hakka veel.
Palju see 540 siis maksab, et ainult unistuseks jääb :roll: ?

Postitatud: 14.10.2005 17:48 38
Postitas aivo28
15kilo kaugusele jääb enamvähem :D

pangast juba laenu võetud ja rohkem nagu ei kannata...sõita ka vaja vennal,pole aega veel pool aastat koguda

Postitatud: 17.10.2005 10:06 22
Postitas eero
:) Vastust ei saanud.

Postitatud: 17.10.2005 11:09 44
Postitas Tom
Loodetavasti jääb tal ikka 20-30% auto hinnast reservi, veits jama kui kogu pappi eest auto ostad ja siis ei saa vigu parandada, omad kogemused :oops:

Postitatud: 17.10.2005 17:05 49
Postitas Ilves
amg99 kirjutas:Mõne kuuga kergenes kukkur märkamatult nagu muuseas nii kuuekohalise summa võrra pluss saamata jäänud tulud... :roll:
Mis tulud sul auto omamisest saamata jäid? Sõidad taksot? ;)

Postitatud: 18.10.2005 21:23 23
Postitas amg99
??

Postitatud: 19.10.2005 11:06 41
Postitas Ilves
Ma ei saa enam midagi aru :) Tahtsid osta M5-te, ei leidnud sobivamat, ostsid odavama R6-se mootoriga. Kulutasid millegipärast kuuekohalise summa upgradeks(?). Kuna R6 by default on odavam peaks see just aitama M5-ga võrreldes ülejäänud vahendite arvel alternatiivtulusid teenida, mitte neist puudust tunda. Sellega ma olen küll nõus, et raha pole asjade all mõtet kinni hoida, eriti auto all, mis on eelkõige kulu-, mitte suurem tuluobjekt. Ehk ostes odavamat asja peaks nagu raha justkui üle jääma, mitte puudu nagu sinul.

Tore on teiste rahakotis sorida :P

Postitatud: 20.10.2005 09:50 02
Postitas amg99
..

Postitatud: 20.10.2005 13:05 26
Postitas Ilves
Kuigi ma ei saa amg jutust enam mitte mõhkugi aru, üritaks siis teemasse tagasi tulla. Lihtne soovitus on see:

a) osta tuleks selline auto, mida jõuad ennast rebestamata osta
b) osta tuleks selline auto, mida jõuad ennast rebestamata korralikult ülal pidada

Millegipärast kiputakse meil mõlemat punkti üsna jämedalt rikkuma.

Amg jutt on laias laastus BS, et kui oled endale pähe võtnud sõita Bentley'ga, siis pead kogu elu jala käima. Ei pea. Vahepeal võib ka Daewoo Ticoga poes õlle järel käia ;)

Postitatud: 20.10.2005 15:41 59
Postitas Aare
Siin pole midagi võrrelda ju. Võrdsete tingimuste korral igatahes R6. Dünaamika ja kütusekulu on üpris sama.

Agad tulevad peale siis, kui remondijärg kätte tuleb. Päris kindlasti tuleb. R6 mootor kestab paremini, on odavamate osadega, lihtsam remontida, kannatab viletsamaid bensiine ja õlisid. Kui automaatkasti tahad, siis R6 taga on vana pommikindel 4-käiguline. Uuemast võib lugeda Lugejate Autode all nii paaris kohas ;) Samuti pole vanemal pajal ühtegi tüüpviga, mida ei saa öelda V8 kohta. Ei mingeid lahti tulevaid õlipumpasid (millega võis eelmine omanik saaled ringi sõita), hüdrutõukureid, 8-t kallist süütepooli ega muud säärast, mis sõidule suurt ei anna.

3.5 ei ole 4.0, aga 3,0 V8-ga kestab võrdluse ilusti ära.

Kui minul valida oleks, siis kindlasti 3.5.

Postitatud: 20.10.2005 20:26 49
Postitas Siim_K
Kui minul valida oleks, siis kindlasti 3.5.[/quote]

:cool:

Loomulikult...kui valida ja raha ka napib, siis 3.5 :idea:

Postitatud: 21.10.2005 09:40 13
Postitas eero
Aare kirjutas: kannatab viletsamaid bensiine ja õlisid. Kui automaatkasti tahad, siis R6 taga on vana pommikindel 4-käiguline. Uuemast võib
Pole see 4-k ka mingi pommikindel. Pigem on kindel see, et 10-15a. vanusel autol aut.kast remonti läheb.

M30 mootor eht tõesti lollikindlam, aga V8 eelis, et seda kandev auto on ise uuem.

Võta 4.0
Endiselt huvitab, palju seda raha siis on? See, et x-15K, ei ütle kahjuks midagi. Sest vbla on üks 4.0 pakkuda. Oleneb ;)
Ega eriti ei tahakski anda, aga mõtted on liikunud. Vaja on motivatsiooni.

Postitatud: 22.10.2005 09:42 04
Postitas Aare
ära räägi, kui ei tea

palju sa ise maksid hiljuti?

4käiguse remont on 90% juhtudel peotäis A-siduri kettaid, mille vahetamiseks pole isegi kasti vaja laiali võtta

isiklikult pole näinud ühtegi 4HP22/24-ja (olen 3 a toimetanud selliste asjadega tegelevas firmas), millel oleks muid mehhaanilisi osi tarvis läinud kui pumba hammasrattad, aga seda ka seepärast, et sõideti kuiva kastiga. Sealhulgas ka suurt koormust kandvad asjad nagu BMW V12 mootori või Audi V8Q all olevad 4HP24 kastid. Ahjaa, üks mingite Dvigadeli vantide "isetaastatud" muhv ka, kuna see oli viltu kokku keevitatud.

uuem..mis on uuem :?: müügisolevad E34d on kõik äratallatud, kui tallamise talumisest ja kordategemise hinnast rääkida, siis 3x võib arvata...ja mida annab seal 2 aastat vahet..?

3.5 on igatahes suurema tugevusvaru ja töökindlusega mootor ja paar aastat vanusevahet autodel, mille sihtgrupp on enamasti hooldusest mitteteadvad nokamütsid - ei määra midagi. Üle 10 a vanusel autol loeb seisukord, mitte vanus või läbisõit. Samamoodi ei ole seal küljes tarbetut elektroonikat, mis nendel autodel kahjuks eriti töökindel ei ole.

Postitatud: 22.10.2005 23:23 38
Postitas eero
Aare kirjutas:ära räägi, kui ei tea

palju sa ise maksid hiljuti?
Ega ei räägigi kui ei tea.
Ma tean küll M30 konede taga ära surnd kaste. Ja seda ka, et osad on kastiremondi puhul üldjuhul väiksem kulu kui töö, mis ei sõltu kastitüübist üldse. 7-8K läheb ka 4HP kasti remont maksma koos kõigega.
Ma ei ole veel midagi maksnud. Maksan ca 12K. Sellest 5K see krdi korv. Ja ei nuta selle juures. **** happens.
Nagu sa isegi ütlesid - 3.5 ei ole 4.0. Ja parema asja eest peabki rohkem maksma.

Postitatud: 25.10.2005 12:25 27
Postitas aivo28
kui väga huvitab,siis eelarve 60k kanti oli minuteada...ja siis ei jääks remondiks üldse raha tõesti üle :(

Postitatud: 25.10.2005 19:25 04
Postitas raimo_r
kas see auto
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=16384
on tõesti ülehinnatud. aasta on küllaltki hea :roll:

Postitatud: 25.10.2005 19:41 58
Postitas e36forever
Ei usu, et see on ülehinnatud ja tahaks näha millise e38 saab 80k eest irw :lol: (vb aint, siis kui pead teise samapalju sinna sisse panema)

suur pluss on veel hele nahksisu ja kui veel heas korras ka, siis täitsa OK auto!

Postitatud: 25.10.2005 21:32 25
Postitas eero
Hea 95.a. auto eest täitsa norm hind.

Postitatud: 26.10.2005 08:13 30
Postitas Raivo
Ostke aga pealegi 80K eest e38 ning 50K 540i.
Saate üldjuhul ikka "väga" heas korras auto kuhu läheb veel 2-3 auto hinda sisse!

Nalja jutt.

Postitatud: 26.10.2005 09:38 59
Postitas Aare
näh, ma pidin just sedasama ütlema :D

50K eest saab sellise saani, nagu see mingi box .... numbriga, mida siin hiljaaegu arutati (loomulikult "heas korras" :lol:

Postitatud: 26.10.2005 17:17 00
Postitas aivo28
paistab,et tuleb "kolmepoolene" ära :)

siis jääb raha juppide ja talvekummide peale ka ;)
tuttav tal sebis saksast,mingi aeg peaks jõudma.tean,et on must,manuaal,ja nahk pidi olema,rohkem ei tea :D kui kohal,eks siis üritan mõne pildi "virutada" vaikselt.


aga siuke küsimus,et 535 on kw vähem,momenti rohkem,ja 530V8 vastupidi...oskab keegi kommenteerida,kuidas se dünaamikale mõjub :?:

Postitatud: 26.10.2005 19:33 56
Postitas Imre993
Hp sells cars but NM accelerates them-või kuidagi nii oli see ütlemine :D

Postitatud: 26.10.2005 21:53 05
Postitas priitv8
Nm väljendab küll toorest jõudu, aga temas puudub täielikult aja dimensioon (ei sõltu ajast). Kiirendamisel on parem ikka see, kes samas ajaühikus rohkem tööd suudab teha, ergo enam kW omab.
Klassikaline näide on paari m diameetriga vesiveski rattast, millel on küll taga tuhandeid Nm, aga kuna pöörleb nii aeglaselt, siis hobujõude tuleb sealt ainult paar.
Kokkuvõttes: palju Nm on hea eeldus, aga hea oleks need veel võimalikult kõrge rpm juures teha, see aga ongi juba suurem võimsus.

Postitatud: 27.10.2005 04:57 36
Postitas AARE540
Njaaa, sellest ei saa arugi, kui oled ise autole märkamatult 30K sisse pannud näiteks, et auto oleks tõesti nii, et saaks rahuliku südamega müüa tõesti heas korras autot, muidugi sõib see summa ka suurem olla, sõltub see siiski eelmis(t)est omaniku(-e)st ja ka selelst, mille jaoks inimene autot korda teeb-kas endale või müügiks,sellisel juhul võib muidugi auto omahind olla näiteks 50K asemel 80K, aga ikkagi tahetakse seda 35Kga kätte saada, otsitakse 10 aastat vanalt autol roostetäpikesi jms :roll: :evil: .