1. leht 2-st

bmw 520 talvel?:S

Postitatud: 26.10.2005 09:22 39
Postitas drey
Auto nii madal et maapinnast on puudu umbes ainult 10cm ja valukad on 17tolli.
Kuid nüüd omikul m2rkasin enda 6nnetuseks et lumi maas ja vaja tavlekummid panna alla mis on originaalid ja 15tolli.
Et arvan et p6hi siis ju vastu maad peaaegu?
Mida teha ja odavalt teha et p6hja t6sta k6rgemale et saaksin panna talvekummid alla?

Postitatud: 26.10.2005 09:26 48
Postitas Raivo
Alustuseks suhteliselt kõrge profiiliga rehvid alla panna.
Või siis kõrgemad vedrud paigaldada.

Postitatud: 26.10.2005 09:35 19
Postitas Tauri
Raivo kirjutas:Alustuseks suhteliselt kõrge profiiliga rehvid alla panna.
Või siis kõrgemad vedrud paigaldada.
talverehvid tõstavad juba oluliselt autot. Mul ka suht vormel tundub aga talvel pole hätta jäänud!

Postitatud: 26.10.2005 09:36 52
Postitas drey
Ega muid v6imalusi vist polegi pakun?
Eilegi k2isin 6livahetamas teenistuses ja kuna auto nii madal ja laiendid samuti siis n2gime juba pool tundi vaeva et see garaasi sisse saada ja ylesse t6sta auto ilma et spoilaringi kriimustaks :D

Postitatud: 26.10.2005 09:37 44
Postitas drey
aga mis talvekummid sul on?

Postitatud: 26.10.2005 10:39 03
Postitas Tauri
185/65 15" plekkidel.

Postitatud: 26.10.2005 16:31 56
Postitas cali
Sul all ilmselt sport(madaldus)vedrud. Kõige mõistlikum on need normaalvedrude vastu vahetada. Kuna nad on reeglina tavavedrudest kallimad, siis ehk õnnestub nad mõnele segasele (ütlen nii seepärast, et minuarvates mõistlik inimene eestis oma autole madaldusvedrusid alla ei pane) maha müüa. Mul näiteks õnnestus ja saadud raha eest sain norm. vedrud ja jäi ülegi :D

Postitatud: 26.10.2005 17:06 35
Postitas aivo28
kui sa tsivilisatsioonist just kaugel(loe:metsa sees :) ) ei ela,siis vist ei juhtu midagi.minu E34-l madaldusvedru,ja pole mingit probleemi olnud(karteripõhja ja maa vahe isegi alla 10cm).

E30 oli vabsje vormel,ja sai ilusti hakkama ;)

aga noh,ise tead...ilu nõuab ohvreid,ja mina isiklikult olen selle eest nõus...
ja kui sul veel spoilerites auto,siis nagu kole ka,kui kõrge nagu "jeep" :lol:

Postitatud: 29.10.2005 15:16 06
Postitas drey
kõrgena auto nagu inetu jah kuna hoolin ikka auto ilust :D

Postitatud: 30.10.2005 08:55 03
Postitas GRA01
õnnestus u.13 aastat tagasi omada ühte e21-te, millega üle viru ringi ei olnud võimalik sõita kuna kippus trammiteele kinni jääma, linnas olid juba kõik kohad teada, kus millise raadiusega kurvi võtta, ilmselt küll sel ajal olid veljed väiksemad, antud isendil oli 13 tolli ja 15 tundus nagu praegu 20.

Postitatud: 30.10.2005 10:31 35
Postitas tr22nsmees
cali kirjutas:Sul all ilmselt sport(madaldus)vedrud. Kõige mõistlikum on need normaalvedrude vastu vahetada. Kuna nad on reeglina tavavedrudest kallimad, siis ehk õnnestub nad mõnele segasele (ütlen nii seepärast, et minuarvates mõistlik inimene eestis oma autole madaldusvedrusid alla ei pane) maha müüa. Mul näiteks õnnestus ja saadud raha eest sain norm. vedrud ja jäi ülegi :D
puhtalt maitse asi - sõita kannatab vabalt & enda kogemustest pean ütlema, et M20'ne karteripõhi on üsna tugev ;)

Enda praegusel E34'l on karteripõhja & maa vahel ~6cm... esispoila & maa vahel on ka umbes sama palju ruumi (540i originaalpamper)... nii palju kui temaga nüüd enne talve sõidetud on, peab ütlema, et kannatab ilusti vurada Tallinna auklikel teedel. :D

Kindlasti on tavavedruga muretum tunne... sõida sealt kust tahad & millise kiirusega tahad.

Ehk siis lühidalt öeldes - valik on sinu.

Postitatud: 30.10.2005 10:34 03
Postitas AARE540
Omal on esiotsa madaldus kusagil 5cm, eelmisel talvel, kui Eestis olin, sõitsin igal pool, kus vaja, ise linnas ei ela, ja kokkuvõttes probleemi ka polnud. E34 originaalrehvimõõt peaks olema 195/65R15 või oli see 205/65R15.

Ja teadmiseks sulle ja kõigile teistele, kes arvavad, et väiksema veljega on ratas väiksem- ei ole, sest suurema velje puhul rehvi profiil väheneb.Sama ka laiema rehvi puhul,kuna sellisel juhul läheb profiil vöiksemaks. Aga kui läheb velg väiksemaks- läheb profiil suuremaks, läheb rehv kitsamaks- sama lugu.

Ja kui seda ei usu, siis saad ka ise väga lihtsalt arvutada- näiteks kui rehvi mõõt on 225/45R17, siis 225 näitab laiust millimeetrites, 45 näitab profiili kõrgust lauise suhtes millimeetrites, seega 45% 225mm-st, R täht- radiaalrehv ja 17, seda teavad kõik kindlasti- velje läbimõõt- 17 tolli.

Peaks vist piisavalt puust ja punane olema, kirjutasin sellest seetõttu, et kindlasti on siin huviliste seas tüüpe, kes veel ei tea, kuidas asi käib ;)

Postitatud: 30.10.2005 13:17 04
Postitas GRA01
kui panna 17 tolli veljele 45 või 65 kõrgusega rehv siis peaks tulemus tiba erinev olema, või on väide, et kõik rehvid on ühe kõrgusega aga erineva laiusega.

Postitatud: 30.10.2005 14:41 45
Postitas tr22nsmees
GRA01 kirjutas:kui panna 17 tolli veljele 45 või 65 kõrgusega rehv siis peaks tulemus tiba erinev olema, või on väide, et kõik rehvid on ühe kõrgusega aga erineva laiusega.
65 & kõrgem on juba maasturirehv ;)

Postitatud: 30.10.2005 19:55 25
Postitas Tauri
GRA01 kirjutas:kui panna 17 tolli veljele 45 või 65 kõrgusega rehv siis peaks tulemus tiba erinev olema, või on väide, et kõik rehvid on ühe kõrgusega aga erineva laiusega.
juttu oli originaalmõõtudest mitte omaloomingust ;)

Postitatud: 30.10.2005 21:55 50
Postitas priitv8
tr22nsmees kirjutas:65 & kõrgem on juba maasturirehv ;)
E38 rattakoopa täidab 225/65R16 rehv just täpselt parajalt ära.

Postitatud: 30.10.2005 22:01 42
Postitas tr22nsmees
kui sa tähele panid, siis minu viide oli suunatud 17'' sele rehvile :roll:

Postitatud: 30.10.2005 22:03 17
Postitas priitv8
tr22nsmees kirjutas:kui sa tähele panid, siis minu viide oli suunatud 17'' sele rehvile :roll:
Sry, ei pannud. Aga kui kahandame laiuse 185-le :lol: ??

Postitatud: 30.10.2005 22:29 51
Postitas drey
laiuseks mul 235 niiet sellisega riskantne talvel sõita isegi kui talvekad on need ?

Postitatud: 30.10.2005 23:23 40
Postitas tr22nsmees
mida laiem rehv, seda raskem peab olema auto...et rehv lumest läbi vajuks. 235'ga on see suhteliselt keeruline ;)

185 laia 17'' rehvi pole ma veel näinud... aga ilmselt mingi jeebu varurattana täiesti eksisteerib.

Postitatud: 01.11.2005 20:16 39
Postitas must318
ise soovitaks sellise iluduse talve unne panna kui võimalused on ja mingi vana roima ostaks millega talv üle elada ja kevadel emexi poole saata.

Postitatud: 01.11.2005 21:27 23
Postitas toivoku
mina igatahes panen originaal vedrud alla :) mul autol kah eest mingi 13 cm maast ja seda originaal stangega.

Postitatud: 02.11.2005 12:50 13
Postitas drey
Talveks bmw seisma jätta oli mulgi mõte esialgu. ja see läheb vist teoks kui tõesti v6imatu s6ita :D

Postitatud: 02.11.2005 23:47 16
Postitas vanaisa
Lisaks ka sõna sekka. Muidugi on suurematel veljemõõtudel eelduseks, et seal kasutatakse madalamaid rehve ja sel juhul jääb tulemus (üldümbermõõt) samaks. Aare üsna täpsed võrdlusandmed tõi. Küll aga ei taheta eriti rääkida teemal, et Sportvedrud (madaldatud) on jäigemad. Lisada siia juurde veel üliõhukesed rehvid (18´´ nagu Soomlaste kabriol suvepäevadel all oli), saame tulemuseks ikka tegelikult pagana jäiga ja kange masina millel sõidurõõmu ja mõnu jätkub vaid TÄIESTI SILEDATEL teedel. Kõikide aukude lükshaaval üleugemine ei jäta oma mõju muideks üldse mitte avaldamata ka kõikvõimalikele sharniiridele, puksidele ja hoobadele. Teenindus- ja servisemehed muidugi hõõruvad rõõmust käsi - sillaremondi klientidest puudus ei tule.

Küsite, et miks skeptiliselt kirjutan? Ei, lihtsalt tahan ausalt välja öelda et ka stiilse väljanägemisega masinal on miinuskohti. Lisades siia juurde veel fakti, et talvel ei sõida, madal! siis jah kahjuks tuleb ilu ees ohvreid tuua. Valikud aga kõigile olemas ja sõltuvad siiski ainult igaühe enese soovist. Parima valiku teeb seevastu alati see, kes on enim teadlik tema tehtud valikutest tulenevatest tagajärgedest.

Postitatud: 03.11.2005 03:10 39
Postitas meph
Phäh... 2 aastat sai sõidetud 8cm kliirensiga talvel. Ühtegi tükki auto küljest ei eemaldunud. Ei saa aru millest nii suur poleemika. Nüüd kus kliirensit on 11 cm on juba dzhiibi tunne :D

Postitatud: 03.11.2005 14:23 42
Postitas drey
no eks see siis katsetulemusel mul n2ha ole kas saab või mitte :)

Postitatud: 03.11.2005 14:57 45
Postitas Tarmo
Kui vaja siis mul ühed orig vedrud üle.

Ma 100%kindel ei ole et sobivad aga arvata on et peaks minema.

Postitatud: 03.11.2005 15:09 36
Postitas drey
Palju need originaalid tõsta v6iksid ?

Postitatud: 03.11.2005 18:42 09
Postitas meph
Nii palju kui sportvedrud madaldasid ;) Aga selline tavaline madaldus on sportvedrudel kusagil 4cm.

Postitatud: 03.11.2005 18:46 46
Postitas drey
Noh 4cm ütleme et tõstabgi, see peaks paras olema talveks usun :roll: