M50 2.0

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

M50 2.0

Postitus Postitas Aare »

Nüüd ka üle pika aja üks küsimus :o

Plaanis soetada endale saksamaalt E34 touring
ning hinnakaalutlustel just 2.0, M50 mootoriga.

Kellel sellise mootoriga auto - millised orkimineku
kohad on olnud ja mida kuulata-vaadata?

Platsil ühte kaedes jäi silma, et mootor läks
(Tumesinisega võrreldes) vähe laisalt pöördesse-
kas see peab nii olema?
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

mootor lähebki suht laisalt pöördesse, võrreldes kasvõi M20 2.5 mootoriga.

üldiselt peaks tegemist olema suhteliselt hästi vastupidava mootoriga.
kui autol peaks olema kont peal, siis proovi seda kondi tiivikut "grilli" tagant liigutada. Kui ei liigu, siis ka ei toimi.

külmana käivitades nad vist kõik sekundiks kaheks korraks plagisevad. hüdrotõukuriteni ei jõua kohe õli.
aga see ei nüüd teema mida peaks kohe lahendama hakkama. nende vahetus väidetavalt ca 3K.

kontrollida võiks ka veepumba tiivikut(plastist labad), saksast tulles kindlasti ka termostaat hirmus lahja.

mis aasta autoga tegemist on? alates 92 lõpp pandi neile ka [url=http://www.bmw-club.ee/forum/viewthread.php?tid=207]VANOS[/url] peale, mida võiks ostes jälgida. tuleb kasuks.

üldiselt on varsti omal autoga 2a täis, ning mootori poolelt küll probleeme pole esinenud (ptüi ptüi ptüi).
530d
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

aga üldiselt kas siis 2.0 tuleb nii palju odavam et tasub võtta...sest sellise raske kere juures jääb sellest mootorist ikka väheseks...kui endale otsisin autot siis sai ka proovitud ühte 2.0 ja üldiselt midagi head see endast ei kujutanud, saaks veel aru kui võtaks benagi vähem, aga nagu sa vist juba isegi tead siis nii see tegelikult ei ole!
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

oleks seal küüned, kus veel sealiha saad...

525 touringuid pole eestis müüa ühtegi.
saksamaal on 525 520-st ca 2000 eurot
kallim muudel samadel tingimustel

eriti kõva oleks veel 540 touring, ainuke häda on 94 a autol 10 000 euro kanti kippuv ostuhind:(

525tds on suht kahtlane kaup -siinsed tossavad ja saraks aetud, saksamaal ei osta keegi poolteist korda kallimat diiselmudelit pühapäevasõitudeks, nende reaalne läbisõit on vähemalt 40 000 km aastas, 10a 400 000, on see diisel tüma
igast otsast.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
kontrollida võiks ka veepumba tiivikut(plastist labad
[/quote]
See ongi ainus asi millega võib selle mootori juures tõsiselt orki lennata... Vist 94 aastast tulid juba metallist tiivikuga veepumbad, eelnevate aastate masinatel tasub mootori tikutulega üle vaadata ega ülekuumutatud pole.
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
kontrollida võiks ka veepumba tiivikut(plastist labad
[/quote]
See ongi ainus asi millega võib selle mootori juures tõsiselt orki lennata... Vist 94 aastast tulid juba metallist tiivikuga veepumbad, eelnevate aastate masinatel tasub mootori tikutulega üle vaadata ega ülekuumutatud pole.
[/quote]

aga mis krdi moodi sa seda kohapeal kindlaks teed et pole üle kuumenenud?...eks vana auto ost on ikka põrsas kotis värk, peab lootma ainult heale õnnele!
peete82
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 01.11.2003 20:29 00

Postitus Postitas peete82 »

Niisiis, minu oma on müügis siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52661

juuni lõpus Saksast, 1995a.
Otsisin autot endale, müün, kuna nüüd on olemas tööauto.


[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
oleks seal küüned, kus veel sealiha saad...

525 touringuid pole eestis müüa ühtegi.
saksamaal on 525 520-st ca 2000 eurot
kallim muudel samadel tingimustel

eriti kõva oleks veel 540 touring, ainuke häda on 94 a autol 10 000 euro kanti kippuv ostuhind:(

525tds on suht kahtlane kaup -siinsed tossavad ja saraks aetud, saksamaal ei osta keegi poolteist korda kallimat diiselmudelit pühapäevasõitudeks, nende reaalne läbisõit on vähemalt 40 000 km aastas, 10a 400 000, on see diisel tüma
igast otsast. [/quote]
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

[quote][i]Algselt postitas peete82[/i]
Niisiis, minu oma on müügis siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52661

juuni lõpus Saksast, 1995a.
Otsisin autot endale, müün, kuna nüüd on olemas tööauto.



Päris ilus masin sul müügis, ainult nahksisu puudu...üks asi huviyab mind veel et mismoodi nendel touringutel see suur katuseluuk lahti käib, sest see ju peaagu kogu katuse enda alla võtab?
peete82
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 01.11.2003 20:29 00

Postitus Postitas peete82 »

Käib lahti nii, et üks pool teise alla. Korraga on lahti kas esi- või tagaistme kohalt.


[quote][i]Algselt postitas Marko_J[/i]


Päris ilus masin sul müügis, ainult nahksisu puudu...üks asi huviyab mind veel et mismoodi nendel touringutel see suur katuseluuk lahti käib, sest see ju peaagu kogu katuse enda alla võtab?

[/quote]
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ei lähe kahjuks.....
Tagasihoidlik konditsioneeri soov nimelt
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Huvitav ,et antud mudelil puudub konditsioneer ja uksepolstrid on samuti vana tüübi omad?!:o
Lancer EVOLUTION 9
peete82
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 01.11.2003 20:29 00

Postitus Postitas peete82 »

keine Ahnung...
England
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 29.11.2003 12:10 20
Asukoht: Jevropa

Postitus Postitas England »

Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Ei Aare V8't ei austa see läheb temal esimesel gaasi vajutusel laiali. Vot kui Oleks R6 3 või 3.5L arvan ta võtaks selle mõtlematult ;)
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Küsimus siis M50 2,0 konditsioneeri tiiviku kohta, mis asetseb radika ees, millal see peab tööle hakkama?? Kas kohe kui kont. sees, või töötab siis kui ise heaks arvab???Vastavalt temp.le
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

mõlemad variandid õiged. juhul kui ta p..ses pole
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kont paneb ta alati väikese kiirusega tööle, aga suurele kiirusele lülitub ta ainult jahutusvedeliku 99-kraadi anduri pealt.
Kui kont on väljas, siis paneb 91-kraadi andur ta ka väikesel kiirusel tööle.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Ühesõnaga, kui nupust vajutan peab igaljuhul tööle hakkama??!! :roll:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Markii7 kirjutas:Ühesõnaga, kui nupust vajutan peab igaljuhul tööle hakkama??!! :roll:
Peaks jah. Aga enne kontrolli üle, mis releed sul seal lisa releekarbis rattakoopa peal on. see madalama kiiruse relee on spetsiaalne, 5 kontaktiga ja diood peaks ka sees olema. üldiselt on relee kesta peale mingi skeem ka joonistatud. Kui seal on tavaline 4-otsaga tõmberelee, siis ei saagi kliima juhtploki pealt töötada, ainult temp anduri.
Mul näiteks oli eelmine omanik selle kasti üldse puhtaks rookinud!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta