1. leht 1-st

M50 2.0

Postitatud: 21.10.2003 18:11 30
Postitas Aare
Nüüd ka üle pika aja üks küsimus :o

Plaanis soetada endale saksamaalt E34 touring
ning hinnakaalutlustel just 2.0, M50 mootoriga.

Kellel sellise mootoriga auto - millised orkimineku
kohad on olnud ja mida kuulata-vaadata?

Platsil ühte kaedes jäi silma, et mootor läks
(Tumesinisega võrreldes) vähe laisalt pöördesse-
kas see peab nii olema?

Postitatud: 22.10.2003 08:46 49
Postitas Raivo
mootor lähebki suht laisalt pöördesse, võrreldes kasvõi M20 2.5 mootoriga.

üldiselt peaks tegemist olema suhteliselt hästi vastupidava mootoriga.
kui autol peaks olema kont peal, siis proovi seda kondi tiivikut "grilli" tagant liigutada. Kui ei liigu, siis ka ei toimi.

külmana käivitades nad vist kõik sekundiks kaheks korraks plagisevad. hüdrotõukuriteni ei jõua kohe õli.
aga see ei nüüd teema mida peaks kohe lahendama hakkama. nende vahetus väidetavalt ca 3K.

kontrollida võiks ka veepumba tiivikut(plastist labad), saksast tulles kindlasti ka termostaat hirmus lahja.

mis aasta autoga tegemist on? alates 92 lõpp pandi neile ka [url=http://www.bmw-club.ee/forum/viewthread.php?tid=207]VANOS[/url] peale, mida võiks ostes jälgida. tuleb kasuks.

üldiselt on varsti omal autoga 2a täis, ning mootori poolelt küll probleeme pole esinenud (ptüi ptüi ptüi).

Postitatud: 22.10.2003 21:49 12
Postitas Marko_J
aga üldiselt kas siis 2.0 tuleb nii palju odavam et tasub võtta...sest sellise raske kere juures jääb sellest mootorist ikka väheseks...kui endale otsisin autot siis sai ka proovitud ühte 2.0 ja üldiselt midagi head see endast ei kujutanud, saaks veel aru kui võtaks benagi vähem, aga nagu sa vist juba isegi tead siis nii see tegelikult ei ole!

Postitatud: 22.10.2003 22:36 25
Postitas Aare
oleks seal küüned, kus veel sealiha saad...

525 touringuid pole eestis müüa ühtegi.
saksamaal on 525 520-st ca 2000 eurot
kallim muudel samadel tingimustel

eriti kõva oleks veel 540 touring, ainuke häda on 94 a autol 10 000 euro kanti kippuv ostuhind:(

525tds on suht kahtlane kaup -siinsed tossavad ja saraks aetud, saksamaal ei osta keegi poolteist korda kallimat diiselmudelit pühapäevasõitudeks, nende reaalne läbisõit on vähemalt 40 000 km aastas, 10a 400 000, on see diisel tüma
igast otsast.

Postitatud: 23.10.2003 10:29 00
Postitas Arvo
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
kontrollida võiks ka veepumba tiivikut(plastist labad
[/quote]
See ongi ainus asi millega võib selle mootori juures tõsiselt orki lennata... Vist 94 aastast tulid juba metallist tiivikuga veepumbad, eelnevate aastate masinatel tasub mootori tikutulega üle vaadata ega ülekuumutatud pole.

Postitatud: 23.10.2003 19:50 03
Postitas Marko_J
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
kontrollida võiks ka veepumba tiivikut(plastist labad
[/quote]
See ongi ainus asi millega võib selle mootori juures tõsiselt orki lennata... Vist 94 aastast tulid juba metallist tiivikuga veepumbad, eelnevate aastate masinatel tasub mootori tikutulega üle vaadata ega ülekuumutatud pole.
[/quote]

aga mis krdi moodi sa seda kohapeal kindlaks teed et pole üle kuumenenud?...eks vana auto ost on ikka põrsas kotis värk, peab lootma ainult heale õnnele!

Postitatud: 01.11.2003 20:31 48
Postitas peete82
Niisiis, minu oma on müügis siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52661

juuni lõpus Saksast, 1995a.
Otsisin autot endale, müün, kuna nüüd on olemas tööauto.


[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
oleks seal küüned, kus veel sealiha saad...

525 touringuid pole eestis müüa ühtegi.
saksamaal on 525 520-st ca 2000 eurot
kallim muudel samadel tingimustel

eriti kõva oleks veel 540 touring, ainuke häda on 94 a autol 10 000 euro kanti kippuv ostuhind:(

525tds on suht kahtlane kaup -siinsed tossavad ja saraks aetud, saksamaal ei osta keegi poolteist korda kallimat diiselmudelit pühapäevasõitudeks, nende reaalne läbisõit on vähemalt 40 000 km aastas, 10a 400 000, on see diisel tüma
igast otsast. [/quote]

Postitatud: 02.11.2003 10:45 58
Postitas Marko_J
[quote][i]Algselt postitas peete82[/i]
Niisiis, minu oma on müügis siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52661

juuni lõpus Saksast, 1995a.
Otsisin autot endale, müün, kuna nüüd on olemas tööauto.



Päris ilus masin sul müügis, ainult nahksisu puudu...üks asi huviyab mind veel et mismoodi nendel touringutel see suur katuseluuk lahti käib, sest see ju peaagu kogu katuse enda alla võtab?

Postitatud: 02.11.2003 20:12 01
Postitas peete82
Käib lahti nii, et üks pool teise alla. Korraga on lahti kas esi- või tagaistme kohalt.


[quote][i]Algselt postitas Marko_J[/i]


Päris ilus masin sul müügis, ainult nahksisu puudu...üks asi huviyab mind veel et mismoodi nendel touringutel see suur katuseluuk lahti käib, sest see ju peaagu kogu katuse enda alla võtab?

[/quote]

Postitatud: 03.11.2003 12:36 02
Postitas Aare
Ei lähe kahjuks.....
Tagasihoidlik konditsioneeri soov nimelt

Postitatud: 30.11.2003 16:51 03
Postitas Kristo_P
Huvitav ,et antud mudelil puudub konditsioneer ja uksepolstrid on samuti vana tüübi omad?!:o

Postitatud: 05.12.2003 21:26 31
Postitas peete82
keine Ahnung...

Postitatud: 18.12.2003 17:51 59
Postitas England

Postitatud: 19.12.2003 10:51 48
Postitas Eerik_K
Ei Aare V8't ei austa see läheb temal esimesel gaasi vajutusel laiali. Vot kui Oleks R6 3 või 3.5L arvan ta võtaks selle mõtlematult ;)

Postitatud: 21.04.2004 17:21 46
Postitas Markii7
Küsimus siis M50 2,0 konditsioneeri tiiviku kohta, mis asetseb radika ees, millal see peab tööle hakkama?? Kas kohe kui kont. sees, või töötab siis kui ise heaks arvab???Vastavalt temp.le

Postitatud: 21.04.2004 21:39 34
Postitas patrik
mõlemad variandid õiged. juhul kui ta p..ses pole

Postitatud: 21.04.2004 21:48 10
Postitas priitv8
Kont paneb ta alati väikese kiirusega tööle, aga suurele kiirusele lülitub ta ainult jahutusvedeliku 99-kraadi anduri pealt.
Kui kont on väljas, siis paneb 91-kraadi andur ta ka väikesel kiirusel tööle.

Postitatud: 22.04.2004 17:08 26
Postitas Markii7
Ühesõnaga, kui nupust vajutan peab igaljuhul tööle hakkama??!! :roll:

Postitatud: 22.04.2004 21:36 31
Postitas priitv8
Markii7 kirjutas:Ühesõnaga, kui nupust vajutan peab igaljuhul tööle hakkama??!! :roll:
Peaks jah. Aga enne kontrolli üle, mis releed sul seal lisa releekarbis rattakoopa peal on. see madalama kiiruse relee on spetsiaalne, 5 kontaktiga ja diood peaks ka sees olema. üldiselt on relee kesta peale mingi skeem ka joonistatud. Kui seal on tavaline 4-otsaga tõmberelee, siis ei saagi kliima juhtploki pealt töötada, ainult temp anduri.
Mul näiteks oli eelmine omanik selle kasti üldse puhtaks rookinud!