3. leht 7-st

Postitatud: 04.07.2008 02:19 04
Postitas kait
suht kole junn on jah keset konsooli...armatuur on ilus.
eest ja küljelt tundub ka väga kobe...pikk nina ja rõhk ikka tagaveol. aga tagant ei meeldi...veel.

Postitatud: 04.07.2008 02:23 09
Postitas gixxef
Nagu eelnevalt öeldi, ei midagi uut, ega jalustrabavat. MB on oma hetke disainiga ikka kõvasti ees.

Postitatud: 04.07.2008 02:37 19
Postitas kait
vat ei tea jah...ilmselt selline lollikindel disain keskmise kliendi seisukohalt müüb paremini.

aga veits parem pildigalerii -> http://www.caranddriver.com/reviews/hot ... hotos.html

Postitatud: 04.07.2008 08:55 04
Postitas Raivo
Väga viisakas! Eriti kvaliteetne tundub salong, mis on pildilt paistab E65-ga võrreldes ikka tubli samm edasi!
Tagantvaade meenutab muidugi kahtlaselt LS lexust..

EDIT: kas bemm on tõesti punase armatuurivalgustuse asendanud uue värviga??

Postitatud: 04.07.2008 09:49 59
Postitas priitv8
Siin osa samu pilte normaalse resoga:
http://carspyshots.net/showthread.php?t=15750

Postitatud: 04.07.2008 10:52 43
Postitas ats87
Mis tal viga on ? Minu meelest väga ideaalne masin tundub olevat, väliselt ilusam kui kõik eelmised ja seest ka ilus. Kägiukangi nupp just mõnus mu arust, selline omapärane.

Postitatud: 04.07.2008 11:07 35
Postitas TarmoV12
mida rohkem neid pilte vaatan, seda rohkem hakkab kett suunurgast jooksma :D

väliselt on ees neerud harjumatult suured. tagant ja küljelt on suht ok .. aga sisu on ikka väga kena .. ja see iLa tagaiste, mmmm, seal lebotaks küll :cool:

minu arust on see kompott üsna hästi õnnestunud ja ma usun, et sellest saab päris edukas aparaat. kui saaks veel tehnilise poole pealt rohkem infot :roll:

Postitatud: 04.07.2008 11:24 07
Postitas Henri.
Nüüd võiks vist Mart või keegi modedest selle "spy shots" ka teema pealkirjast välja võtta, kuna nüüd asi täitsa ametlik ju ;)

Postitatud: 04.07.2008 12:24 05
Postitas kert6
sisu on ikka väga kena.muidu välimus on ilus aga esiots ei kõlba küll kuhugi :( eriti häirivad need tohutult suured neerud.

Postitatud: 04.07.2008 12:31 35
Postitas Henri.
Muidu on tegelikult täiesti OK, silm juba harjub vaikselt, aga selle nurga alt on küll tõsiselt koll!

Pilt

Postitatud: 04.07.2008 12:38 33
Postitas Alfonze
tegelikult on jah väljast ka täitsa ponks, algul tundus igavam, osad värvid toovad jooni välja küll:-)

Postitatud: 04.07.2008 13:25 50
Postitas Lauri_R
akibo kirjutas:Muidu on tegelikult täiesti OK, silm juba harjub vaikselt, aga selle nurga alt on küll tõsiselt koll!

http://img503.imageshack.us/img503/2913 ... 2b0kp9.jpg
On jah, nagu konn :shock:

Postitatud: 04.07.2008 15:34 23
Postitas AlarM
Huvitav, kas nee karmistuvad jalakäijate turvanõuded sundisid kapotti niimoodi kunstlikult tõstma, mida siis nende voltidega on püütud ära peita. Sest kui eest võrrelda tiivajoonega on kapotti väga palju tõstetud.

Postitatud: 04.07.2008 15:56 45
Postitas Relk
Mitte et see mingi uudis oleks aga mulle meeldib. Mulle alati bmw uuem disain meeldinud. Seest oleks võinud radikaalsem olla aga samas see on väga soliidne.

Eelmist seitsmest väga palju riigimeeste autodena ei näinud aga see sobiks küll.

Postitatud: 04.07.2008 16:53 21
Postitas eivoe
Minu arust on väga ilus. Huvitav on see, et traditsiooniline punane tautsavalgustus on vahetatud sinise vastu. Ootame sis huviga seda uut.

Postitatud: 04.07.2008 17:02 36
Postitas Ilves
akibo kirjutas:Muidu on tegelikult täiesti OK, silm juba harjub vaikselt, aga selle nurga alt on küll tõsiselt koll!
Selle nurga alt teda suht tihti kahjuks hakatakse nägema :(

Nagu näha tõmbas E65 disani reaktsioon bemmi juhtkonnal sulgurlihase krampi ja järgmine mudel tuli seetõttu oluliselt lahjendatum. Välja arvatud siis nägu. Selleks, et asi lihtsalt faceliftina ei paistaks venitati neerud eest sama suureks nagu kanalisatsiooniluugid. Väga ameerikalik, väga ebaproportsionaalne ja lihtsalt kole. Krt ma lootsin, et concept CS-i ilusad, saledad ja voolavad jooned jõuavad lõpuks kuidagi vormistusse, aga tulemus on selline nagu oleks keegi lihtsalt autole kärsa ette kleepinud.

Eks legaliseeritud kanepi süstemaatiline tarbimine annab omad vitsad (vihje siis van Hooydonkile) :)

EDIT: Mida rohkem ma neid pilte vaatan, seda enam paistab ta eestvaates välja tugevalt veoautolik ja tagantvaates nagu LS600 copy (tuled, trapetsoidsed pamperisse integreeritud sumpsiotsikud). Kahju, et kunagise E38 kerge disaini asemele on tulnud sõna otseses mõttes paks ja raskepärane lahendus. Ehk järjekordne tõestus sellest, et ameeriklased ja hollandlased tuleb kvaliteetautode disainist iga hinnaga eemale hoida ja usaldada keevaverelisi lõuna poisse ;)

Postitatud: 04.07.2008 19:45 41
Postitas iiv6l
Pilt
Täiesti lõpp ikka, polekski uskunud, et pedevalgustus tuleb 7er standardvarustuses. Hello, im Fritz ja esitlen teile seda uut kallist VW... Vabandage BMW:d. Ma lootsin midagi palju palju hullemat. Näiteks navi mille vaatenurk muutub kuu asukoha järgi ja räägib sinuga puude keeles. Krotinahast istmed ja kuukividest tehtud summuti filtrid. Parkides deformeeruvad kerepaneelid, peletamaks vandaalid eemale. Adapteerivad valuveljed, mis muudavad su koera tujumuutuste järgi kuju ja lõhnavad vihmase jaaniöö järgi. Midagi äärmiselt shokeerivat ootasin, kuid ei. See auto on tundub olevat nagu poliitik riigikogus, kellest sa pole kunagi kuulnud, ning ei taha kuulda ka. Jällegi see, et käigukang keskkonsooli topiti oli väga praktiline samm. Sellise igava liigutuse oleks saanud ilusti andeks, lisades sinna kangi külge suunatule lüliti. Nii saaks ka "ultimate lebo vennad" suuna sisse lükata. Kõige hullem oleks veel see, et antud mudel oleks äärmiselt töökindel. Tänu sellele, haaraks ta suure turuosa endale. Kunagi 20 aasta pärast, siis kui bmw teeb sama faasi läbi mis MB kvaliteedi osas, arutatakse foorumites kuidas oli ikka hea auto. Kuigi võrreldes E65 tehtud sammuga on antud auto sama shokeeriv ning uuenduslik nagu uus toyota avensis, mis on ka äärmiselt töökindel.

Postitatud: 04.07.2008 20:46 33
Postitas Ilves
iiv6l kirjutas: /.../ Kunagi 20 aasta pärast, siis kui bmw teeb sama faasi läbi mis MB kvaliteedi osas, arutatakse foorumites kuidas oli ikka hea auto. Kuigi võrreldes E65 tehtud sammuga on antud auto sama shokeeriv ning uuenduslik nagu uus toyota avensis, mis on ka äärmiselt töökindel.
Pean tunnistama, et ma ei saanud midagi aru :P

Postitatud: 04.07.2008 23:19 10
Postitas iiv6l
Ilves kirjutas:
iiv6l kirjutas: /.../ Kunagi 20 aasta pärast, siis kui bmw teeb sama faasi läbi mis MB kvaliteedi osas, arutatakse foorumites kuidas oli ikka hea auto. Kuigi võrreldes E65 tehtud sammuga on antud auto sama shokeeriv ning uuenduslik nagu uus toyota avensis, mis on ka äärmiselt töökindel.
Pean tunnistama, et ma ei saanud midagi aru :P
Koostekvaliteedi langus mis algas MB:l 90date keskel. Praegu kiidetakse w124 keremudelit ja w140, et viimased korralikud MB:d. Point on see, et kui F01 on uskumatult vastupidav ja peale seda tulevad BMW:d käivad alla, siis kiidetakse mõttevaeset ning "igavat" autot taevani. See mulle ei meeldiks, meeldivad rohkem radikaalsed uuendused ja väljavaated. Ärge saage valesti aru, et see auto ei meeldiks mulle, lihtsalt kuidagi... Tavaline, puudub skandaal ning vihavalangud mis kaasnesid E65 puhul, mis oli selline Hate it or love it auto. See jällegi... Hall mass võrreldes olemasoleva mudelireaga. Näe uus bmw! Ennem oli ikka tundega, et "Müra küll, vaata kui rõve bemm." "Kas uut seitsmekat oled näinud? Mina küll ei ostaks." Selle auto puhul sellist probleemi vaevalt kohtab. Kui mõni asi teha ennenägematult rõvedaks, siis võib see muutuda osade silmis iluks. Minu suhe siis inetu pardipojaga (E65) lühidalt.

Postitatud: 05.07.2008 01:08 26
Postitas siim .j
see siis juba F... nagu ma aru saan :roll: mis 6.0 mootorit ei olegi antud mudelil? :shock:

Postitatud: 05.07.2008 11:57 55
Postitas Relk
Mina tagumist otsa väga LS'iga ei võrdleks kuna LS oligi ju E65 kastreeritud versioon. Sega uus seitsmene on E65'e oluliselt tagasihoidlikum versioon kuid põhijooned on samad.

Postitatud: 05.07.2008 13:35 50
Postitas darklight
vahepeal neil oli see väga ilus (minu arvates) 4 uksega vist niiöelda 8nda seeria vms prototüüp, oleks uue seitsmese puhul ka midagi sellist hoopis näha lootnud :(

http://www.egmcartech.com/wp-content/up ... ages_8.jpg

Postitatud: 05.07.2008 13:41 31
Postitas Lauri_R
darklight kirjutas:vahepeal neil oli see väga ilus (minu arvates) 4 uksega vist niiöelda 8nda seeria vms prototüüp, oleks uue seitsmese puhul ka midagi sellist hoopis näha lootnud :(

http://www.egmcartech.com/wp-content/up ... ages_8.jpg
jaa, see oleks hoopis midagi muud :roll:

Postitatud: 05.07.2008 15:05 26
Postitas Sebastian
Suurimaks probleemiks võikski lugeda, et hakkab samastuma teistega, kui vanematel mudelitel oli raskusi võrdlemaks neid teiste markidega, siis selle auto puhul on mindud kuldset keskteed, ning samasusi teistega on palju.
Endale kõige kurvem on see, et ka armatuurivalgustus on nüüd VW taoline.

Mitte et auto ei oleks kena, seda ta on tõesti, ning sõidumugavus ka kindlasti on tippklass- kuid kui küsida, miks ma peaksin eelistama seda masinat Audi A8sale või Lexusele.. ei oskakski öelda eeliseid.

Kuigi põhimõtte pärast võtaksin ikkagi selle 7se- margitruudus:)

Postitatud: 05.07.2008 16:30 57
Postitas Henri.
Huvitav on see, et kliimal on ikkagi punased kirjad..

Kas siis kellad ja navi on sinisega ning nupud ja kliima punasega?

Postitatud: 05.07.2008 16:41 35
Postitas iiv6l
darklight kirjutas:vahepeal neil oli see väga ilus (minu arvates) 4 uksega vist niiöelda 8nda seeria vms prototüüp, oleks uue seitsmese puhul ka midagi sellist hoopis näha lootnud :(

http://www.egmcartech.com/wp-content/up ... ages_8.jpg
CS ja GINA oleks über! Oleks aga jällegi on sama hea kui poleks ning oleks tädil rattad oleks omnibuss. Minu kui tavasureliku arvamust, et need oleks pidanud tootmisse minema mõttevaese F01 asemel, võtab vaevalt BMW AG kuulda.

Postitatud: 05.07.2008 16:46 30
Postitas ziilike-uduz
"Neerude" suurusega on küll rämedalt ülepingutatud :shock:

Postitatud: 06.07.2008 01:50 22
Postitas Reimers
Eelmine 7mene on kenam

Postitatud: 06.07.2008 11:49 53
Postitas jyri373
Selline disain on selgelt suunatud soliidsemale sihtgrupile kelleks on 40-50 aastased firmajuhid. Vaadake neid pehmeid vorme, ei mingit sportlikkust! Rahulik klassikaline vormikeel, rõhutatud autoriteetne esiots, eriti igav esispoiler, priske kaupmehenaise ahter, luksuslik sisu nagu 20 millisel kaatril.

Sihuke äiapapa auto :)

Postitatud: 06.07.2008 12:04 48
Postitas Lauri_R
jyri373 kirjutas:Selline disain on selgelt suunatud soliidsemale sihtgrupile kelleks on 40-50 aastased firmajuhid. Vaadake neid pehmeid vorme, ei mingit sportlikkust! Rahulik klassikaline vormikeel, rõhutatud autoriteetne esiots, üligav esispoiler, priske kaupmehenaise ahter, luksuslik sisu nagu 20 millisel kaatril.

Sihuke äiapapa auto :)
Just nimelt, noortele ja sportlikke sõiduelamusi otsivatele inimestele on teised mudelid :cool: