1. leht 1-st

R6 ainult BMW -l?

Postitatud: 03.02.2006 17:24 30
Postitas janz
Mersu loobus hiljuti R6 mootorite tootmisest V6 kasuks ning Lexus ka (vähemlt GS ja IS osas).
Kas nüüd on tõesti BMW viimane kes selliseid uutele autodele paneb?

Postitatud: 03.02.2006 17:32 57
Postitas janz
Ise küsin - ise vastan.

Volvol on olemas ka 3 liitrine reas kuuene S80 valikus, ainult et ta paneb seda valesti :) (risti autoga).

Postitatud: 03.02.2006 20:59 02
Postitas sm. pelle
Ameeriklastel peaks kah olema, mingid cumminsi diislid dodgedel ja chevy blazeril on kah 4.0 R6.
Aussidel kah on Ford Falcon XR6T millel siis kah R6.
Andmeid kah:
Barra 240T 4,0 l. DOCH R6 VVT Turbo :!:
245 KW/450 Nm
AUD 45 k. ehk EEK 405 k. :shock:
+ chip&exhaust = 300 KW

IMHO seal känguru maal tehakse igavesti vingeid masinaid, tõelisi muskelautosi, peale Fordi on seal Holden, mille Monaro(coupe) ja Commodore(sedaan)pealt võib leida chevi 5.7 V8.

Postitatud: 03.02.2006 22:00 11
Postitas aivo28
vanemate meeste jutu järgi pidi R6 olema ühtlasema tööga ja parema tasakaalustusvõimalusega kui V6.ega bemmi-insenerid lollid pole :P

Postitatud: 03.02.2006 22:10 32
Postitas Tom
R6 on kõige vähemate silindritega mootor, mis on loomulikult tasakaalus, st. ise elimineerib kõik vibratsioonid.
"Miinuseks" on see, et on liiga pikk võrreldes V6 mootoriga.

TVR kasutab ka päris korralike R6 mootoreid, nagu traditsioonilisele Briti sportautole kohane.

Postitatud: 04.02.2006 00:59 01
Postitas toivoku
opel ei tee enam miskit?

Postitatud: 05.02.2006 14:09 33
Postitas raimo_r

Postitatud: 05.02.2006 14:23 14
Postitas sass85
toivoku kirjutas:opel ei tee enam miskit?
zoopel loobus ka tagaveost.

Postitatud: 06.02.2006 17:29 12
Postitas Siim_K
Gaz 51 ja 2 ja veel variante on ka R6,
opelil oli senaator ja omega 3000, siis toyota supra vist :?: ...rohkem ei meenu

Postitatud: 06.02.2006 17:58 12
Postitas Imre993
Oli ka Nissan Skyline`il. Volvol on tuliuus 3.2 R6, kuigi teistpidi, nagu eelpool märgitud

Postitatud: 06.02.2006 18:36 59
Postitas inc13
Tom kirjutas:
TVR kasutab ka päris korralike R6 mootoreid, nagu traditsioonilisele Briti sportautole kohane.
TVR võttis r6 kasutusse peale venelaste kätte minekut või väga lühidalt enne seda .. mingit traditsiooni sellega seotud pole ,enne kasutati v6(ford) ja v8 mootoreid põhiliselt

Postitatud: 06.02.2006 20:22 46
Postitas Madis399
krt, kas mitte lexusel ka ole r6 mootorid, peaks nagu olema vist!

Postitatud: 06.02.2006 22:11 24
Postitas raul
Mingis autoajakirjas oli kunagi väide, et R6 kasutavad autotootjad on läinud üle V6 (näiteks mersu), sest V6 pidi olema odavama toota. Äkki keegi targem kommenteerib seda väidet?

Postitatud: 06.02.2006 22:15 13
Postitas Tom
inc13 kirjutas:
Tom kirjutas:
TVR kasutab ka päris korralike R6 mootoreid, nagu traditsioonilisele Briti sportautole kohane.
TVR võttis r6 kasutusse peale venelaste kätte minekut või väga lühidalt enne seda .. mingit traditsiooni sellega seotud pole ,enne kasutati v6(ford) ja v8 mootoreid põhiliselt
Ma räägin tradistioonilisest Briti sportautost, mitte ainult TVRist, jah nad kasutasid ennem Roveri V8't ja vist midagi veel aga R6 on nende endi esimene isetehtud mootor ja see oli ikka päris mitu aastat enne venelaste kätte minekut kasutusel.
Aga kui sa lähed ajas tagasi siis sa näed, et traditsiooniliselt kasutasid Jaguar, AM jne. R6 mootoreid aga mis iganes.

Postitatud: 06.02.2006 22:17 37
Postitas Tom
raul kirjutas:Mingis autoajakirjas oli kunagi väide, et R6 kasutavad autotootjad on läinud üle V6 (näiteks mersu), sest V6 pidi olema odavama toota. Äkki keegi targem kommenteerib seda väidet?
Ma pakun ikka, et pigem kuna see on kompaktsem ja siis saab mootori arvel salongi ruumi juurde jne..

Postitatud: 07.02.2006 00:04 39
Postitas priitv8
Tom kirjutas:Ma pakun ikka, et pigem kuna see on kompaktsem ja siis saab mootori arvel salongi ruumi juurde jne..
Lisaks see, et enamus sõidukeid on täna ju esiveolised, ja V6 on lihtsam kapoti all risti keerata.