Veyroniga nalja pole
Mida see audi seal ringrajal teeb, kulgeb poodi piima ja leiva järgi
Postitatud: 07.10.2007 19:34 32
Postitas Reimers
bmw ainukt lohiseb ju kurvides quattro vähe teine teema
peaks olema M3 IX
Postitatud: 08.10.2007 01:06 20
Postitas kapa
m3 ix oleks igav
Postitatud: 08.10.2007 07:09 33
Postitas qpi
See nö "lohistamine" on taotuslik ju. FUN
Reimers66 kirjutas:bmw ainukt lohiseb ju kurvides quattro vähe teine teema
peaks olema M3 IX
Postitatud: 08.10.2007 15:06 12
Postitas mkendra
Kellelgi autobild ka käib?
Postitatud: 08.10.2007 15:20 26
Postitas ryan
Never-ever X-i M3 seadmes.
Seda oli eelmises videos näha, kuidas 4vedu killib fanni.
Postitatud: 08.10.2007 16:08 04
Postitas Raivo
ryan kirjutas:Never-ever X-i M3 seadmes.
Seda oli eelmises videos näha, kuidas 4vedu killib fanni.
Ma ütleks, et miks ka mitte. Platvorm on neil ju enamvähem olemas E90 näol. Ja kui ikka Audilt tahad paadunud neliveofänne üle lüüa, siis peab turunõudlusele ju reageerima.
Ehk võibolla kes soovib võimsat autot, millega ka talvel kohapealt liikuma saaks, siis....
Postitatud: 08.10.2007 22:04 40
Postitas ryan
Raivo kirjutas:
Ehk võibolla kes soovib võimsat autot, millega ka talvel kohapealt liikuma saaks, siis....
Õige M3 fänn lükkab meie talvistes tingimustes tsuksu suvitama garaazi
Postitatud: 14.10.2007 01:14 13
Postitas priitv8
Huvitava fakti leidsin: uus V8 (S65) on "vanast" R6 mootorist (S54) 15kg kergem!
E46 CSL ringiaeg on vaid puudu, siis oleks täiuslik
power-to-weight ratios:
BMW M3 E92: 420 PS/1665 kg = 252.5 bhp/ton
BMW M3 E46: 343 PS/1555 kg = 220.6 bhp/ton
BMW M3 E36: 286 PS/1460 kg = 195.9 bhp/ton
BMW M3 E30: 195 PS/1200 kg = 162.5 bhp/ton
M3 E46 CSL: 360 PS/1385 kg = 259.9 bhp/ton
Oschersleben track times:
1:47,20 - 123,10 km/h – BMW M3 E92
1:52.30 - 117,55 km/h – BMW M3 E46
1:53.30 - 116,44 km/h - BMW M3 E36
1:58.90 - 111,05 km/h - BMW M3 E30
Postitatud: 30.10.2007 11:39 36
Postitas Zipp
3.0 e36 kiirendab 0,2sek kiirem kui e46 0-100km/h ???
sai unitedis korra siis sisse istutud ja natuke näpitud. salong on päris äge kuid mustana pisut ahistav, eriti kui valge salongiga e92ga harjunud.
kapott tuli lahti nagu plekktops
naisele meeldis hirmsalt katus, mulle mootor.
esistangel on jube plärakas konksu kate ja jubedad tuledepesurid. need tuleks esimesena eemaldada kui auto salongist välja sõidab. midagi tuleks ka küljekarpidega ette võtta.
Postitatud: 03.12.2007 16:11 55
Postitas priitv8
patrik kirjutas:sai unitedis korra siis sisse istutud ja natuke näpitud. salong on päris äge kuid mustana pisut ahistav, eriti kui valge salongiga e92ga harjunud.
Ja see hais salongis!
patrik kirjutas:kapott tuli lahti nagu plekktops
See on alumiinium.
patrik kirjutas:naisele meeldis hirmsalt katus, mulle mootor.
Mulle meeldisid mõlemad. Küsimus tekkis ka selle naljaka õhuvõtu kohta. Filtrikopsikusse tuleb õhk minu arusaamise järgi nii eest kui pealt (kapoti avast). Ja naljakas oli see, et esimesed logariotsad on karvaseks tehtud.
patrik kirjutas:esistangel on jube plärakas konksu kate ja jubedad tuledepesurid. need tuleks esimesena eemaldada kui auto salongist välja sõidab. midagi tuleks ka küljekarpidega ette võtta.
Pesurid olid jah naljakad. Aga muidugi tahaks selle autoga proovisõitu teha. Isegi täis-manuaal-kast oli.
Postitatud: 03.12.2007 17:03 42
Postitas M2ki
priitv8 kirjutas:Isegi täis-manuaal-kast oli.
Seda vist muu kastiga ei pakutagi?
Postitatud: 03.12.2007 18:19 13
Postitas TanelE34
kevadest vist alles tuleb SMG
ja siis alles ka tellimisjärjekorda, ehk alles 2009 saaks M3 kätte