5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Erinevad BMW mudelid
oja86
Huviline
Postitusi: 1041
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas oja86 »

Tänage eu komisjoni. Usun et uus m5 tuleb ka pistik hybriid, et täita co nõuded.
BMW g11 740e M Sport
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas Ma®tin »

Loogiline oleks, et kasutusele tuleb sama drivetrain mis XM-il.

Regulatsioonide osas, USA ja Hiina jõuavad ka varsti järgi, pole ainult EU teema enam ammu.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas AARE540 »

oja86 kirjutas: 21.06.2023 12:11 11 Tänage eu komisjoni. Usun et uus m5 tuleb ka pistik hybriid, et täita co nõuded.
Ma arvan, et ma pole ainus, kelle arvates pole sellel "rohepöördel" ja elektri- või hübriidautode propageerimisel MITTE MINGIT pistmist CO, planeedi päästmise või millegi muu sarnasega.
See on lihtsalt äri, mis on teatud väiksele ringkonnale kasulik.
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3122
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas RazzKalbass »

Ma®tin kirjutas: 21.06.2023 22:20 53 Loogiline oleks, et kasutusele tuleb sama drivetrain mis XM-il.

Regulatsioonide osas, USA ja Hiina jõuavad ka varsti järgi, pole ainult EU teema enam ammu.
Millal Hiinat huvitab co2 regulatsioon? Hiinat huvitab tootmine ja võim :D toota rohkem, odavamalt kui EU
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas Ma®tin »

Ärge hakake lame-ekreiidite teooriatega pihta jälle
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas priitv8 »

Ekre v keegi teine, vajalikku toorainebaasi ei suuda keegi veel välja pakkuda.
https://www.logistikauudised.ee/uudised ... ja-pormuks
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
oja86
Huviline
Postitusi: 1041
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas oja86 »

Omades ise bmw pistik hybriidi ütlen omast kogemusest, et diisel on paras veoatodele.
BMW g11 740e M Sport
AndresX
Huviline
Postitusi: 213
Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
Peamine sõiduk: N57d30

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas AndresX »

30 aastat r4 bensukatega ja viimased 5a r6 diisliga … diisel on praktiline. Võrdlus veoautoga on mõttetu. Inimestel ongi vaja peale iseenda ka oma asju vedada. Kodumasinad, ehitusmaterjalid, hobisõidukid, paadid jne.
oja86
Huviline
Postitusi: 1041
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas oja86 »

https://youtube.com/shorts/s-ttE6M4DJs?feature=share3
Las diisel olla veokatel ja traktoritel.
BMW g11 740e M Sport
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6154
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas Reimers »

Benaka siidine käik on ikka ainuõige ja äge. See veel liita mingi hübriid jamaga siis peaks pauku küll ja enam olema :D

Diisel ikka väga igav ja mannetu asi. Pauk ja käik pauk ja käik :mrgreen: See nagu fast and furious kus on 30 käiku autol :mrgreen:
oja86
Huviline
Postitusi: 1041
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas oja86 »

BMW g11 740e M Sport
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas Ultron »

Olles mõne 2.2-2.3 tonni kaaluva elektrikaga sõitnud, siis sõidurõõm kestab esimese kurvi või kaevuluugini. Suht jubedus kuubis, loodetavasti panevad väikse akuopaki M5'le. Btw isegi Merss lubas, et järgmine E63 ja C63 (praegune 2.0 R4+elekter) tulevad jälle V8 mootoritega.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
oja86
Huviline
Postitusi: 1041
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas oja86 »

Ultron võtab kõik kurvid max kiirusega mis saab? Norm kiirusega sõites ei tohiks küll suurt vahet olla.
BMW g11 740e M Sport
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas priitv8 »

oja86 kirjutas: 11.08.2023 08:44 52 Ultron võtab kõik kurvid max kiirusega mis saab? Norm kiirusega sõites ei tohiks küll suurt vahet olla.
Kuidas see võimalik on, et massi ei tunne?
Kuulikindlate mudelite juhid peavad läbima lausa erikoolituse.
Too on (i7 Protection näitel) muidugi veel poolteist tonni raskem, kui lihtsalt i7.
Ja no okei, põgenemine AK47 eest käib ilmselt ka pigem kiire sõidu stiilis.
BMW told InsideEVs that the i7 Protection's unladen weight (EU) is 4,450 kilograms (9,810 pounds), while the maximum weight is 4,900 kg (10,800 pounds). For comparison, the US-spec i7 M70 has a curb weight of 2,808 kg (6,191 pounds). So the armor add-ons amount to an additional 1642 kg or 3,619 pounds, or roughly the same as an entire Toyota RAV4.
Allikad
https://insideevs.com/news/681092/bmw-i ... ng-rounds/
https://www.press.bmwgroup.com/global/a ... anguage=en
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas Ultron »

oja86 kirjutas: 11.08.2023 08:44 52 Ultron võtab kõik kurvid max kiirusega mis saab? Norm kiirusega sõites ei tohiks küll suurt vahet olla.
Tunne on nendega küll nagu paadiga sõidaks. Aeglaselt sõites põrutab suur mass mõnuga rohkem üle ebatasasuste sõites. Kaal on isegi nii vahva, et Rocca keskuse elektriautode parkimiskohtades on asfalt sisse vajunud nagu bussipeatustes. Paneb mõtlema, mis rahade eest teid lappima hakatakse, kui kõik autod on pool tonni või rohkemgi praegustest raskemad aga kütuseaktsiisi laekub riigikassase praegusest palju vähem.
Õnneks akude kaaluprobleemiga tegeletakse ja Toyota üritab turule saada akuga kus katood/anood pole enam vedeliku sees. See peaks laadimiskiirust oluliselt suurendama ja mõnisada kilo kaalu ka akudelt maha võtma.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
oja86
Huviline
Postitusi: 1041
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas oja86 »

Ultron kirjutas: 14.08.2023 01:10 53

Kaal on isegi nii vahva, et Rocca keskuse elektriautode parkimiskohtades on asfalt sisse vajunud nagu bussipeatustes.
See teema teeehituse viga mitte auto massi.
BMW g11 740e M Sport
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas Ultron »

oja86 kirjutas: 14.08.2023 13:16 42
Ultron kirjutas: 14.08.2023 01:10 53 Kaal on isegi nii vahva, et Rocca keskuse elektriautode parkimiskohtades on asfalt sisse vajunud nagu bussipeatustes.
See teema teeehituse viga mitte auto massi.
Leedsi ülikooli uuringu tulemused sellised: https://www.err.ee/1609029005/uuring-el ... e-kulumist
"Suuremad elektrisõidukid, mis kaaluvad üle kahe tonni tekitavad enim kahju, kulutades teid ligi 2,3 korda rohkem kui keskmine sisepõlemismootoriga auto."
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
oja86
Huviline
Postitusi: 1041
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas oja86 »

Selles ma üldse ei kahtlegi, et kulutavad rohkem. Küsimus on pigem eesti tee ehitus kvaliteedis. Korralikult tehes ei tohiks midagi vajuda. Pole Soomes veel kuskil näinud, et bussijaamas v el laadimis parklas asfalt vajunud oleks.
BMW g11 740e M Sport
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas Ultron »

Täiesti nõus, et hästi tehes on asi korralik aga teede infra rahastamine käib meil praegu kütuse aktsiisist. Pmst sisepõlemismootoritega juhid maksavad kogu show praegu siin kinni. Kõik saavad aru, et selline rahastusmudel ei jää kestma. Ainult aja küsimus millal elektriautod maksud selga saavad.
Teemasse kah, BMW'l on veel natuke võimalik õppida hübriidse C63 vigadest. Viimane on tõsine autoajakirjanike peksukott.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Kasutaja avatar
Darmo
Huviline
Postitusi: 381
Liitunud: 14.08.2006 11:05 06
Peamine sõiduk: BMW E39 530d '02

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas Darmo »

Soomes on ikka pinnases palju graniiti. Meil puha soo praktiliselt. Aga eks teedeehituses vähe ka sees. Kuigi on ka soomes neid kuumaastikke kohanud.
E36 318 iS '93 -> ... -> E39 530d '02
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
iiv6l
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 24.08.2007 16:38 01
Kontakt:

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas iiv6l »

Ukse polstrite alumised ääred plastikust, uuel kolmesel sama asi. Roolitunnetus pidi veel halvem olema kui mul G30 ja see on juba täiesti kohutav. Bremium quality engineering, päris kurb. Ei teagi millega siin tulevikus sõitma hakata.
E28>E28>E30>E28>E46c>E39>E60>E38>F31>F22>E89>E46/5>G30+F83
Kasutaja avatar
Kispup
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 05.06.2021 18:47 09
Peamine sõiduk: G30 LCI 520 xd

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas Kispup »

iiv6l kirjutas: 29.11.2023 12:29 26 Ukse polstrite alumised ääred plastikust, uuel kolmesel sama asi. Roolitunnetus pidi veel halvem olema kui mul G30 ja see on juba täiesti kohutav. Bremium quality engineering, päris kurb. Ei teagi millega siin tulevikus sõitma hakata.
a missa niisama pläkutad, pane nimi kirja ja proovi ise too i5 m60 ära ja räägi siis :P . Arvamused ei maksa midagi, ainult empiiriline kogemus. Inchcapes Roccas saab...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas priitv8 »

Kispup kirjutas: 30.11.2023 19:38 18 a missa niisama pläkutad, pane nimi kirja ja proovi ise too i5 m60 ära ja räägi siis :P . Arvamused ei maksa midagi, ainult empiiriline kogemus. Inchcapes Roccas saab...
Vastab tõele. Täitsa kohe 2 tunniks anti auto.
Ainult omavastutus 900€ tuleb enda kanda võtta.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3122
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas RazzKalbass »

Ultron kirjutas: 10.08.2023 19:25 16 Olles mõne 2.2-2.3 tonni kaaluva elektrikaga sõitnud, siis sõidurõõm kestab esimese kurvi või kaevuluugini. Suht jubedus kuubis, loodetavasti panevad väikse akuopaki M5'le. Btw isegi Merss lubas, et järgmine E63 ja C63 (praegune 2.0 R4+elekter) tulevad jälle V8 mootoritega.
Ei tule V8..see oli kuulujutt kahjuks :/
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Kasutaja avatar
Kispup
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 05.06.2021 18:47 09
Peamine sõiduk: G30 LCI 520 xd

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas Kispup »

priitv8 kirjutas: 30.11.2023 21:32 58
Kispup kirjutas: 30.11.2023 19:38 18 a missa niisama pläkutad, pane nimi kirja ja proovi ise too i5 m60 ära ja räägi siis :P . Arvamused ei maksa midagi, ainult empiiriline kogemus. Inchcapes Roccas saab...
Vastab tõele. Täitsa kohe 2 tunniks anti auto.
Ainult omavastutus 900€ tuleb enda kanda võtta.
Omavastutus on iga uue sõidukiga, kui üksi lähed, pole siin miskit uut...

Pajata siis muljeid ka, kuidas masin oli...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas priitv8 »

Kispup kirjutas: 30.11.2023 23:08 34 Pajata siis muljeid ka, kuidas masin oli...
Sodisin ilvese auto teemasse paar rida.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
oja86
Huviline
Postitusi: 1041
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas oja86 »

BMW g11 740e M Sport
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas priitv8 »

Kurb uudis ka - kuna vaid 3% uue BMW ostjatest tellis endale Soft Close aitomaatika, siis seda lisavarustust enam ei saagi. Muidu uhke auto aga uksi peab pauguga kinni lööma.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
oja86
Huviline
Postitusi: 1041
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: 5 seeria G60 esitlus 24.05.2023

Postitus Postitas oja86 »

Mis see nii kurb ikka on :) luksuse ja mugavuse jaoks on nagunii 7 seeria.
BMW g11 740e M Sport
Vasta