UUS M5?

Erinevad BMW mudelid
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

UUS M5?

Postitus Postitas AARE540 »

Viimati muutis AARE540, 08.04.2004 13:19 58, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Silm kohe puhkab :cool:
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

mlle meeldib aga tänavapildis see uus 5ne küll ylikole :S
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Ma olen tähele pannud, et uus viiene muutub ilusaks siis, kui talla tiba tuuningut teha, näiteks must madala vedru ja suure veljega on hoopis teine tera kui tavaline...
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

See M5 ikka väääga kena.
:cool:
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

19-tolli veljega näeb uus viiene tõesti juba väga hea välja. Selle kõrge, ilma liistudeta küljejoone tõttu näeb isegi 17" veljega E60 kuidagi mannetu välja, alates 18" on juba parem ja see 19" on juba super!
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

väga ülbe näeb välja:)
Kasutaja avatar
Are
Huviline
Postitusi: 1601
Liitunud: 10.07.2003 17:16 40
Asukoht: keila
Kontakt:

Postitus Postitas Are »

tagumik on kena ja nagu kombeks kaks kaheraudset sihtimas - M jääb ikka M-iks kenake teine....
kui oleks valida kas oma naine või see auto siis .....
ei hakka parem vastama äkki naine ka pimedusest ärgand ja loeb seda lehte :P
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Rains_525
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 05.03.2004 10:28 44

Postitus Postitas Rains_525 »

Kui uut 5-st väheke tuunida, siis on ta juba päris kobe, aga min. paketiga 5-ne ei ole minu arust eriti ilus. Aga see eest on BMW-l jälle millegi poole püüelda, sest eelmised 5 ja 7-sed BMW tulid nii ilusad välja, et seal pole enam midagi viimistleda.
Kasutaja avatar
RNT
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 04.03.2003 21:07 22
Asukoht: Pealinn
Kontakt:

Postitus Postitas RNT »

Heh, nii kallis auto ja PDC-d isegi pole .... Kus ma siis aru saan kui kaugelt kurikas mööda läks sprindil .... :mad:
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Tundub nagu oleks asi täitsa seeriatootmiseks valmis. Ametlikud kanalid seda vist küll veel ei kinnita ...
530d
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Loodame vaid, et selle autoga ei käi kaasas bmw "viimane hinnapoliitika", kus nishimudelid aetakse nii kalliks kui vähegi saab. Praeguste trendide järgi, kus "tava" 645 maksab 1,5M, võib siis uue M5 hinda 2,0M alla prognoosida. Üks järjekordne mõttetus, mida 99,9% endale kunagi endale lubada ei saa.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Aare kirjutas:... Üks järjekordne mõttetus, mida 99,9% endale kunagi endale lubada ei saa.
arvan, et 99,99999999, seepärast neid autosid nimetatakse dreamcar's. Muide, kes värskendab mälu - mitu ferraarit sai ühe uue M1 eest osta?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Muhv kirjutas:
Aare kirjutas:... Üks järjekordne mõttetus, mida 99,9% endale kunagi endale lubada ei saa.
arvan, et 99,99999999, seepärast neid autosid nimetatakse dreamcar's. Muide, kes värskendab mälu - mitu ferraarit sai ühe uue M1 eest osta?
No kui sa võrdled tootmisarve
M3 E30 vs M3 E46
E24 tootmisarv vs uue kuuese tootmisplaan

need annavad ise vastuse. Fakt oli ja on, et E30 M3 ja E24 olid rohkem rahvaautod kui nende järglased kunagi saavad. Ehk kontseptsioon on puusse.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Sa ei vastanud mu küsimusele ... ;)

Seega M1 versus Ferrari 308 GTS, aasta '79, hinnalipik ....








OK! Mis siin ikka ilutseda. Ühe M1-e eest sai pea täpselt 2 Ferrari 308 GTS-i.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Muhv kirjutas:Sa ei vastanud mu küsimusele ... ;)

Seega M1 versus Ferrari 308 GTS, aasta '79, hinnalipik ....

OK! Mis siin ikka ilutseda. Ühe M1-e eest sai pea täpselt 2 Ferrari 308 GTS-i.
Mõttetu võrdlus. M5 hinna kohapealt ei ole üldse argument :(

Esiteks on M1 väikeseeria, 308 aga suurseeria. M1 võid võrrelda F40 või F50, mitte 308-ga. Veel mõttetum on võrrelda massiauto agregaatidest koosneva M3/5 hinda eksootidega. M5 EI OLE kunagi mingi dreamcar olnud ja EI SAA selleks ka kunagi, tootmisarv on way liiga suur. Äärmisel juhul võime rääkida dreamcarist bmw autode hulgas. Viimaseid M3/5 koostatakse samal konveieril, mis tavaautosid. Millega siis on
põhjendatud tavamudeli nivoost 3 korda kõrgem hind :?: 80ndate lõpus oli käsitööna koostatav M3 vaid üsna natuke kallim kui 325i. Inglismaal oli see vahe 500 naela. :shock:

E30 M3 ja E24 edu ei korda edaspidi ükski uuem M3. Ja nad ei saa (peale piiratud CSL-i) ka kunagi selle saatuse osaliseks. Esiteks - nad on täis topitud mõttetut jura, millel freude am fahren'iga vähimatki ühist pole ja mis ainult kaalu lisab. Teiseks hind. Uut 6st tabab 850 saatus :( Kolmandaks- kui neid "vanu" tehti, ei suutnud ükski autotootja midagi taolist pakkuda. S2 oli alajuhitav tuim loom ja MB tegi alles esimesi samme sellel teel. Praeguseks on võrreldava või isegi paremate kiirsõiduomadustega autod pea iga kontserni mudelivalikus olemas ja tihti märksa soodsama hinnaga. Niiet ma ei näe küll mingit dreamcari teemat siin, kui Audi teeb samad slaalomiajad ja sõidab ka põlvini lumes ning Cadillac annab silmi katsetel nii M3 kui M5-le. Ainuke lootus on praegu see, et uus M5 saab endale mootori, mis seab uued standardid. 400 hj kulla mehed, on praegu igal tõsisemal tootjal olemas ning paljudel 20% madalama hinna eest.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Aare kirjutas:
Mõttetu võrdlus. M5 hinna kohapealt ei ole üldse argument :(

Esiteks on M1 väikeseeria, 308 aga suurseeria. M1 võid võrrelda F40 või F50, mitte 308-ga.
Tõin M1 sisse kui esimese M car'i. Mis puudutab vastavat võrdlust Ferrariga siis on see vägagi pädev kuna 308 GTS oli samal ajal toodetud konkureeriv mudel. Kokku toodeti viimaseid 3219. Suurseerijaks seega seda nimetada just ei julgeks. See pole ka oluline.

Saan aru su murest, et bmw ei viitsi enam odavaid superautosid vorpida. Suundutud on hoopis superlukssedaanide mängumaale. Hirmkõrge hinnaga üritatakse mingit eksklusiivsust säilitada. Siiski on ju kuulda olnud miskitest M2-st jne. Elame-näeme

Aga, mis on su arvates praegu M3-e ja M5-e odavamaks alternatiiviks?
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

Aare kirjutas:Praeguseks on võrreldava või isegi paremate kiirsõiduomadustega autod pea iga kontserni mudelivalikus olemas ja tihti märksa soodsama hinnaga. Niiet ma ei näe küll mingit dreamcari teemat siin, kui Audi teeb samad slaalomiajad ja sõidab ka põlvini lumes ning Cadillac annab silmi katsetel nii M3 kui M5-le. Ainuke lootus on praegu see, et uus M5 saab endale mootori, mis seab uued standardid. 400 hj kulla mehed, on praegu igal tõsisemal tootjal olemas ning paljudel 20% madalama hinna eest.
Aare, võta näiteks "Car" detsember 2002. Seal on see "juust" 400hj M5 vastamisi palju uuemate ja võimsamate konkurentidega. Ja kes võitis ja tänu millele?
Väike kvoot sellest artiklist:
"These cars aren't just about power, torque and top speed. They're about sensations and emotions, and the M5 scores high in both departments."
Sinu jutust tundub pidevalt tõesti, et sinu jaoks loevad ainult hobujõud, njuutonmeetrid ja paberil olevad sekundid. Tekib mulje, et sa pole vist ühtegi uuemat võimsamat BMW kordagi proovinud?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

copy-paste tqhq artiklitest, Cadillac CTS-V

CTS-V välimus on baasmudelist omajagu agressiivsem tänu teistsugusele, uue iluvõre ja täiendavate õhuavadega ninale; sisemus on suuresti sama, sealhulgas nii mõnelgi pool liigse plastmassi pärast kritiseeritud armatuurlaud. Erinevuseks on istmed, rool ja näidikud - muuhulgas on võimalik näha maksimaalset külgkiirendust.

Huvitaval kombel paistab aga just pikikiirendus olema see, kus enamus ajakirjatestijaid on saavutanud loodetust kehvemaid numbreid. Kõige kahvatuma tulemuse sai CTS-V Car & Driver'i võrdlustestis BMW M3 ja juba müügist kadunud M5-ga: veerandmiilil 13.7@107 ja 0-60 mph 5,2 sekundit, probleemiks jällegi mitte jõupuudus, vaid wheelhop ehk tagarataste hüplemine kohaltvõtul. Selline tulemus jättis Caddy tahapoole M5-st ja mõnede vaheaegade lõikes ka M3-st. Skidpadil oli CTS-V parim, kuid pidurdusmaal 70 mph pealt tuli jälle kaotus, M3-le veidi üle meetri ja M5-le 30 cm :)

Sellega Caddy mured veel ei piirdunud, mõnekümnel esimesel toodanguautol oli probleem õlitemperatuuri valesti kalibreeritud anduriga, mille antud valehäire tõttu pidas ajakiri targemaks ringrajal CTS-V'st viimast mitte võtta, sõites vähem ringe ja vahetades käike 1000 pööret enne redline'i (ja 500 pööret enne 6000 pöörde juures asuvat võimsustippu). Selliselt sõites kaotas CTS-V ringiajas M3-le veidi vähem kui sekundiga ning oli M5-st kiirem pooleteise sajandikuga. Caddy polnud ringrajal päris nii rahulik kui Saksa konkurendid, kuid eelistena tõsteti esile parema tunnetusega pidureid ja vähem pealetükkivat stabiilsuskontrolli. Testisõitja hinnangul jäi CTS-V'l varuks vähemalt see M3-st lahutama jäänud sekund, võib-olla rohkemgi, kuid lõpliku selguse jaoks tuleb ilmselt ära oodata mõni järgmine võrdlustest.

Kokkuvõttes leidis ajakiri, et kuna Cadillac pakub umbes M3 hinnaga ($50K) autot, mis on igati võrreldav üle $20K kallima M5-ga ja millel on lisaks avaram ja ajakohasem siseruum ning paremaid näidikuid, on raske hindu arvestades otsustada millegi muu kui CTS-V kasuks. Cadillac ilmselt sellise järeldusega päris rahule ei jäänud, kuna eesmärgiks oli teha parim auto ilma hinnaargumendile toetumata.

Rohkem rõõmu võis neile pakkuda ajakirja Road & Track test, kus kiirendusajad olid mõnevõrra paremad (0-60 5,0 sekundit, veerandmiil 13.4@109) ja ülejäänud numbrid samuti muljetavaldavad. Võrreldes varem testitud supersedaanide nelikuga (RS6, M5, S-Type R ja E55 AMG) ei oleks CTS-V esikolmikusse jõudnud vaid kiirenduses (ja märgatav oleks kaotus olnud üksnes E55-le). Huvitav on tähele panna, et sellest viisikust toetuvad vabalthingavatele mootoritele vaid Cadillac ja BMW.

Skidpadil oleks Caddy 0,01g-ga kaotanud vaid Audi RS6-le ning slaalomikiiruses 0,8 km/h-ga RS6-le ja M5-le. Pidurid olid CTS-V'l aga paremad kõikidest eurosedaanidest ning teenisid ainsana välja üldreitingu "excellent" – suurepärane. CTS-V pidurdusmaad 60 ja 80 mph pealt olid lühemad isegi sama ajakirja testitud ja keraamiliste piduritega varustatud Porsche 911 GT3-st, mis on üle kahe korra kallim ja üle 300 kilo kergem auto.
----

selles mõttes, et konkurendid on juba kandadel. 80ndate lõpus oli veel vahe MB 190E 2.3 16V ja 2.5 16 V vs M3 terve valgusaasta. Sellest on praeguseks vähe järgi jäänud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

Aare kirjutas: selles mõttes, et konkurendid on juba kandadel. 80ndate lõpus oli veel vahe MB 190E 2.3 16V ja 2.5 16 V vs M3 terve valgusaasta. Sellest on praeguseks vähe järgi jäänud.
Jah, 2003.aasta Cadillac on lähedale jõudnud 98.a välja tulnud BMW-le. :?
See on nagu millalgi Honda võrdles oma uut ´03 Accordit 95 välja tulnud E39-ga. Märgatav areng toimub tänapäeval juba paari aastaga.
Aare, mis teha, sulle meeldivatele arhailistele ja võimsatele (samas üsna ebamugavatele ja täpseid juhtimisvõtteid nõudvatele) autodele on nõudlust vähe ja neid toodavad vaid üksikuid nishitootjad.
Ärme unusta, et autotehased ei ole mitte üksikute fännide teenindamiseks mõeldud MTÜ-d vaid kasumit taotlevad äriettevõtted. Ja inimesed tahavad tänapäeval rohkem mugavust.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Nojah, eks ma vist seepärast olen ka loobunud 3a liisingus tambitud steriilsete peresedaanide ostmisest ning kulutan liisingu+kasko raha
mõne minu arvates tegematajätmise endale meelepäraseks kujundamiseks. Mis oleks kokku alla 100k maksma minev, kiire, toores, lihtsalt ise parandatav ja kuhu rooli taha naised ei kipu :?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Aare: mul on sügavalt kahju, et ma oma E34 M5-te sulle sõita ei pakkunud, ilmselt oleks su arvamus natuke muutunud, et E28 ei ole sugugi viimane nö. õige BMW. Enda sõiduoskustest ei pea midagi, auto võimetest annab aimu Sauga OT-l eelmine aasta saadud 3-s koht slikkidega impreza ja slikkidega anderi mazda järel, kusjuures sõitsin kulunud tänavarehvidega ning seoses piduriklotside otsalõppemisega vaid 10 ringi teiste 40-70 ringi vastu...

martti@loodetavasti hiljemalt aasta pärast E39 M5 garaažis.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Martti kirjutas:Aare: mul on sügavalt kahju, et ma oma E34 M5-te sulle sõita ei pakkunud, ilmselt oleks su arvamus natuke muutunud, et E28 ei ole sugugi viimane nö. õige BMW. Enda sõiduoskustest ei pea midagi, auto võimetest annab aimu Sauga OT-l eelmine aasta saadud 3-s koht slikkidega impreza ja slikkidega anderi mazda järel, kusjuures sõitsin kulunud tänavarehvidega ning seoses piduriklotside otsalõppemisega vaid 10 ringi teiste 40-70 ringi vastu...
martti@loodetavasti hiljemalt aasta pärast E39 M5 garaažis.
Olen Sinuga nõus, ainult just..... :)
Samakorras ja -tasemel (sul chipatud jne) E28 M5 oleks vast kiireminigi liikunud, oma 200 kg kaaluvahet ju ka seal.....
M5 on õnnestunud jah eemalt vaadata, aga kui sa võrdled kiirsõidu mõttes
535 E28 vs 34, siis (olen mõlemat põhjalikult proovinud) - ei puhu sama mootori korral 34 enam üldse pilli. Nii et sama mootori korral on siiani vana etem.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Aare kirjutas:...aga kui sa võrdled kiirsõidu mõttes
535 E28 vs 34, siis (olen mõlemat põhjalikult proovinud) - ei puhu sama mootori korral 34 enam üldse pilli. Nii et sama mootori korral on siiani vana etem.
Nõus, kuna endal kogemused puuduvad.
raul
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 12.11.2002 18:21 35

Postitus Postitas raul »

Martti kirjutas:Enda sõiduoskustest ei pea midagi, auto võimetest annab aimu Sauga OT-l eelmine aasta saadud 3-s koht
OT, eeldan et e34m5 peaks rajal käitumise suhtes hästi balansis/tasakaalus olema? Vähemalt e28m5 käitus Tabasalu rajal katsetades küll hästi, sellist tüüpilise tagasillaveolise üliagarust tagaotsa liputamiseks küll tunda polnud.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Eks ta jah rohkem maitse asi, muidugi reklaamis Honda Accordi E39ga võrreldes on asjatundmatus ruudus ning kahjuks enamik uue auto ostmiseks raha omavaid, kus tehnilistes asjades tumedaid ning kogemust mitteomavaid kodanikke seda pullikakat ka usub. Selles mõttes on see caddy siiski ohtlik rivaal juba - pole ju asjal mingit 2.4 pornot peal vaid pesuehtne Corvette mootor 400 hobusega, mis antud riigi aftermarketi taset arvestades on suhteliselt lihtsasti ka kasvatatav 500-600 hj-ni -mida kahjuks ei saa M5 kohta enam öelda.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

Aare kirjutas:Selles mõttes on see caddy siiski ohtlik rivaal juba - pole ju asjal mingit 2.4 pornot peal vaid pesuehtne Corvette mootor 400 hobusega, mis antud riigi aftermarketi taset arvestades on suhteliselt lihtsasti ka kasvatatav 500-600 hj-ni -mida kahjuks ei saa M5 kohta enam öelda.
Ennekõike ma ootaks ära, kuniks pannakse kõrvuti see Caddy ja uus M5. Usun, et nende vahe peaks juba suurem olema M5 kasuks. See oleks ka õiglasem võrdlus.
Mis puutub M5 mootori võimsuse kasvatamisse, siis ma ei mõista miks peaks seda üleüldse kasvatama hakkama? M5-te kasutatakse ikka enamasti suht palju ka igapäevase liikurina, vahetevahel ilmselt ka nädalavahetusel ringrajal rallimiseks. Nendeks otstarveteks on 400hj juba täiesti piisav, sealt edasi tuleb juba rohkem jutt "kelle on suurem". Reaalselt sellest oluliselt rohkem võimsust vaja ei lähe. Või kui läheb, siis ütleksin et tuleb osta endale parem Porsche, Ferrari vms.
Kasutaja avatar
Priit Peljo
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit

Postitus Postitas Priit Peljo »

Peace, Love & BMW enne 90ndaid.
No ei meeldi mulle need uued BMW-d. Tehnilised (jne. andmed) võivad ju oki-toki olla aga
(kama-kaks mul neist tulemustest) välimus ... .
-20 aastat ja rohkem tänasest oli see mis mulle meeldis.
Ärge näkku lööge ja kui mujale lööte, siis ärge kõvasti lööge.
:oops:
raul
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 12.11.2002 18:21 35

Postitus Postitas raul »

Priit Peljo kirjutas:No ei meeldi mulle need uued BMW-d.
Samad lood siin, uued mudelid võivad olla (tehniliselt) väga head, aga seda õiget emotsiooni ei tekita :(
Raul@motorexil kõndis bmw boksist haigutades mõõda.
Vasta