E30 jäärajale

Erinevad BMW mudelid
Vasta
BUUMER123
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 17.07.2007 21:55 34

E30 jäärajale

Postitus Postitas BUUMER123 »

Tere loodan et see teema õiges kohas.. Tekkis väike plaan teha jääraja masinat omale siis e30mnest. On siin keegi kes on sellise asjaga tegelenud ja jagaks näpunäiteid või midagi mis autoga ette võtta tuleks et saaks hea jääraja masina.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1766
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Kui plaanis sõitma hakata tavalise naastrehviga, siis on kõige parem 318 või 318is, kuna need kerged r4 mootorid, võimsamatel r6-tel aga nina liiga raske ja ka jõud käib liiga üle jäärajal(eriti 2,5-l). Aga kui plaanis piiki sõitma hakata, siis üle kõige 2,5 (veel parem muidugi m3 aga seda ei jõua osta ja eestist ei saa ka), parem oleks veel järgiaidatud 2,5 sest kiirel rajal ei jõua originaal 325 enam piikidega külge ette vedada ja jääb natuke jõuetuks.
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

E30 318iS titepiigiga oli 100% rõõm lasta. Justnagu natuke tundevaba rool oli, sellepärast vast oleks parem kui mootor oleks suurem/raskem olnud. A muidu täitsa äge. Ja kui asja ikka tõsisemalt mõtled, siis võiks mingi LSD moodi asi kah autol olla.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2608
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

100% lukku keevitada kõige odavam.
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

kapa kirjutas:100% lukku keevitada kõige odavam.
Piigiga sõites lõhub laiali.
BUUMER123
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 17.07.2007 21:55 34

Postitus Postitas BUUMER123 »

veekaheksa kirjutas:E30 318iS titepiigiga oli 100% rõõm lasta. Justnagu natuke tundevaba rool oli, sellepärast vast oleks parem kui mootor oleks suurem/raskem olnud. A muidu täitsa äge. Ja kui asja ikka tõsisemalt mõtled, siis võiks mingi LSD moodi asi kah autol olla.




Mootor on 1.8 75kw see nagu eriti ei lähe ja plaanis sõita hobikorras mitte võistelda
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

mis sa jäärajal teha tahad. kas kiirelt aega läbida distantsil või lihtsalt hullata nagu 90% teeb. kõigepealt ma teeks salongi tühjaks ja tugevdused sisse. korralikud sillad ja head kummid. mootor on küll natu lahja et mingit spetsiaal kummi alla ajada.
vvallo
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 08.11.2006 10:37 19
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Postitus Postitas vvallo »

rally.ee s keegi müüs just ühte jäärajaks ette valmistatud e30 318is , aga nüüd juba vist läinud.

Täiesti tühjaks tõmmatud salong, üks sport iste koos traksidega pandud, tagumine sturtbar keevitatud, keretööd tehtud jne.
Turvakaar poleks ka paha kui juba keevitamiseks läheb.

Hea tavaline naelkumm peaks selle 1.8aga suht ok olema
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Re: E30 jäärajale

Postitus Postitas Aaro »

BUUMER123 kirjutas:Tere loodan et see teema õiges kohas.. Tekkis väike plaan teha jääraja masinat omale siis e30mnest. On siin keegi kes on sellise asjaga tegelenud ja jagaks näpunäiteid või midagi mis autoga ette võtta tuleks et saaks hea jääraja masina.
Sry kui keegi solvub jne. aga esiteks soovitan sellise masinaga nagu juba on üks või kaks hooaega lihtsalt sõita, et saaks selle sõitmise tunnetuse kätte. Ehk siis ega auto ei sõida vaid tihend rooli ja gaasi vahel. Ja kui siis juba tunned, et tarkus käib autost üle, lisa vidinatega tegelema hakata.
Esimene teema muidugi rehvid!

Usun, et kui oled rallimas juba jääl käinud, siis sellist elementaarset nõu sa siit ei küsiks.
kummar
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 04.06.2006 16:30 28
Peamine sõiduk: BMW 525TDSA
Asukoht: vändra

Postitus Postitas kummar »

Kristjan_K kirjutas:
kapa kirjutas:100% lukku keevitada kõige odavam.
Piigiga sõites lõhub laiali.
oleneb kui hästi keevitus peab. ladaga sain terve suve sõita asfaldi peal ja ei läinud ühtegi diffrit
BUUMER123
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 17.07.2007 21:55 34

Re: E30 jäärajale

Postitus Postitas BUUMER123 »

Aaro kirjutas:
BUUMER123 kirjutas:Tere loodan et see teema õiges kohas.. Tekkis väike plaan teha jääraja masinat omale siis e30mnest. On siin keegi kes on sellise asjaga tegelenud ja jagaks näpunäiteid või midagi mis autoga ette võtta tuleks et saaks hea jääraja masina.
Sry kui keegi solvub jne. aga esiteks soovitan sellise masinaga nagu juba on üks või kaks hooaega lihtsalt sõita, et saaks selle sõitmise tunnetuse kätte. Ehk siis ega auto ei sõida vaid tihend rooli ja gaasi vahel. Ja kui siis juba tunned, et tarkus käib autost üle, lisa vidinatega tegelema hakata.
Esimene teema muidugi rehvid!

Usun, et kui oled rallimas juba jääl käinud, siis sellist elementaarset nõu sa siit ei küsiks.



jääralajal olen sõitnud 1he aasta aga oma bemmiga ma olen väga palju sõitnud ja talvel on seda rullanoka stiilis sõitu ka tehtud nii et auto tunnetus on olemas. Aga tahaks et keegi kes on sellise asjaga tegelenud ütleks just need põhilisemad asjad ära ise arvasin et sisu tühjaks ja kaared sisse et kui ümber mine juhtub ei lähe väga lõmmi.Ja kummidele pole veel mõelnud nendega aega on talv veel kaugel.
Vasta