Huvitavat laiast maailmast

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Jokker
Huviline
Postitusi: 872
Liitunud: 04.06.2010 10:44 23

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas Jokker »

BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
Kasutaja avatar
Slava_323
Huviline
Postitusi: 2097
Liitunud: 15.09.2008 19:43 37
Asukoht: Espoo
Kontakt:

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas Slava_323 »

BMW Active Tourer :cool:
Pilt
F31 320d M Performance
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas darklight »

http://tallinncity.postimees.ee/2682514 ... w-ja-volvo" onclick="window.open(this.href);return false;

pisut jäätund e36 cabrio
Kasutaja avatar
lauri105
Huviline
Postitusi: 555
Liitunud: 19.03.2008 15:33 39
Asukoht: keila

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas lauri105 »

Ma vaatasin neid e36 pilte ja ilmselgelt on keegi raami kokku aretanud, et see tjuuning stange korralikult paigal püsiks :shock:
http://tallinncity.postimees.ee/2682514 ... vo/2790544" onclick="window.open(this.href);return false;
The most powerful letter in the world.......M
Cofy
Huviline
Postitusi: 147
Liitunud: 16.08.2012 22:44 36
Peamine sõiduk: BMW 325

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas Cofy »

toimib

http://tallinncity.postimees.ee/2682514 ... vo/2790532" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Marko
Huviline
Postitusi: 1431
Liitunud: 18.06.2006 22:43 37
Asukoht: Tallinn

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas Marko »

Torud on küll vägevad :lol:
Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
Kasutaja avatar
JanekEnde
Huviline
Postitusi: 4952
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Peamine sõiduk: Scania
Asukoht: Pärnu

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas JanekEnde »

Saab ka nii

Pilt
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas MartenL »

Kuidas X6 põleb algusest lõpuni. Tegu rattakoobastest süütamisega Venemaal Astrahanis.

" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt
Kasutaja avatar
KristjanK
Huviline
Postitusi: 799
Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
Asukoht: Võrumaa, Tartu

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas KristjanK »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
JanekT
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 14.10.2010 20:28 32
Peamine sõiduk: xc90/r33 gtst/e36 kupee 318is
Asukoht: Turba/Tallinn

Postitus Postitas JanekT »

Sisu on päris vinge,kahjuks ei saa seda välimuse kohta öelda.

Sent from my LG-P700 using Tapatalk
Kasutaja avatar
JanekEnde
Huviline
Postitusi: 4952
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Peamine sõiduk: Scania
Asukoht: Pärnu

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas JanekEnde »

Oi blinn..
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11701
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania R500 '18 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas AARE540 »

Ei saa päris pihta, mis välimusel viga on? Mustad tuled? Valge autoga annavad mustad tuled IMO üpris edeva efekti, eriti koostöös tumeda klaasiga. Muidu peaks olema puhastverd B10, kleepsud ka Alpina originaalid (kui need kellegi jaoks kummalised peaks tunduma).
Kasutaja avatar
Aston
Huviline
Postitusi: 664
Liitunud: 27.02.2010 02:22 07
Peamine sõiduk: E60 525d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas Aston »

Esistange on kole ning veljed on nööbid, muidu ikka väga šeff auto! :cool:
Kasutaja avatar
KristjanK
Huviline
Postitusi: 799
Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
Asukoht: Võrumaa, Tartu

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas KristjanK »

Antud auto puhul olla siis tegemist 1 autoga 9'st, mis väljus tehasest valgena. Kui omanik teema teeb, saab ka siinsel rahval väheke näppu pulsil hoida. Ja siis leidsin veel järgmise: Alpina B7, mille omanik on sama tegelane. :shock:
Välimuse poolest võiks öelda, et mulle meeldib isegi rohkem.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas oo7 »

B10 BiTurbo oli kõige kiirem sedaan maailmas, kui see uus oli, peaks sinna 290-300 km/h kanti välja jooksma.


Väga ilus, kiire ja haruldane auto. Kuskilt kunagi lugesin, et hind oli pea 2x sama palju, kui M5 :roll:
Kasutaja avatar
JanekEnde
Huviline
Postitusi: 4952
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Peamine sõiduk: Scania
Asukoht: Pärnu

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas JanekEnde »

Minu arust koledat Alpinat pole olemas.
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11701
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania R500 '18 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas AARE540 »

Astonile selle peale, et esistange kole ja veljed nööbid- esistange on Alpina originaal (erinevus on vaid ju alaservas), ei hakkaks ju ometi M5 või 540 stangega seda rikkuma, vastasel juhul ostaks ju enne tõesti juba kohe M5. Samas pean tunnistama, et viimatinimetatud pillidel on esistanged ilusamad, M5-l ka tagastange. Mis velgedesse puutub, siis praeguse ajaga võrreldes ongi kõik veljed, mis alla 20'' on, väiksed :D
Kasutaja avatar
KristjanK
Huviline
Postitusi: 799
Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
Asukoht: Võrumaa, Tartu

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas KristjanK »

oo7 kirjutas:B10 BiTurbo oli kõige kiirem sedaan maailmas, kui see uus oli, peaks sinna 290-300 km/h kanti välja jooksma.
Täitsa õigus. 535i baasil ehitatud BiTurbo B10 tippkiirus Alpina väitel ongi "over 290" . Üks asi, millest ma küll aru ei saa, on omaniku poolt välja antud power figures... B10 maksimaalsed näitajad on 360 bhp ja 520 väänet. Auto omanikul kirjutatud : "408bhp (450 in engine), 631Nm", mis on rohkem, kui ühelgi E34 B10'l. Saatsin tegelasele ka kirja küsides nende arvude kohta. Eks näha, mis ta vastab.
JanekEnde kirjutas:Minu arust koledat Alpinat pole olemas.
+1 :cool:
Kasutaja avatar
siim .j
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas siim .j »

Kunagi ammu motors24TV-s üks rariteet E34 B10, mida erinevalt BiTurbo variandist ikka mitmed korrad vähem toodeti, sedaane vaid 45 tükki. Kes näha soovib: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Minu+ ... a+B10.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Sellest valgest E34 B10 BiTurbost teema kusagil?
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Kasutaja avatar
Martin1
Huviline
Postitusi: 1726
Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
Peamine sõiduk: F31
Asukoht: Tallinn/Laulasmaa

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas Martin1 »

N4pst3r kirjutas:535i baasil ehitatud BiTurbo B10 ... Auto omanikul kirjutatud : "408bhp (450 in engine), 631Nm", mis on rohkem, kui ühelgi E34 B10'l.
Mis seal imeliku on? turbomootor ju, keerati rõhku peale ja nipet näpet veel, pole probleemi see 50hp juurde saada. See kõigest 13% jõulisa on nohu sellele mootorile.
Kasutaja avatar
KristjanK
Huviline
Postitusi: 799
Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
Asukoht: Võrumaa, Tartu

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas KristjanK »

Teemat ei tea, et kusagil oleks aga lugu on nüüd selline, et sain omanikult lühikese vastuse miks ja kuidas tal see jõulisa tulnud on. Ümmarguselt on jutt selline, et Alpina ehitab kogu mootori ümber, sealhulgas plokikaan saab uued klapid ja nukkvõlli, sisselaset porditakse, uued kolvid ja oil squirters under the pistons..
Probleem mootoriga seisneb aga selles, et tulenevalt CO emissiooni regulatsioonidest mõnedes maades on pihustid jäetud pisut liiga väikesed. Annavad välja kütust ligi 360 bhp'le ja seega mootor on väga lähedal kütusepuudusele. Lühidalt siis ei saa piisavalt kütust peale ja see põhjustab plokikaane ja väljalaske kolle äärmiselt kõrget kuumenemist, mistõttu tulevad nendesse praod sisse. Pidavat olema väga tavaline mure ja hästi kallis, et parandada.
Seeeest üks firma Stockholmis (TurboCenter) tegeleb modifitseerimisega ja on üle maailma nii mõndagi B10 BiTurbot teinud. Lühidalt on siis leidnud lahenduse, kuidas viga likvideerida ja lisada ka mõned hobused.
Alustuseks uurivad plokikaant, et seal poleks mõrasid ja vajadusel renoveerivad selle. Installivad uued ja suuremad pihustid ning kasutavad spetsiaalsest metallist plokikaanetihendit. Seejärel saab valida 2 nö chipi vahel, et siis väheke lisahobuseid mootorisse saada (stage 1 ~ 415bhp/600Nm; stage 2 ~ 435bhp/630Nm). Ja kuna mootorid on käsitsi kokkupandud, siis jõunumbrid varieeruvad. Kohapeal tehakse ka dyno ja sealt tema auto need 408 bhp'd saigi. Pidavat olema piisav shokeerimaks kõrvalistujaid. :D
Kasutaja avatar
Aston
Huviline
Postitusi: 664
Liitunud: 27.02.2010 02:22 07
Peamine sõiduk: E60 525d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas Aston »

AARE530 kirjutas:Astonile selle peale, et esistange kole ja veljed nööbid- esistange on Alpina originaal (erinevus on vaid ju alaservas), ei hakkaks ju ometi M5 või 540 stangega seda rikkuma, vastasel juhul ostaks ju enne tõesti juba kohe M5.
Kahjuks kõik mis tuleb originaalis, ei olegi ilus. Ei väitnudki sellega seda, et peaks tavalise stange ja 4.0 lisad või M5 stange ette panema, vaid lihtsalt vajusin mõttesse, et kuidas Alpina disainerid ise selle stangega nii pange panid, kui kõik ülejäänud Alpina Bodykit'id on meeletult ilusad. See kõnealuse Alpina stange lihtsalt ei sobi ülejäänud autoga kokku, liiga kandilise ja robustse disainiga on.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11701
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania R500 '18 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas AARE540 »

Tjah, ega sa väga valesti ei arvagi :) Eks see esistange meenutab veidi siinsete "osavnäppude" nikerdamist, mille tulemusena downloaditakse originaalstange allaserva veel üks originaalstange alaserv, kusjuures tulemus polegi paha- vaimustusest pikali ei kuku ja sealjuures silma ka väga ei riiva :D Samas, kui kleepida selle topelt "alahuulega" stangele Alpina kleepsud peale, tuleks see tulemus visuaalselt vist suht sama välja :roll:
Kasutaja avatar
Aston
Huviline
Postitusi: 664
Liitunud: 27.02.2010 02:22 07
Peamine sõiduk: E60 525d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas Aston »

AARE530 kirjutas:Tjah, ega sa väga valesti ei arvagi :) Eks see esistange meenutab veidi siinsete "osavnäppude" nikerdamist, mille tulemusena downloaditakse originaalstange allaserva veel üks originaalstange alaserv, kusjuures tulemus polegi paha- vaimustusest pikali ei kuku ja sealjuures silma ka väga ei riiva :D Samas, kui kleepida selle topelt "alahuulega" stangele Alpina kleepsud peale, tuleks see tulemus visuaalselt vist suht sama välja :roll:
Julgen arvata, et ka see isetehtud stange jääks parem, kui kahe huule vaheline osa siledaks pahteldada, sest siis kaoks see originaal Alpina porno ära, mis mind meeletult häirib:
Pilt
Vaata hoolikalt liistu alust osa, kust Alpina lisa algab, eriti rattakoopa juurest.
Ka minu E38-l on Alpina stangelisa ning ka sellel on see rõve üleminek. Alpina oleks võinud lasta ikka stanged ühes tükis toota, mitte oma valemõõdulist stangelisa robustselt peale "kleepida" BMW originaal stangele.

Edit://
Minu auto ninast ka pilt, pildil vasakul pool on eriti hästi üleminekut näha. Tegemist on Replica stangelisaga mis on Alpina ettenähtud originaalmõõtudes, mis tähendab, et sama lugu käib ka originaal lisa kohta.
Pilt
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2323
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas -myyr- »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pidin seda ideaalset E39't lihtsalt teistega jagama
Kasutaja avatar
JanekEnde
Huviline
Postitusi: 4952
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Peamine sõiduk: Scania
Asukoht: Pärnu

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas JanekEnde »

Mind on alati huvitanud selline fitment taga, vastu ei käi kui lappi anda? :D Rehvi ei tõmba puruks vms? :mrgreen:
Või on tõesti nii jäik et ei käi vastu tiivaäärt?
Muidu päris kena :cool:
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
Donald
Huviline
Postitusi: 1337
Liitunud: 13.10.2010 15:36 24

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas Donald »

Aga see on ju patjadel.
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas testivoitja »

Ei olle kunagi sellises lahenduses mingit ilu leidnud, pigem on asi kole :)
Kasutaja avatar
JanekEnde
Huviline
Postitusi: 4952
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Peamine sõiduk: Scania
Asukoht: Pärnu

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas JanekEnde »

Donald kirjutas:Aga see on ju patjadel.
Õigus jah, olin juba ära unustanud sellise süsteemi.. :mrgreen:
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2323
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: Huvitavat laiast maailmast

Postitus Postitas -myyr- »

JanekEnde kirjutas:
Donald kirjutas:Aga see on ju patjadel.
Õigus jah, olin juba ära unustanud sellise süsteemi.. :mrgreen:

Ka coilidega saavutad selle fitmendi, aga siis tõesti tekib mure kas hakkab vastu käima or not :D
Vasta