E30 600 hj vs E46 M3 video

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

E30 600 hj vs E46 M3 video

Postitus Postitas Harri_K »

alguses kirjutab et jõud pole midagi võrreldes kontrolliga
no krt vaadake mis äbarik seal e30-es sees istub, isegi sitas tehnilises olukorras tavalise 325-ga saab sellise megakiirusega kurve läbida et endal jääb ka suu lahti
seal kus sai 325-ga 4-si autos olles ca 150km/h kurve läbida hakkas mu 525 juba üksi 120ga libisema kurvides, pange juht e30 rooli ja asi hakkab paremuse poole minema :)
või on siis e30 mootori aretis nii raskeks tehtud et juhitavus kannatada saanud?

Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Lihtsalt see max hj näitaja ei tähenda midagi. Suur kaalikas kapoti all ei tee sellest autost veel ringrajaautot. Ma olen täiesti kindel et suudan oma enam kui kaks korda lahjema e30-ga sellest stock e46 m3'st kiiremini sõita.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

Silwer kirjutas:Lihtsalt see max hj näitaja ei tähenda midagi. Suur kaalikas kapoti all ei tee sellest autost veel ringrajaautot. Ma olen täiesti kindel et suudan oma enam kui kaks korda lahjema e30-ga sellest stock e46 m3'st kiiremini sõita.
sellele vastu ei vaidle, e30 juhitavus on lihtsalt MEGA :cool: ju siis on seal suur mootor mis teeb juhitavusele liiga ja see e46 tal sabas tolknebki pidevalt.
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4148
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

Silwer kirjutas:Ma olen täiesti kindel et suudan oma enam kui kaks korda lahjema e30-ga sellest stock e46 m3'st kiiremini sõita.
oleneb juhist aga ära väga mägedesse ka mine... :|
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
Mikk_M
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 22.07.2006 16:11 59
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Mikk_M »

Marko Märtinist (e46 m3) on Silwer minu teada sõitnud Saugal kiiremad ringiajad.
316 2.5L
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Mikk_M kirjutas:Marko Märtinist (e46 m3) on Silwer minu teada sõitnud Saugal kiiremad ringiajad.
Täiesti õigus... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Njah, ega siin muud polegi ju, milles asi on, et E30 on ju nii kerge auto, et suht raske on 600HP korralikult maha kanda- auto oli vist tühjaks ka veel loobitud, see teeb tagaotsa veel kergemaks. Kurvidest väljumisel oli ju näha, kuidas tagaots tantsib parema jalaga jaurates :roll:
Eastsider
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 26.10.2005 14:53 02

Postitus Postitas Eastsider »

Isegi kui e30 on aeglasem rajal, siis igal juhul efektsem - hull wheelspin kurvidest väljumisel, brutaalne minek sirgetel ja kenam välimus.

Siin olenebki kõik sellest, et kas asi on tehtud omanikule rajal lõbutsemiseks või esikohtade pärast võitlemiseks.
Viimati muutis Eastsider, 13.12.2007 19:25 12, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Mikk_M
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 22.07.2006 16:11 59
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Mikk_M »

Eastsider kirjutas:kenam välimus.
100% pure truth
316 2.5L
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Eastsider kirjutas:Siin olenebki kõik sellest, et kas asi on tehtud omanikule rajal lõbutsemiseks või esikohtade pärast võitlemiseks.
Võin kihla vedada, et vähemalt SEE E30 on küll tehtud puhtalt fun'i pärast :cool:
Eastsider
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 26.10.2005 14:53 02

Postitus Postitas Eastsider »

AARE530 kirjutas:
Eastsider kirjutas:Siin olenebki kõik sellest, et kas asi on tehtud omanikule rajal lõbutsemiseks või esikohtade pärast võitlemiseks.
Võin kihla vedada, et vähemalt SEE E30 on küll tehtud puhtalt fun'i pärast :cool:
Arvan sama, samuti ei tea tegelikult mitte midagi rehvidest, kellel slikid, kellel tavalised jne. Ja muidugi sõiduoskus.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Nagu ma ütlesin ei saa selle autoga juba selle pärast sõita et on liiga suur turbo paigaldatud. 600hj e30 sobib otsesõitmiseks aga mitte kurvilisele ja väheste sirgetega ringrajale kus kurvist väljudes on ülimalt tähtis õigel ajal ja õiges koguses jõudu ratastele saada - suure turboga on see "hj pauk" selline suhteliselt ettearvamatu. Seega saad seda võimsust alles siis kasutada kui oled juba ennast jälle sirge peale suutnud manööverdada.

Sirgele jõudes vajutad gaasi põhja, ootad sekungi, siis hakkab auto hirmsasti astuma, asi kisub korraks õudseks, pidurdad liiga vara ja liiga palju maha, uimad jälle kuidagi kurvist välja ja jälle otsast peale... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas ImreR »

Silwer teab asjast nii mõndagi ;) see selge, loomulikult on kõige tähtsam ringrajal pidurduse ja kiirendamise ajastamine. See eeldab ka väga häid pidureid ja siis ka mootorit(ülekannet). Kui sellel e30-l oli ainult mootor tehtud ja ülejäänud nii ja naa peal ehitatud, siis polegi paremat tahta. Olenevalt ka raja profiilist, on eelised erinevatele autodele. Seda olen juba korduvalt ka rahvarallis kogenud. Parimatel sõitudel olen edestanud oma STOCK e30 touringuga evosi, imprezasi, type-r jne. See pole mingi võrdlus ;) Aga jah e30 on lihtsalt suurepärane auto, nii välimuselt kui ka suutlikuselt. Ajalukku on kirjutatud igatahes see masin, see ka põhjus miks neid on ehitatud nii seinast seina...
EBK Kossutiim
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Sirgetel saab M3 kenasti kaugenevaid tagatulesid imetleda :P
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Silwer kirjutas:Lihtsalt see max hj näitaja ei tähenda midagi. Suur kaalikas kapoti all ei tee sellest autost veel ringrajaautot. Ma olen täiesti kindel et suudan oma enam kui kaks korda lahjema e30-ga sellest stock e46 m3'st kiiremini sõita.
Seda ehk saugal ja rapla rajal mida võiksid ise kasvõi silmad kinni sõita ning kus võimsus erilist rolli ei mängi. Siiski usun, et nt. slikkidega stock e46 oleks kiirematel radadel hea juhiga(kasvõi videos) kiirem, kui su e30.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Noh see läheb juba ulme valdkonda aga vastavalt varasemale kogemusele e46 m3 sirge peal mul eest ära ei sõida ja seda siis seetõttu et massi/hj suhted on vägagi sarnased.

Vahe võib sisse tulla kiirustel üle 220km/h kuna minu auto tänu diffrile sellest oluliselt rohkem ei lähegi - viimane käik ja piirajas.

Ja muideks ka Sauga ja Rapla rajal mängib võimsus olulist rolli. Aga kasuks tuleb vaid see võimsus mille käitumine on hästi etteennustatav.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Vasta