BMW 5-seeria '2010 F10

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Anti »

Huvitav millal Xdrive ka müüki jõuab... :)
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6153
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Reimers »

Anti kirjutas:Huvitav millal Xdrive ka müüki jõuab... :)
või jätavad jälle vahele nagu E39 puhul
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas darklight »

Reimers kirjutas:
Anti kirjutas:Huvitav millal Xdrive ka müüki jõuab... :)
või jätavad jälle vahele nagu E39 puhul
ei nad jäta, isegi seitsmekale juba topitud see :D
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas vull »

päris "huvitav" konservikarp. loodetavasti mingi prototüüp?
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Zipp »

Ei olnud prototüüp, väidetavalt esimene suurema avariiline F10.
---

MEGA! :shock:

Pilt

Pilt

Pilt
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6153
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Reimers »

Mega ilus jah aga see sumpa vaheline tükk võiks ka must veel olla ;)
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Muhv »

Anti kirjutas:Huvitav millal Xdrive ka müüki jõuab... :)

UMis väideti mulle proovisõidul, et tuleb sügisel koos touringuga.
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Anti »

Muhv kirjutas:
Anti kirjutas:Huvitav millal Xdrive ka müüki jõuab... :)

UMis väideti mulle proovisõidul, et tuleb sügisel koos touringuga.
Loodame, et siis tuleb ikka kõigile mootoritele saadavale.

550i Xdrive oleks päris ahvatlev :cool:
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Ultron »

Anti kirjutas:550i Xdrive oleks päris ahvatlev :cool:
Üherattaveolise V8 biturbo 550i kõrvale väga teretulnud nähtus :D
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Zipp »

Oh koledust (võrrelge näiteks ülaltoodud valgega), imo ainult velg ja sisu ilus:

Pilt

Pilt

Pilt

...milleks neid LED ribasid vaja on? :|
On the 8th day, God created boost.
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Mihkel_O »

ilma tagumiste spoiladeta (akna ja pagasi) kannataks ilmselt veel kriitikat aga praegu näeb küll nagu läti pornotuuning välja. Kroomitud peegleid ja ukselinke ei tahtnud veel?
Kasutaja avatar
symmi
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 28.02.2008 19:43 56
Asukoht: Pärnumaa

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas symmi »

Mulle isiklikult täitsa meeldib, aga see lediriba on tõesti ülearu.
- e36 in progress...
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Zipp »

AutoBild Sportscars - 550i vs S6, E500 & Jag XF 5.0
The 550i was 3,5 seconds quicker from 0 to 200 Km/h than the S6.
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=409477
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Henri. »

F11 on ikka väga-väga ilus.

Pilt
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 904
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas TanelE34 »

320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas MartenL »

Pilt
Pilt

Hõbedasel/hallil autol tunduvad päris head, ülejäänutel kahjuks eriti mitte. Kel hall F10 käes, võib tjuunimise peale mõelda ;)
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Anti »

Anti kirjutas:550i Xdrive oleks päris ahvatlev :cool:
Ja ongi just 550i Xdrive müügis :D
http://www.bmw.ee/file.php?feID=486ab6f ... af77632c9b
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Ma®tin »

F11 520d võttis ka 22. Septembri Autolehes noobelmarkide universaalide testivõidu (Audi A6 Avant 2.0TDi ja MB E 220CDI T) :cool:
Erilist tähelepanu pälvis 184hp 2-liitrine diiselmootor, mis ~1850kg elukat testis 9 sekundiga 100km/h viis, samas kulutas kütust keskmiselt 6,1l/100km.
Kusjuures on F11 MB S212-st 100km/h kiirusel 3db vaiksem, mis on vägagi arvestatav vahe.

Miinuspunktid tulid pakiruumi arvelt, millega E-klass alati konkurente löönud on ja Start/Stop süsteemilt, mis pole piisavalt sujuv. Turboviivitus võiks ka väiksem olla, aga nagu ikka, juhitavus on taaskord klass omaette :cool:
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas oo7 »

Ma kardan et selle palju kiitust saanud ja suurt kolakat vedava diisli eluiga pole kuigi pikk..

mina selle mootoriga seda autot küll ei ostaks

Näiteks mu isa sõbra 520d vajas just 27 000.- mootori remonti ;)
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Ma®tin »

Sul on täiesti õigus, aga see on tänapäev, nii kurb, kui see ka ei oleks. MB ja Audi mootorid on suhteliselt samade näitajatega, see 10hp vähem ei muuda suurt midagi. VW 1,4 topelturboga mootor Superbide ja Passatite peal, naeruväärne ju tegelikult. Aga mis teha. Inimesed ostavad, sest näitajad on ökod ja enne, kui midagi lendama hakkab on (piinates) minekut tavalisele kontoritöötajale piisavalt.
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Ultron »

Mootoritest. Downsizing on suht paratamatu kui CO2 baasil maksustakse EUs autotootjaid ja osades maades ka lõppkasutajaid. Kui tuli otsepritse diislitele saadi peagi aru et seda on väga efektiivne kombineerida turbo ülelaadimisega. Otsepritse jahutab kenasti võimaldades turvaliselt kasutada suuremat surveastet. Kuna diislite pöörete vahemik on võrdlemisi kitsas, siis sobisid sinna tavalised turbod võrdlemisi hästi peale. Hops olidki kõik suured diislid asendunud väikeste turboversioonidega ja ma ei tea et keegi nutaks täna vabalt hingavaid diiselid taga. Siis tuli otsesissepritse bensiinimootoritele. Bensiinimootori laiem kasulik pöörete vahemik aga ei sobinud nii hästi tavalise turboga mis on maksimaalselt efektiivne ainult väga kitsas pöörete vahemikus. Esialgu jäi revolutsioon ära, siis aga jõudsid massidesse muutuva labaga turboülellaadimine. Max väänded saadi kätte juba ca 1300-1700 pöördel ning seda jätkus 4-5k pöördeni minutis. Tõsi BMW on öelnud et muutuvate turbolabade ees tekib väike vasturõhk mis vähendab natuke efektiivsust aga tavakasutaja jaoks on ülioluline, et 1,4T mootor rebib 2L vabalt hingavast 1300...3000 rpm juures paremini edasi. Kusjuures seda 1,4TSI mootorit on vaja ka möödasõidul vähem ruunata, sest jõud on olemas madalatel pööretel. Sama ka linnasõidu kohta, pole vaja pöördeid peetida nagu riisikatel, jõud on juba madalalt olemas. See ei tee 1,4TSI suguseid mootoreid mitte mõttetuks vaid täiesti arvestatavaks alternatiiviks. Minge proovisõidule kui ei usu TSI mootorite võimekusse. Mis nende kestmisse puutub siis seda saab näha meie tänapäevaste vanade turbodiislite pealt. Nendega on rohkem probleeme kui vabalt hingavate bensukatega (nii räägivad töökojas mehed kes BMWsid remondivad) aga ei midagi ülihullu. Turbo vahetus 200k järel vms pole teab mis ülisuur väljaminek võrreldes saadava kasuga. Samuti on meil bensukatel turbomootorid omajagu levinud ja pole nende vanemate isenditega ka midagi väga hullu. Arvesta et 10a pärast on nafta hind kordades kõrgemal hakkab mingist hetkest iga tilk kulu lugema. Tulevad katkise Sierra häälega muutuva surveastmega mootorid (nagu MB juba demos), millest pigistatkse veel rohkem jõudu välja aga kõik on rahul kui vähe kütet need võtavad sest 40-50 kr liitri eest on hull kirves maksta ...
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas oo7 »

Ega see 3 liitrine bensiinimootor (523i, 528i) teabmis janune pole, ma ostaks selle ;)
Kasutaja avatar
Jaan_S
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 17.09.2008 15:15 20

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Jaan_S »

Huvitav lisafunktsioon
e36 316i 1995a; e34 525tdsa 1994; e39 530d 09/2000; e39 530d 2002; e61 525d 2008; e65 730d 2004; e61 530xd 2008
Imre993
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 13.01.2003 18:59 31

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Imre993 »

Uuel Passatil on ka sama süsteem.
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Zipp »

Pilt

Pilt

Pilt
On the 8th day, God created boost.
Wots
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 01.05.2006 19:42 40

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Wots »

[quote="Ultron"]Mootoritest. Downsizing on suht paratamatu kui CO2 baasil maksustakse EUs autotootjaid ja osades maades ka lõppkasutajaid.[quote]

Üldiselt natukene vale ning liiga pealiskaudne jutt.

Mootor on ainult ÜKS komponent auto juures,mis määrab ära kütusekulu ja heitgaaside hulga! Näiteks kui öeldakse,et "uus mootor on eelkäiast 5% säästlikum" siis see ei tähenda automaatselt,et auto võtab sinul 5% vähem kütust ka.

Iga auto REAALSE kütusekulu määrab ära mootori kütuseerikulu g/kw tootmise kohta ehk lihtsustatult kui palju võimsust vajab auto liikumiseks teatud kiirusel ja palju selle võimsuse arendamiseks kulutab mootor kütust.

Minu jutu point on see,et kütuseerikulu ehk ka teisisõnu kasutegur on VÄGA VÄHE muutunud isegi viimase 30 aasta jooksul!

Suurim panus tuleneb aerodünaamikast.

Üldiselt on ju hullumõelda mõelda,et ostan nüüd diiselmootoriga/mikromootoriga luksusauto ning olen keskkonna säästlik ja rohelise mõtteviisiga inimene.
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Ultron »

Wots kirjutas:
Ultron kirjutas:Mootoritest. Downsizing on ...
Natuke mööda paned nüüd, minu jutt oli suunatud ainult mootoritele ning ajendatud eespool mõttest miks Superbil on 1.4T kapoti all. Seega pidigi pealiskaudne olema.

Otto tsükliga mootoritel ongi turbo ainuke märkimisväärne efektiivsuse tõstja sõiduautode mootoritel viimaste aastakümnete sees.
Wots kirjutas:Suurim panus tuleneb aerodünaamikast.
Aerodynaamika annab mingi efekti alles meie maanteekiirustel. Uus F10 viiene saab 100km/h juures tänu paremale aerodynaamikale heal juhul mõne kW õhu lükkamise võitu vs e39, bahni kiirustel on vahe muidugi suurem. Siit graafikult näeb aerodynamika kadu erinevatel kiirustel nagu ta võiks olla minu autol:
Pilt
Tegin mõned arvutused. BMW M5 on Carfolio andmetel õhutakistusteguriga 0,31 ja 550i F10 0,30. See muudab maantee kulu vähem kui 0,1 l 100km kohta. BMW F10 523i on teguriga 0,28 ja see annab tõesti 0,1 l 100km kohta juurde. Järeldan et suurim kütuse säästu panus euro tsükli juures millega keskmist kulu mõõdetakse ei saa tulla aerodynaamikast.
BMW ja ka teised tootjad on tõesti teinud rida muudatusi kütusekulu säästmiseks, ei hakka nendel eraldi pikemalt peatuma. Ühe neist siiski võtsin kasutusse ka oma autos. Salongi nupp võtab genekal koormuse tagant ja saavutan nii dyno järgi +8,3 hj tagarattast. Uued BMW'd võtavad geneka tagant ära automaatselt kiirendades.

Rohkem teemasse kah, Edmundsi 550i ülevaade:
http://www.edmunds.com/bmw/5series/2011/testdrive.html
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Wots
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 01.05.2006 19:42 40

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Wots »

To Ultron.

Õhutakistus pole mitte ainult seotud kütusekuluga vaid: auto kiirenduse,tipp kiiruse ja juhitavusega ka. Seega isegi jättes näiteks "mootori samaks" saavutaks uue kerega auto paremad tulemused!

---------

Kuidas moodi saab generaatori väljalülitamine anda rattast 8.3hp juurde? Peast pakun,et generaatori enda võimsus üle 1,5kw pole ja sinna võib väiksed kaod otsa arvata. Enda huviks küsin. Kuidas dyno arvestab kineetilist energiat,see tähendab kas näiteks hästi suure hooratta olemas olu väljendub väiksema võimsuse näol graafikul ?

-----------

Kas on kuskil üldse olemas testi,mis kinnitaks saadud kütusekulu näitusid ? Pahatihti on kütusekulu numbrid suuremad kui lubatud.
Aleksei_K
Klubiliige
Postitusi: 839
Liitunud: 10.02.2007 14:11 50
Peamine sõiduk: F20'LCI M140i xDrive
Asukoht: Turku

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Aleksei_K »

Ei usu, et aerodünaamika mõjutab väga kütusekulu näiteks linnas. Kui nii mõelda, siis sõltuvalt näiteks rehvidest saame ka erinevad kütusekulud. Põhiliselt ju kõik tuleb mootorist, seal ju põlevad naftaproduktid :roll:
r3o
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 22.07.2006 20:59 17
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas r3o »

Küsin igaks juhuks üle, et kas ka f10 ei suuda lumehanges kahte ratast korraga ringi ajada (käivad kordamööda)?
Vasta