BMW 5-seeria '2010 F10

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Slava_323
Huviline
Postitusi: 2097
Liitunud: 15.09.2008 19:43 37
Asukoht: Espoo
Kontakt:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Slava_323 »

Valevedu ikka valusam kui diisel. Arvestades mida täna välja pigistatakse nendest, siis võiks arvata, et siiski oleks tegu kiire autoga. Huvitaks kütusekulu.
Diisel ka liigub tglt :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=KXndCQeU__k
Siin siis nautke vale auto puhul.
http://www.youtube.com/watch?v=yPJ_tVgE ... re=related
Viimati muutis Slava_323, 22.08.2011 09:56 52, muudetud 1 kord kokku.
F31 320d M Performance
Kasutaja avatar
Edgar
Huviline
Postitusi: 2719
Liitunud: 21.08.2010 11:07 39
Peamine sõiduk: BMW

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Edgar »

Vaadates BMW diiselmootorite arengut, siis tõesti , miksmitte :roll:
Uued diislid suudavad edasi minna päris edukalt.
Huvitab ennast rohkem, mitu kw see mootor annab, palju pöördeid ta välja jookseb ning kütusekulu.
Teine asi, kui kulukaks võib selle mootori remont minna näiteks 15-20a hiljem .
coley
Huviline
Postitusi: 3880
Liitunud: 07.06.2009 15:58 34
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas coley »

loffa kirjutas:Diisel M5?
Selle peale tuleb meelde üks klassikaline tsitaat:
Jeremy Clarkson kirjutas:"You can have a diesel, if you're the sort of person who thinks the Mona Lisa should have a moustache."
aronz12
Huviline
Postitusi: 1065
Liitunud: 06.12.2008 11:15 06
Asukoht: Pärnu

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas aronz12 »

Ostad suure raha eest m5 ja lähed garaaži sinist tankima :D
TEL 57703395
Kasutaja avatar
Rist0
Huviline
Postitusi: 1091
Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn,Keila

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitus Postitas Rist0 »

Zipp kirjutas:
Zipp kirjutas:F10 5-series Accessories Catalog'st mõned huvitavamad väljavõtted:

Sellised tuled valikus + tiib väga seks :o
Pilt

Pilt

...
Tundub nii:
Pilt

Pilt
Pilt
Nägin soomes selle tehase varustusega autot ja no oli ikka ilus küll,pole veel mina nii ilusat näinud kui see oli.Kirss tordil oli muidugi eakas pensionäri paar seal autos sees :D maitset igatahes neil on.Üks kehv pilt ka
Pilt
Üks lihtne ja ilus touring jäi ka silma
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
loffa
Huviline
Postitusi: 2695
Liitunud: 02.03.2008 15:23 50
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas loffa »

need üleni valged tuled meenutavad 90ndate tuunitud Calibra/Escorti :cry:

mitte et mulle see auto ei meeldiks, TUNDUVALT ilusam kui E60, aga lihtsalt, mõne asjaga on ikka väga puusse pandud :?
Põssadipõssadipõssadipõssadi-põsspõss
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Ultron »

Test-drive Hääl suht sarnane X6M'ga mida Tlna tänavatel kuulnud, mõlemad pea sama mootoriga.
Väljast ja seest
Natuke kapotialust ja natuke pöördeid
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Kasutaja avatar
marek555
Huviline
Postitusi: 2896
Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
Asukoht: Tartu

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas marek555 »

priitv8 kirjutas:
Svenp kirjutas:M divisjoni insenerid räägivad M5-st
http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=24119
Hmm. Samas liiguvad linnas juba jutud, et lõpuks on BMW alla vandumas põhimõtetele ja plaanib ehitada diisel-M5-te ja ka X-draiviga M5-te!
http://www.linkedin.com/groups/MSeriesc ... mp_2138385
Aga mis vahet seal on kui saavad esindatud kõik variandid?
Kui jääb alles ka bensiinimootoriga tagaveoline M5, siis mina küll ei näe vingumiseks põhjust :roll:
Variantide rohkus on ikka pigem tervitatav.

Aga mis puutub F10-t üldiselt, siis see masin oleks vist ainuke 5 seeria, mida ma 3 seeriale eelistaks (seda muidugi vist ajani kuni F30 välja tuleb :mrgreen: )
Täna sai UMis ühte 520d vaadatud ja ikka sigakena masin on :)
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Anti »

Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Ultron »

Kaalu on ikka suht palju ja Panameraga pmst samas kaalus loom. Viimane võtab 2L sajale keskmiselt kütust M5'st rohkem seega hea saavutus BMW poolt. Ok Panamera on 4veoline aga see eest natuke kõrgema 10,5:1 surveastmega.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Sandor
Huviline
Postitusi: 384
Liitunud: 20.08.2009 23:29 53
Peamine sõiduk: e39

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Sandor »

Sõites ragistab uus M5 "ajusi" niikõvasti, et vedelikjahutus on vaja :mrgreen:
Pilt
E39 TDS --> E39 528iT --> E36 318i --> E39 525i
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Ultron »

Pigem on teema selles, et turbomootoritel kipub rohkem kuuma kapoti all olema kui vabalt hingavatel.
Edit: see metallist kärakas seal paremal kõrval pidavat olema katalüsaator, nii et kuuma jagub :P
Edit2: viskasin PriitV8 lingi turboklubisse ka, peaks niimõnelegi tegelasele huvitav lugemine olema :)
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Kasutaja avatar
JorgenP
Huviline
Postitusi: 346
Liitunud: 07.06.2011 15:02 57

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas JorgenP »

Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6149
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Reimers »

Bmw pingutab jälle üle :D Ma kujutan ette kui need süsteemid kõik katki hakkavad minema
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Ultron »

“Sport” or “Sport+” mode sharpens not only the engine’s responsiveness but also the acoustic experience inside the car.
Teada tuntud võte. Mida rohkem on kuulda mootori lällamist, seda kiirema sõidu tunne autos tekib :mrgreen:
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Kasutaja avatar
Sandor
Huviline
Postitusi: 384
Liitunud: 20.08.2009 23:29 53
Peamine sõiduk: e39

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Sandor »

Ultron kirjutas:Pigem on teema selles, et turbomootoritel kipub rohkem kuuma kapoti all olema kui vabalt hingavatel.
Edit: see metallist kärakas seal paremal kõrval pidavat olema katalüsaator, nii et kuuma jagub :P
Edit2: viskasin PriitV8 lingi turboklubisse ka, peaks niimõnelegi tegelasele huvitav lugemine olema :)
Nop, see nn. vedelikjahutusega intercooler.
E39 TDS --> E39 528iT --> E36 318i --> E39 525i
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Kustas »

Sandor kirjutas:Nop, see nn. vedelikjahutusega intercooler.
Ei ole ju, kus sa seda veel näed? :shock:

Pilt
Pilt
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
Sandor
Huviline
Postitusi: 384
Liitunud: 20.08.2009 23:29 53
Peamine sõiduk: e39

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Sandor »

Õigus..tegu on siiski katalüsaatoritega :mrgreen:
Minu paha.
Nüüd ma veel rohkem confuused..kus vahejahutid siis on..ei saa üldse aru mispidi see õhk seal kapotiall ringeb.
E39 TDS --> E39 528iT --> E36 318i --> E39 525i
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Kustas »

Pilt

Mustades kopsikutes on õhufiltrid, sealt lähevad torud turbodesse, turbodest tulevad torud ette tagasi ja lähevad jahutitesse (need hallid kastid), kust edasi lähevad ümber nurga sisselaskesse.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
Slava_323
Huviline
Postitusi: 2097
Liitunud: 15.09.2008 19:43 37
Asukoht: Espoo
Kontakt:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Slava_323 »

Tuumareaktorit meenutav mootor :cool: :lol: Üsna võimas ja öko tundub olevat.
F31 320d M Performance
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Ultron »

Sandor kirjutas:Õigus..tegu on siiski katalüsaatoritega :mrgreen:
Minu paha.
Nüüd ma veel rohkem confuused..kus vahejahutid siis on..ei saa üldse aru mispidi see õhk seal kapotiall ringeb.
Siit pildilt on vast kõikse paremini kattide osa näha:
Pilt
Kuidagi paksud on need katid, pakun seal neid metallikihte rohkem, et kuuma kapoti alla vähem eraldada. Umbes nagu M62/S62 väljalaske kolled on mitmekihilised. Teevad siukest vahvat plõksivat häält peale paarutamist nagu vene aegsed elektripliidid jahtudes :mrgreen:
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Kasutaja avatar
Sandor
Huviline
Postitusi: 384
Liitunud: 20.08.2009 23:29 53
Peamine sõiduk: e39

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Sandor »

Ma tahaks näha seda mehaaniku nägu, kui minna UM'i sellega ja küsida küünalde vahetust garantii korras :mrgreen:
E39 TDS --> E39 528iT --> E36 318i --> E39 525i
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas priitv8 »

Uutel BMW turbo-V8-tel on jah õhu vool silindripeades vastupidine: sisse tuleb V-lanseka poolsest küljest ja välja V-vahelt. Sedasi saab turbiinid kompaktselt mootori peale laduda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Sandor
Huviline
Postitusi: 384
Liitunud: 20.08.2009 23:29 53
Peamine sõiduk: e39

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Sandor »

Sellest ma sain aru, et silindripead on "valet pidi"(väljalasked on peal)
Aga kustkohast summutid siis jooksevad? Mootori ja tulemüüri vahelt?
E39 TDS --> E39 528iT --> E36 318i --> E39 525i
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 902
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas TanelE34 »

Sandor kirjutas:Sellest ma sain aru, et silindripead on "valet pidi"(väljalasked on peal)
Aga kustkohast summutid siis jooksevad? Mootori ja tulemüüri vahelt?
Siin lingil kõik ära toodud: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=588858
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
siim .j
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas siim .j »

M5boardi Gustav on parajasti Hispaanias uute F10 M masinate pressipäeval ja videod räägivad enda eest.
http://www.youtube.com/user/m5boarddotcom
http://www.youtube.com/user/m5boarddotc ... YWCGTxlBxU palju jõudu ja Nm madalalt saadaval ja tulemus on siin, äge. :mrgreen:
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 902
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas TanelE34 »

Väga hea 3D animatsioon mootori toimimisest :shock:

320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas Kaido S »

Mina ei ütleks, et tulemus nii äge on - tänu muutuva lukustusastmega tagadiferentsiaalile on selline burnout üks paras loomapiinamine ja eraldi ettevõtmine - isegi juhiabideta laseb tavaliselt rattad vaid paariks pöördeks ringi ja tormab siis minema.
Kasutaja avatar
siim .j
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitus Postitas siim .j »

Kui vaja siis burnib edukalt, kui vaja sõidab 0-200 12 s.

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Vasta