12. leht 17-st

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 22.08.2011 09:40 48
Postitas Slava_323
Valevedu ikka valusam kui diisel. Arvestades mida täna välja pigistatakse nendest, siis võiks arvata, et siiski oleks tegu kiire autoga. Huvitaks kütusekulu.
Diisel ka liigub tglt :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=KXndCQeU__k
Siin siis nautke vale auto puhul.
http://www.youtube.com/watch?v=yPJ_tVgE ... re=related

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 22.08.2011 09:49 57
Postitas Edgar
Vaadates BMW diiselmootorite arengut, siis tõesti , miksmitte :roll:
Uued diislid suudavad edasi minna päris edukalt.
Huvitab ennast rohkem, mitu kw see mootor annab, palju pöördeid ta välja jookseb ning kütusekulu.
Teine asi, kui kulukaks võib selle mootori remont minna näiteks 15-20a hiljem .

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 22.08.2011 10:46 02
Postitas coley
loffa kirjutas:Diisel M5?
Selle peale tuleb meelde üks klassikaline tsitaat:
Jeremy Clarkson kirjutas:"You can have a diesel, if you're the sort of person who thinks the Mona Lisa should have a moustache."

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 22.08.2011 16:52 15
Postitas aronz12
Ostad suure raha eest m5 ja lähed garaaži sinist tankima :D

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 22.08.2011 21:54 53
Postitas Rist0
Zipp kirjutas:
Zipp kirjutas:F10 5-series Accessories Catalog'st mõned huvitavamad väljavõtted:

Sellised tuled valikus + tiib väga seks :o
Pilt

Pilt

...
Tundub nii:
Pilt

Pilt
Pilt
Nägin soomes selle tehase varustusega autot ja no oli ikka ilus küll,pole veel mina nii ilusat näinud kui see oli.Kirss tordil oli muidugi eakas pensionäri paar seal autos sees :D maitset igatahes neil on.Üks kehv pilt ka
Pilt
Üks lihtne ja ilus touring jäi ka silma
Pilt
Pilt

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 23.08.2011 23:33 30
Postitas loffa
need üleni valged tuled meenutavad 90ndate tuunitud Calibra/Escorti :cry:

mitte et mulle see auto ei meeldiks, TUNDUVALT ilusam kui E60, aga lihtsalt, mõne asjaga on ikka väga puusse pandud :?

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 02.09.2011 13:43 31
Postitas Ultron
Test-drive Hääl suht sarnane X6M'ga mida Tlna tänavatel kuulnud, mõlemad pea sama mootoriga.
Väljast ja seest
Natuke kapotialust ja natuke pöördeid

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 03.09.2011 08:07 45
Postitas marek555
priitv8 kirjutas:
Svenp kirjutas:M divisjoni insenerid räägivad M5-st
http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=24119
Hmm. Samas liiguvad linnas juba jutud, et lõpuks on BMW alla vandumas põhimõtetele ja plaanib ehitada diisel-M5-te ja ka X-draiviga M5-te!
http://www.linkedin.com/groups/MSeriesc ... mp_2138385
Aga mis vahet seal on kui saavad esindatud kõik variandid?
Kui jääb alles ka bensiinimootoriga tagaveoline M5, siis mina küll ei näe vingumiseks põhjust :roll:
Variantide rohkus on ikka pigem tervitatav.

Aga mis puutub F10-t üldiselt, siis see masin oleks vist ainuke 5 seeria, mida ma 3 seeriale eelistaks (seda muidugi vist ajani kuni F30 välja tuleb :mrgreen: )
Täna sai UMis ühte 520d vaadatud ja ikka sigakena masin on :)

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 06.09.2011 13:05 55
Postitas Anti

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 06.09.2011 16:03 34
Postitas Ultron
Kaalu on ikka suht palju ja Panameraga pmst samas kaalus loom. Viimane võtab 2L sajale keskmiselt kütust M5'st rohkem seega hea saavutus BMW poolt. Ok Panamera on 4veoline aga see eest natuke kõrgema 10,5:1 surveastmega.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 23.09.2011 20:30 17
Postitas priitv8

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 24.09.2011 01:56 55
Postitas Sandor
Sõites ragistab uus M5 "ajusi" niikõvasti, et vedelikjahutus on vaja :mrgreen:
Pilt

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 24.09.2011 11:36 02
Postitas Ultron
Pigem on teema selles, et turbomootoritel kipub rohkem kuuma kapoti all olema kui vabalt hingavatel.
Edit: see metallist kärakas seal paremal kõrval pidavat olema katalüsaator, nii et kuuma jagub :P
Edit2: viskasin PriitV8 lingi turboklubisse ka, peaks niimõnelegi tegelasele huvitav lugemine olema :)

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 24.09.2011 14:34 01
Postitas JorgenP

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 24.09.2011 15:31 56
Postitas Reimers
Bmw pingutab jälle üle :D Ma kujutan ette kui need süsteemid kõik katki hakkavad minema

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 24.09.2011 19:00 08
Postitas Ultron
“Sport” or “Sport+” mode sharpens not only the engine’s responsiveness but also the acoustic experience inside the car.
Teada tuntud võte. Mida rohkem on kuulda mootori lällamist, seda kiirema sõidu tunne autos tekib :mrgreen:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 25.09.2011 23:47 35
Postitas Sandor
Ultron kirjutas:Pigem on teema selles, et turbomootoritel kipub rohkem kuuma kapoti all olema kui vabalt hingavatel.
Edit: see metallist kärakas seal paremal kõrval pidavat olema katalüsaator, nii et kuuma jagub :P
Edit2: viskasin PriitV8 lingi turboklubisse ka, peaks niimõnelegi tegelasele huvitav lugemine olema :)
Nop, see nn. vedelikjahutusega intercooler.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 26.09.2011 00:11 19
Postitas Kustas
Sandor kirjutas:Nop, see nn. vedelikjahutusega intercooler.
Ei ole ju, kus sa seda veel näed? :shock:

Pilt
Pilt

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 26.09.2011 00:30 27
Postitas Sandor
Õigus..tegu on siiski katalüsaatoritega :mrgreen:
Minu paha.
Nüüd ma veel rohkem confuused..kus vahejahutid siis on..ei saa üldse aru mispidi see õhk seal kapotiall ringeb.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 26.09.2011 02:37 36
Postitas Kustas
Pilt

Mustades kopsikutes on õhufiltrid, sealt lähevad torud turbodesse, turbodest tulevad torud ette tagasi ja lähevad jahutitesse (need hallid kastid), kust edasi lähevad ümber nurga sisselaskesse.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 26.09.2011 10:28 57
Postitas Slava_323
Tuumareaktorit meenutav mootor :cool: :lol: Üsna võimas ja öko tundub olevat.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 26.09.2011 11:52 30
Postitas Ultron
Sandor kirjutas:Õigus..tegu on siiski katalüsaatoritega :mrgreen:
Minu paha.
Nüüd ma veel rohkem confuused..kus vahejahutid siis on..ei saa üldse aru mispidi see õhk seal kapotiall ringeb.
Siit pildilt on vast kõikse paremini kattide osa näha:
Pilt
Kuidagi paksud on need katid, pakun seal neid metallikihte rohkem, et kuuma kapoti alla vähem eraldada. Umbes nagu M62/S62 väljalaske kolled on mitmekihilised. Teevad siukest vahvat plõksivat häält peale paarutamist nagu vene aegsed elektripliidid jahtudes :mrgreen:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 26.09.2011 16:50 20
Postitas Sandor
Ma tahaks näha seda mehaaniku nägu, kui minna UM'i sellega ja küsida küünalde vahetust garantii korras :mrgreen:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 30.09.2011 19:31 10
Postitas priitv8
Uutel BMW turbo-V8-tel on jah õhu vool silindripeades vastupidine: sisse tuleb V-lanseka poolsest küljest ja välja V-vahelt. Sedasi saab turbiinid kompaktselt mootori peale laduda.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 01.10.2011 01:38 36
Postitas Sandor
Sellest ma sain aru, et silindripead on "valet pidi"(väljalasked on peal)
Aga kustkohast summutid siis jooksevad? Mootori ja tulemüüri vahelt?

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 01.10.2011 10:30 08
Postitas TanelE34
Sandor kirjutas:Sellest ma sain aru, et silindripead on "valet pidi"(väljalasked on peal)
Aga kustkohast summutid siis jooksevad? Mootori ja tulemüüri vahelt?
Siin lingil kõik ära toodud: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=588858

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 07.10.2011 00:58 43
Postitas siim .j
M5boardi Gustav on parajasti Hispaanias uute F10 M masinate pressipäeval ja videod räägivad enda eest.
http://www.youtube.com/user/m5boarddotcom
http://www.youtube.com/user/m5boarddotc ... YWCGTxlBxU palju jõudu ja Nm madalalt saadaval ja tulemus on siin, äge. :mrgreen:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 07.10.2011 08:59 08
Postitas TanelE34
Väga hea 3D animatsioon mootori toimimisest :shock:


Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 09.10.2011 12:06 39
Postitas Kaido S
Mina ei ütleks, et tulemus nii äge on - tänu muutuva lukustusastmega tagadiferentsiaalile on selline burnout üks paras loomapiinamine ja eraldi ettevõtmine - isegi juhiabideta laseb tavaliselt rattad vaid paariks pöördeks ringi ja tormab siis minema.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 09.10.2011 12:42 35
Postitas siim .j
Kui vaja siis burnib edukalt, kui vaja sõidab 0-200 12 s.