Vaadates BMW diiselmootorite arengut, siis tõesti , miksmitte
Uued diislid suudavad edasi minna päris edukalt.
Huvitab ennast rohkem, mitu kw see mootor annab, palju pöördeid ta välja jookseb ning kütusekulu.
Teine asi, kui kulukaks võib selle mootori remont minna näiteks 15-20a hiljem .
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 22.08.2011 10:46 02
Postitas coley
loffa kirjutas:Diisel M5?
Selle peale tuleb meelde üks klassikaline tsitaat:
Jeremy Clarkson kirjutas:"You can have a diesel, if you're the sort of person who thinks the Mona Lisa should have a moustache."
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 22.08.2011 16:52 15
Postitas aronz12
Ostad suure raha eest m5 ja lähed garaaži sinist tankima
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Postitatud: 22.08.2011 21:54 53
Postitas Rist0
Zipp kirjutas:
Zipp kirjutas:F10 5-series Accessories Catalog'st mõned huvitavamad väljavõtted:
Sellised tuled valikus + tiib väga seks
...
Tundub nii:
Nägin soomes selle tehase varustusega autot ja no oli ikka ilus küll,pole veel mina nii ilusat näinud kui see oli.Kirss tordil oli muidugi eakas pensionäri paar seal autos sees maitset igatahes neil on.Üks kehv pilt ka
Üks lihtne ja ilus touring jäi ka silma
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 23.08.2011 23:33 30
Postitas loffa
need üleni valged tuled meenutavad 90ndate tuunitud Calibra/Escorti
mitte et mulle see auto ei meeldiks, TUNDUVALT ilusam kui E60, aga lihtsalt, mõne asjaga on ikka väga puusse pandud
Aga mis vahet seal on kui saavad esindatud kõik variandid?
Kui jääb alles ka bensiinimootoriga tagaveoline M5, siis mina küll ei näe vingumiseks põhjust
Variantide rohkus on ikka pigem tervitatav.
Aga mis puutub F10-t üldiselt, siis see masin oleks vist ainuke 5 seeria, mida ma 3 seeriale eelistaks (seda muidugi vist ajani kuni F30 välja tuleb )
Täna sai UMis ühte 520d vaadatud ja ikka sigakena masin on
Kaalu on ikka suht palju ja Panameraga pmst samas kaalus loom. Viimane võtab 2L sajale keskmiselt kütust M5'st rohkem seega hea saavutus BMW poolt. Ok Panamera on 4veoline aga see eest natuke kõrgema 10,5:1 surveastmega.
Sõites ragistab uus M5 "ajusi" niikõvasti, et vedelikjahutus on vaja
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 24.09.2011 11:36 02
Postitas Ultron
Pigem on teema selles, et turbomootoritel kipub rohkem kuuma kapoti all olema kui vabalt hingavatel.
Edit: see metallist kärakas seal paremal kõrval pidavat olema katalüsaator, nii et kuuma jagub
Edit2: viskasin PriitV8 lingi turboklubisse ka, peaks niimõnelegi tegelasele huvitav lugemine olema
Bmw pingutab jälle üle Ma kujutan ette kui need süsteemid kõik katki hakkavad minema
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 24.09.2011 19:00 08
Postitas Ultron
“Sport” or “Sport+” mode sharpens not only the engine’s responsiveness but also the acoustic experience inside the car.
Teada tuntud võte. Mida rohkem on kuulda mootori lällamist, seda kiirema sõidu tunne autos tekib
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 25.09.2011 23:47 35
Postitas Sandor
Ultron kirjutas:Pigem on teema selles, et turbomootoritel kipub rohkem kuuma kapoti all olema kui vabalt hingavatel.
Edit: see metallist kärakas seal paremal kõrval pidavat olema katalüsaator, nii et kuuma jagub
Edit2: viskasin PriitV8 lingi turboklubisse ka, peaks niimõnelegi tegelasele huvitav lugemine olema
Nop, see nn. vedelikjahutusega intercooler.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 26.09.2011 00:11 19
Postitas Kustas
Sandor kirjutas:Nop, see nn. vedelikjahutusega intercooler.
Ei ole ju, kus sa seda veel näed?
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 26.09.2011 00:30 27
Postitas Sandor
Õigus..tegu on siiski katalüsaatoritega
Minu paha.
Nüüd ma veel rohkem confuused..kus vahejahutid siis on..ei saa üldse aru mispidi see õhk seal kapotiall ringeb.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 26.09.2011 02:37 36
Postitas Kustas
Mustades kopsikutes on õhufiltrid, sealt lähevad torud turbodesse, turbodest tulevad torud ette tagasi ja lähevad jahutitesse (need hallid kastid), kust edasi lähevad ümber nurga sisselaskesse.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 26.09.2011 10:28 57
Postitas Slava_323
Tuumareaktorit meenutav mootor Üsna võimas ja öko tundub olevat.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 26.09.2011 11:52 30
Postitas Ultron
Sandor kirjutas:Õigus..tegu on siiski katalüsaatoritega
Minu paha.
Nüüd ma veel rohkem confuused..kus vahejahutid siis on..ei saa üldse aru mispidi see õhk seal kapotiall ringeb.
Siit pildilt on vast kõikse paremini kattide osa näha:
Kuidagi paksud on need katid, pakun seal neid metallikihte rohkem, et kuuma kapoti alla vähem eraldada. Umbes nagu M62/S62 väljalaske kolled on mitmekihilised. Teevad siukest vahvat plõksivat häält peale paarutamist nagu vene aegsed elektripliidid jahtudes
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 26.09.2011 16:50 20
Postitas Sandor
Ma tahaks näha seda mehaaniku nägu, kui minna UM'i sellega ja küsida küünalde vahetust garantii korras
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 30.09.2011 19:31 10
Postitas priitv8
Uutel BMW turbo-V8-tel on jah õhu vool silindripeades vastupidine: sisse tuleb V-lanseka poolsest küljest ja välja V-vahelt. Sedasi saab turbiinid kompaktselt mootori peale laduda.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 01.10.2011 01:38 36
Postitas Sandor
Sellest ma sain aru, et silindripead on "valet pidi"(väljalasked on peal)
Aga kustkohast summutid siis jooksevad? Mootori ja tulemüüri vahelt?
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 01.10.2011 10:30 08
Postitas TanelE34
Sandor kirjutas:Sellest ma sain aru, et silindripead on "valet pidi"(väljalasked on peal)
Aga kustkohast summutid siis jooksevad? Mootori ja tulemüüri vahelt?
Mina ei ütleks, et tulemus nii äge on - tänu muutuva lukustusastmega tagadiferentsiaalile on selline burnout üks paras loomapiinamine ja eraldi ettevõtmine - isegi juhiabideta laseb tavaliselt rattad vaid paariks pöördeks ringi ja tormab siis minema.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Postitatud: 09.10.2011 12:42 35
Postitas siim .j
Kui vaja siis burnib edukalt, kui vaja sõidab 0-200 12 s.