13. leht 17-st

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 09.10.2011 15:18 59
Postitas marek555
Stig uue M5 roolis :D
Nii et uut Top Geari hooaega jään küll huviga ootama
http://www.youtube.com/watch?v=HzJtokF4VKs
Ja saab ka turbodega V8-st minu meelest väga head häält, see Meisterschafti hääl meenutab ameeriklaste muskealutode V8-t
http://www.youtube.com/watch?v=rJ-HGgOS ... ure=colike

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 10.10.2011 12:17 43
Postitas Ultron
550xi launch control:
4,8 sajani 16,7 kahesajani.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 23.10.2011 22:10 40
Postitas Henri.
siim .j kirjutas:Kui vaja siis burnib edukalt, kui vaja sõidab 0-200 12 s.
See klipp on VIST sellest poliitiliselt ebakorrektsest ülevaatest pärit.

"I wish all M5s were reviewed by wolverine" :mrgreen:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 28.10.2011 01:30 29
Postitas siim .j
M5st GRIPi Matthiase poolt väga äge ülevaade, nagu alati. ;)

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 28.10.2011 14:27 56
Postitas Ultron
528i ... 4 silindrit, üks twinscroll turbo, 180kW 5000-6500rpm, 350nm 1250-4800 rpm ning manuaaliga 6,2 sekundiga sajani 8 käigulise automaadiga 6,3. Carfolio specid, Edmundsi 528i road test ja nende M5 road test.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 29.10.2011 00:54 11
Postitas Slava_323
6,2 sajani 180kw puhul ja kütusekulu trassil 5.5 :lol: Väga öko ja kiire. Ainus mis tundub kahtlane on 4 cyl :roll: BMW puhul alati kohe r6 tuleb pähe.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 30.10.2011 12:09 29
Postitas Rops
Car and driver sai uue M5'e 0-60 mph 3,7 sekiga, veerandmiili aeg 12,0 sekundit. See M5 launch control on üsna muljetavaldav. Võrdluseks - Pagani Zonda R läheb 0-100 km/h 3,6 sekiga (ma tean, et 60 mph on ~97 km/h, aga ikkagi :P ).

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 30.10.2011 18:30 11
Postitas kaspar
**** see on ikka rets kiirendus. Toidupoest koju tulles nii muuseas tõmbad kehvemale bikele koti pähe.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 01.11.2011 15:53 50
Postitas Ultron
Rops kirjutas:Car and driver sai uue M5'e 0-60 mph 3,7 sekiga, veerandmiili aeg 12,0 sekundit. See M5 launch control on üsna muljetavaldav. Võrdluseks - Pagani Zonda R läheb 0-100 km/h 3,6 sekiga (ma tean, et 60 mph on ~97 km/h, aga ikkagi :P ).
Vaidleks siin vastu. Kohe mitte ei usu, et Zonda R sõidab 3,6 sajani. Zonda Cinque (500kW, 1200kg) läheb Carfolio andmetel 3,4 sajani. Võimsam R peaks oma 552 kW ja 1070kg tühimassi juures veelgi kiirem olema. Võrdluseks lahja 410kW Zonda C12S on veerandmiili sõitnud 10,8 sekundiga. Ligi kahe tonnise masinaga, millel jupp maad vähem jõudu, pole eriti lootust isegi otse kiirendades vastu saada. Ma isegi ei vaevu simulatsioone tegema :mrgreen:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 01.11.2011 16:16 44
Postitas JorgenP
Ultron kirjutas:
Rops kirjutas:Car and driver sai uue M5'e 0-60 mph 3,7 sekiga, veerandmiili aeg 12,0 sekundit. See M5 launch control on üsna muljetavaldav. Võrdluseks - Pagani Zonda R läheb 0-100 km/h 3,6 sekiga (ma tean, et 60 mph on ~97 km/h, aga ikkagi :P ).
Vaidleks siin vastu. Kohe mitte ei usu, et Zonda R sõidab 3,6 sajani. Zonda Cinque (500kW, 1200kg) läheb Carfolio andmetel 3,4 sajani. Võimsam R peaks oma 552 kW ja 1070kg tühimassi juures veelgi kiirem olema. Võrdluseks lahja 410kW Zonda C12S on veerandmiili sõitnud 10,8 sekundiga. Ligi kahe tonnise masinaga, millel jupp maad vähem jõudu, pole eriti lootust isegi otse kiirendades vastu saada. Ma isegi ei vaevu simulatsioone tegema :mrgreen:
Zonda R 0-100km/h aeg peaks olema 3.2sek.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 01.11.2011 17:08 46
Postitas Ultron
Vaatasin M5 veerandmiili lõppkiirust 122mph ehk 196km/h. Nagu paljudele BMWdele kohane on midagi jälle paigast ära. Kas M5 kaalub 1,7 tonni või on seal tunduvalt rohkem kui 412kW kapoti all peidus. Ise kahtlustan viimast, sest mootori uuendus lisas suuremad turbod ja intercooleri võrreldes X5/X6 M mudelitega ja vaevalt sealt ainult +4kW juurde tuli, pigem korda kümme ja veel natuke peoga peale :mrgreen:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 01.11.2011 17:56 37
Postitas Kaido S
Ma pean allikat otsima, kuid mul on kusagilt meelde jäänud, et USA versioon on oluliselt kergem. Pead ei anna, kaevan õhtul materjale.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 01.11.2011 18:53 53
Postitas symmi
Kaido S kirjutas:Ma pean allikat otsima, kuid mul on kusagilt meelde jäänud, et USA versioon on oluliselt kergem. Pead ei anna, kaevan õhtul materjale.
Väga kahtlane kui see tõsi, siis korralik sigrimigri see uus m5.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 01.11.2011 22:36 44
Postitas Kaido S
Miks ta kahtlane on - esitlusel saadeti manuaalkäigukasti küsimisega näiteks kuu peale ja vaid 2 nädalat hiljem kinnitati ametlikult, et USA turg selle siiski saab. Susserdada nad oskavad. Varustuse ja käigukasti arvelt 50 kg säästa on reaalne, kuid 100 enam mitte. Kuigi Texase sarnastes osariikides pole keegi katalüsaatorist kuulnudki, on hoopis iseasi, kas BMW hakkaks neile ka mingit stripped-versiooni koostama. Otsisin ja ei suuda oma allikat leida, ilmselt vedas siiski mälu mind alt - vabandan. Samas on võimsamad mootorid sellise tehnoloogia juures täiesti reaalne asi, ka mudelid 335 on olnud stendis võimsamad kui paberil.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 02.11.2011 06:53 49
Postitas symmi
kumb huvitav kiirem on kas manu või robot?

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 03.11.2011 02:08 30
Postitas siim .j
DCT vastu paraku ei saa kiiruse poolest manuaal siiski mitte. Ueed GTRid jne pilldi kõik selle über süsteemiga, muud moodi lihstalt pole võimalik enam tänapäeval vist. :D
näitena seda kiirust ja sujuvust sealt käimakast on juba ainuüksi väga ilus kuulata. :)

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 03.11.2011 10:17 15
Postitas Ultron
Kaido S kirjutas:...Samas on võimsamad mootorid sellise tehnoloogia juures täiesti reaalne asi, ka mudelid 335 on olnud stendis võimsamad kui paberil.
preVANOS 540i'ga oli sama teema, underrated mootorid. Kui tootja paneb suurema intercooleri ja suuremad turbod siis no way sealt ainult +4kW tuleb :lol: Lisaks võimalus, et on Porche stiilis pressiautod. Selline 911 turbo olevat stock 1 bari asemel 1,5bar rõhku arendanud. Special press chipped edition. Then again, mu enda auto on ka 0902 Special inspection press vehicles :mrgreen:
Cartesti järgi võiks M5 veerandmiili sõita isegi kerge 1860kg@412kW juures 12,4s@188km/h (4,1 sajani), sõidetud 12,0@196 jaoks on vaja seal 500kW ringis jõudu või rõvedalt rohkem väänet enne piirajat, näiteks 800nm@5000rpm & 440kW@7000rpm :roll:
Edit: äkki on M5'l analoogne overboost funktsioon nagu 1M mudelil ...

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 03.11.2011 12:11 52
Postitas Zipp
Ultron kirjutas: Edit: äkki on M5'l analoogne overboost funktsioon nagu 1M mudelil ...
?

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 03.11.2011 12:37 42
Postitas Ultron
Zipp kirjutas:
Ultron kirjutas: Edit: äkki on M5'l analoogne overboost funktsioon nagu 1M mudelil ...
?
1M overboost tõstab loetud sekunditeks turbo rõhku, 450nm asemel on näiteks 5-10s saada 500nm. Umbes nagu turbo(overclock) mode tänapäevastel CPUdel.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 04.11.2011 19:42 00
Postitas priitv8
Ultron kirjutas:Vaatasin M5 veerandmiili lõppkiirust 122mph ehk 196km/h. Nagu paljudele BMWdele kohane on midagi jälle paigast ära. Kas M5 kaalub 1,7 tonni või on seal tunduvalt rohkem kui 412kW kapoti all peidus. Ise kahtlustan viimast, sest mootori uuendus lisas suuremad turbod ja intercooleri võrreldes X5/X6 M mudelitega ja vaevalt sealt ainult +4kW juurde tuli, pigem korda kümme ja veel natuke peoga peale :mrgreen:
F10 M5 kaalub "sportlikud" 1,95 tonni.
Aga midagi on sakslastel paigast ära küll: Mingi ime läbi kiirendub Panamera S, mille iga hobujõud peab 3,6kg liigutama 3,8 sekundiga 0-100-ni, Samas uue M5-e iga HJ kiirendab 3,3kg, aga temal kulub 0-100-ni jõudmiseks 4,4 sekundit. Ilmselt on Stuttgarti hobujõud lihtsalt võimsam, kui baieri oma. Või on need numbrid vigased.
http://www.autobild.de/artikel/m5-panam ... 44644.html

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 05.11.2011 21:10 52
Postitas ivarm
Porsche ilmselt nelivedu.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 06.11.2011 19:20 52
Postitas priitv8
ivarm kirjutas:Porsche ilmselt nelivedu.
Päris kindlasti!

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 06.11.2011 20:58 41
Postitas ivarm
No aga milles siis küsimus. Nelivedusel ju selge eelis paigaltsardis. Eriti selliste võimsuste puhul.
100-200 on m5 juba kiirem, peaks nagu kõik paigas olema.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 06.11.2011 21:08 07
Postitas marek555
Need andmed Autobildi testis on ju kõik tehaseandmed :roll:
BMW annab küllatki konservatiivseid kiirenduse numbreid, reaalselt võib jääda teglik kiirndus 0-100 km/h 4,0 sekundi juurde.
Näiteks E60 M5 on saadud ka 4,4 sekundiga 0-100 km/h.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 17.11.2011 20:50 46
Postitas marek555
Nagu näha, ei pannudki mööda, paistab ca 4,0 sekundit 0-100 km/h, julm rakett igatahes :)
http://www.youtube.com/watch?v=xTPCvylIBOQ

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 18.11.2011 10:03 03
Postitas Zipp
Clarkson's Powered Up
http://www.youtube.com/watch?v=sl-IuxWEMVI (vaadake lõpuni!)

:evil: :cool:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 18.11.2011 11:39 38
Postitas Ma®tin
Mul tulid külmavärinad seda vaadates :cool:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 22.11.2011 08:19 26
Postitas Zipp
Pilt
The rumor coming out of a BMW dealer presentation held in the Netherlands last week is that the previously rumored M550d will officially come in with 381 HP from its tri-turbo inline-6 cylinder diesel motor, far lower than the initial speculations of 500+ HP. But it will make over 516 lb-ft torque! Finally, it will be AWD-only, as speculated earlier.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 22.11.2011 13:46 45
Postitas siim .j
Kas on tõsi, et esimene F10 M5 Eestis olema pidi, loengus õppejõud (naisterahvas) hetkel midagi ütles, et õnnestus tal väga ilusat autot näha: M5 F10 maakeeles nn ''uus M5'' :D ? Kinnitab keegi seda? :roll:

Re: BMW 5-seeria '2010 F10

Postitatud: 22.11.2011 22:36 26
Postitas KirillD
siim .j kirjutas:Kas on tõsi, et esimene F10 M5 Eestis olema pidi, loengus õppejõud (naisterahvas) hetkel midagi ütles, et õnnestus tal väga ilusat autot näha: M5 F10 maakeeles nn ''uus M5'' :D ? Kinnitab keegi seda? :roll:
Wut, mul tekib küsimus mis aine naissoost õppejõud paneb tähele ilusaid autosid, räägib sellest loengus ja kõigele lisaks tunneb nii hästi ära mis on mis :D ?