4. leht 17-st

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 23.03.2010 17:06 40
Postitas Slava_323
Tõesti uus viiene on mega ja veljevalik hea. Ainuke mind paneb häirma see, et kui kunagi auto all oli 15 tolli velg ja kuni 18. Nüüd aga tehasest 20 tolli. Mis edasi saab... 24 - 26 ??? Vanemad kered nii 15 tolli kui ka 18 tolli rattaga nägi ilus näiteks e34. F10 ei kujutagi ette kui panna 16-17 :lol: :lol:

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 23.03.2010 17:31 24
Postitas TiitR
oo7 kirjutas:ma arvan et kui mingi E34jaga kohale ujuda siis vist väga ostja vend välja ei paista :mrgreen:
Aga palun...milles probla? :cool:
http://www.bmw.ee/newbmw5/contact/try.html

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 23.03.2010 17:48 36
Postitas oo7
Parem mitte ennast ära rikkuda, ma praegu arvan veel et E34 on vägev masin :D

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 23.03.2010 23:15 37
Postitas Henri.
Pilt

Kroomvelg originaalis.. öäkkk, nagu näha on Mikimaa klientuurile ka mõeldud.

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 24.03.2010 23:33 25
Postitas KirillD
Yo ma shizzle wa nizzle i hazzle a 20zzle chromazzle BMWazzle inchazzle rimzzazzel !!! Word !

Njah, Mikidemaa ründab meie mõistust :D, iseenesest need veljed nagu väga halvad ei näe välja, pigem muserdab see fakt, et tehas pakub ise sellist võimalust, suht ... õõnestab nende suhtumist või nii. Selline teema aka chromed rimzzzz jne võiks jääda siiski igasuguste WCC ja muude customsite tööpolügoniks.

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 25.03.2010 09:48 52
Postitas aise
suur asi nüüd, las pakuvad neid kroomvelgi. keegi ei pea neid tellima. pigem nutaks selle pärast, et üherattavedu on ja ei anta võimalust lisana tellida 2rattavedu :)

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 25.03.2010 15:56 52
Postitas TanelE34
TanelE34 kirjutas:Sain neljapäevaks Peetrisse testiaja :D
Võis täitsa rahule jääda, impressive piece of hardware :D
Natuke häiris külmana madalatel kiirustel käigukasti ja mootori töö ebaühtlus (ilmselt väikesest turbolagist, kuid natuke edasi sõites kadus see nagu ära või ei märganud enam. Võrreldes kohalt äraminekuga on E34 M5 kindlasti teravam, kuid kiirusel 50km/h lapatsit põhja surudes oli 535i kiirendus väga hea, vääne ja turbod teemad oma tööd kenasti.
Seadistatav vedrustus oli muljetavaldav, samuti ka esiklaasile projitseeritav kiirusenäit jne.
Istmed olid ka väga mugavad.

Masin oli muidugi varustust täislaotud, hinnakirja hind ca 1,3mln :mrgreen:

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 26.03.2010 08:30 46
Postitas Alfonze
aise kirjutas:suur asi nüüd, las pakuvad neid kroomvelgi. keegi ei pea neid tellima. pigem nutaks selle pärast, et üherattavedu on ja ei anta võimalust lisana tellida 2rattavedu :)
No aga on ju optional kahel moel:
1. On vähemalt kaheratta samaaegne vedu olemas paketil nimega X-Drive (küll aga jah samaaegselt samal sillal rattad ei vea).
2. On olemas tulevasel mudelil ka ühel sillal, aga M5 tuleb kaasa selle asjaga:-P

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 26.03.2010 08:35 55
Postitas Alfonze
TanelE34 kirjutas:
TanelE34 kirjutas:Sain neljapäevaks Peetrisse testiaja :D
Võis täitsa rahule jääda, impressive piece of hardware :D
Ka lääne foorumites kiidetakse juhitavuse poolelt ja loomulikult ka dünaamikat. Just selle üle imestatakse, et kuidas E60st 200kg raskemana suudab olla vähemalt sama hästi juhitav. Ju siis engineering on niivõrd kõval tasemel.

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 26.03.2010 09:46 05
Postitas TanelE34
Sellel proovisõidu autol oli ka nelikroolimine.

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 27.03.2010 11:28 51
Postitas Zipp
Päääris kena koos väikse madaldusega:

Pilt

Pilt

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 27.03.2010 14:28 56
Postitas vull
meenutab mingit harkis jalgadega lehekonna :D

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 27.03.2010 21:50 58
Postitas TiitR
zipp - madaldus küll, kuid auto on sama kõrge kui mu länkar...paras metsa minna :mrgreen:

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 27.03.2010 22:32 24
Postitas Zipp
ei ole asi üldse nii hull, inimesed on selle stänce värgiga lihtsalt ära hellitatud, orig võrreldes väga normaalne :lol:

Pilt

vs

Pilt

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 27.03.2010 23:11 56
Postitas Reimers
Koopavahet ei ole aga kõrgus maast on ... :mrgreen: Ei tea miks nad need autod üldse nii kõrgeks ajavad
Umbes et paned 20" alla +hullem madaldus aga ikka on jeep

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 27.03.2010 23:49 43
Postitas Anti
Ei tea miks see auto vastu maad peaks siis nühkima?

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 28.03.2010 11:30 51
Postitas unis
Anti kirjutas:Ei tea miks see auto vastu maad peaks siis nühkima?
Aerodünaamika! :mrgreen:

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 28.03.2010 11:43 48
Postitas Mihkel_O
Reimers kirjutas:Koopavahet ei ole aga kõrgus maast on ... :mrgreen: Ei tea miks nad need autod üldse nii kõrgeks ajavad
Umbes et paned 20" alla +hullem madaldus aga ikka on jeep
No jätad need 20" panemata ja ongi auto mõnusalt/valusalt vastu maad.

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 28.03.2010 13:19 26
Postitas Zipp
unis kirjutas:
Anti kirjutas:Ei tea miks see auto vastu maad peaks siis nühkima?
Aerodünaamika! :mrgreen:
Ei pea paika, E60 M5 on ka orig suhteliselt kõrge ja on öeldud, et just sellisel kõrgusel on aerodünaamika kõige parem!

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 28.03.2010 14:13 49
Postitas marek555
M5BOARD.com 535i-t testimas:
http://www.youtube.com/watch?v=SC44-ZH6k5g

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 28.03.2010 14:39 33
Postitas Reimers
Väga hea näeb välja küll ;) Jah jubedalt on ikka menüüsid ja võimalusi mida sättida igatepidi. Alguses peab garaazis vist aega veetma ja manuali sirvima kõvasti :lol:

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 28.03.2010 15:00 25
Postitas TiitR
Kas mitte kunagi polnud mingi jutt, et kui e65 esimest korda ennast ilmutas, siis uuena ostes "pidi" läbima ka kiire kasutus kursuse? :D

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 28.03.2010 15:39 30
Postitas Reimers
Eks Top gear saab jälle kiruda seda autot et IT auto ja shoot Bill Gates :lol:

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 28.03.2010 19:22 16
Postitas milo
Selle mboardi testi video lõpus esituled värelesid?!

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 29.03.2010 00:29 11
Postitas TiitR
Tundub, et disladel on sumpa torud ühelpool ja bensukatel kahel pool? Või tulevad siin jälle mootori suurused mängu.

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 29.03.2010 08:36 47
Postitas Mirko
See oleneb mootorist. 523i, 528i, 525d, 530d-l on vasakul kaks ümmargust toru; 520d-l on vasakul üks ümmargune; 535i-l on 1 ümmargune mõlemal pool ja 550i-l on 1 lapik mõlemal pool.
Ma vaatasin siin, et sellise hea varustusega eksemplari hind tuleks 1,1-1,2 milli kanti, mis seal siis ikka, sammud panka! :mrgreen:
2. aprillil saan proovisõitu teha, krt äkki pärast ei taha enam enda autosse istudagi. :P

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 29.03.2010 10:49 42
Postitas Tarmo
Minul selle uue 535i ga proovisõit tehtud :P

Väga hea mulje jättis , pehme , mõnus tõmme, amordid vedrud sellised et kurvis pidi vastu kallutama , et auto oma asendit väga ei muudaks, tagumised rattad pööravad kaasa :shock: . Ulme ühesõnaga. Ja see kiiruse projektsioon esiklaasile , sigamugav, lihtsalt super auto minu arust. :mrgreen:

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 30.03.2010 16:56 26
Postitas HR.Reps
Nägin ka täna Tartus ära selle. Ikka siga kena. Kas keegi siit tegi proovisõitu umbes 10 ajal läks esinduse juurest ära?

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 30.03.2010 17:30 20
Postitas Zipp
M5 spy:

Pilt

Pilt

Re: BMW 5-seeria '2010: F10

Postitatud: 30.03.2010 17:37 03
Postitas Aston
Nägin ükspäev juba Tallinnas liikvel ühte. (Sedaani)
Täitsa kenake teine. :)