BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera

Erinevad BMW mudelid
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

:shock: :shock: :shock:
Mis nüüd lahti! Rahu rahu härrased!
Sõim ja vaidlus lahti... :cool:
Võtke rahulikult ja vaadake pilte, see et kas sõidab selle lennukiga meie teedel või mitt, on kinni puhtalt meie valitsues kes ei tee teid korda ja ei võta midagi ette vaid ootab pühaõnnistust ja järjekordset rahalist süsti euroopast millest läheb 30% teede paranduseks
Aga see selleks...

PEACE
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

Aare kirjutas:Anti, su jutus on üks loogikaviga.
Lihtsalt see "kõige" on asendunud sõnadega "umbes sama". 20a tagasi oli igasugustes katsetes M3/5 ülekaal ikka masendav. Praegu on vahe vast 5% ning paljudel tekib küsimus, kas see ikka tasub ära 2M maksmist.
20 aastat tagasi olid M3/M5 niivõrd ületamatud kuna nad olid omas klassis ainukesed! Porsche, Ferrari jms käest said nad ikkagi pähe ka siis.
Mersul tuli esimene mingilgi määral võrreldav konkurent 500 E välja vist alles 90-ndate algul, kui märgati, et nõudlust oleks võimsate keskklassi sedaanide järele. M3 sai üksi omas segmendis veelgi kauem laiutada.
Minu mainitud testis olid vastamisi 98.a välja tulnud M5 ja 2002.a. välja tulnud E55 AMG ja RS6. Muidugi, kui testijad oleks samuti nagu sina tähtsaimaks pidanud hobujõudude arvu, siis oleks M5 kindlasti pähe saanud (541 hj vs. 400), aga peeti olulisemaks juhtimisomadusi ja seda kuivõrd palju naudingut nende autodega sõitmine juhile pakub.
Ja 2M vaevalt, et uue M5 hind tuleb. 1,4 pakuks ise pigem.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8252
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Martti kirjutas:E34 M5-l oli 1748 kg ka tühimass, kuna lisaks tavalisele kerele olid M5-tel minu mäletamist mööda topeltkarbid ja muud keretugevdused veel lisaks..
Konsulteerisin just tarka meest taskus, ja selgub, et '94 E34 M5 sedaani tühimass on 1718kg, mis vastavalt euronormidele arvestab juba 68kg juhi ja 7kg pagasi kaalu.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Võrdluseks - 85 535 tühimass on vaid 1380 kg ja vaevalt M5-l seegi üle 1400 on.....

Mõtteainet jätkub...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

Aare kirjutas:Võrdluseks - 85 535 tühimass on vaid 1380 kg ja vaevalt M5-l seegi üle 1400 on.....

Mõtteainet jätkub...
Ega jah, peale E28-t on bemm ainult parajat saasta tootnud küll.... :P ;)
Viimati muutis Anti, 30.06.2004 12:26 26, muudetud 1 kord kokku.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

1. e28 on palju väiksem kui e60.
2. 80nendatel ei olnud nii karme seadusi turvalisuse kohta kui praegu.
3. e28-l ei ole niipalju lisavarustust.
4. e28 kere on palju pehmem

Ja kui ma ei eksi siis vanasti ei pandud tühimassi sisse juhi ja pagasi kaalu.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8252
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tom kirjutas:4. e28 kere on palju pehmem
Võib olla, samas on E28 põhi tehtud veel 1mm plekist, E39 aga juba 0.75-sest.
Aga ühes värsketest vene autoajakirjadest jäi mul silma artikkel Pug 407 kohta, kus oli muuhulgas mainitud, et uue 407 kere sai eelmise põlvkonna 5-seeria BMW kerega (E39 järelikult) võrreldava torsioonjäikuse mille suuruseks oli, kui mälu mind just ei peta: 22700 Nm ühe kraadi kohta!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8252
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ma arvan, et selle teema võtab ilusasti kokku varem juba viidatud juunikuu CAR Magazine-i juhtkiri.
(klikka pildil!)
Pilt
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Samasuguse emotsioonijutu võib kirjutada iga auto kohta. Mõttetu teema, lihtsalt ühe venna nostalgia, ei ühtki tõsist argumenti. Kui ma ütleksin aasta 1986, et vennad, väga hea, M3-l piisab 130 hj-st, sest Golf GTi-l on 110 ja siis paneks juurde olukirjelduse, kuidas see 110 hj golf rämedalt baanil peos rebis, siis te naeraksite mind välja. Aeg on ärgata nostalgiast, aeg on edasi läinud ja see 286 hj pole praegu enam mingi näitaja.

286 hj pidi tollal vedama täismassi, mis on igal juhul väiksem uue M5 tühimassist. Selles ongi vahe.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

AARE kes se räägib!!?? :lol:

Ise M30 tuline fänn ja ammugi teada et see mootor juba suht ammendanud ennast. Ikka igalpool raiud Et M50-M52 mootorid ei sobi kohe kuidagi M30 kõrvale. M30 ikka üleprahi :), Ja VANOS'ed on pullikaka.
Ma ei taha väita et M30 halb mootor ega asjatult seda 68a kuni 92a kasutati ise sõidan sellel aga see mootor pole teps mitte kokkuhoidlik jms ajast ammugi mahajäänud.

Sa ikka päris kõvasti räägind endale vastu!

Mina siiski ei arva et auto headus sõltub puht tema Toores Momendis ja Hobujõududes. Ikka hea balans Dünaamika/Võimsuse/Ressursi/Juhitavuse/Kütuse Ekonoomia vahel.


Ja pole mõtet väita see kes ostab selle auto jaksab ka kütust osta, ei tahaks nõustuda ka sellega. Sakslased on ikka väga pedandid selles suhtes isegi siis kui rahakott puuga seljas.
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

Ma olen artikli autoriga põhimõtteliselt nõus, et Mersu on oma hobujõudude maaniaga juba mõttetuks muutunud. Eks ta üks marketingi trikk on, müüb ilmselt numbritega kõvatajatele hästi.
Ja 6-liitrisest mootorist kompressoriga 600hj välja saada küll mingi eriline raskus pole... :|
Aga eks Mersu on juba ammu oma allajäämust tehnilistes nüanssides toore jõuga üle lüüa üritanud. Kui bemari V12 oli 300/326hj, siis pidi Mersu ikka enda oma 400 hj peale venitama. :P
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Mõtlesin, et panen siia õhtul ärritamiseks natuke testiandmeid AMS-st. Võin niipalju öelda, et praktiliselt mõõdetavate parameetrite osas pole üheski võrdlustestis näga eriti bmw paremust. Need ei ole ainult 0-100, vaid ka slaalomi kiirused, pidurdusmaad jne. No ei ole vennad seal märgatavat paremust konkurentide ees. Feelgood faktor töötab ainult sellele, kes enne asjaga kokku puutunud.

Aga igatahes need fraasid kahelt lehelt teemal "harmooniline tasakaal ja juhitavuse jne suhe" "nõmedad traktorimootorid" "tootes jõud" jne on emotsionaalne pullikaka. Kõva vahe konkurentidega aastal 75, 85 ja 95 on tänaseks nullilähedane. Ja ainus võimalus enda sportlikku imagot hoida on auto kw/kg suhte halastamatu kasvatamine, kasutades selleks aastatepikkuseid kogemusi autospordis. Vähemalt M-i majas. Ja need 8000 rpm mootorid ei müü varsti - enamik inimesi on nii laisad, et pooled autod automaadiga ostetakse.

See, et tehakse seal kolme triibuga majas selliseid asju, mitte teistsuguseid, ei ole mingi absoluutne tõde. Prohmakaid on seal tehtud ennegi ja tehakse edaspidi. Meenutame või Roveri ostmist. Et mina väidaks küll, et võimsusesõja lõpp praeguse kursiga tähendab M mudelite müügi vähenemist, kuna konkurentide omad on kiiremad ja juhitavusvahed vähenevad pidevalt. Võrdle siinkohal Eesti automüügi statistikat M5 vs S6 vs AMG-d. Mis kohal see harmooniline imeauto on - oma kahe müüdud autoga kuue aasta jooksul???
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

No see veel puuduks, kui keskmised AMG Mersu ostjad M-e ostma hakkaks.
90-ndate algul oli bemm kahjuks nende põmmpeade lemmikuks, siiani on selle halvad mõjud margi imidzile tunda... :(
Ega enamuse inimeste arvates ilmselt polegi M parem kui S või AMG, sõltub ikka inimese enda eelistustest, kes tahab sirgel teel vajutamise autot peab parimaks AMG-d, kes libedama ilmaga head pidamist ja käsitlemist, see eelistab S-i.
Oled sa mõnda hiljem kui 85.a valmistatud M mudelit üldse proovinud? Tundub, et ei ole, sest kui oleks siis sa taipaks mis on see sõidurõõm millest M puhul räägitakse ja mis paljude jaoks ta muudest konkurentidest paremaks teeb. Kui oled, aga ei tundnud seda tunnet, siis ilmselt oled vale automargi endale valinud ja peaksid pigem tqhq või MB punti üle kolima...? :?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ikkagi jorisen vastu :)

Minumeelest on magama pandud raha uue M5 puhul natuke valesti kulutatud. Täiesti piisanuks olemasoleva 5l mootori edasiarendamisest-miks oli vaja 5.0 V8 aseneme 5.0 V10 :?:

Kaks viga, mis tehtud on on järgnevad. Palun ümber lükata, mitte isiklikuks minna.

1. turu trend on mugavusele. 2/3 AMG ja S toodangust müüakse automaatkastiga. Eestis müüdi pooled M3-d kabriona (naistele) ning SMG-ga. Automaadi olemasolul oleks need automaadiga müüdud. BMW enda müügis kasvab automaadi osa jõudsalt - praegu vist juba pool?

Järelikult: sellist 9000 pöördel vilistava mootori ja käsikasti, kuid mõttetult paljude lisadega raskeks tehtud auto sihtgrupp väheneb. Seda võib tõendada kasvõi sellega, et juba vaeses Eestis müüakse ühe M-i kohta 2-3 AMG-d või S-i.

Harrastajale ei paku see suurt midagi, sest kogu oma "spordi" kohta on autod tarbetult rasked ja kohmakad. Praegu ei ole bmw valikus ühtegi autot, millega B2000-s Hondale vastu saaks. Ühte pidi ehitame mugavat cruiserit, teist pidi sportautot :?

Verdict: tootevalikusse tuleb võtta automaatkäigukast. Entusiastidele tuleb pakkuda konkurentidest paremat dünaamikat. Mõlema korraga tegemiseks ei ole mingit mõtet lisada mootorile 500 pööret. Selleks tuleb suurendada kas kubatuuri või minna ülelaadimisele. Praegune olgugi vanosega mootor on mugavusetrendi juures igapäevaelus puuduliku veovõimega. Samuti ei sobi ta absoluutselt automaatkastiga.

2. Aeg

Kes on see ostja 5 a pärast? Selleks ajaks pakub iga riisitehas samaväärsete rinkaomadustega samasuuri, kuid kergemaid ja odavamaid autosid 1/3 odavama hinnaga. Luksuse rindel pakuvad Audi ja MB hoopis suuremaid valikuvõimalusi (kere valik, suurem mudelite arv, automaadi võimalus). BMW võtab kätte ja ehitab järgmise M5 jaoks nullist järgmise mootori, mis jõuab tootmisse poole nuditumana ning konkurentidest aasta hiljem. Konkurentsis ei ole vabandus, et caddy sõitis uue mudeliga 2003. teistis aegunud M5 vastu. M Tootearendus on hoopis nõrk ja aeglane. Ning tulemus ei tasu paljudele ootamist.

2-seeria väljatoomisega kõvatatakse juba kolmandat aastat - ning kui ta välja tuleb, kas ta pole sama bugine kui viimane 7ne :?:

Sihtgrupp on kadumas, sest autofännid asenduvad kontorirottidega. Kes ei tea roolitundest ega muust sellisest poolobjektiivsest midagi.


3. Võimaluste laienemine

On ülim aeg pakkuda erinevaid keremudeleid. M3 peab olema saadaval ka sedaani või universaalina. Rinkaauto tänavale - whats that -see suri E30 M3-ga.

Viimane M3 oli vaid kupee. Viimane M5 oli vaid sedaan.

Vot sellised mõtted - palun mitte isiklikuks minna, vaid ümber lükata...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Aare sul täiesti tõetera sees, kuid ma arvan BMW tahab siiski tõmmata konkreetse joone M'i mudelite vahel ja tavamudelite vahel, pakkudes seda nö vale M'i kaob see Sportmasina Aura või mis iganes, see lihtsalt mu arvamus. Kui vaadata S'e siis neid igal nurgal S ei tekita mingit emotsiooni, samas M on puht psüholoogilisemalt üle, kuigi võibolla jääb isegi maha oma kiirendusomadustelt.

PS! Sa peaksid BMW'se tööle minema, marketingu osakonda :P
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Päris lahe vaidlus üle pika aja, anname takka...

Minu meelest on mõlemal poolel õigus. Endale meeldis see siia riputatud artikkel kohe väga, 100% kodanikuga nõus. Ise oman ja ilmselt ka jään omama BMW-d kahe asja pärast - mulle meeldib tagavedu ja siiani ei lähe meelest hääl, mille saatel enda esimene päris oma bimmer piirajasse kargas... mõnus. Kuid tegelikult on auto käitumine võrdlustestis M-divisjoni jaoks ilmselt kama, neile piisab mõne üksiku asjatundja kinnitusest ajakirjas, et M on siiani parim + enda kogemus. Kuid niipea, kui auto jõuab tavakasutaja kätte, on ilmselt AMG eespool. Miks?

1. Nii, nagu mõistavad autoga ümber käija staarkirjutajad ja võidusõitjad, oskab autot kasutada vaid 5% tavajuhtidest. M pakub uskumatut sõidufiilingut olemata mudelist ja mootorist vaid täispööretel, kui nurk on aeglane, siis tuleb sõita jõulibisemisega, aga ikka täiega. Enamikul meist sellist julgust pole ja see asi jääb kogemata. Samas tohutu momendi poolt pakutav laks selga jääb kõigile meelde ja seda emotsiooni parema juhitavusega ei korva (kui vihmas selgub, et AMG raske lehm on peaaegu juhitamatu ja klient täiskiirusel metsa sõidab, siis teisest ilmast on äärmiselt raske oma elamusi teistele vahendada :-) ). Punkt AMGle.

2. Pikas perspektiivis on suure mahuga kompressoriga traktorimootor töökindlam ja mugavam lahendus kui väiksema mahuga kõrgtehnoloogiline. Kõik mis liigub, ka kulub, kuid kõrgtehnoloogilisel on selliseid artikleid rohkem ja nad on ka hullult kallid. M5 esimesele ostjale on see kama, kuid teisele ja kolmandale enam mitte - margi austajate järjepidavuse nimel oleks parem, kui hoolitaks ka järgmistest meestest. Just kasutusmugavus ja suhteliselt madalamad kulud sunnivad eelistama tehnoloogiliselt lollimat lahendust, tänane marketing on ülikiire ja klientide mälu lühike - võidujooksus loevad hetkel ettenäidatavad võimsusenumbrid ja firma saavutusi ajaloos ei mäleta suurt keegi. Punkt AMGle.

Võta nüüd kinni, mis see parem on - bemmi puuduseks täna on see, et neil ei ole hetkel odavas hinnaklassis müüripurustajat, mille najal M3 ja M5 jaoks kliente kasvatada. Selle baasil, et inseneride ja entusjastide meelest on BMW parem auto, kaugele ei ratsuta. Õnneks on sellest ka aru saadud, sest viimasel ajal kaalutakse 1. seeria M-versioonidel ka turbo kasutuselevõttu, sama käib ka M3 (ehk siis M4) kohta). Võimsuse võidujooksuga minnakse mõõdukalt kaasa, kuid juhitavuse arvelt õnneks mõõndusi ei tehta - ülelaadimisega versioon peaks idee järgi olema ka veidi odavam lahendus, sest kaal pole siis enam nii tähtis ja mootori & kere juures saab kasutada odavamaid/raskemaid komponente ja sulameid. Mulle see mõte meeldib, sest minu meelest on viimastel aastatel tehnoloogiaga veidi liiale mindud - mudelid on liialt kallid, keerulised kasutada ja autode kvaliteet on tänu ohjeldamatule lisavidinate arvukusele alla käinud. Suurte autode jaoks ülitähtsal turul - USAs - on 7. seeria, X5 ja ka 5. seeria populaarsus alla käinud, sest ameeriklane ei oska neid käsitseda. Kallitelt suurtelt tuleb aga põhiline kasumi marginaal ja arenduspapp, kui müük seal kiratseb, on meie elu siin oluliselt raskem.

P.S. Ehkki toon on negatiivne, ei plaani ma siiski 3,5liitrise swappi ja minu meelest on tulnud viimase kahekümne asta jooksul päris mitmed head mootorid sellest sepikojast...
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

Ehh, mina enam ei jaksa.... :roll:
Aga eks see suht mõttetu vaidlus on nagunii, kasumiteenimise eesmärgil on Mersu ja Audi valitud tee kindlasti edukam, mina aga olen rahul kui M-mudelid on ja jäävadki eksklusiivsemateks ja erilisemateks kui teised. Minu jaoks on BMW ja M-aura ja feeling tähtsad, mõne jaoks ilmselt mitte.
Aare palus küll mitte isiklikuks minna, aga isiklikult tasandilt igaüks oma väärtushinnangud kujundab ja kui need on erinevad, siis me võimegi siin vaidlema jääda. Minu poolt siis praeguseks kõik, maitse üle vaieldud juba piisavalt. :P
Raivo
Huviline
Postitusi: 3606
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

car.ee portaalist leidsin jutu ka uue M5 kohta.
530d
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

M seeria peaks olema ju BMW maine seeria, mis mainet saab olla, kui iga teine mats sellega tänaval ringi vurab, las ollagi selline eksklusiivsem. Ja ma ei usu, et M-i arendus BMW-le kasu toob autode pealt, pigem imago pealt. Ja kui kiiret M-i vaja, alpine jms tuningu firmad kindlasti aitavad mb ja audidele tagatulesid näidata.
Ja pole mina veel kuulnud AMG või S-i ümber sellist furoori, kui M-i ümber, siiani asjad igatahes korras peaksid olema :cool:
BMW M5 V10
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8252
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Aare kirjutas:Verdict: tootevalikusse tuleb võtta automaatkäigukast.
Aga milleks? Minumeelest see pakutav SMG just ongi antud 9000rpm mootoriga sobiv parim lahendus neile, kel vasak jalg gangreenis ;). Ei mingit hüdromuhvis õli vahule löömist. Aga ise sidurit tallama ja käiku vahetama ei pea.
Mulle igatahes selle siin demotud E46 M3-l olnud 2-põlvkonna SMG-ga sõit meeldis. Kiire ja terav, hüdromuhviga harjunule muidugi alguses rohmakas. Ja suudab enamuse vilunud juhi tegevusi teha, sh. mega paigaltstart (Launch Control) kus sidur alles 4000rpm pealt kokku lastakse (kahjuks jäi proovimata) ja vahegaas käigu alla vahetamisel.
Ainus, millele selle kasti puhul mõelda ei taha, on tema hüdraulika võimalik remontimine.
Erinevalt steptronicust annab ta juhile ka valikuvõimalusi kasti iseloomu tellida, öko/komfortrežiimist kuni sportlikuni.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

"Täiesti piisanuks olemasoleva 5l mootori edasiarendamisest-miks oli vaja 5.0 V8 aseneme 5.0 V10"

Selleks, et nad tahtsid mootorit, mis pöördesse läheb. Ja selleks vist ka, et oma F1 mootoreid promona kasutada.

"1. turu trend on mugavusele. 2/3 AMG ja S toodangust müüakse automaatkastiga."

Vastus sellele on, et MBl ei ole manuaal kasti, mis suure mootori momenti taluks! Sa lihtsalt ei saagi neid manuaaliga tellida.

"Praegune olgugi vanosega mootor on mugavusetrendi juures igapäevaelus puuduliku veovõimega. Samuti ei sobi ta absoluutselt automaatkastiga."

Et siis sul on Bugattu Veyronit tarvis, et mugavalt cruisida? Ja milleks sulle traditsiooniline automaatkast kui on SMG?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Hehh, V8 asemel tehti V10, et see pöördesse läheks :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Kuule, see 500 pööret ei ole küll asi, mis kahte lisasilindrit nõuaks. Maailmas on küllalt V8 mootoreid, mis 9000 alla käivad ja seejuures kestavad...F1 promo on teine asi. F1 tehnoloogia on seal mingi marketingi isase lehma kaka jutt - kui M5 mootor kasutaks F1 tehnoloogiat, siis oleks selle võimsus vähemalt 1500 hobunõudu...F1 my a**...

Hartge või Hamann demovad sulle mõningase raha eest, mismoodi see V8-500 hobujõudu andma hakkab. Ilma F1 tehnoloogiata. Huvitav, kas raudhammasratastega aetakse nukkasid F1-s ringi :shock:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

"Huvitav, kas raudhammasratastega aetakse nukkasid F1-s ringi"

Millega sina neid siis ringi ajaks? Paneks teise keti veel? Kaks ketti ja 4 hammasratast (mis kohe kindlasti rauast ei ole) on tunduvalt kergem ja täpsem lahendus kui neli ketti.

"Kuule, see 500 pööret ei ole küll asi, mis kahte lisasilindrit nõuaks. Maailmas on küllalt V8 mootoreid, mis 9000 alla käivad ja seejuures kestavad"

Nimeta mõni sarnase töömahuga V8 mootor, mis on seeriatootmises ja käib 9000 pöörde alla. (Ferrari 360 mootor on 3.6l ja saavutab 8500rpm ja Ferrari ei hiilga just vastupidavuse poolest)

"Hartge või Hamann demovad sulle mõningase raha eest, mismoodi see V8-500 hobujõudu andma hakkab."

Ja see mootor vastab euro normidele ja nad annavad sama pika garantii kui BMW? Rääkimata bena kulust...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Mis seda garantiid puudutab - siis näiteks Hartge täitab ära samad saastenormid ning pakub pikemat garantiid kui bmw ise. Tutvu kodukaga.

Mis seda hiigessuurte hammasratastega ülekannet puudutab, siis see lahendus pole küll kuidagi kooskõlas ülejäänud mootoriga. Paneme eksju titaanist ja süsinikfiibrist juppe ja samal ajal vähemalt 2 kg kaaluvaid hammasrattaid mootorisse. Terashammasratastega nukaajam on minuteada maailmas ainukesena stockis Zil-i mootoril :shock:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8252
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Aare kirjutas:Paneme eksju titaanist ja süsinikfiibrist juppe ja samal ajal vähemalt 2 kg kaaluvaid hammasrattaid mootorisse.
Kas seda on võimalik pildilt näha, et tegemist on terasratastega? Väidetavalt on selle mootori klapiajami liikuv mass 17,5% kergem S62 omast!
Aare kirjutas:Terashammasratastega nukaajam on minuteada maailmas ainukesena stockis Zil-i mootoril :shock:
Näiteks M47N ja M57N diislitel on sarnane lahendus kasutusel aastast 2000.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

"Mis seda garantiid puudutab - siis näiteks Hartge täitab ära samad saastenormid ning pakub pikemat garantiid kui bmw ise. Tutvu kodukaga."

Kodukal nad pakuvad mootori tuuninguks e39 M5'l ainult kiiruse piiraja eemaldamist :roll:
Ainuke mulle teadaolev firma kes pakub 500hj e39 M5 on Nowack.
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

Veel pilte:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Veel palju inffi
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Morn, käigukang kohe eriti...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Armatuurikellad on nagu mu Suzuki Lianal kohe. Ja samm muutub nagu audil. Loodetavasti lillat tausavalgust pole :shock:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
krizz66
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 07.11.2003 00:24 50
Asukoht: tln

Postitus Postitas krizz66 »

Tom kirjutas:"Mis seda garantiid puudutab - siis näiteks Hartge täitab ära samad saastenormid ning pakub pikemat garantiid kui bmw ise. Tutvu kodukaga."

Kodukal nad pakuvad mootori tuuninguks e39 M5'l ainult kiiruse piiraja eemaldamist :roll:
Ainuke mulle teadaolev firma kes pakub 500hj e39 M5 on Nowack.
on ka selline firma nagu g-power. ja nad pakuvad nii 500 hj, kui ka 600hj.

http://www.g-power.de/gpower.php?z1=1 neil on seal pkkuda ka muid toredaid masinaid :)
Vasta