3. leht 4-st

Postitatud: 20.07.2004 11:00 39
Postitas Arvo
Väljast päris musklis masin aga seest on ikka üsna masendav auto piltide järgi :P Kui BMW märgid ära korjata võiks arvata et on tegemist mõne moodsa trollibussi juhikohaga - alustades väga odava välimusega roolist lõpetades lageda ja igavana näiva armatuurlauaga - endist juhi ümber koonduvat kujundust vist uutel BMWdel enam ei näe :( Käigukang on kah mingi uus narrus... meenutab buldogi saba.

Postitatud: 20.07.2004 11:27 16
Postitas Martin_R
Mölisen siis ka esimest korda sel M5 teemal. Minu arvates on üldmulje üsna agressiivne, kuid detailidesse laskudes saavad kiitused kohe otsa.

1. esistange on piisavalt hirmus, nagu leedu ja läti poiste home-made disain.

2. need restid esitiibadel on nagu PM-tuning kauplusest toodud 300 kroonised tükid. Kui ikka mõni asi ei taha külge sobida, pole mõtet vägisi ka panna ju?

3. salong pole tal sugugi hirmsam kui tavalisel viiesel. Täpselt sama nõme.

4. tulemus - mittemidagiütlev rikka paksu pereisa poosetamise masin. SMG kast ja elektroonika välistab, et paks peaks sõita ka oskama. Aitab koledatel rikastel meestel naisi saada (E28 ja E34 ei aidanud - olid liiga tavalise välimusega) Läheb hästi peale alaelasitele koolitüdrukutele tänu nahkistmetele ja elektriakendele.

Postitatud: 20.07.2004 15:59 45
Postitas Aare
Kõikidest autodest saab kunagi oopel :roll:

Uue 5se juures ise häirib 3 asja

1. Kellade disain a'la Liana. No tee või tina, aga on nii....
2. Armatuuri keskekraan - selline disain meenutab Opelit
3. Nii väärastunud külgprofiiliga 5st pole siiani teha suudetud, mis stock ratastega nõme välja näeb. See näeb 15 valudega nagu hurt soos. Et siis esimene 5ne, mille kohustuslik tjuuning on KOHE 17 rattad osta :?

Postitatud: 20.07.2004 18:06 35
Postitas Cardo
Ma ei saa aru miks sellisele autole peab 15" rattad pookima ?? sis võiks ju ka e30 esispollaga asju võrrelda et see sinna sobiks paremine ve mis ?
Ja üleüldse mis asja te virisete nende autode üle .....kui ei meeldi ära osta ja vaata.

Postitatud: 20.07.2004 21:09 56
Postitas Muhv
Aare kirjutas:esimene 5ne, mille kohustuslik tjuuning on KOHE 17 rattad osta :?
IMHO 17" ei piisa kuidagi, ehk siis ainult talveks. 19" on miinimum. 21" puhul hakkaks ehk juba tuuningu moodi olema.

Postitatud: 28.07.2004 23:04 36
Postitas rajko
81.899 euriga saab tellida juba!!!

Postitatud: 28.07.2004 23:50 28
Postitas kaspar
Väga ilus minu meelest. Ja kui välimus ei meeldi, siis sõiduomadused meeldivad kindlasti :cool:

Postitatud: 29.07.2004 12:33 16
Postitas soon
Alustuseks ma ei saa ka aru, miks peab sellise auto puhul rääkima 15" velgedest. ja 17" sellise puhul vast ei ole veel mingi tuuning, vaid täiesti tavaline.

Väita, et M tootearendus n6rk on, on üsna pealiskaudne. See, et puudub automaatkast, erinevad keretüübi valikud, v6i et AMG numbrilised näitajad paremad on, ei anna veel alust selliseid järeldusi teha. P6hjuseid, miks v6eti kasutusele V10 mootor, v6ib olla märksa rohkem kui meile praeguseks teada. Kindlasti on tulevikule m6eldes otstarbekam juba nüüd V10 mootori kasuks otsustada, et "AMG turboloomadele" vastu saada.

Viidates turu trendile mugavuse ja laiskuse suunas ja samas väita, et autol on m6ttetult palju lisasid, on viisakalt öeldes vastuoluline.

Fakt, et BMW AMGga numbris6tta pole laskunud, on ka marketing. Eks näis, kuhu see viib. Kellele on numbrid olulised, siis t6esti on need väiksemad kui AMGl. Kellele on oluline, et väiksema kubatuuriga vabalthingav vähemalt samaväärselt esineb kui AMGd, oskab uuest M5st lugu pidada.

Kena on lugeda sellist nostalgilist masside v6rdlust E28 M5 vs E60 M5.
Aare kirjutas:Lihtsalt see "kõige" on asendunud sõnadega "umbes sama". 20a tagasi oli igasugustes katsetes M3/5 ülekaal ikka masendav. Praegu on vahe vast 5% ning paljudel tekib küsimus, kas see ikka tasub ära 2M maksmist.
Millega v6rreldes nende ülekaal toona "masendav" oli? Ja millega v6rreldes see praegune 5% edu on? (iseenesest praeguses tihedas konkurentsis ju väga hea tulemus).
Aare kirjutas:Sihtgrupp on kadumas, sest autofännid asenduvad kontorirottidega. Kes ei tea roolitundest ega muust sellisest poolobjektiivsest midagi.
Selles on sul tuline 6igus, ka siin foorumis ringi vaadates tundub, et sihtgrupp on kadumas.
Aare kirjutas:On ülim aeg pakkuda erinevaid keremudeleid. M3 peab olema saadaval ka sedaani või universaalina. Rinkaauto tänavale - whats that -see suri E30 M3-ga.
Ma ei ole küll nii kindel, et see hea m6te oleks (alles me rääkisime, kui raske on tavalisele M5 sedaanilegi klienti leida. Loodan et see ootamatu jutt M3´st kehtis ka M5 kohta). Kas ei olnud mitte e34 M5 touring see auto, millega see m6te suri?

M6nikord mulle tundub, et inimestel aitaks oma vanadest autodest loobumine paremini eluga edasi minna.

Postitatud: 10.08.2004 10:37 20
Postitas priitv8
Eile sattus Citymarketis näppu mingi BMW Car number, kus Alpina B7 kõrval peateemaks oli uus M5 V10 mootor. Kahjuks artikli enda informatiivne sisu oli pea olematu. Aga viimane lause jäi küll meelde!
Sel mootoril on 4, jah 4, õlipumpa. Miks? Sest väidetavalt kannatab see auto 1.4g külg- ja 1.2g pikikiirendusi.
Küünalde kaudu detonatsiooni mõõtmisest pole vist üldse mõtet rääkidagi, see kõlab nagu raketiteadus.

Postitatud: 10.08.2004 15:10 53
Postitas silver
Aare kirjutas:Ikkagi jorisen vastu :)

Minumeelest on magama pandud raha uue M5 puhul natuke valesti kulutatud. Täiesti piisanuks olemasoleva 5l mootori edasiarendamisest-miks oli vaja 5.0 V8 aseneme 5.0 V10 :?:

---Esimene Selle uue mootori mõte oli teha moodulmootor millest kahe silindri mahalõikamisega tuleb M3-le uus mootor ja jupid mis külge lähevad on enamjaolt samad, unifitseerimine kulude kokkuhoiuks.

1. turu trend on mugavusele. 2/3 AMG ja S toodangust müüakse automaatkastiga. Eestis müüdi pooled M3-d kabriona (naistele) ning SMG-ga. Automaadi olemasolul oleks need automaadiga müüdud. BMW enda müügis kasvab automaadi osa jõudsalt - praegu vist juba pool?

---Mersut ja BMW-d ostab erinev kontingent ja üldiselt mersut ilma automaadita ei osta eriti keegi.

Harrastajale ei paku see suurt midagi, sest kogu oma "spordi" kohta on autod tarbetult rasked ja kohmakad. Praegu ei ole bmw valikus ühtegi autot, millega B2000-s Hondale vastu saaks. Ühte pidi ehitame mugavat cruiserit, teist pidi sportautot :?

---Kui eelmine aasta käis Saugal sõitmas B2000 sarja vene mees Uhov 3a vana BMW B2000 autoga said kõik hondad, opelid ja VW väga pika puuga.

2. Aeg

Kes on see ostja 5 a pärast? Selleks ajaks pakub iga riisitehas samaväärsete rinkaomadustega samasuuri, kuid kergemaid ja odavamaid autosid 1/3 odavama hinnaga.

---Mis tehased need oleksid, kas see on mingi siseinfo??? Autotehased mõtlevad vähemalt viis aastat ette, see peaks olema ka kuulda olnud.

Luksuse rindel pakuvad Audi ja MB hoopis suuremaid valikuvõimalusi (kere valik, suurem mudelite arv, automaadi võimalus). BMW võtab kätte ja ehitab järgmise M5 jaoks nullist järgmise mootori, mis jõuab tootmisse poole nuditumana ning konkurentidest aasta hiljem. Konkurentsis ei ole vabandus, et caddy sõitis uue mudeliga 2003. teistis aegunud M5 vastu. M Tootearendus on hoopis nõrk ja aeglane. Ning tulemus ei tasu paljudele ootamist.

---Audi pakub RS6-te ainult universaali(vist) ja Merc pakub kupeed, SLK on kupee?
M5 jaoks on koht siiski olemas, 5 kohaline sportsedaan.

2-seeria väljatoomisega kõvatatakse juba kolmandat aastat - ning kui ta välja tuleb, kas ta pole sama bugine kui viimane 7ne :?:

---Näib et tunned uut 7 läbi ja lõhki ning tead kõiki kasutuse jooksul ilmnenud vigasid peast.

3. Võimaluste laienemine

On ülim aeg pakkuda erinevaid keremudeleid. M3 peab olema saadaval ka sedaani või universaalina. Rinkaauto tänavale - whats that -see suri E30 M3-ga.

Viimane M3 oli vaid kupee. Viimane M5 oli vaid sedaan.

---See arendab traditsiooni ja ostjad ei pea pettuma

Vot sellised mõtted - palun mitte isiklikuks minna, vaid ümber lükata...

Postitatud: 10.08.2004 15:23 53
Postitas silver
Arvo kirjutas:Väljast päris musklis masin aga seest on ikka üsna masendav auto piltide järgi :P Kui BMW märgid ära korjata võiks arvata et on tegemist mõne moodsa trollibussi juhikohaga - alustades väga odava välimusega roolist lõpetades lageda ja igavana näiva armatuurlauaga - endist juhi ümber koonduvat kujundust vist uutel BMWdel enam ei näe :( Käigukang on kah mingi uus narrus... meenutab buldogi saba.
Seda trollijuhid ostaksid

Postitatud: 10.08.2004 15:34 04
Postitas silver
Aare kirjutas:Kõikidest autodest saab kunagi oopel :roll:

Uue 5se juures ise häirib 3 asja

1. Kellade disain a'la Liana. No tee või tina, aga on nii....
2. Armatuuri keskekraan - selline disain meenutab Opelit
3. Nii väärastunud külgprofiiliga 5st pole siiani teha suudetud, mis stock ratastega nõme välja näeb. See näeb 15 valudega nagu hurt soos. Et siis esimene 5ne, mille kohustuslik tjuuning on KOHE 17 rattad osta :?
1. Uus Liana vist väga meeldib Sulle
2. Kuhu Sina selle paigutaks?
3. Alla 19` rattad sinna kahjuks alla ei mahu, kui sa suudad sinna 15´rattad alla panna kutsu mind palun vaatama.

Tõenäoliselt 535 mis Sul endal on, sellel Nitro pudel korraliku kraamiga täita ja sõelad oleks ka puhtad, siis loputaksid seda uut M5-te igast asendist.

Postitatud: 10.08.2004 15:38 52
Postitas Mart_R
Ma lugesin seda teemat siin ja mitte ei suuda naeru pidada.
Aare, sa sobiksid BMW juhatusse sama hästi nagu Rein Lang Tallinna Linnavalitsusse.
Üks kärbeskuskil nurgas, kes piniseb aga kellel ei saa öelda, et "Kuule, ole vait!"
:lol: :lol: :lol:

Postitatud: 30.08.2004 16:52 06
Postitas priitv8
Sattus minu kätte 24. augusti Frankfurter Allgemeine, kus on üle lehe artikkel tärkavast V10 trendist. Võrdluse all on BMW M5, Lamborghini Gallardo ja Porsche Carrera GT mootorid.
Mõned huvitavad faktid, mis silma hakkasid:
- kui BMW mootoril on 4 õlipumpa, siis Porsche pani veel paremaks, tal on neid 10!
- leidsin ka vastuse BMW mootorist publitseeritud piltide kohta, kus väidetavalt on 90 kraadise nurgaga mootor, aga vändal splitpin-e pole. Vastus on lihtne: BMW mootori süütehetked ei olegi võrdsetel kaugustel! Väited on sellised: a) V10 puhul see erilist ebaühtlust enam ei tekita ja b) sellest konstruktsioonist saab lihtsalt tuleva M3 jaoks 4 liitrise V8 kahe silindri mahalõikamise teel, kusjuures ka väntvõlli pole vaja ümber teha, sest 90 kraadi sobib V8-le täpselt.
- Porsche on püstitanud uue rekordi mootori sügavusse ehitamises: tema väntvõll pöörleb ainult 98,5mm kõrgusel autopõhjast (kuivkarter)
- nukkvõllid on kõigil õõnsad, Porsche kasutab ka titaankepse

Lõppu lisan ka tehniliste andmete võrdlustabeli:

Kood: Vali kõik

                   BMW M5        Lambo Gallardo   Porsche Carrera GT
Konstruktsioon     V10/90°       V10/90°          V10/68°
Töömaht            4999cm³       4961cm³          5733cm³
Diam x käik        92x75,2mm     82,5x92,8mm      98x76mm
Surveaste          12:1          11,1:1           12:1
Klappe             4/kett        4/kett           4/kett
Võimsus            373kW (507PS) 368kW (500PS)    450kW (612PS)
                   @ 7750rpm     @ 7800rpm        @ 8000rpm
Väändemom.         520Nm         510Nm            590Nm
                   @ 6100rpm     @ 4500rpm        @ 5750rpm
Liitrivõimsus      101,4 PS/l    100,8 PS/l       106,7 PS/l
                   (74,6kW/l)    (74,2kW/l)       (78,5kW/l)
Max. ksk. rõhk     13,07bar      12,91bar         12,93bar
Keskm. kolvikiirus 19,4m/s       24,1m/s          20,2m/s
                   @ 7750rpm     @ 7800rpm        @ 8000rpm
Kaal               240kg         215kg            214kg

Postitatud: 03.09.2004 18:43 23
Postitas wirx
midagi Aarele, kui sa pole veel näinud...BMW kahvatub tugevalt kahjuks
http://www.car.ee/tuning/2004-09-03/kle ... 55k-s8/ee/

Postitatud: 03.09.2004 18:50 18
Postitas rajko
C 55K S8 on varustatud Kleemann tuuning-kitiga, mis tähendab seda, et autol programmeeriti ümber kiip ning paigaldati sportlikud väntvõllid.

Huvitav millise ehitusega se mootor on et väntvõlle on mitu :?

Postitatud: 17.09.2004 00:28 26
Postitas sm. pelle
OT: aga ekspert hinnang delfist...
asi ei olegi niivõrd kiirenduses, kuivõrd selles mista ringrajal suudab. et nagu kogu komplekt. vanast m5 olevat ringiaeg mingi sitaks parem. mingi minutitega vist? või pool minti võinoha midagi siukest?
:lol:

Postitatud: 17.09.2004 07:58 05
Postitas truumu
sõnapruugi järgi otsustadaes on see "ekspert" vist jah 4.klassi juntsu :lol:

Postitatud: 22.09.2004 09:48 50
Postitas Kaido S
Käidud, nähtud, sõidetud - väga palju võtab bensiini :-)

Postitatud: 22.09.2004 10:10 42
Postitas jjanno
Tere
Kaido S kirjutas:Käidud, nähtud, sõidetud - väga palju võtab bensiini :-)
Millegipärast ma arvan, et see pole ainus emotsioon, mis Sinus tekkis selle autoga sõites. Millal ja kust võime pikemalt lugeda? :) Poelettidelt?

jJanno

Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera

Postitatud: 20.02.2016 21:23 58
Postitas _siim_
Tõmbaks vanale teemale uuesti hoo sisse 12 aastat hiljem :)

Ehk V10 ja nende vastupidavus.

113tkm
Pilt

62tkm
Pilt

108tkm
Pilt

155tkm
Pilt

89tkm
Pilt

**** pilt aga 67000 miili
Pilt

103tkm 2006a väljalase(tüüpviga)
Pilt
Pilt
Pilt

Listi võiks jätkata veel 3x samapalju kui viitsiks ajalugu kaevata :)

Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera

Postitatud: 20.02.2016 21:34 37
Postitas _siim_
Siin väidetav probleemi leevendav lahendus ja lisaaja võitmine aga minul siia usku pole,olgu misvärvi tahes need saaled,mootoris on konstruktsiooniviga ning castrol ei kõlba kuhugi,
ei jõua ära oodata millal tagasi jõuavad teise ringiga autod mis peale tegemist on ainult Mobili/Motuliga sõitnud.

ca 2020--> edasi võib siis hakata nende saaledega sõitnud autosi tagasi ootama :D
Pilt

Lisainfoks et kui kellelgi mootoriosi vaja siis leidub komplektne varuosamootor ja muud träni.

Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera

Postitatud: 20.02.2016 23:13 53
Postitas 50atmracing
Jälgin :D

Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera

Postitatud: 21.02.2016 19:43 59
Postitas phyl
Nagu piltide pealt aru saan, siis tegemist on kepsu saaledega.

Nii palju kui mina olen bensukaid lahti võtnud, siis kepsu ülemine saale, on paraku väga tihti vaseni välja kulunud. Minu arvamus miks nii juhtub on see, et kasutatakse lihtsalt kehva õli (0w30 ja 5w30 LONGLIFE) ja pikad hooldus välbad (25000km), mis on paraku meie kliimas ja tingimustes ulme.

Disladel, millel on tugevdatud saaled, nendel pole kepsu saaledega otsest probleemi. (kui provotseerida, siis on kõik võimalik...)

Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera

Postitatud: 23.02.2016 09:45 42
Postitas Zipp

Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera

Postitatud: 27.02.2016 21:55 24
Postitas redline
s54, s50, s62 mootoritel kõigil taolise kulumisega saaled olnud ja läbisõit 150tkm-200tkm vahemikus. Kui võtta mõni 500tkm m50 lahti, siis sellist pilti sealt naljalt ei leia.

Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera

Postitatud: 29.02.2016 21:24 35
Postitas _siim_
Paari päeva pärast muljetan :)

Pilt

Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera

Postitatud: 04.03.2016 08:26 49
Postitas _siim_
Noh,valmis tema tuli,väga muljetavaldav hääl on vähemalt :)

Foorumiliige Testivõitja seisis esmakäivitusel paja kõrval valves aga ma ei suutnud tema näost mingit emotsiooni välja lugeda.

Pilt

Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera

Postitatud: 04.03.2016 09:03 41
Postitas Slava_323
" onclick="window.open(this.href);return false;

Sama setupiga autohääl ja lõpus minek ka fikseeritud :lol:

Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera

Postitatud: 04.03.2016 10:43 14
Postitas testivoitja
Emotsioonid tekivad liikuvas autos, siis oli vaja vaadata, et kõik asjad omal kohal oleks ja mahlad sees seisaks :lol: