Jälle üks ilus auto müüa.

Erinevad BMW mudelid
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Panin kirja, mida minu silm pildi pealt nägi. Ja seal on vähemalt 5 tunnust, et tegemist pole mingi "shiny-like-new" autoga - seal selleks liiga palju vastuoksusi.

Võimalik, et tehniliselt hea masin ja tasub see 20 000 välja käia ja sügavalt eksin.

Kuid võib ka olla rooste peale lastud värviga, mis aasta pärast sügeleb igast otsast.

Kui valuveljed 60kroonise aerosooliga üle lasta ja paar kilo värvi peale tuisata näeb iga 520 selline välja.

Käige keegi vaatamas ära, siis muljetame. Kas sellest roolist saab keegi sotti?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
marko680
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 02.12.2003 22:19 52
Asukoht: tartu

Postitus Postitas marko680 »

sry for OT aga valge bmw pildile olen isegi mina jäänud (paremal nurgas)!
kellel huvi selle valge auto kohta siis andke märku saan veidi täpsemalt uurida asja kohta
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Mis siin ikka arutada. Rool kulunud ???? bla bla bla. Aeg teeb oma töö. Tiba imelik oleks kui ta uus ja värske välja näeks.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Henrik88 kirjutas:Mis siin ikka arutada. Rool kulunud ???? bla bla bla. Aeg teeb oma töö. Tiba imelik oleks kui ta uus ja värske välja näeks.
Asi selles ongi, väljast näeb ju värske välja, kuid seest see eest mitte... Hind on kõrge...
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Minu arvates see auto on esiosa avariiga. Aarel õiged tähelepanekud. Esistange joon tundub külje pealt kuidagi viltune. Põlle alumine osa on originaalis must.

Aga käigukanginupp on E28 ja E30 sama, ETK järgi E12, E21, E23, E24, E28, E30 seeriatel. 200+ tkm läbisõiduga kulub rool siledaks, vähemalt see koht, kust tihti kinni hoitakse (kella 10 koht). Käigukanginahk kipub neil katki minema, selles pole midagi imelikku kui see originaal pole. Paratamatult 2 viimast asja kuluvad ka hoitud autol.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Minuteada peaks E28 originaalnupp olema selline pudelikorki meenutav silindriline. Tavamudelil lihtsalt must, M-l on triibud sees.

Ma olen ise 520-t pidanud 7 aastat, eks midagi jääb meelde ka.

Esiotsa avarii tunnused

-joon esitange ja tiiva liitekohas
-kapott pole paigas
-läikiv värv ja valesti värvitud esipõll
-esilogar esiratta tagant puudu
-mootori õhutoru puudu
-mõnes kohas üle värvitud asjad kapoti all
-suurendusega vaadates on esiklaas eest ära käinud (alumine liistunurk pole paigas) ja liistu kulumisaste ei vasta muudele säravatele kroomjuppidele (vt stange, aknaliistud külje peal)

Oht on selles kui suur on esiotsa avarii olnud. Kui on lonzekad paigast ära sõidetud ja lihtsalt väljast siledaks tõmmatud, siis on jama variant-nii vanal autol ei hakka ükski müüja kererobotile raha raiskama. Esisild reguleeritakse nii, et auto enamvähem otse jookseb ja kõik.

Patrik ütles ka ükskord ühes teemas, et palju puuduvaid plastmassjuppe ja palju küprokikruvisid=avarii tunnus.

Kui on korralik remont tehtud (mida isiklikult 20k müügiauto kohta ei usu)
ja tehnika on korras, siis tasub see papp maksta - see auto peab ikka väga kaua vastu.

Muidu on lihtsam osta tõesti mingi rikkega 7000 maksev silk ja teha ta korda, siis vähemalt tead, kuidas seda teed.

Kangi naha kohta oli lihtsalt see repliik, et kui viitsiti läikima nühkida ja romust uusi tükke osta, siis oleks võinud 25 kr eest terve originaalnaha panna ka.

Selle kujuga nuppu kasutati minuteada 88-üles autodel, vanadel oli jah seesama mis E30-l (pudelikork).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Esivanemal läheb 8-s aasta 520ga, mul jääb ka ühte teist meelde :roll: Plastiknupp on täpselt sama nagu E30-l -- koerakäpa kujuline. Räägin peale '86 sügist toodetud autost, millel on veel tagasillas ketaspidurid, stabikas, lisahoovad, ja mootor 95 kW.
Sõidurõõm
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

esimestel E28-tel polnud käigukanginupp kindlasti mitte selline nagu sellel pildil siin..
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Tarvo kirjutas:esimestel E28-tel polnud käigukanginupp kindlasti mitte selline nagu sellel pildil siin..
Antud isend aastast 87 e viimaseid autosid enne E34 tulekut
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Nigga
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 28.12.2003 15:12 22
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Nigga »

Kas see ei ole mitte see sama auto mis päris tükk aega Tartus kahe raudtee vahel vedeles! Ikka veel samas seisus :(
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
Snoop
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 15.10.2003 13:43 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Snoop »

kas keegi teab ehk selle auto tausta?....ja huvitav on see kuidas sellest mootorist 143 kw'd on saadud?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=108517
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Lisajõudu annavad mootoriruumist toimuv HAI (Hot Air Intake), punane sisselase ja õlikork :cool:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

kas keegi foorumlastest omab sellist e39 M5? sooviks teada kuda ta meie eesti oludes ka kestab?
igast asjalikud kommid teretulnud ;)
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html
Vasta