1. leht 2-st

Uus 5xx seeria BMW (E60)

Postitatud: 26.03.2003 13:03 08
Postitas Raivo
http://www.bmw545.com/0317-front1.jpg
http://www.bmw545.com/0317-front2.jpg

mis te arvate? meeldib?


mulle hakkab iga korrag järjest enam meeldima.

ilmselt ei tule see auto nüüd küll päris 100% selline nagu piltidel, kuid ettekujutuse võib saada.

Postitatud: 26.03.2003 15:11 50
Postitas Martti
Nii ja naa..... ilmselt peab vähe harjuma lihtsalt. Muidu seda uut viiekat juba ammu oodatud.

Postitatud: 26.03.2003 15:16 12
Postitas Margus_H
Muidu pole väga viga, aga esiots küll ei meeldi, miskipärast läheb minu jaoks liiga sinna Mazda 6 stiili, tuled ja asjad...ikkagi miskipärast tunne, et viimase seitsmeka tulekuga lõppesid ilusad Bmw-d ära:( Aga eks kõigega harjub..

Postitatud: 26.03.2003 16:50 10
Postitas Anti
Ma ei hakka veel oma arvamust avalikult välja ütlema. Nimelt kui E39 välja tuli siis tundus see kah algul harjumatu ja vaat et kolegi, nüüd aga... :D
Eks ta algul harjumist vajab, sellelt pildilt ei saa veel ka esitulede kujust õiget sotti. Eks sügisel näeb.

Postitatud: 26.03.2003 19:41 10
Postitas Marko_J
ei meeldi mulle see uus seitsmene ega ka arvatavasti see uus viiene...E38 ja E39 on minu arust ikka viimased ilusad bemmid...eriti vinge on M5

Postitatud: 27.03.2003 09:03 19
Postitas Aare
Algselt postitas Marko_J
ei meeldi mulle see uus seitsmene ega ka arvatavasti see uus viiene...E38 ja E39 on minu arust ikka viimased ilusad bemmid...eriti vinge on M5
No minu sõnum (kui seda keegi arvestaks :D)
oleks M Gmbh-le rohkem võimsust ja brutaalsust,
liiga rafineeritud luksusautode tegemiseks asi
läinud.

M3 kapoti all võiks vabalt istuda M5 400 hp
V8 ning M5 peaks jah vähemalt 500 hp omama.
Mõte oleks veel lisaks samavõimsale 6-sele
veel panna S klassi AMG kõrvale ütleme M7
(Audil S8 on), 12 sil 6.0 mootoriga võimsusega
kuskil 600-650 hj.

Massi ja mugavuse kasv on võimsuse kasvust
kuidagi ette jõudnud:( M Gmbh suutis kahe
aastaga käima panna F1 mootori tegemise ning
näidata tagatulesid juba MB-le, seega vist
üks korralik M5 ei tohiks eriline probleem
olla, natuke pikeMadis K-jämedaMadis K silindrid
või AMG eeskujul supercharger ei tohiks nagu
auto hinda eriti mõjutada.

We need more power oleks lipukiri:D

Postitatud: 27.03.2003 09:42 42
Postitas Martti
M -d on siiski olnud kogu aeg vabalthingavad ja nii võiks minu arust ka jääda, hingamisabi pakub ju ALPINA.
minu arvamus lihtsalt...

Postitatud: 27.03.2003 09:57 29
Postitas Anti
Algselt postitas Aare
No minu sõnum (kui seda keegi arvestaks :D)
oleks M Gmbh-le rohkem võimsust ja brutaalsust,
liiga rafineeritud luksusautode tegemiseks asi
läinud.

M3 kapoti all võiks vabalt istuda M5 400 hp
V8 ning M5 peaks jah vähemalt 500 hp omama.
M3 puhul (ise seda proovinuna) julgeks vastu vaielda. Luksusest ja rafineeritusest on asi ikka üsna kaugel, selles masinas ikka tõeliselt "tunned" kiiresti liikumist. Vedrustus on ülijäik, mootori ja sumpsi mörin kostab ka salongi hästi ära, juhitavus nagu kardil...jne. M3-le V8 peale istutamine viiks esiteks ilmselt paigast ära ideaalse kaalujaotuse, tehes esiotsa raskemaks. Praegune R6 sobib IMHO M3-le suurepäraselt, selline ehtne pööretepill, millega on fun aktiivset sõitu teha. Aga ega rohkem võimsust ei teeks kunagi paha. M5-te pole kahjuks ise saanud proovida,:( aga see peaks tõesti veidi rohkem mugavusele olema orienteeritud, sobilik bahnil kihutamiseks, aga ka vahete-vahel rajal rallimiseks. Vähemalt inglaste "CAR" ajakirja testis võimsamate MB E55 AMG ja Audi RS6 vastu võitis ikkagi M5. Seda just tänu suuremale "Sõidurõõmule". Samas muidugi marketingi seisukohalt oleks ka M5-le olulist võimsuselisa vaja, enamus rikkureid vaatab nagunii enne auto ostu vaid võimsuse numbrit.

Postitatud: 27.03.2003 17:25 53
Postitas Aare
Algselt postitas Anti

M3 puhul (ise seda proovinuna) julgeks vastu vaielda. Luksusest ja rafineeritusest on asi ikka üsna kaugel, selles masinas ikka tõeliselt "tunned" kiiresti liikumist.
Mul on kodus üks netist hangitud klipp Alpina
B6 3.3, M3 ning Hartge H 5.0. Testijate jutu järgi
oli kõige muljetavaldavam Hartge (Kommentaar:
Hartge is monster on the run") Sõitmine vist
sellega ka kõige huvitavam oli, sest mootori
brutaalse jõu tõttu oli auto nagu naaskli otsas
ning veojõukontrolli ei ole segama lastud. Valiku
olemasolul ostaks vasti isegi selle, arvestades
et hind sama tuleb. See R6 ja V8 jutt on pigem
sinna kanti, et vanasti kirusid E30 M3 omanikud
E36 M3-e väites, et pole tasakaalus jne. Sama lugu
ka siin.
:D

Postitatud: 29.03.2003 13:16 18
Postitas hoax
ilma tapeita pildid ka väljas juba ehkki ametlikult tulevad 1 aprilli.

http://vavomega.narod.ru/5_Reihe_E60/5-1.jpg
http://vavomega.narod.ru/5_Reihe_E60/5-2.jpg
http://vavomega.narod.ru/5_Reihe_E60/5-3.jpg
http://vavomega.narod.ru/5_Reihe_E60/5-4.jpg
http://vavomega.narod.ru/5_Reihe_E60/5-5.jpg

aeglase ühenduse tötta ei õnnestund mul pilte väga kiiresti kätte saada kuid uuesti üritades õnnestus.

lisan igaks petteks siis ühe foorumi adre ka, seal mõned neist üleval

http://www.avtodom.ru/vb/showthread.php ... adid=16007



niipalju kui mina M võimsuse numbritest kuulnd olen, siis M5 pidavat alla kruvima 550 hp kanti, M7 pidavat saama 500 kw ehk siis oma 680 hp-d. hetkel tõesti selline olukord kus kiirenduses m3 m5-le ära teeb, see viga parandatakse aga uue 5-se tulekuga. endale on samuti muret teinud võimsate amg-de tulek millel voimsust nii 450-500 vahel ning v12 puhul 612 hp-d. selge see, et hobujõudude võidujooks hakkab absurdseks muutuma, ning kuskil peab piir vastu tulema, pole erilist mõtet punnida masinale 1k hp-d voi näiteks kasvoi tõsiasi et m7-le peaks kõigi eelduste kohaselt saama alla 1/3 võrra rohkem võimsust kui seda on ferraari maranellol, arvan et varem voi hiljem lõppeb see võidurelvastumine ära, või siis tuleb asjale lõpp nafta varude ammendumisega.

btw, kuulujutud levivad, võimalik, et bmw plaanib 7-seeriale värskendust, esi ja tagaosale, kuna radikaalse disainiga auto härra C.Bangle poolt kaotab bmw-le kokkuvõttes miljoneid.

Postitatud: 01.04.2003 13:59 48
Postitas kimmo
M3 kapoti all võiks vabalt istuda M5 400 hp
V8 ning M5 peaks jah vähemalt 500 hp omama.
autoguide andmeil saab tulevane M5 500hp V10-ne aiste vahele. tundub, et aare läkitus peakontorisse jõudis õigel ajal pärale :P

Pilt

Pilt

Postitatud: 01.04.2003 14:05 31
Postitas Martin N
täitsa normaalse välimusega auto mulle täitsa meeldib

Postitatud: 01.04.2003 15:05 51
Postitas Martti
Minu poolt ka juba Saksa oma nõusolek saadetud, et täitsa kena ja mulle sobib, võivad tootmisse paisata.:D

Postitatud: 01.04.2003 18:40 20
Postitas hoax
veel mõned pildid

Pilt

Pilt

Pilt

kuid siiski kõigi külgede pealt pole just paljulubav, nagu näiteks
[img]http://www.Madis%20Kz.dk/2004-BMW-530-(MC2)picture7.jpg[/img]

Postitatud: 01.04.2003 18:57 52
Postitas Martti
Viimase pildi peal (küljelt) meenutab natuke uut E-klassi Mersut minuarust.

Postitatud: 02.04.2003 15:29 33
Postitas Aare
Ära sa jama, uue kolmese tõttu tuleb Lexusel
ruttu IS 200 ja 300 upgradema hakata. Kaua
sa ikka E36 tasemele küüniva autoga konkurentsis
püsid:D

Postitatud: 04.04.2003 13:15 43
Postitas RNT
Kui marki ei teaks ja näeks ainult küljelt, siis peaks mingiks uueks korea firma lipulaevaks.

Postitatud: 04.04.2003 19:43 53
Postitas Muhv
See BMW praktilisuse poole sümboli - küljeliistu - ära kaotamine on küll kurjast! Loodetavasti on nad ukse paksust rauast teinud. Muidu Alfadele kohane 3 aasta projektijärgse elueaga auto lõhn juures.

Postitatud: 05.04.2003 01:03 48
Postitas cz_special
mhhh .. nõme nõme nõme .. aaa.... tegelt turule julgeks sellega ikka minna :D

Postitatud: 07.04.2003 03:08 52
Postitas hoax
Algselt postitas Muhv
See BMW praktilisuse poole sümboli - küljeliistu - ära kaotamine on küll kurjast! Loodetavasti on nad ukse paksust rauast teinud.
Mis selle küljeliistuga peale hakata, vajalik oli ta ju ainult selleks et masina ukse külge vastu kõrvalmasinat ära ei peksaks, sedasi olen mina asjast aru saand, aga disain on hoopis omaette teema.

arvan, et masin mis peaks pakkuma transpordivahendist midagi enamat peakski pisut erandlikuma kujuga olema, kui auto disain saab olema selline mille üle vähe kriitikat on siis tüdineb viimasest ka kiiremini ära, teistesõnadega kirjeldatav kui kuivik, disain võikski aga olla selline, mis mõtlema, ning masina vastu huvi tundma paneb. Auto mille proportsioonid loogilised tunduvad ei oma disainilt midagi uut, sarnaneb seega vanemale mudelile kuna harjumuspärane on ikka see mis endast jälje kord juba jätnud, rahvas lihtsalt kardab liikuda edasi, hoitakse kinni traditsioonidest. Arvan et 5-se disain on vägagi läbi mõeldud selles osas miks ta just niisugune olema peaks.

Postitatud: 08.04.2003 22:59 34
Postitas inc13
Wohooo!!! Uus Televiisor(daewoo) või ??
Jube nilbe junn,klassika ruulib(e32,e34,e30,e21) :P

Postitatud: 08.04.2003 23:11 48
Postitas Muhv
Algselt postitas hoax

Mis selle küljeliistuga peale hakata, vajalik oli ta ju ainult selleks et masina ukse külge vastu kõrvalmasinat ära ei peksaks,
Ega suurt midagi... ainult, et kui ma oma masina selle kõrvale pargin ja siis tuulehooke pisut kiiremini mu ukse käest viib, jääb selle uue viiese külge kena märk maha. Arvan, et tänu just sellele liistule olen paljudest kõksudest pääsenud. Ainult paar jeepu on auto käljesse oma jäljed jätnud.

Postitatud: 11.04.2003 15:50 08
Postitas hoax
Siis tuleb ettevaatlikum olla, saan aru, et teinekord juhtub kuid siiski vägagi harva ning kõik on sellised mis healjuhul pori kriimustavad, parklas saadud lohukestest niipalju et need kipuvad uksepeal alati liistust kõrgemal olema ja mulle jäänd mulje et kuna ma ise kõrvalseisvaid masinaid ei vihka ning vanamutid jäävad alatiseks kõrvalolijaid uksega lahmima siis tasub teistest eemale lihtsalt parkida. Väärt autoga kaubanduskeskusesse ei julgekski ronida, sest lihtravhal puudub lugupidamine nn. õigetesse masinatesse.

Postitatud: 23.04.2003 20:25 44
Postitas M-Power
Mind häirib selle auto juures tagaosa küljelt vaadates ja tagatuled, samuti armatuur, mis oleks võinud olla E39 armatuuri edasiarendus. Tegelt ma arvan, selleks ajaks, kui seda autot osta jõuan, siis on uuemad veel ulmelisemad

Postitatud: 24.04.2003 00:16 41
Postitas hoax
Arvan, et olulisim on kus bmw inimestele midagi omapärast pakub, erinedes konkurentidest, samuti on bmw puhul nii et 3, 5, 7 erinevad kõik üksteisest märkimisväärselt, mida ei saa õelda mersu voi audi kohta.
Audiga üldse see jama, et tal palju disainilisi sugulasi, vw, skoda, seat , ehk mõned veel.

Postitatud: 17.06.2003 13:25 13
Postitas Raivo
tänases SL Õhtulehes oli kommentaar kah asja kohta. Kiideti suisa taevani:)
kiideti nii kaasreisijate mugavust kui ka juhi sõidurõõmu (mugavust dünaamikat jne).

auto teljevahe tervelt 6cm suurenenud tagaistujate arvele ning tühimass u 50-80kg vähem kui eelkäijal. tänu (tsingitud?) kerele.

ning lehe pildil oli auto väga ilus:)

..et enam paremaks ei saa minna:cool:
link kah [url=http://www.sloleht.ee/index.aspx?d=17.0 ... &id=141893]BMW üllatab ja ehmatab[/url]

Postitatud: 17.06.2003 21:01 41
Postitas Cardo
Aga värsti jõuab aega mil kõik bemmud ühteviisi lausa lennul sõidavad :) .. Eesti rahvaviis aastatest 2004.

Postitatud: 18.06.2003 10:41 40
Postitas Kaido S
Higistan praegu oma versiooni kallal, kui disaini kohalt sõna ei võta, siis on tegemist väga hea autoga - raske on ette kujutada, et sõiduomadused ja teelpüsivus võiksid selles klassis oluliselt paremad olla.

Postitatud: 18.06.2003 10:47 13
Postitas Raivo
sul sellega kiiremad ringid tehtud juba?

Postitatud: 18.06.2003 11:39 51
Postitas Kaido S
Jap, Õhtulehe ja teiste taatidega koos - nn powersteering ja juhi ette projetseeruv kiirusnäit on esialgu vaid uue viiese lisad. Kui lähete ja tellite endale uue kolmeka, siis kurvis pööravaid esitulesid saate ka sellele nõuda.