1. leht 1-st

K: Bmw 325i head/halvad küljed, mõttes mõlgub ostuplaan

Postitatud: 12.12.2004 12:56 41
Postitas Ülar M
Terekest!

Sooviks siis teada selle auto häid ja halbu omadusi? Kuidas vastu peab siin Eesti teedel? Tehnika töökindlus? Korras mootori puhul on see kütusekulu täiesti rahuliku sõidu puhul palju? Jne, jne..

Auto, mis on väljavalitud, on aastast 1991. Masin asub veel Saksamaal, siit ei julge osta, kuna enamus raiped. Ning need, mis korralikud on, nendest küsitakse metsikut hinda.

Tänan vastukaja eest!

Postitatud: 12.12.2004 14:22 27
Postitas meph
Nagu ma aru saan on tegu E36 mudeliga. Meie kodulehel on päris hea ülevaade antud mudelist.

Postitatud: 12.12.2004 14:40 44
Postitas Ülar M
meph kirjutas:Nagu ma aru saan on tegu E36 mudeliga. Meie kodulehel on päris hea ülevaade antud mudelist.
Eip, tegu e30-ga.

Postitatud: 12.12.2004 18:00 03
Postitas meph
Nuvot... seda oleks kohe alguses pidanud ütlema. Iseenesest on auto ostumüügi alamfoorumis ka paar sticky topicut, mis võrdlemisi head infot täis.

Postitatud: 12.12.2004 18:04 35
Postitas Silwer
Juhul, kui saad korraliku eksemplari siis on väga hea auto.

Postitatud: 12.12.2004 18:57 39
Postitas Aare
Muidu väga hea, ainult rinkaks nina liiga raske, dragimiseks cubic inche liiga vähe. Ni mjaso ne rõba. Tavaliseks sõiduks kärab küll :)

Postitatud: 13.12.2004 10:57 19
Postitas Ülar M
Mida see masin ka üldse sööb? 95-te? 98-t? Ja palju ta siis ka võtab rahulikult sõites?

Postitatud: 13.12.2004 15:22 22
Postitas meph
stockmootor sööb 95'te... kuigi 98 peale vast nurrub ilusamini :)

Postitatud: 13.12.2004 21:17 07
Postitas bemarifan
jah enne osta ikka e30 kui e36

Postitatud: 13.12.2004 21:20 19
Postitas Ain
bemarifan kirjutas:jah enne osta ikka e30 kui e36
:shock:

järsku suudad enda tarka lauset ka põhjendada :?

Postitatud: 13.12.2004 21:22 17
Postitas Henrik88
kusjuures kütusega on nii nagu on enda oma E36 töötab 95ga paremini kui 98ga. Aju kallal on käidud ;)

Postitatud: 14.12.2004 00:01 37
Postitas meph
Mida selle ajuga siis tehtud on???? Tavaliselt kui seal kallal käiakse, siis pigem sõidab 98'ga paremini ja 95'ga kipub mädaks...

Postitatud: 14.12.2004 19:18 30
Postitas bemarifan
oman praegu ühte e36 te ja selle kvaliteet ei kannata mingit võrdlust näiteks e34 ga ja ütleks et ka e30 s on kasutatud näiteks sisu osas kvaliteetsemaid materjale, tehnika peaks suht sama olema ju, mootori osas küll on 24 klapiline ikka üle selgelt, aga kui kavatsed osta mingi 91a e30 siis peaks see päris asjalik veel olema.
Ainuke asi mis e36l on on ilus välimus.

Postitatud: 14.12.2004 21:16 41
Postitas meph
Peale võrdlemisi suurt järeleaitamist saab ka E36 sisu vägagi ilusaks, krõbinavabaks ja kvaliteetseks :) Kuigi ega sellel originaalproduktil ka suurt midagi häda ei ole. Võrreldes sama aastakäigu audidega igatahes minu meelest jääb BMW peale.

Edit: dämit... nüüd vist läheb fleimiks :P

Postitatud: 14.12.2004 21:24 21
Postitas bemarifan
kui eesti teed oleks nagu bayeri omad ei nagiseks seal mitte midagi

Postitatud: 14.12.2004 22:55 53
Postitas Marko_J
njah...eks ta rohkem meie super teede süü ikka ole, miks autod nagisevad ja kolisevad! Aga kui nüüd aus olla siis tundub ka mulle et originaalis on kuidagi e30 sisustus parem/kvaliteetsem kui e36-l...omal ajal kui e30 sai sõidetud siis peab ütlema et minu e30 nagises vähem kui sõbra e36...eriti just armatuuri osa!

Postitatud: 14.12.2004 22:56 49
Postitas patrik
kõige nõrgem koht on plokikaan, ei kannata ülekuumenemist
kõik muu on ok
eestist ei tohi osta sest sellega sõidab tavaliselt vaesemat tüüpi noorem rullnokk( kõvasti piitsa ja vähe remonti+ super elektrikud tavaliselt kallal käinud)
saksast võib päris hea aparaadi saada
kõige võimsam ja parem mootor 85-87a, summuti tavaliselt läbi
88-90 jälle uuema nina ja tagaosaga ja veidi lonkava mootoriga, vähem roostet, katalüsaatoriga, abs ja kesklukk, vahest mõned el lisad ka
kui palju lisasid siis võid sattuda ka lsd peale
küttekulu 11.5-16

Postitatud: 14.12.2004 22:58 28
Postitas patrik
Ning need, mis korralikud on, nendest küsitakse metsikut hinda.
jah, 3500-6000euri pole probleem

Postitatud: 14.12.2004 23:07 27
Postitas Muhv
Jälle külalegendid... Mu auto uuena Eestist ostetud. Siin läbinud 160kkm, ei nagise, kolise ega pudene ka muidu. Iga masin vajab hooldust. Siin sõites ehk pisut rohkem, aga nende originaalsarniiridega 10a vanuste "otse saksast" masinate lagunemislembuse järgi ei tasuks küll otsuseid langetada.

Postitatud: 14.12.2004 23:14 19
Postitas bemarifan
mul e36 l nagiseb näiteks katuse luugi juurest tagant kah kusagilt aga aru pole saanud veel kust kohast.

Postitatud: 15.12.2004 20:27 07
Postitas Aare
patrik kirjutas:kõige võimsam ja parem mootor 85-87a, summuti tavaliselt läbi 88-90 jälle uuema nina ja tagaosaga ja veidi lonkava mootoriga, vähem roostet, katalüsaatoriga, abs ja kesklukk, vahest mõned el lisad ka kui palju lisasid siis võid sattuda ka lsd peale
küttekulu 11.5-16
Kui autodata andmeid uskuda, siis on ka 87-üles E30 325 olemas ilma katita, nn ECE mudel. Nagu on olemas katita E36 325. Iseasi, kas karmide tossutamismaksudega saksas neid leidub, paljudele on juba seal maksude pärast see G-kat või whatever alla pandud.

Postitatud: 16.12.2004 10:15 32
Postitas pocket
bemarifan kirjutas:mul e36 l nagiseb näiteks katuse luugi juurest tagant kah kusagilt aga aru pole saanud veel kust kohast.
ka minu E36 nagises katuse luugi juurest eelmise omaniku käes -piisas vaid ühe mutika pingutamisest ja nüüd 3 kuu vältel pole probleemi täheldanud. Kui E36 armatuur ning salong põhjalikult üle käia saab ta täitsa tasaseks